| Sendt: 17 Januar 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Japer
LOL du har vist en skrue løs. :)
Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med om han købte en iPod, en Sony Walkmann, en 32 Mb memory stick med MP3 afspiller.
Han spurgte om folks mening og jeg gav ham min.
Hvilket inputs han lytter til, evt. følger osv. er mig irrelevant, når folk spørger om min mening for de den, nogle kan tåle det, andre kan ikke. Som jeg forstod det gjorde spørgeren det eneste rigtige, nemlig prøvede de enkelte afspillere, istedet for ene og alene at høre på andres ideer.
En del herinde kan så bare ikke tåle at jeg ikke kan lide iPod'en pga. dens mangler som equalizer, radio, ordentlige ørepropper, et mere brugervenligt PC program osv. Folk er mere end velkomne til at havde deres egen mening om dette. Men flere herinde bliver nærmest mobsede, agressive og begynder med dårlige argumenter om manglende objektivitet, hvilket de bestemt ikke selv har, og flere endda ikke har læst alle indlæg.
Men udtalelser som dem der er kommet fra de andre, kan man ligesom forvente i et forum der på rigtigt mange områder omhandler personlig smag, mere end videnskabelige dokumentation.
Så nej, jeg må skuffe dig, da jeg ikke føler mig udnyttet, brugt eller overset.
p.s. Jeg kan højest grine af dem der kun har dårlige argumenter, bliver mobsede, udtaler sig uden at havde læst tråden osv.
|