Jeg har talt med Lsound, og de håbet på at få testen lagt ud inden weekenden. Jeg håber at de så legger ud den komplette testen, og ikke kun omtalen af SVS højtalerene.
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
Det er ikke nemt nej. Jeg går selv med planer om at skifte over til mindre højtalere der kan henge på væggen. I følge min erfaring så er det atskillig nemmere at gemme væk en stor sub enn et par store højtalere, så derfor tænker jeg på en sub+sat løsning. Jeg vil samtidig ha noget der kan levere nok dynamik, og som også kan spille tilstrekkeligt højt, samtidig som det ikke skal koste altfor meget
Men hold øje med hjemmesiden til Lsound, efter som jeg forstod det fik MT20 sættet også hederlig omtale i testen.
Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
Du kan ikke få for meget sub, det er simpelten umuligt Jeg vil dog anbefale dig at vurdere en af SVSs subwoofere da de leverer atskillig mere pr. krone enn hvad B&Ws subwoofere gør. PB10en passer feks flot som et lille bord ved siden af sofaen, og uanset så bliver den svært at få øje på efter et par uger da designet er meget enkelt pga at det kun er 1 farve, og ingen detaljeringer.
Da jeg fik min tog det mig 3 dager at blive vant med den, for min kæreste var det nærmest øjeblikkeligt da hun kunne pladsere nipsegenstander, og blomster oppå den
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum