Forfatter |
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er de startet i Europa... og de er sgu kommet godt igang de gamle drenge... hvad der slet ingen som ville sælge deres billet til Horsens? 
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=454792:fid=100300528/ __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
... hvad der slet ingen som ville sælge deres billet til Horsens?  |
|
|
Du må have spist søm ... vi holder godt fast i vores og efter anmeldelsen i BT har de ligget under hovedpuden om natten. Jeg har hørt noget om et eller andet firma i Sverige der har nogle "billigt" til salg.
Føler med dig, hvis du så gerne vil afsted ... __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 31 August 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon god koncert  . Lyd og engagement i top så det er bare  herfra __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja helt fint, selvom 85.000 altså er rigtig mange mennesker... :D
__________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
Til top |
|
|
Hans Branchemedlem

ArtSound
Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
85.000? Var der så mange?
Vi stod da kun 5-6 stykker på min lokale m2 
Fin oplevelse i aftes! __________________ Mvh/Hans I
www.artsound.dk
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans skrev:
Fin oplevelse i aftes!
|
|
|
4
Så håber jeg ikke du har alt for store fødder 
Var desværre selv for langsom og fik ingen billet, men ud fra anmeldelserne at dømme så gik det rigtig godt dernede, i modsætning til sidst der var "gang i den" i Horsens.
|
Til top |
|
|
slowon Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er ikke hardcore stonesfan - men kunne kun sige jatak da to søde mennesker tilbød at køre fra kbh til odense med billetterne igår.. jagger trak sgu læsset helt hjem i stor ukunstled stil keith`s ansigtsudtryk da han spurgte : "hvor finder de dog alle de mennesker?" og no probs mht trafikken - vi gled i et træk fra scenekanten via shuttlebussen til bilen,og hjem i sengen i odense på knapt to timer
|
Til top |
|
|
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha det var godt. Har dog lige lidt tømmermænd efter lidt rigeligt med middelalderbryg....  __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endelig hjemme! Og godt mætte af rock´n roll som vi fik til overflod af dette bedagede men energiske band. Kanon koncert som indfriede alle vores forventninger. Især stuntet med
scenen, der rullede ud med hele bandet på en platform til en plads midt
blandt publikum.
Jeg synes også logistikken omkring koncerten fungerede ok for Horsens, kun undrede jeg mig over, at der ikke var bar i inderplænen og kun "ståpladser" til herrerne for blæretømning, pigerne savnede samme lette adgang til wc.
Og så var det sjovt at se den unge forsanger i opvarmningsbandet, som gav en meget energisk og tempofyldt opvisning, så han efter 3 numre knapt kunne få vejret til at udtale titlen på næste nummer. Og derpå opleve Mr Jagger røre sig mindst ligeså energisk og på vanlig cool facon og fuldstændig ubesværet køre med klatten hele showet igennem uden antydning af at miste pusten.
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
Endelig hjemme! Og godt mætte af rock´n roll som vi fik til overflod af dette bedagede men energiske band. Kanon koncert som indfriede alle vores forventninger. Især stuntet med scenen, der rullede ud med hele bandet på en platform til en plads midt blandt publikum.
Jeg synes også logistikken omkring koncerten fungerede ok for Horsens, kun undrede jeg mig over, at der ikke var bar i inderplænen og kun "ståpladser" til herrerne for blæretømning, pigerne savnede samme lette adgang til wc.
Og så var det sjovt at se den unge forsanger i opvarmningsbandet, som gav en meget energisk og tempofyldt opvisning, så han efter 3 numre knapt kunne få vejret til at udtale titlen på næste nummer. Og derpå opleve Mr Jagger røre sig mindst ligeså energisk og på vanlig cool facon og fuldstændig ubesværet køre med klatten hele showet igennem uden antydning af at miste pusten. |
|
|
Jagger var sikkert på et eller andet siden han kunne holde "den gående". Men hvorom alting er, så er det da en af den slags koncerter som jeg ærger mig gul og grøn over ikke at have været med til.
Michael
|
Til top |
|
|
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Hans skrev:
Fin oplevelse i aftes!
|
|
|
4
Så håber jeg ikke du har alt for store fødder 
Var desværre selv for langsom og fik ingen billet, men ud fra anmeldelserne at dømme så gik det rigtig godt dernede, i modsætning til sidst der var "gang i den" i Horsens.
|
|
|
Man kunne købe billetter på Horsens lokal radio helt til om lørdagen. Men en rigtig fed koncert.
Frank.
|
Til top |
|
|
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
Sendt: 04 September 2006 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var så min 3. Stones koncert.Og jeg synes altså det var FOR stort .Man har det jo nærmest lissom,man har set en fantastisk LIVE-DVD sammen m 85000 andre på en ultimativ storskærm ?!
Nej,så var det sgu noget andet i oktober `73 ! For den formidable sum af 68 DKR fik man dengang en billet på 3. række!Og man sad på nummererede stole sammen med ca 4000 andre i Vejlby-Risskov hallen. Se det var tider !
Når det er sagt,så synes jeg at søndagens koncert var alle pengene,og alt besværet værd,- alene i kraft af Midnight Rambler,Sympathy for the Devil og Streets of Love. Her gik lyden,showet og selve begivenheden op i en højere enhed.
Til gengæld stod jeg af H.. til,da de kørte B-scenen ud ! Lidt til vensre for mixerpulten kunne man hverken se scene,band eller storskærm under 3 numre ! !
Med retten til,at ændre standpunkt tror jeg,at Bøgescenen på Skanderborg ca er max størrelse for,hvad jeg fremover gider .
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 07 September 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super koncert... Intet mindre. De kan det der.. Rigtig rocke'en roll som det skal være.
Dog vil jeg give andre ret i, 85000 er lige i overkanten... __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|