| Forfatter |
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Otto, TC skrev:
jdg1 skrev:
| Så vidt jeg ved, så konverterer den 50hz til 56,25 hz. (med mindre du kører op i 75 eller 100 hz). |
|
|
Ik' forstået? Man kan kun vælge 75 og 100 Hz i menuen?
|
|
|
Se ovenfor 
|
|
|
Det jeg mener er at du i menuen kun kan vælge mellem 75 og 100 Hz, derfor forstår jeg ikke hvad du mener med "medmindre"? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
noget helt andet (undskyld) - hvordan er det man i indstillingerne fortæller pioneer tv'et hvilke kanaler det skal "hoppe over" på ch+/- knapperne....mit hopper konstant over nr. 4 .... lidt irriterende  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
jdg1 skrev:
Otto, TC skrev:
jdg1 skrev:
| Så vidt jeg ved, så konverterer den 50hz til 56,25 hz. (med mindre du kører op i 75 eller 100 hz). |
|
|
Ik' forstået? Man kan kun vælge 75 og 100 Hz i menuen?
|
|
|
Se ovenfor 
|
|
|
Det jeg mener er at du i menuen kun kan vælge mellem 75 og 100 Hz, derfor forstår jeg ikke hvad du mener med "medmindre"?
|
|
|
Er det ikke flere muligheder ved pc-input?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
| Er det ikke flere muligheder ved pc-input? |
|
|
Det kan så godt tænkes, jeg har slet ikke haft prøvet PC-indgangen endnu... (der har været short supply af XDE-modellerne, så vi har prioriteret kunderne foran butikken, og kun opstillet FDE-modeller). Jeg regner med at få leget med vores iscan på Pioneer skærmene inden for overskuelig fremtid (jeg har efterhånden projekter nok til at holde lukket i en uge... ) __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
jdg1 skrev:
| Er det ikke flere muligheder ved pc-input? |
|
|
Det kan så godt tænkes, jeg har slet ikke haft prøvet PC-indgangen endnu... (der har været short supply af XDE-modellerne, så vi har prioriteret kunderne foran butikken, og kun opstillet FDE-modeller). Jeg regner med at få leget med vores iscan på Pioneer skærmene inden for overskuelig fremtid (jeg har efterhånden projekter nok til at holde lukket i en uge... )
|
|
|
Hehe, god fornøjelse 
Får du den nye Iscan VP30?
Du kan jo evt. forsøge med de timings der er angivet i tråden fra avforums - de skulle efter sigende være noget af det tætteste, som Pioneer skærmene kommer på 1:1 mapping. (dog ved 70 hz )
Men det er da temmeligt fjollet, at Pioneer skærmene ikke bare viser billederne med den refreshrate, som de bliver inputtet med? I stedet skal de bruge tid/kræfter på at konvertere til nogle refreshrates, som slet ikke er nødvendige!? Og som medfører problemer i større eller mindre grad! (selvfølgelig afhængig af beskueren)
Jeg mener, hvorfor viser skærmen ikke bare PAL ved 50 hz og NTSC ved 59.94 hz? 
Eller hvis de virkelig skulle flotte sig; vise NTSC ved 48 hz!? (vi snakker selvfølgelig om filmmateriale)
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
noget helt andet (undskyld) - hvordan er det man i indstillingerne fortæller pioneer tv'et hvilke kanaler det skal "hoppe over" på ch+/- knapperne....mit hopper konstant over nr. 4 .... lidt irriterende |
|
|
Inde i den manuele instilling af kanaler, kan du vælge om du bil "lagre/gemme" en kanal. Og der skal din jo så stå til "ja", ved kanal 4.
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Tak,.... jeg vil straks prøve når jeg kommer hjem... __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |