| Forfatter |
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Acer skrev:
Hold da helt ferie hvor er det Blue guitars bare et fedt album, man kan simpelthen ikke holde fødderne i ro når Rea jammer med de sorte blues-musikere og fyrer noget godt bas spade af  |
|
|
Fedt - det vagte nysgerrighed herfra! Bestilling er hermed lagt 
|
|
|
Hej admin. Godt at man kan inspire andre
Fik SMS. Problemet løst?  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Acer skrev:
Hold da helt ferie hvor er det Blue guitars bare et fedt album, man kan simpelthen ikke holde fødderne i ro når Rea jammer med de sorte blues-musikere og fyrer noget godt bas spade af  |
|
|
Fedt - det vagte nysgerrighed herfra! Bestilling er hermed lagt 
|
|
|
Du kan roligt begynde at glæde dig, det er så herligt musik og som Zorglub skriver et sted så kan man gå til og fra det da 11 skiver godt kan gøre en liiidt træt af blues-musik  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og som et lille kuriosum. Chris Rea har jo "desværre" gennemlvet et helvede med sygdom og har lagt turnelivet ect. meget på hylden. Men ang. Blue Guitars. Han havde oprindeligt planlagt et album med intet mindre end 50 cd´er Godt at det blev ved de 11 __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 18 Maj 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har jo glemt alt om løftet tidligere i tråden om en kommentar ... den har snurret her nogle gange siden og er "rar" at tage frem ind imellem. Mine favoritter er absolut Texas, Chicago og Electric Memphis.
Hvis skiverne var udgivet over en årrække - altså som et forløb af en karriere, hvor man prøver lidt af hvert, tror jeg at jeg ville have sprunget nogle over. Lidt ligesom Ry Cooder, der har udgivet skiver i forskellige stilarter, hvor jeg f.eks. har droppet den seneste, fordi der er lidt for meget "folkedragt" over den. Men som helhed betragtet, synes jeg CR har skabt noget unikt - et mesterværk og vel en slags katalog over blues-musikken og dens afarter. Jeg har nogle gange under lytningen tænkt, at her var en sang som den eller den blues musiker kunne have lavet. Så jeg synes, han har lånt lidt af de forskellige stilarters nulevende musikeres måde at gøre det på ... men gjort med respekt og alligevel sit eget touch i form af det umiskendelige guitarspil. Men blues musikere har jo alle dage lånt af hinanden ...
Og så er det heller ikke et album, som Acer nævner - man skal høre fra start til slut. Det er bedst i doser og et par af dem er ganske fortrinlige som baggrundsmusik under en god middag, hvor andre har det bedst med knald på ... tilmed oser alle skiverne af god lyd, som vi vil have det. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 22 Maj 2007 kl. 06:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
At sætte sig og høre alle 11 i træk lyder vanvittigt . Det skal høres i 'doser'
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Maj 2007 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke lige denne gospel udgivelse. Men de har udgivet en del andre interessante ting. Bla. Dusty Springfield, Marvin Gaye, Thin Lizzy, The Police ect. (som ligger i min bestillingsliste). Har dog smuglyttet lidt til dem, og fælles for dem er en høj standard, flot sammensætning og en meget rimelig pris. __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Friisand Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan helt tilslutte mig glæden ved den fantastiske udgivelse. Købte min via Ebay.uk til omkring 300 kr!
Vil henlede opmærksomheden på forgængeren "Dancing down the stony road". Den vil nok osse falde i god jord hos de fleste af jer den kan lide hans blues samling. Han bliver bare ved med at lave musik der går lige i min indre rytmeboks ! __________________ Gert Friis
|
| Til top |
|
| |