Emne: Min dejlige Rega Apollo ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Her lige en opsumering omkring min test af Apollo Rega Cd. Reference før var en Accuphase DP67, frem og tilbage over det samme anlæg, samme musik, flere forskellige kabler. Samme konklusion hver gang ikke hver 3 gang... Flere blindtest, for ikke at lade sig distrahere af det ydre. Hvergang til Regas fordel...Hvad skal man tro,,,de fleste kommentarer blandt de 6 tilhører var"vi savner ord": Det kan ikke være rigtigt. Den anden spille koster jo næsten 50000,-.Jeg vil bare sige... dem af jer der ikke har hørt den har ikke rigtigt hørt efter de sidste par år eller ti, men gået ligesom jeg og troet at der var ingen grund til at skifte, for jeg havde jo det bedste og noget af det dyreste..Sådan er verden ikke mere. Jeg har talt med Bent fra medlyd og jeg er tilbøjelig til at tro at den forklaring jeg fik omkring softwareni Regaen er det rigtige svar på min forundring. I de sidste 10 år er der ikke sket en sk.. på softwaresiden, kun fine nye kabinetter og mere guld og lys og flere dyre stømforsyninger, men det giver ikke den ultimative lyd alene. Jeg kan komme med et eksempel for nogle år tilbage var vi en lille sluttet kreds af hifi-nørder der tog til Ewald Steensens i Hjørring (Mark Levinson) for at få lyttet til noget af det virkelige dyre grej. Vi var blevet bedt om at tage noget af vores eget grej med og lidt musik vi kendte godt. Jeg havde taget min Bedini forstærker med og noget kendt musik for alle parter.Da Erik Christensen stod og fortalte om den største opfindelse siden ilden og Hjulet og vi lyttede og lyttede, så stod min bedini i mellemtiden og varmede op. Mark levinson sættet lød bestemt godt, men det kunne nu være sjovt lige at bytte forstærkeren ud, mens Erik og hans supersælger var ude og hente mad i byen til os. Vi havde godt og vel lige et kvarter til at skifte forstærker ud. Da de kom tilbage sagde de nå hvad så drenge er det ikke fremragende..Jo sagde vi sæt dig ned og lyt Erik. Erik satte sig ned og kom med den ene rose efter den anden, lige indtil hans supersælger sagde, du Erik inden du kommer for godt igang, så er det altså Bedinien vi spiller på nu...Hvad kan man så lære af det....giver det stof til eftertanke... Det gjorde det for os dengang..
|
|
|
Det med at der ikke er gjort noget de sidste 10 år , det passer slet ikke .
Nok mere om man vil give penge for det rigtig softvare og drev .
Mange maskiner er langt bedre end lige de maskine du forbinder med toppen .
Lyt på wadia krell DCS Gondul Teac MBS og mange andre mærker , ok de koster en del mere men sådan er det .
Men at sony og PH har gjort livet surt for mange firmaer er rigtig , de sælger kun ike OME til få mærker , resten kan købe der ja l**t , ellers må de selv på den , og de er også igen mange af dem , så jeg tro der kommer mange gode maskine ud de næste år .
Jeg har lige fået nyt softvare til en af mine makiner idag og det gode på mange nye maskiner idag er at man selv kan install den nye softvare , så vejen er lagt for noget bedre .
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Brutalis47 skrev:
Her lige en opsumering omkring min test af Apollo Rega Cd. Reference før var en Accuphase DP67, frem og tilbage over det samme anlæg, samme musik, flere forskellige kabler. Samme konklusion hver gang ikke hver 3 gang... Flere blindtest, for ikke at lade sig distrahere af det ydre. Hvergang til Regas fordel...Hvad skal man tro,,,de fleste kommentarer blandt de 6 tilhører var"vi savner ord": Det kan ikke være rigtigt. Den anden spille koster jo næsten 50000,-.Jeg vil bare sige... dem af jer der ikke har hørt den har ikke rigtigt hørt efter de sidste par år eller ti, men gået ligesom jeg og troet at der var ingen grund til at skifte, for jeg havde jo det bedste og noget af det dyreste..Sådan er verden ikke mere. Jeg har talt med Bent fra medlyd og jeg er tilbøjelig til at tro at den forklaring jeg fik omkring softwareni Regaen er det rigtige svar på min forundring. I de sidste 10 år er der ikke sket en sk.. på softwaresiden, kun fine nye kabinetter og mere guld og lys og flere dyre stømforsyninger, men det giver ikke den ultimative lyd alene. Jeg kan komme med et eksempel for nogle år tilbage var vi en lille sluttet kreds af hifi-nørder der tog til Ewald Steensens i Hjørring (Mark Levinson) for at få lyttet til noget af det virkelige dyre grej. Vi var blevet bedt om at tage noget af vores eget grej med og lidt musik vi kendte godt. Jeg havde taget min Bedini forstærker med og noget kendt musik for alle parter.Da Erik Christensen stod og fortalte om den største opfindelse siden ilden og Hjulet og vi lyttede og lyttede, så stod min bedini i mellemtiden og varmede op. Mark levinson sættet lød bestemt godt, men det kunne nu være sjovt lige at bytte forstærkeren ud, mens Erik og hans supersælger var ude og hente mad i byen til os. Vi havde godt og vel lige et kvarter til at skifte forstærker ud. Da de kom tilbage sagde de nå hvad så drenge er det ikke fremragende..Jo sagde vi sæt dig ned og lyt Erik. Erik satte sig ned og kom med den ene rose efter den anden, lige indtil hans supersælger sagde, du Erik inden du kommer for godt igang, så er det altså Bedinien vi spiller på nu...Hvad kan man så lære af det....giver det stof til eftertanke... Det gjorde det for os dengang..
|
|
|
Det med at der ikke er gjort noget de sidste 10 år , det passer slet ikke .
Nok mere om man vil give penge for det rigtig softvare og drev .
Mange maskiner er langt bedre end lige de maskine du forbinder med toppen .
Lyt på wadia krell DCS Gondul Teac MBS og mange andre mærker , ok de koster en del mere men sådan er det .
Men at sony og PH har gjort livet surt for mange firmaer er rigtig , de sælger kun ike OME til få mærker , resten kan købe der ja l**t , ellers må de selv på den , og de er også igen mange af dem , så jeg tro der kommer mange gode maskine ud de næste år .
Jeg har lige fået nyt softvare til en af mine makiner idag og det gode på mange nye maskiner idag er at man selv kan install den nye softvare , så vejen er lagt for noget bedre .
|
|
|
Jensen, har du lagt ører til denne vidunder maskine ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken forstærker (også klangmæssigt) vil I anbefale med Apollo'en? Ikke fordi at jeg skal have noget nyt. Jeg er skam meget tilfreds med min PM 17 MKII M og CD 17 MKIII, men man er vel interesseret, når der rammer et "mirakel produkt" på gaden.  Hva' med byggekvaliteten på kabinet og drev? Er den af alu eller plastik?
|
Til top |
|
|
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hr. Jensen. Jeg har haft den blandede fornøjelse at høre En Wadia Krell under hjemlige forhold, da jeg kender de fleste fra KT radio personligt. Ligeledes har jeg ejet et Teacværk for 3-4 år siden med løs DAC, den kunne på ingen måde indfrie mine forventninger, så må der virkelig været sket noget siden da..? Jeg har ligeledes været i branchen for adskillige år siden, da der var noget der hed Bristol Stereo Center. Så jeg har hørt alt var der var af store dyre systemer gennem tiderne, da Bristol på daværende tidspunkt var de eneste der gjorde i det rigtige dyre og gode grej..Jeg er ikke bare hoppet op af stolen og sagt JAJH "den lyder fantastisk". Jeg er bare så imponeret over at selv i en blindtest, er du ikke i tvivl om at det er Apolloen, selv om du hører på en Accuphase til 49000,- jeg ved at Wadia er dyrere, men i min konstalation syntes jeg ikke Wadia var bedre, så derfor købte jeg Accuphasen, da jeg i tidernes morgen skulle vælge. Jeg har bare et godt råd til dig Hr. Jensen, når du nu har så mange interessante og gode prudukter i din fold, som importør, så er du nødt til at lytte til Apolloen, så tror jeg nok at du vil sande at der er mange maskiner til 25000,- Plus, der vil falde igennem. Jeg håber snart du for lejlighed til at høre den. Så tales vi ved. Det er jeg overbevist om..
MVH
Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Hej hr. Jensen. Jeg har haft den blandede fornøjelse at høre En Wadia Krell under hjemlige forhold, da jeg kender de fleste fra KT radio personligt. Ligeledes har jeg ejet et Teacværk for 3-4 år siden med løs DAC, den kunne på ingen måde indfrie mine forventninger, så må der virkelig været sket noget siden da..? Jeg har ligeledes været i branchen for adskillige år siden, da der var noget der hed Bristol Stereo Center. Så jeg har hørt alt var der var af store dyre systemer gennem tiderne, da Bristol på daværende tidspunkt var de eneste der gjorde i det rigtige dyre og gode grej..Jeg er ikke bare hoppet op af stolen og sagt JAJH "den lyder fantastisk". Jeg er bare så imponeret over at selv i en blindtest, er du ikke i tvivl om at det er Apolloen, selv om du hører på en Accuphase til 49000,- jeg ved at Wadia er dyrere, men i min konstalation syntes jeg ikke Wadia var bedre, så derfor købte jeg Accuphasen, da jeg i tidernes morgen skulle vælge. Jeg har bare et godt råd til dig Hr. Jensen, når du nu har så mange interessante og gode prudukter i din fold, som importør, så er du nødt til at lytte til Apolloen, så tror jeg nok at du vil sande at der er mange maskiner til 25000,- Plus, der vil falde igennem. Jeg håber snart du for lejlighed til at høre den. Så tales vi ved. Det er jeg overbevist om..
MVH
Brutalis
|
|
|
Hej
Jeg skam også høre dem , og intet pjat herfra hvad der spiller godt kan alle lide lige meget mærker og pris .
Du skriver du testet wadia op mod en AP , hm , nå er de to maskiner så forskelige i lyden .
AP står for varme og meget mere favret lyd , wadia står for 100% kontrol især i ibunden og en meget mere (neutral lyd ) det samme glæder for Krell og ML .
Så det vil altid blive op til en selv at beslutte hvadfor en der er bedst .
Jeg selv kan godt lide maskiner der lige har et finger spids af varme .
Det med at samline alle dyre maskiner under en karm holder ikke vand og hvis man mener det så er det forbi man ikke har hørt dem .
Men man ser rigtig tit at maskiner til små penge på mange måder spiller op til de langt dyre .
Jeg kan huske da jeg hørte AVI første gang , man sad bare med en dårlig smag i munden til at starte med , den banket jo alle de andre meget dyre maskiner jeg hvade , men efter godt en lille uges test og mange cd ,så kunne man let høre , at nogle af de andre dyre maskiner var bedre , især når de kom på bedre udstyr .
cd maskiner er som PU til ens pladespiller den skal passe ind i et system .
Man man ser jo også tit folk skriv der findes ikke noget bedre (har i prøvet alt ?? , alt for mange åbner munden før de tænker , forbi man har høre 2 eller 3 gode ting er det så alt ??? .
Man skal være open for alt også selvom man er sælger og impotør og den er ikke lett .
Personlig synse jeg ikke der er noget fedre end en ting til low pris banker noget der er til high pris , men man bliver tit skuffet altid for tit .
|
Til top |
|
|
boegelund Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 40
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Hvilken forstærker (også klangmæssigt) vil I anbefale med Apollo'en?"
Helt klart en Exposure x/xv/xx eller Naim, Heed Obelisk, Rega eller Creek, Onix osv. samt nemt drevne to-vejs højtalere...
|
Til top |
|
|
svanen Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Rock
Jamen jeg begynder da at glæde mig helt vildt til at få besøg af dig og Rega Apollo. 
Jeg er selvfølgelig især spændt på om Apolloen "banker" min DP65. Gør den det, må man jo bide i det sure æble og skifte den. 
Har også læst Brutalis' kommentar og hans DP67 skulle jo være en tand bedre end min. 
Meget, meget spændende Kom snart - jeg har en masse forskellige CD'er, vi kan teste med __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Dav dav. Modpoler? Mener du 3020eren og Regaen. Der sgu ingen modpoler der. Det skulle da lige være alderen på dimserne. Begge apparater yder en sublim gengivelse og er frie for opamps. Og ja, jeg har afprøvet et par af Kubikken idéer og er ikke blevet skuffet Dali Diva har jeg faktisk drømt om siden jeg hørte dem første gang i HIFI Klubben, for måske 6-7 år siden. Nu er jeg endelig ejer af et sæt og de har bestemt ikke skuffet mig. 3020eren SKAL man bare prøve. Det er næsten en hver HIFI freaks pligt. Den kan nogle tricks!! VDH Clearwater kablet måtte også prøves. Det koster jo ikke en rød Ferrari pr. meter, som mange andre "high end" kabler gør. Jeg bruger det som Kubikken har anbefalet, og det har heller ikke skuffet. Tværtimod 
Hvordan jeg ville beskrive Apolloen, som du formulerer det, er jeg ikke helt med på. Hvad mener du helt præcist?
|
|
|
Nej, jeg kan godt se, at jeg har formuleret mig lidt klodset.
Jeg tænkte mest på Kubikken og Antisilver som modpoler i deres tilgang til hifi - og så finder du et produkt som Antislver roser til skyerne og sætter det sammen med udstyr som er helt i Kubikkens ånd. Men som sagt, behøver der jo ikke være lydmæssige modpoler, som du selv er inde på.
Det jeg mente med beskrivelse af dens lyd var mere, om dens lydfilosofi er neutralt reproducerende og nådesløst afslørende (Kubikken) eller mere eufonisk "analogt" behageligt lydende (Antisilver)?
Mine indtryk af hvilke lydidealer de to herrer foretrækker, er kun på basis af deres skriverier, så det er jo ikke sikkert de er så langt fra hinanden, som de gerne får det til at lyde - især i diskussionen om lyden fra en Linn Troika 
Jeg har selv haft en 3020'er - den helt gamle, hvor volumeknappen skrabede på kabinettet og indgangsvælgerknapperne sprang af, når man trykkede på en af de andre... Jeg havde desværre ikke udstyr der matchede eller ører, der fattede potentialet i den lille kæmpe, selv om jeg var glad for den. Men et skinnende megamonster af en integreret (Denon PMA790?) med 'træ'sider - lokkede den lille dreng... Ak, ak Sic transit gloria mundi.
|
Til top |
|
|
Brutalis47 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil ikke underholde med flere annekdoter til denne tråd. Men kan vi ikke tage den op igen når nogle flere har hørt Apolloen. Det andet fører ikke til noget..Det virker som om at "folk" ikke vil erkende at hvis der er noget der er for billigt så må det utvivlsomt være low-Fi. Der er kun lyttetesten tilbage, Vil det sige at hvis lytteguruerne også komme frem til samme konklusion, så vil diverse skæptiger sige"at de nok har fået penge under bordet?" Det er jo lyden det kommer an på og jeg er lykkeligvis i den situation at hvis der er en spille der lyder bedre på denne side af 100000,- så er jeg også i stand til at købe den..Men som tingene er lige nu, har jeg ikke hørt noget bedre. Vi taler ikke om at jeg har hørt 3 forskellige, I kan nok gange det med 10. Jeg vil da ikke udelukke at der sidder nogen med noget hjemmebyg, der lyder som englene synger. Men af de københeder jeg har hørt, hus forbi( den er ikke hørt endnu)..
Vi tales ved på denne tråd når der er flere der har hørt Apolloen...
M.v.h.
Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Jeg vil ikke underholde med flere annekdoter til denne tråd. |
|
|
For nu at få det store overblik med, kan jeg henvise til en generel søgning:
http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=rega+apollo&S M=1&SI=TC&FM=0&OB=1
Der er selvsagt ikke så mange der har Apollo endnu, men jeg håber da fra input fra de få der har den. 
Det kunne også være sjovt at høre om nogen f.eks. har succes med at bruge den sammen med ICE-power ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Brutalis47 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der ved om Bent fra medlyd er intreresseret i at vi laver en lytteseance en af de nærmeste dage. Så går jeg ud fra at vi bliver nogle stykker, der får sat noget på plads omkring dette fremragende produkt....
MVH
Brutalis
Apollo or not that is the spørgsmål... __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
M.v.h.
Brutalis |
|
|
Hej Brutalis Vil du sige, at Apollo'en er kristisk mht. det udstyr, den bliver sat sammen med? Kan "mindre" high-end (mellemklasse) udstyr stadig gøre et godt indtryk?
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver spændende at læse nogle anmeldelser af dette produkt - måske står vi med en ny NAD 3020 der gør rent bord ?  Ihvertfald er det sundt for branchen når der af og til kommer noget revolutionerende til som rusker op i skrøner som eks. at en ordentlig cd skal koste 50k  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
svanen Forum Bruger

|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ihvertfald er det sundt for branchen når der af og til kommer noget revolutionerende til som rusker op i skrøner som eks. at en ordentlig cd skal koste 50k
Er helt enig Acer, selvom jeg har en maskine, der har kostet tæt på de 50k som ny.
Er meget spændt på, hvordan den formidler detaljer, perspektiv og rum. Efter hvad jeg har hørt, er der sikkert ingen tvivl om, at den "spiller musik". Som sagt har jeg en aftale med "Rock" her sidst på måneden, hvor han tager sin Apollo med op til mig. Det skal godtnok blive spændende, hvem der bliver vinder __________________ Mvh Svanen
JBL 4341, Sony X707ES, AA-DTI, XDP, PS1, PS4, Krell KAV 400xi, Analysis Plus Silver Oval In, AudioQuest Gibraltar, VdH DM300MK2
|
Til top |
|
|
svanen Forum Bruger

|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov-hov. Jeg er blevet bruger nu.
Nå - kartoflerne "kalder" - vender frygteligt tilbage __________________ Mvh Svanen
|
Til top |
|
|
Brutalis47 Forum Bruger

|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Brutalis47 skrev:
M.v.h.
Brutalis
|
|
|
Hej Brutalis
Vil du sige, at Apollo'en er kristisk mht. det udstyr, den bliver sat sammen med? Kan "mindre" high-end (mellemklasse) udstyr stadig gøre et godt indtryk?
Der skal jeg blive dig et svar skyldig. Jeg har en kammerat der har et samlet anlæg til omkring 40000,- Vi skal prøve at sætte min apollo til hans anlæg her i weekenden, så må vi høre om den er kritisk med hvad man sætter den til. Jeg skal nok vende tilbage..
Mvh
Brutalis
|
|
|
__________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wa dælen? Er rockeren på vej til Østjylland? Lige til orientering - eller FYI som det hedder nu om dage - så er det jo der cm3 han bor  . Hvad med lidt ordentlig hjulspin på den plastikfidus. Casa cm3 er fyldt til randen med vilde motoriserede vidundere, hvor antispin kan slås fra, eller aldrig har været der  . Den Apollo bør ikke svinges uden om Viby. Check iøvrigt lige dette her ud, specielt close up billedet er fantastisk http://moon.google.com/
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 10 Januar 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Wa dælen? Er rockeren på vej til Østjylland? Lige til orientering - eller FYI som det hedder nu om dage - så er det jo der cm3 han bor . Hvad med lidt ordentlig hjulspin på den plastikfidus. Casa cm3 er fyldt til randen med vilde motoriserede vidundere, hvor antispin kan slås fra, eller aldrig har været der . Den Apollo bør ikke svinges uden om Viby.
Check iøvrigt lige dette her ud, specielt close up billedet er fantastisk http://moon.google.com/ |
|
|
   og jeg som hele tiden har troet at månen er lavet af en grøn ost    
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
svanen Forum Bruger

|
Sendt: 11 Januar 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået en ide
Hvad med at bruge kubikken på hans Tomos som "Testpilot" og hans lytterum som "værksted".
Så kunne vi mødes fra nord og syd i JYLLANDS hovedstad, med hver vores "spille".
Ingen tvivl om, at Kurt vil lade den rigtige vinde __________________ Mvh Svanen
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 11 Januar 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
En CD-tournering i Kubik-hulen ville være yderst interessant læsning!!
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|