Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juni 2025 | 15:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Sin city (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

Jeg synes så absolut det var en flot film. Ikke den bedste noget-som-helst, men en meget allround god og meget interessant film.

Har jeg ret i at flere af dem der her i tråden ikke bryder sig om Sin City godt kan lide Tarantino film? For det er sjovt at bebrede Sin City for en tynd handling, når man f.eks. ser på Kill Bill der skuffede mig lidt ved at være en tynd, tynd historie der nærmest blev båret af udpenslede voldsscener - ikke at der er noget galt i det, men det er bare ikke noget der gør at filmen bliver hængende i mit hoved.

Sin City havde faktisk en del historie, men som med mange andre lidt mere avanceret fortalt historier, så kræver det noget af tilskuerne at finde historien. Den bliver ikke serveret på et fad, men den ER der. Dog er Sin City's succes nok mere grundet i de maleriske personer og den tykke film noir stemning der kører hele vejen igennem.

IMO

L.

prse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 Januar 2006 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Må lige give mit besyv med....

Tarantino og Rodrigues har bare ikke været på toppen i mange år.....

True Romance (Manuskript af Q.T)
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
From Dusk Till Dawn
Desperado

er det bedste fra deres hænder jeg har set, og alle disse film er 10+ år gamle...

Sin City og Kill Bill 1+2 er også herlige drengerøvsfilm, og jeg er var godt underholdt da jeg så dem, men de rykker bare ikke på samme måde. Edit: Jeg vil dog gerne have dem stående i min samling derhjemme, de er stadigvæk nogle af de bedre film jeg har set, når man ser det i det store perspektiv og sammenligner med andre end dem selv...

Jeg holder mere af karaktererne i de førstnænte film.
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes