Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Jeg stiger af. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jeg gider ikke mere og skrive i Hifi4all. Det eneste man får ud af det er øgenavne, ingen tak og det er squ for barnligt til mig. Jeg gider ikke spille min tid med, at sidde og skrive kommentarer og komme med råd når takken er nedladende og respektløs.

Et er, at man ikke kan bruge rådet. Et andet er, at man kan tage fejl og bliver pænt rettet. Men der er desværre alt for meget af det andet til min smag. Blandt andet dumme kommentarer som intet har med emnet og gøre, føj siger jeg bare.

Jeg har haft rigtigt mange gode korespondenser med mange og det har da været godt og tak til jer. Ha´et forbandet godt 2006. Hygge hejsa.

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Jeg savner i den forbindelse af du har benyttet dig af rapportfunktionen, hvis noget har været for meget af det gode.

Som alle andre steder er der enkelte som ikke altid er lige taknemmelige, men her handler det om at undgå disse og kører den fine stil videre til de bedre emner.

Op på hesten igen!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Er det ikke blot 'Tordenskjolds soldater' som giver dig flabede svar, og egentlig kun en lille håndfuld personer ?

Prøv f.eks. at tjeck om de ballademagere du er rendt på, stadig har en aktiv profil herinde.
Der er jo af og til personer der bliver bedt om at gå, og jeg syntes at der har været nogenlunde roligt i temmelig lang tid nu, faktisk.

Desuden har du jo en PHILIPS DVD963SA, og så får man helt automatisk en hel masse venner herinde.

Toolate
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Vil du have, at folk skal til og rapportere et indlæg. De er ikke min pligt og være verge over for folk og fæ.

Husk disse:
Retningslinier for brug af forum og Tænk før du taler! Dem burde folk jo kunne læse eller hvad.

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65

Thomas!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Toolate: Undskyld jeg blander mig, men hvis det er den her der fik det til at koge over for dig, tror jeg det beror på en misforståelse.

Denon2200 skrev:

Ja dumbo det er jo lige det jeg lægger klart mest vægt på stereo delen. 95% musik og 5% film. sådan tror jeg ca fordelingen ligger. Jeg hører altid musik vel ca 5 timer om dagen.

Dali Grand Diva kunne være nice! Men skal der ikke en stor forstærker til at trække de højttalere? en Densen beat b-100 kan vel ikke klare opgaven? 

Toolate skrev:

Undsyld mig et øjeblik. Du skriver her på forummet i hop om, at få hjælp. Og når man så hjælper er takken, at man bliver kaldt for dumbo. Så må du meget undskylde, at jeg kom med min mening.

dumbo skrev:

Rolig Toolate....tror det var mig han mente der! Mit "bruger-navn" herinde er jo netop dumbo....

Håber ikke det er "Toolate"

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Toolate skrev:

Vil du have, at folk skal til og rapportere et indlæg. De er ikke min bpigt og være verge over for folk og fæ.

Husk disse:
Retningslinier for brug af forum og Tænk før du taler! Dem burde folk jo kunne læse eller hvad.

Jeg mener blot du kunne have gjort det, vælger du ikke at gøre det, er det fo dit valg, men på den måde kunne du jo faktisk være med til at hindre evt. gnidninger.

Hvis dit valg er et farvel, så takker jeg for din deltagelse, og byder dig velkommen igen, hvis du på et tidspunkt skulle få lyst til at deltage igen!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Lige præcis Thomas.....det tror jeg osse! Er helt sikker på, at Denon2200 hentyder til mig.....
Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

Tag dig ikke af, hvis der er nogle der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt!
Hvis du forlader h4a giver du jo dem en sejr - det er vel ikke dig som skal vige...

Spencer har ret, en PHILIPS DVD963SA ejer vil vi nødig af med herinde!
Husk på at det aldrig er "Toolate" at ombestemme sig for at blive...

Let's dance!

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

Toolate
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 04 Januar 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

"Dumbo" Nej det var ikke den, men jeg misforstod den, så den er af vejen.

Jeg er blevet slagtet hen af vejen og tager lige en slapper. Jeg vil dog svare på denne.

Som skrevet før er der mange søde herinde, så jeg vender jo nok tilbage.

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Toolate skrev:

"Dumbo" Nej det var ikke den, men jeg misforstod den, så den er af vejen.

Jeg er blevet slagtet hen af vejen og tager lige en slapper. Jeg vil dog svare på denne.

Som skrevet før er der mange søde herinde, så jeg vender jo nok tilbage.

Kan du ikke give nogle konkrete eksempler på denne slagtning ? Nu har jeg kigget lidt i dine tråde og jeg kan ikke se noget som helst slagtning . Tonen kan da være "kammeratlig hård" om man vil, indimellem, men jeg syntes vi er sluppet for den værste personfnidder det seneste år     

Toolate
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 08:21 | IP-adresse registreret  

Det kan godt være det værste er væk og det er jo osse godt.

Det kan osse bare være det er mig der er for sensibel og så må jeg jo tage det til efterretning.

Lige nu er lysten der ikke. Jeg kigger stadig med men vil ikke være så aktiv som før. Men det kan jo være det kommer igen.

Et godt nyår til alle.

Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har heldigvis ingen "problemer" haft herinde

- men skulle det komme ville jeg nok bare i første omgang ignorere det , og ellers prøve med PM til vedkommende om hvad der er problemet  og hvis det heller ikke hjælper så rapporterer ham

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

tub61 skrev:

Jeg har heldigvis ingen "problemer" haft herinde

- men skulle det komme ville jeg nok bare i første omgang ignorere det , og ellers prøve med PM til vedkommende om hvad der er problemet  og hvis det heller ikke hjælper så rapporterer ham

Jeg har haft det, at jeg ikke syntes om den måde en person altid skrev i mine indlæg... Jeg sendte ham en PB, og vi snakkede lidt om det... Nu håber jeg at han vil holde hvad han "lovede", da jeg spurgte pænt, om han ikke ville lade være med at skrive i mine anlæg, da jeg følte det ubehageligt, og at det ødelagde mine emner.

Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

Toolate, vil du ikke for vores skyld give det en chance mere?

- Hvis du derimod ikke har lyst, er der jo ikke noget at gøre ved det... Jeg synes godt om dette forum, og man skal ikke skrive i et forum, hvis man ikke kan lide at gøre det! 
Så du må helt selv bestemme hvad du vil, men jeg synes du skulle give det en chance til...
Ikke fordi at du har en "Phillips DVD963SA", men fordi du hjælper de uvidende med det som de søger hjælp til...og det er du rigtig god til! 

Så Toolate - bliv ikke kun for vores, men også for din egen skyld!

P.S.: Plus dem du vil hjælpe hen i tiden, hvis du bliver.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Toolate

Desværre er der dem der bare kaster en ordentlig gang gylde ud over det hele, de har aldrig lært tålmodighed og respekt for andre mennesker - og ja det er ofte de samme der har den aggressive fremfærd og barnlige stil. Ofte skulle man tro det gjaldt liv og død, når de enkelte kaster sig ud i forum - som Spencer skriver det er Tordenskjolds soldater.
Sådan tror jeg det foregår alle steder, uanset forum her eller der - desværre.

Men hvis jeg har forstået Administrator korrekt, vil man tage mere hånd om dem der ikke kan styre sig - og jo du har ret Toolate, det er for meget af det gode - kanon du giver dig til kende og gør opmærksom på det, for vi andre er også irriteret over det.

Fordelen her i HiFi4all er at vi har et forum, hvor Administrator har et sæt regler for adfærd og færdsel i forum, og de benytter det. Vi ser jo andre fora hvor de ingen regler har, der bliver man uretmæssigt hængt ud for fusk, bedrag og løgne, uden at BESTYRERNE griber ind og sletter den slags, den slags fora er meget værre at færdes i.

TOOLATE bliv hos os andre brugere, vi må stå sammen og baske de uvorne hunde, så de kan lære det, vi støtter op om din holdning.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Hej der !

Det store problem er at vi er mange koke her inde, nogen mener at de er prof. inde for hi-fi men det bliver man aldrig for der sker heletiden noget nyt. Vi har jo vores erfaring med det vi har oplevet med Hi-Fi og mange giver deres arfaring vider og det er bare skide godt, at nogen ikke kan bruge det til noget og mener de ved bedre kan man jo ikke gøre noget ved så er det bare og komme vider med det man mener er det rigtige, det var lidt her fra

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret  

nhj4

Uanset hvor mange kokke og hvor meget HiFi, så kan man gebærde sig ordentligt og bruge en ordentlig tone, i sin omgang med andre mennesker, hvis man ønsker at deltage i debatten og kommentere noget eller dele ud af sine erfaringer.
Jeg er helt enig med dig i, at der er mange meninger og holdninger og der sker en masse nyt, men det skal bare ikke afspore debatten, som var det et game på liv og død - det er barnligt og umodent.
Det er jo muligt at skrive det samme og udtrykke sig i et ordentligt sprog, og det er netop meget vigtigt at vi får delt ud af erfaringerne og oplevelserne, uden at det skal angribes og pindes ud med et orgie af dårligt sprog og direkte angreb, af de samme og gengangerne. 

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Toolate

Desværre er der dem der bare kaster en ordentlig gang gylde ud over det hele, de har aldrig lært tålmodighed og respekt for andre mennesker - og ja det er ofte de samme der har den aggressive fremfærd og barnlige stil. Ofte skulle man tro det gjaldt liv og død, når de enkelte kaster sig ud i forum - som Spencer skriver det er Tordenskjolds soldater.
Sådan tror jeg det foregår alle steder, uanset forum her eller der - desværre.

Men hvis jeg har forstået Administrator korrekt, vil man tage mere hånd om dem der ikke kan styre sig - og jo du har ret Toolate, det er for meget af det gode - kanon du giver dig til kende og gør opmærksom på det, for vi andre er også irriteret over det.

Fordelen her i HiFi4all er at vi har et forum, hvor Administrator har et sæt regler for adfærd og færdsel i forum, og de benytter det. Vi ser jo andre fora hvor de ingen regler har, der bliver man uretmæssigt hængt ud for fusk, bedrag og løgne, uden at BESTYRERNE griber ind og sletter den slags, den slags fora er meget værre at færdes i.

TOOLATE bliv hos os andre brugere, vi må stå sammen og baske de uvorne hunde, så de kan lære det, vi støtter op om din holdning.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jamen jeg forstår bare ikke lige hvem der skal baskes - jeg har intet set i indlæggene hvor toolate har deltaget hvor nogle er gået helt amok - desuden mener jeg altså også at bare fordi vi sidder her i lille sikre danmark - så skal vi da ikke gå i selvsving bare fordi nogle giver en sviner - jeg er ikke ligefrem den der holder tilbage når den går højt, men jeg skriver som regel PB tilbage når jeg mener jeg er røget over grænsen - så du skal da være velkommen til at baske mig - men du skal være forberedt på lige så stor en basker tilbage.

Og inden du igen sidder der og gør dig til overdommer for noget som helst - så prøv lige at tænk lidt over dine moralprædikerne - du skal altid fordømme og spille gammelklog, i nærsagt 99% af dine indlæg - no offence - men sådan virker du for mig at se.

@Toolate

Jeg vil da appeler til at du giver det en chance mere - jeg har ikke oplevet at blive jordret - medmindre jeg selv har deltaget i det direkte - så jeg vil tro du har været uheldig at løbe ind i nogle typer der er knap så diplomatiske - lad vær med at opgive af den grund
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Januar 2006 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Guldkysten

Hvem skal baskes, ingen, det er da slet ikke det det handler om, din tankegang er helt forkert. Men dem med den brede mund der ikke kan finde en ordentlig tone, dem gider vi ikke. Og ja, jeg taler ofte for det lidt mere afdæmpede og overvejer lidt mine ord, hvilket ikke har noget med at fordømme, men det er jo som man opfatter eller ser verden. 
Og jeg er særdeles glad for at du læser alle mine indlæg, da jeg ser at de 99% af dem er i et ordentligt sprog og lidt fra den gammelkloge side - tak for din positive respons.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Clifton
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2004
Sendt: 05 Januar 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Toftdahl.
Det nogle, jeg gjorde ihvertfald igår, reagerer på er at du udtaler dig, sikkert i bedste mening, meget moraliserende - og noget uden for kontekst -, hvilket i det konkrete eksempel fra igår virker ekstremt nedladende. Det du skrev er jeg for så vidt enig med dig i, men i det konkrete eksempel havde det ikke noget med det pågældende spørgsmål at gøre, medmindre addresaten var undertegnede, hvorfor en omtale i tredieperson er direkte fornærmende.

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes