Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Nytårsaften (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Romeo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 18 December 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Vi bliver 5 par med børn, så ikke det vilde her. Dog skal vi da have lidt at drikke og noget godt at spise. Ja og ikke mindst lidt krudt og kugler.

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 18 December 2005 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

Skulle hilse fra konen og sige at jeg er heldig. Og ja jeg må da indrømme at det er unægteligt lettere at være 10 nørder end 1 når de store tekniske udbetalinger skal foretages

Vi har forøvrigt nået et kompromis: Det her spil er vildt sjovt .. og mon ikke jeg får lov til at høre lidt Wagner i baggrunden.

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 19 December 2005 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Skulle hilse fra konen og sige at jeg er heldig. Og ja jeg må da indrømme at det er unægteligt lettere at være 10 nørder end 1 når de store tekniske udbetalinger skal foretages

Vi har forøvrigt nået et kompromis: Det her spil er vildt sjovt .. og mon ikke jeg får lov til at høre lidt Wagner i baggrunden.

hehe... kender ikke det omtalte spil... for øjeblikket bliver der spillet mest Guild Wars her i huset

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 19 December 2005 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

CLIX skrev:

hehe... kender ikke det omtalte spil... for øjeblikket bliver der spillet mest Guild Wars her i huset

Ah, jov jov, men det her er nu et ægte gammeldags brætspil. Selv har jeg lagt min online narkomani på hylden ... nu sørfer jeg hifi istedet
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

CLIX
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 19 December 2005 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

Ah, jov jov, men det her er nu et ægte gammeldags brætspil. Selv har jeg lagt min online narkomani på hylden ... nu sørfer jeg hifi istedet

Istedet?? Kan man ikke begge dele

NriK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 December 2005 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

kl. 18.00   barbere mig, stryge skjorte, påføre 'bøssebenzin'
kl. 19.30   Ankommer til festen og kyler et par hurtige velkomstdrinks ned efterfulgt af tre bajere og ½ flaske vin under maden.
kl. 21.00   Fortælle alle kvinder til festen hvor lækker og god jeg er, og at jeg har KBHs bedste højttalere, og jeg vil være så pløret at jeg ikke opdager, at tøserne synes jeg er pinlig, at jeg har tunmousse mellem tænderne, rødvin på skjorten og min gylp står åben.
kl. 21.15   Drikker lidt flere bajere og lidt gintonics eller hvad der nu er af smarte drinks
kl. 21.45   Råbe at tøserne er nogen kællinger hvorefter jeg vælter noget dyrt nips ned fra en reol på vejen ud for at overbrække toilettet.
kl. 22.15   Døse hen i en sofa, og først vågne kl. 02.00 hvor folk har malet overskæg på mig og hældt øl på mine bukser så det ligner at jeg har tisset i dem.
kl. 03.00   Stå på Rådhuspladsen og vinke ligeså desparat som alle de andre efter de extremt sjældne taxaer.
kl. 05.00   falder om i min seng, isblå af gåturen, og 80kr. fattigere pga. et dobbel whoppper cheese big meal, som jeg kun spiste en trediedel af. 

Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 December 2005 kl. 05:20 | IP-adresse registreret  

Jeg skal arbejde

Skal køre alle jer FULLERTER sikkert hjem

Og, husk "altid gode drikkepenge" til de gode chauffuser. Så kan der også blive råd til lidt mere hifi anskaffelser i det nye år

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 19 December 2005 kl. 06:50 | IP-adresse registreret  

En tur i teatret og så middag i casa Clifton, sammen med et par vennepar. Og så ellers forsøge ikke at få brændt hul i smokingen af en vildfaren raket

Muttly
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005
Sendt: 19 December 2005 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Vi skal holde jul og nytårsaften i tyskland hos konens søster.

Hvad man dog ikke gør for husfredensskyld.

Så jeg går nok i seng kl 8 om aftenen igen i år.

De er sååå kedelige.!!!

Ville hellere blive hjemme

Men det vil konen ikke gå med til

Til top Vis Muttly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muttly

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 December 2005 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

kl. 19.30   Ankommer til festen og kyler et par hurtige velkomstdrinks ned efterfulgt af tre bajere og ½ flaske vin under maden.
kl. 21.00   Fortælle alle kvinder til festen hvor lækker og god jeg er, og at jeg har KBHs bedste højttalere, og jeg vil være så pløret at jeg ikke opdager, at tøserne synes jeg er pinlig, at jeg har tunmousse mellem tænderne, rødvin på skjorten og min gylp står åben.
kl. 21.15   Drikker lidt flere bajere og lidt gintonics eller hvad der nu er af smarte drinks
kl. 21.45   Råbe at tøserne er nogen kællinger hvorefter jeg vælter noget dyrt nips ned fra en reol på vejen ud for at overbrække toilettet.
kl. 22.15   Døse hen i en sofa, og først vågne kl. 02.00 hvor folk har malet overskæg på mig og hældt øl på mine bukser så det ligner at jeg har tisset i dem.
kl. 03.00   Stå på Rådhuspladsen og vinke ligeså desparat som alle de andre efter de extremt sjældne taxaer.
kl. 05.00   falder om i min seng, isblå af gåturen, og 80kr. fattigere pga. et dobbel whoppper cheese big meal, som jeg kun spiste en trediedel af. 

vældig detaljeret nytårs plan
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Mortus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Sendt: 23 December 2005 kl. 01:52 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

Hva fa'en?? jeg troede der sku være fest? Det ligner jo en almindelig onsdag aften..
Til top Vis Mortus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mortus

Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 December 2005 kl. 02:56 | IP-adresse registreret  

The Same Procedure As Every Year

Vådt til ganen og masser af spontane nytårsknald
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 December 2005 kl. 07:41 | IP-adresse registreret  

NriK skrev:

TOTAL IORDEN NYTÅRSHUMOR!!!!!!

rocksound
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 05 Januar 2005
Sendt: 27 December 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Skal holde fest for vennerne.

Så der bliver spillet igennem på det lille anlæg der får lov at udfolde sig i stuen for en gang skyld. Ellers skal der nydes noget rødvin og fisk (ikke nytårstorsk nej!  ) og så skal der hygges med gode gamle Captain Morgan..

Og kl 24.00 skal jeg affyre de 2 støreste batterier jeg har ku finde....

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 27 December 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Thunder skrev:
The Same Procedure As Every Year

Uanset hvad der sker, så skal de 2 da ses!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

jørstad
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 27 December 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

høre musik fra om formiddagen på DENSEN DM 10
Til top Vis jørstad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jørstad

brianm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 27 December 2005 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

ARBEJDE!!!!!!!
Skal møde fra 15.00-23.00. Når liiiige akurat at komme inden for døren herhjemme til midnat...

Til top Vis brianm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brianm Besøg brianm's Websted

Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 27 December 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

Skulle have været sammen med vennerne, men pga pengenød gik det sq ikke lige. Så bliver bare med familien herhjemme i år, hvilket også er hyggeligt nok. Så piller de heller ikke ved mit anlæg

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Sendt: 27 December 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Skal arbejde helt optil nytåret, men har dog fri om aftenen.....heldigvis da.....

Ellers skal jeg drikke, spise og hygge mig med gode kolleger fra arbejde. Nytårshatten i år, blir en gul paryk med fletninger.....skal nok tage kegler (er nemlig normalt HELT skaldet).....

Godt nytår til jer alle sammen....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 28 December 2005 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Skal muligvis høre talen. Skal spise en omgang antilope. Skal se frem til kvinde/mand ratioen som er 2:1 (hvilket jeg så er kommet lidt i tvivl om måske ikke godt kan gå hen og blive hønsegård). Skal holde lidt igen med alkoholen indtil kl. 24.00 hvorefter tempoet nok sættes dratisk op - specielt hvis alle kvinderne bestemmer sig for den ovenstående hønsegård:-P

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes