| Forfatter |
|
Romeo Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 18 December 2005 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi bliver 5 par med børn, så ikke det vilde her. Dog skal vi da have lidt at drikke og noget godt at spise. Ja og ikke mindst lidt krudt og kugler.
__________________ /R
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 18 December 2005 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle hilse fra konen og sige at jeg er heldig. Og ja jeg må da
indrømme at det er unægteligt lettere at være 10 nørder end 1 når de
store tekniske udbetalinger skal foretages
Vi har forøvrigt nået et kompromis: Det her spil er vildt sjovt  .. og mon ikke jeg får lov til at høre lidt Wagner i baggrunden.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Skulle hilse fra konen og sige at jeg er heldig. Og ja jeg må da indrømme at det er unægteligt lettere at være 10 nørder end 1 når de store tekniske udbetalinger skal foretages 
Vi har forøvrigt nået et kompromis: Det her spil er vildt sjovt .. og mon ikke jeg får lov til at høre lidt Wagner i baggrunden.
|
|
|
hehe... kender ikke det omtalte spil... for øjeblikket bliver der spillet mest Guild Wars her i huset __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
|
hehe... kender ikke det omtalte spil... for øjeblikket bliver der spillet mest Guild Wars her i huset |
|
|
Ah, jov jov, men det her er nu et ægte gammeldags brætspil. Selv har
jeg lagt min online narkomani på hylden ... nu sørfer jeg hifi istedet
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Ah, jov jov, men det her er nu et ægte gammeldags brætspil. Selv har jeg lagt min online narkomani på hylden ... nu sørfer jeg hifi istedet 
|
|
|
Istedet?? Kan man ikke begge dele  __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
kl. 18.00 barbere mig, stryge skjorte, påføre 'bøssebenzin' kl. 19.30 Ankommer til festen og kyler et par hurtige velkomstdrinks ned efterfulgt af tre bajere og ½ flaske vin under maden. kl. 21.00 Fortælle alle kvinder til festen hvor lækker og god jeg er, og at jeg har KBHs bedste højttalere, og jeg vil være så pløret at jeg ikke opdager, at tøserne synes jeg er pinlig, at jeg har tunmousse mellem tænderne, rødvin på skjorten og min gylp står åben. kl. 21.15 Drikker lidt flere bajere og lidt gintonics eller hvad der nu er af smarte drinks kl. 21.45 Råbe at tøserne er nogen kællinger hvorefter jeg vælter noget dyrt nips ned fra en reol på vejen ud for at overbrække toilettet. kl. 22.15 Døse hen i en sofa, og først vågne kl. 02.00 hvor folk har malet overskæg på mig og hældt øl på mine bukser så det ligner at jeg har tisset i dem. kl. 03.00 Stå på Rådhuspladsen og vinke ligeså desparat som alle de andre efter de extremt sjældne taxaer. kl. 05.00 falder om i min seng, isblå af gåturen, og 80kr. fattigere pga. et dobbel whoppper cheese big meal, som jeg kun spiste en trediedel af.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 05:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal arbejde
Skal køre alle jer FULLERTER sikkert hjem
Og, husk "altid gode drikkepenge" til de gode chauffuser. Så kan der også blive råd til lidt mere hifi anskaffelser i det nye år
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 06:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En tur i teatret og så middag i casa Clifton, sammen med et par vennepar. Og så ellers forsøge ikke at få brændt hul i smokingen af en vildfaren raket
__________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi skal holde jul og nytårsaften i tyskland hos konens søster.
Hvad man dog ikke gør for husfredensskyld .
Så jeg går nok i seng kl 8 om aftenen igen i år.
De er sååå kedelige.!!!
Ville hellere blive hjemme
Men det vil konen ikke gå med til
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 19 December 2005 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
kl. 18.00 barbere mig, stryge skjorte, påføre 'bøssebenzin' kl. 19.30 Ankommer til festen og kyler et par hurtige velkomstdrinks ned efterfulgt af tre bajere og ½ flaske vin under maden. kl. 21.00 Fortælle alle kvinder til festen hvor lækker og god jeg er, og at jeg har KBHs bedste højttalere, og jeg vil være så pløret at jeg ikke opdager, at tøserne synes jeg er pinlig, at jeg har tunmousse mellem tænderne, rødvin på skjorten og min gylp står åben. kl. 21.15 Drikker lidt flere bajere og lidt gintonics eller hvad der nu er af smarte drinks kl. 21.45 Råbe at tøserne er nogen kællinger hvorefter jeg vælter noget dyrt nips ned fra en reol på vejen ud for at overbrække toilettet. kl. 22.15 Døse hen i en sofa, og først vågne kl. 02.00 hvor folk har malet overskæg på mig og hældt øl på mine bukser så det ligner at jeg har tisset i dem. kl. 03.00 Stå på Rådhuspladsen og vinke ligeså desparat som alle de andre efter de extremt sjældne taxaer. kl. 05.00 falder om i min seng, isblå af gåturen, og 80kr. fattigere pga. et dobbel whoppper cheese big meal, som jeg kun spiste en trediedel af. |
|
|
       vældig detaljeret nytårs plan
|
| Til top |
|
| |
Mortus Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
kl. 18.00 barbere mig, stryge skjorte, påføre 'bøssebenzin' kl.
19.30 Ankommer til festen og kyler et par hurtige
velkomstdrinks ned efterfulgt af tre bajere og ½ flaske vin under maden. kl.
21.00 Fortælle alle kvinder til festen hvor lækker og god
jeg er, og at jeg har KBHs bedste højttalere, og jeg vil være så pløret
at jeg ikke opdager, at tøserne synes jeg er pinlig, at jeg har
tunmousse mellem tænderne, rødvin på skjorten og min gylp står åben. kl. 21.15 Drikker lidt flere bajere og lidt gintonics eller hvad der nu er af smarte drinks kl.
21.45 Råbe at tøserne er nogen kællinger hvorefter jeg
vælter noget dyrt nips ned fra en reol på vejen ud for at overbrække
toilettet. kl. 22.15 Døse hen i en sofa, og først vågne
kl. 02.00 hvor folk har malet overskæg på mig og hældt øl på mine
bukser så det ligner at jeg har tisset i dem. kl. 03.00 Stå på Rådhuspladsen og vinke ligeså desparat som alle de andre efter de extremt sjældne taxaer. kl.
05.00 falder om i min seng, isblå af gåturen,
og 80kr. fattigere pga. et dobbel whoppper cheese big meal, som
jeg kun spiste en trediedel af. |
|
|
Hva fa'en?? jeg troede der sku være fest? Det ligner jo en almindelig onsdag aften..
|
| Til top |
|
| |
Thunder Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 231
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 02:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Same Procedure As Every Year
Vådt til ganen og masser af spontane nytårsknald
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
|
kl. 18.00 barbere mig, stryge skjorte, påføre 'bøssebenzin' kl. 19.30 Ankommer til festen og kyler et par hurtige velkomstdrinks ned efterfulgt af tre bajere og ½ flaske vin under maden. kl. 21.00 Fortælle alle kvinder til festen hvor lækker og god jeg er, og at jeg har KBHs bedste højttalere, og jeg vil være så pløret at jeg ikke opdager, at tøserne synes jeg er pinlig, at jeg har tunmousse mellem tænderne, rødvin på skjorten og min gylp står åben. kl. 21.15 Drikker lidt flere bajere og lidt gintonics eller hvad der nu er af smarte drinks kl. 21.45 Råbe at tøserne er nogen kællinger hvorefter jeg vælter noget dyrt nips ned fra en reol på vejen ud for at overbrække toilettet. kl. 22.15 Døse hen i en sofa, og først vågne kl. 02.00 hvor folk har malet overskæg på mig og hældt øl på mine bukser så det ligner at jeg har tisset i dem. kl. 03.00 Stå på Rådhuspladsen og vinke ligeså desparat som alle de andre efter de extremt sjældne taxaer. kl. 05.00 falder om i min seng, isblå af gåturen, og 80kr. fattigere pga. et dobbel whoppper cheese big meal, som jeg kun spiste en trediedel af.
|
|
|
 TOTAL IORDEN NYTÅRSHUMOR!!!!!!
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rocksound Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 05 Januar 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 27 December 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal holde fest for vennerne.
Så der bliver spillet igennem på det lille anlæg der får lov at udfolde sig i stuen for en gang skyld. Ellers skal der nydes noget rødvin og fisk (ikke nytårstorsk nej! ) og så skal der hygges med gode gamle Captain Morgan..
Og kl 24.00 skal jeg affyre de 2 støreste batterier jeg har ku finde....  __________________ Mvh.
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 27 December 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thunder skrev:
The Same Procedure As Every Year
|
|
|
Uanset hvad der sker, så skal de 2 da ses!
|
| Til top |
|
| |
jørstad Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 27 December 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
høre musik fra om formiddagen på DENSEN DM 10
|
| Til top |
|
| |
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
| Sendt: 27 December 2005 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
ARBEJDE!!!!!!! Skal møde fra 15.00-23.00 . Når liiiige akurat at komme inden for døren herhjemme til midnat...
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 27 December 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle have været sammen med vennerne, men pga pengenød gik det sq ikke lige. Så bliver bare med familien herhjemme i år, hvilket også er hyggeligt nok. Så piller de heller ikke ved mit anlæg  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 27 December 2005 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal arbejde helt optil nytåret, men har dog fri om aftenen.....heldigvis da..... 
Ellers skal jeg drikke, spise og hygge mig med gode kolleger fra arbejde. Nytårshatten i år, blir en gul paryk med fletninger.....skal nok tage kegler (er nemlig normalt HELT skaldet)..... 
Godt nytår til jer alle sammen.... 
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 28 December 2005 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal muligvis høre talen. Skal spise en omgang antilope. Skal se frem til kvinde/mand ratioen som er 2:1 (hvilket jeg så er kommet lidt i tvivl om måske ikke godt kan gå hen og blive hønsegård). Skal holde lidt igen med alkoholen indtil kl. 24.00 hvorefter tempoet nok sættes dratisk op - specielt hvis alle kvinderne bestemmer sig for den ovenstående hønsegård:-P
|
| Til top |
|
| |