| Forfatter |
|
Gufle Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Jeg tror problemet med ML er den måde det udvikles på. Det er tydeligvis et ægte ingeniørprodukt. Og faktisk tror jeg ML er det ypperste på dette felt. Jeg tror simpelthen ike man kan udvikle bedre lydende produkter på skrivebordet/pc'en. Det kræver at man også lytter til sagerne, for den gode ingeniørløsning er ikke nødvendigvis den bedste løsning lydmæssigt! ML er ren ingeniør-kunst. Andre mærker laver ren lyd-kunst!
|
|
|
Hej Hurtig
Ovenstående skrevet af dig er direkte forkeret. ML bruger i udviklingen af deres produkter lytterpaneler bestående af admindelige amerikanske borgere. Disse folk kommer med indput til hvilke tiltag i udviklingen af de nye produkter, de synes lyder bedst. Dette bliver så efterfølgende taget med i betragting når den endelige fintuning af lyden skal bestemmes.
Hilsen
Gufle __________________ Hvis Neil Armstrong var første mand på månen, hvem filmede ham så da han gik ned af stigen?
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
DTSSOUND skrev:
|
Efter at have læst denne tråd med et lille smil på læben. Er jeg nød til lige at skrive et par linjer!
Først er det jo lidt lige gyldigt hvad et produkt koster, bare man er tilfreds med det man har købt!. Har i gennem tiderne hørt adskillige anlæg, mange købt brugt til ingen penge... Spille røven ud af bukserne af mega dollar anlæg!
Jeg er selv gammel ML mand, troede dengang det var noget af det bedste man kunne købe for penge! Uden trivl er Mark levinson noget af det fineste byggede transistor forstærker på kloden!.
Men jeg kan kun tilslutte mig "Hurtig". De rocker altså ikke. Men sikke en masse detailer man pludselig sidder og bruger sin tid på at lytte efter.
Jeg vil ikke komme med alternativer, er folk glade for ML. Kan vi andre så ikke være ligeglade?.
MVH
DTS
|
|
|
Det er lige så meget et spørgsmål om hvad man sammensætter det med.
Men jo, andre kan være bedøvende ligeglade - fordi dem der ikke har ML synes at det ikke kan spille, vedrører jo dybest set ikke de folk der ejer det. Det er der ikke nogen der får mere ret af, og uanset hvordan man vender og drejer det, så er der altid for og imod, uanset hvilket grej man finder. Uanset hvor godt et mærke så end er (ingen nævnt, ingen glemt), er der altid en eller anden der har et indspark af en art - det kan og skal ikke være anderledes så længe vi alle er forskellige.
Men pointen er, at bare fordi man er uenig betyder det hverken at man har ret eller at de andre tager fejl! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Gufle Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Og pudsigt nok er der endnu ikke nogen der har turdet stille op!! Men de vil gerne fortælle hvor godt deres ML er.

[/QUOTE]
Hej Hurtig
Endnu engang vil jeg gerne stille mit udstyr tilrådighed i en test hvor kubbikken tager hans udstyr med. Og nej jeg fortæller ikke hvor godt mit udstyr er. Det vil jeg lade jer om at vurdere hvis i altså vil komme til Odense. For min mening kan i ikke bruge til noget
Hilsen
Gufle __________________ Hvis Neil Armstrong var første mand på månen, hvem filmede ham så da han gik ned af stigen?
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
|
Bravo, Ikke Slips! 
Al kritik skyldes misundelse. Det var det samme da de kritiserede Metroen i København. Havde de måske selv råd til en? 
Jeg synes det kunne være interessant at høre hvad Ronin skal have i stedet for ML'en?
|
|
|
Det er nu ikke nødvendigvis misundelse - det er nærmere forskellige preferencer, der skaber uenigheden.
Som jeg har skrevet i min annonce, så vil jeg jo gerne bytte med noget andet i samme retning, og det tyder på at, såfremt jeg bliver enig med mig selv om det (det er jo en tung beslutning at afhænde sit hjertensbarn ), at der kommer en 331 ind i huset istedet. 332.5 er uden tvivl bedre, men jeg holder på at det er på marginalerne som altid i de prisklasser og de grundlæggende egenskaber vil være der under alle omstændigheder, og jeg har et bilprojekt jeg hellere vil rette min opmærksomhed imod her i vinter. Engang i foråret har jeg nye planer på hifi-fronten, så 331´eren skal nok kunne klare tingene indtil da. Fordelen er også at den kan stå i mit rack.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Gufle Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Din forstærker lyder simpelthen forskelligt fra rum til rum... Jesus!!! Og ML ejerne mener åbenbart ikke deres 50.000 kroner grej er så meget bedre end en 3020'er, at det kan slå den lille blikdåse i et ukendt rum... 3020'eren plejer i øvrigt ikke at blive stil specielt op. Tvært om... Den placeres hvor der lige er plads.
|
|
|
Hej hurtig
Her er jeg helt ening med dig. Hverken rummet eller grejet der sættes foran eller efter forstærken vil ændre på det faktum at den bedre lydende forstæker altid vil lyde bedre.
Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Gufle Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Hvis din forstærker lyder ens i alle rum, er der jo intet problem. Hvis ML'en vitterligt er så god, må det jo også komme til udtryk eks hos Kubikken. Det er faktisk sjovt det her med ML ejere. De vil så gerne fortælle hvor godt det. Men når de så bliver inviteret til en test, mod eks en 3020'er, har de lge pludselig enormt travlt med at fortælle om alle dwe ting der er i vejen for, at deres ML kan komme til ret under de givne omstændigheder. Vidste ikke man skulle have særligt indrettede hele hytten, for at få et ML setup til at spille bedre end en 3020'er. I så fald er jeg IKKE imponeret over ML.
Problemet med ML er, at det ikke drives af utrættelige musikelskere. Det drives af folk der vil tjene penge. Og som jeg tidligere har udtalt, så er det alt for meget et ingeniørprodukt! Og det er så let at konstatere. Når ML laver en ny model eller en opgradering, er det ikke musikken man koncentrerer sig om... Det er teknikken.
F.eks. da man begyndte at benytte Teflon print. Hvad meldte man ud?? Jo, man fortalte om alle de fine egenskaber ved Teflonprint, i form af mindre spredningskapaciteter, mere stabilt dielektrikum osv. Og så som afslutning fortæller man, at for øvrigt har det betydet at der nu er endnu mere detaljer i diskanten osv... Ja flot!! Det med de elektriske egenskaber kunne jeg godt have fortalt dem tidligere. Jeg er selv elektronikkonstruktør, og arbejder også lidt med printlayout. Det er ren datablads-reklame. Det virker som om ML gør det for teknikkens skyld, fordi så kan man forlange 10.000,- mere for produktet (skulle hilse at sige, at det er dyrt for at få Teflon print). Og så kan marketing jo altid fortælle at det i øvrigt har gavnet lyden.´
Det er lidt ligesom vaskepulverreklamer. Tænk på hvor mange nye "teknologier" Ariel og de andre har lovet os... Color, Ultra Color, Aktivt Ilt, Microdit og Microdat..... Hver gang fortæller man, at det nu er blevet så meget bedre end før. Hvor meget bedre er vaskepulver i dag?? Og hvor meget bedre blev ML af Teflon print??? Det er ren marketing-stunt. Først fortæller du folk hvor godt dit produkt er for at sælge det. Så vænner du folk til produktet. Efterfølgende laver du et nyt produkt for at tjene lidt mere... Hvordan sælger du det til dine gamle kunder?? Du fortæller dem nu at deres produkt du tidligere lovpriste, faktisk er så ringe at de bliver nødt til at opgradere. Når bare dette gøre med tilstrækkelig snilde, opdager folk slet ikke de bliver snydt.
|
|
|
Hej Hurtig
Nu har jeg både en ML 331 med gamle print og en ML 335 med nye print. Du er meget velkommen til at komme forbi og høre hvor stor en lydmæssig forskel der er på de to modeller. Jeg synes forskellen er til at høre, men det kan i jo selv vurdere.
Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er selvfølgelig sat på spidsen når jeg skriver at det er misundelse, men det er bare sjovt at kritik af den slags altid kommer fra nogen der ikke selv ejer produktet, jeg har trods alt levet med mit ML i over 10 år, så jeg ved hvad det kan og ikke kan.
Nu håber jeg at Hurtig og kubikken tager imod Gufles tilbud, det kunne blive ret spændene at læse om tror jeg og hvis doxa og 3020 er så gode, bør de jo også omvendt spille lige så godt hos Gufle. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
Gufle Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
DTSSOUND skrev:
|
Efter at have læst denne tråd med et lille smil på læben. Er jeg nød til lige at skrive et par linjer!
Først er det jo lidt lige gyldigt hvad et produkt koster, bare man er tilfreds med det man har købt!. Har i gennem tiderne hørt adskillige anlæg, mange købt brugt til ingen penge... Spille røven ud af bukserne af mega dollar anlæg!
Jeg er selv gammel ML mand, troede dengang det var noget af det bedste man kunne købe for penge! Uden trivl er Mark levinson noget af det fineste byggede transistor forstærker på kloden!.
Men jeg kan kun tilslutte mig "Hurtig". De rocker altså ikke. Men sikke en masse detailer man pludselig sidder og bruger sin tid på at lytte efter.
Jeg vil ikke komme med alternativer, er folk glade for ML. Kan vi andre så ikke være ligeglade?.
MVH
DTS
|
|
|

Ja der gik nogle år så blev man træt af det .
|
|
|
Hej Jensen
Jeg er åbentbart meget mærkelig, for jeg har haft ML i mere end et par år og jeg er stadig ikke blevet træt af det.
Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
|
|
|
|
Hej Jensen
Jeg er åbentbart meget mærkelig, for jeg har haft ML i mere end et par år og jeg er stadig ikke blevet træt af det.
Hilsen
Gufle
[/QUOTE]
Uha...så er jeg også temmelig mærkelig. Jeg har haft Mark Levinson i over 12 år. Bør jeg søge professionel hjælp?
Jeg vil endda fremture, og påstå at det har været mere end 12 år med store oplevelser på det musikalske plan. Til dette har jeg haft stor gavn af mit anlæg, hvori der beklageligvis indgår nogle skumle ML-produkter - endda af den 'gamle skole'... 
Julelignende hilsner...
Nilau
|
| Til top |
|
| |
Gufle Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Gufle skrev:
|
|
|
|
Hej Jensen
Hilsen
Gufle
|
|
|
Uha...så er jeg også temmelig mærkelig. Jeg har haft Mark Levinson i over 12 år. Bør jeg søge professionel hjælp?
Jeg vil endda fremture, og påstå at det har været mere end 12 år med store oplevelser på det musikalske plan. Til dette har jeg haft stor gavn af mit anlæg, hvori der beklageligvis indgår nogle skumle ML-produkter - endda af den 'gamle skole'... 
Julelignende hilsner...
Nilau
[/QUOTE]
Hej Nilau
Vi kan gå i gruppeterapi sammen. Så kan vi nemlig støtte hinanden når vi skal kurreres for vores ML sygdom.
Hilsen
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
| Hej Nilau
Vi kan gå i gruppeterapi sammen. Så kan vi nemlig støtte hinanden når vi skal kurreres for vores ML sygdom.
Hilsen
Gufle |
|
|
Nu har I vel ikke også haft aluminiums-spikes under højttalerene også, og bananstik med sidelæns montering af kablet ? For så er skaden næsten uoprettelig.  I vil efterfølgende ikke være i stand til at gennemføre ét eneste spil Scrabble uden at lave mindst fire stavefejl pr. spil. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
Nilau skrev:
Gufle skrev:
|
|
|
|
Hej Jensen
Hilsen
Gufle
|
|
|
Julelignende hilsner...
Nilau
|
|
|
Hej Nilau
Hilsen
Gufle
[/QUOTE]

Jo-jo...men er det ikke bedst, hvis man er motiveret for behandlingen?
Hilsen
Nilau (som vistnok i bund og grund er Fynbo)...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 20 December 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gufle skrev:
jensen skrev:
DTSSOUND skrev:
|
MVH
DTS
|
|
|

|
|
|
Hej Jensen
Hilsen
Gufle
|
|
|
Så vender vi den om , hvad har du hørt op mod ML i samme pris klasse , og hvorfor har du ML .
Jeg har haft ML siden 1989 ML29 ML27,5 ML20,6 siger mig noget , de andre modeller siger mig intet .
Hvis det havde gjort det havde det stået her .
|
| Til top |
|
| |
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej! Jeg vil gerne med i gruppeterapi!
Har haft forskellige ML produkter siden 1992 - uden problemer (det tæller jo også lidt). Desuden har jeg lyttet til det meste ML de sidste år. Jeg har altid været tilfreds med lyden - dog ikke altid på udstillinger og i forretninger!
Om der er andet - selvfølgelig - også lige så dyrt og dyrere endda. Bedre end ML - ja - når man ikke matcher ML produkterne rigtigt, så lyder det skidt. Ordet synagi skal bruges.
Om ML er teknik - afgjort - det bedste af sin art. Om det kan spille musik så det rocker - kom forbi og lyt!!! Måske vil skeptikerne høre noget andet. Et ML anlæg skal man bruge tid på - så synger det. Hvis man ikke gider det så køb noget andet!!! Under dårlige forhold vil man måske kunne høre andre ting end ML-tingene. __________________ vh Mr. High End
|
| Til top |
|
| |
flex195 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 568
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant tråd må man sige, har altid drømt om en ML effekt, har dog aldrig hørt en endnu desværre... Lyder usandsynlig mærkeligt, at en gammel NAD forstærker skulle spille bedre... Hvad så med min NAD S300? så skulle det være som at høre englene synge  ???? Tror det næppe he he.... det der pjat med at der ik er så mange DOXA til salg og mere ML holder da ikke for en meter, det er da lige så meget med hvor mange DOXA der er solgt osv...! __________________ Mvh Brian
Infinity Intermezzo 5,2 setup
Infinity : Technology - Performance - Design
|
| Til top |
|
| |
Clouseau Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at gøre mig ud til bens men læste lige nogle indlæg der sammenlignede ML og NAD 3020!!
Jeg har haft begge dele på samme tid og tro mig der er ingen sammenligning overhovedet , selv ikke på mine forholdsvis let drevne speakers.
Skulle bare lige have den ud .
Mvh Claus __________________ Livet er en underlig fisk , hvis du forventer andet end det bedste , får du det som regel.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
|
Hej! Jeg vil gerne med i gruppeterapi!
Har haft forskellige ML produkter siden 1992 - uden problemer (det tæller jo også lidt). Desuden har jeg lyttet til det meste ML de sidste år. Jeg har altid været tilfreds med lyden - dog ikke altid på udstillinger og i forretninger!
Om der er andet - selvfølgelig - også lige så dyrt og dyrere endda. Bedre end ML - ja - når man ikke matcher ML produkterne rigtigt, så lyder det skidt. Ordet synagi skal bruges.
Om ML er teknik - afgjort - det bedste af sin art. Om det kan spille musik så det rocker - kom forbi og lyt!!! Måske vil skeptikerne høre noget andet. Et ML anlæg skal man bruge tid på - så synger det. Hvis man ikke gider det så køb noget andet!!! Under dårlige forhold vil man måske kunne høre andre ting end ML-tingene.
|
|
|
Orv...vi er syge! 
Det er bestemt vigtigt at tingene bare virker...altid. Selvfølgelig kan der da ske 'ting' som man ikke regner med. Lad mig komme med et eksempel: Da jeg havde haft én af mine ML-forstærkere i ca. 8-9 år skete der en Juleaften (den er go' nok!) det underlige, at en lille smule af den hvide lak der er i de bogstaver, der er indgraveret i forpladen, faldt af. Der manglede et par halve bogstaver... På et tidspunkt talte jeg med importøren (i anden anledning) og nævnte tilfældigvis det med den 'udfaldne' lak. Og hvad skete der så? Jo, jeg fik såmænd en helt komplet flunkende ny forplade til apparatet - sendt fra United States of A.. Og d'herrer...det er altså ikke bare et stykke billigt blik der er tale om. Kendere vil vide, hvad jeg taler om... Bemærk venligst (hvis korttidshukommelsen skulle ha' lidt skade efter julefrokosten) at jeg havde haft forstærkeren i ca. 9 år på det pågældende tidspunkt. Dét kalder jeg flot service fra Madrigals side. Man skal i den forbindelse huske på, at der jo kun er 5 års garanti på produkterne. Såeh...jeg bukker og takker, og går ud...
Som "mr. highend" skriver er der noget der hedder synergieffekt... Lydresultatet kan sagtens blive 'større' end de enkelte komponenter umiddelbart antyder...uanset prisklasse. Som altid: Erfaring og tålmodighed - og lidt dygtighed og held (!) skal der til ved sammensætning af de 'rigtige' komponenter.
Som regel ved man nogenlunde hvad man får med ML-udstyr, men det er dog sjældent ringere end man havde forventet.
Mange andre apparater af andre fabrikater er kun på banen i ret kort tid. Jo-æh...Doxa-manden har dog været med længe på trods af, at det er et rent filantropisk foretagende i de Norske fjelde. Men det må være en undtagelse.
Med mine apparater fra ML er jeg sikker på, at jeg aldrig vil komme til at sige:
Sic transit gloria mundi!
De allervenligste nærmest Julagtige hilsner...
Niels L. (Nilau)
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 05:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
EDIT: Forresten en skam at den sidste 3020'er der var til salg herinde blev solgt for næsen af mig, ellers havde jeg bedre kunne være med i den debat - den havde lige passet ind i mit Kubik set-up 
[/QUOTE]
Også mit (har lige fået Clearwater kabel) __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 07:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er denne tråd vist ved at løbe helt af sporet mht. 332.5 og det kunne være man skulle lave en ML tråd, men "here goes"...
Jeg tillader mig lige at stille spørgsmålet igen, for det er vist tidligere ML-ejere, der nu har Krell der deltager i debatten:
L.B. skrev:
| I denne prisklasse spøger Krell jo, men hvad koster det egentlig brugt og hvilke modeller er der i 25K klassen? |
|
|
Gufle skrev:
| Du og Kubikken er meget velkommen i Odense hos mig, så kan vi lytte til god musik en hel dag. Han er velkommen til at tage sin NAD 3020 med og du må gerne tage en Doxa med. |
|
|
Det var da et tilbud! Jeg håber at Hurtig er hurtig og frisk (ligesom han var omvendt) for der er jo lige landt fra Odense til Århus, som fra Århus til Odense og vil Kubikken hellere blive hjemme og stege ænder på sin Gravity kan det jo være, at Hurtig må låne den fine 3020'er med. Hvis Doxa og/eller 3020 virkelig er bedre, skal der sluges nogle kameler og kastes nogle hårboller op, incl. her i hytten. For ikke at tale om køen foran terapi-guttens dør - pyha. 
Jeg vil ikke påstå, som tidligere nævnt, at ML er det bedste i verden, men det er det bedste jeg har ejet og haft råd til. Jeg har vist nok også råd til en 3020'er hvis det skulle være og det ville da være skægt hvis den virkelig var så god!
Pas du bare på, at du ikke kommer til at hedde Rock von Kubik, mvh Lars von Kubik . Lad os da også se nogle billeder!
|
| Til top |
|
| |
Gufle Forum Bruger

|
| Sendt: 21 December 2005 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Gufle skrev:
jensen skrev:
DTSSOUND skrev:
|
MVH
DTS
|
|
|

|
|
|
Hej Jensen
Hilsen
Gufle
|
|
|
Så vender vi den om , hvad har du hørt op mod ML i samme pris klasse , og hvorfor har du ML .
Jeg har haft ML siden 1989 ML29 ML27,5 ML20,6 siger mig noget , de andre modeller siger mig intet .
Hvis det havde gjort det havde det stået her .
|
|
|
Hej Jensen
Det er jo det der er så sjovt når vi snakker hifi. Der er forskllige baggrunde for de beslutninger folk tager. Du siger at man bliver træt af ML i løbet af et par år, fordi du åbentbart ikke synes det spiller godt nok. Men hvad nu hvis jeg kun har købt ML på grund af design og ikke lyden (at den så også er rigtig god ifølge mig selv) er kun et plus. Og jeg er ikke blevt træt af ML´s design endnu.
Hilsen
Gufle
P.S. Jeg synes det kunne være interessant hvis du ville køre 8 km og tager noget andet dyrt grej med, for jeg har nemlig kun hørt Mcintoch. Jeg synes nemlig altid det er sjovt at blive klogere. Og jeg skal være den første til at indrømme hvis noget spiller bedre end det jeg har, da jeg primært har valgt ML pga. design. Derfor er jeg ligeglad med om der findes noget der spiller bedre, for det skal jeg alligevel ikke have.
__________________ Hvis Neil Armstrong var første mand på månen, hvem filmede ham så da han gik ned af stigen?
|
| Til top |
|
| |