Emne: Ganske enkelt sølle ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
spilfair Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
MichaelWB skrev:
prse skrev:
Det var billigt! Må jeg bede om et stk. link til nutidens topmodel, tak.
|
|
|
|
|
|
Må vist lige forklare mig....spilfair skrev:......."Supermodelen koster også kassen om 10 år (så i får stadig ikke råd til den ).
Glæder mig dagligt over at have smidt 24K ud af vinduet til et Pioneer TV. "
Jeg var ironisk, alle ved vel at 24k næppe kan være prisen for nutidens topmodel inden for flade fjernsyn, og når man er så høj i hatten, har man vel selv det bedste money can buy...
|
|
|
Selvfølgelig må du da det http://www.dandiscount.dk/ De har Poineer PDP 436 XDE til 27 K. Gad vide om man ikke med lidt handelstalent kunne gøre det tilbud endnu bedre!
Har selv nøjes med FDE-modelen da jeg ikke vil betale så meget for en digital tuner, 1 kortlæser og en ekstra HDMI indgang.
Om man syntes at ovennævnte er best buy eller topmodel er en subjektiv vurdering som er totalt ligegyldig. Kan kun sige jeg har ikke set noget der er bedre "men har jo ikke set alt"
Nej jeg havde ikke råd til mere man er vel en fattigrøv.
Men hva siger du prse er det best buy ? Eller hva
|
Til top |
|
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skybums skrev:
Det er jo ikke alle mennesker der har råd til eller LYST til at give så mange penge for et tv. Jeg har faktisk råd til at købe det er er væsenligt dyrere end de 15.000 jeg satte som budget. Men jeg ville hellere lade tiden arbejde for prisen og teknikken. Men jeg ville gerne have LCDens fordele nu og derfor mit valg. |
|
|
Det er der jo heller ikke noget galt i, jeg siger bare at så bliver resultatet efter det. Så længe det er et bevidst valg, så er det HELT fint med mig. Det er først et problem når man tror at et tv til 12.000,- er super-duper, blot fordi der findes ringere tv til 7.000,-.
Skybums skrev:
Jeg er faktisk også på jagt efter en projektor, kan faktisk købe en Sony VPLVW 100 til 85.000 kr. uden at blinke hvis jeg ville. Men det vil jeg ikke, jeg vil have mest for pengene, og det tror jeg, at jeg får i en Sanyo Z4 til ca. 15.000 kr. Så kan jeg nyde den indtil teknikken fra Sony VPLVW 100 koster 15.000 kr. og derved har jeg sparet en HELVEDS masse penge. |
|
|
Det skal man jo se dem selv for at vurdere... 
Skybums skrev:
Jeg må hellere købe min Z4 i Tyskland og ikke i Tape connection, for den kan jo ikke være særlig god når man kan få en Sony VPLVW 100 som er bedere . |
|
|
Nu er der jo en ret så væsentlig forskel på projektor-markedet vs. fladskærms-markedet: Forskellen på en Z4 og en VW100 er forskellen på en god og en svinegod projektor. Markedet bugner nærmest med gode projektorer, og man får en fantastisk kvalitet for 15.000,- (som i alt væsentligt er klart bedre end det bedste fladskærms-tv på markedet). Men forskellen på en Pioneer plasma og en gennemsnitlig plasma i 15-20K klassen *(ofte) er forskellen på et fornuftigt tv, og noget forfærdeligt skrammel. Det er ikke at der findes noget bedre der er problemet for de billige fladskærme, det er at de fra et absolut synspunkt bare er generelt ringe. Grunden til at du kan stille dig tilfreds med en Z4 i stedet for VW100 er jo at du trods alt stadig får et fedt produkt.
Skybums skrev:
Desuden er jeg MEGET ligeglad med anmeldelser, det er min subjektive holdning der tæller og ikke nogen andres, for hvad jeg vil have til at stå hjemme i stuen. |
|
|
Det er sådan set også bare det jeg gerne vil argumentere for, uanset éns prisklasse er det ens egen opfattelse der skal tælle. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scherer skrev:
Jeg kunne såmænd nok få råd til at købe en fladskærm til 25-30.000, men jeg tror jeg ville ærge mig gul og blå hver gang jeg så det. Som jeg skriver i et tidligere indlæg så leverer en korrekt opsat skærm et rigtig godt billede, men en kvalitetsfladskærm koster så også 25.000+ og man kan købe et kvalitets CRT til ca. 6.000,- som i mine øjne banker en fladskærm, specielt i forhold til prisen.
|
|
|
Først siger du at prisen ikke påvirker opfattelsen af hvad der er kvalitet, bagefter bruger du prisforskellen som argument for at CRT'en er et bedre køb? Det synes jeg ikke hænger helt sammen... Jeg er til dels enig med dig, men der er jo også ulemper ved CRT - f.eks. at det efterhånden er særdeles vanskeligt at opdrive et teknisk velkonstrueret CRT-tv. Iøvrigt findes der ikke så mange 43" CRT-tv...
Som udgangspunkt skal man glemme prisen når man vurderer billedkvaliteten. Kig på billedet, og forhold dig til hvorvidt du kunne tænke dig at have dette billede hængende i stuen. Hvis du kan det, så er tv'et med på listen. Hvis der så, når man har vurderet de tilgængelige kandidater, er mere end én på listen, så må man opveje fordele og ulemper i forhold til pris. Men hvis der kun står "43 tommer Pioneer" tilbage på listen, så vil alt andet jo være et dårligt køb.
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg undrer mig... Hvor mange af jer der mener at plasma overhovedet ikke er godt nok, har egentligt set et top display, som fx de nyeste Pioneer og Panasonic, der er sat ordentligt op og med et ordentligt signal (dvs Fona, elgifanten osv er allerede udelukket!).
Hvordan forholder I jer til at billedet på et 42/43" er forstørret voldsomt op i forhold til 28" og 32" CRT - når nu i ikke har mulighed for at sammenligne med et CRT i samme størrelse? OBS vi taler plasma top modeller vs. CRT - IKKE LCD vs. CRT!, som jo ellers findes i samme størrelse.
Bortset fra at kontrastniveauet ikke er helt på niveau med CRT endnu, kan jeg overhovedet ikke se at plasma skulle være bagud af nogen betydning, når vi vel at mærke taler om topmodellerne.
Men hvem ville overhovedet have en 42" CRT stående, hvis de lavede en? - Og mon ikke sådan en ville komme til at koste en hel del også?
|
Til top |
|
|
O'Brian Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 173
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har smidt 25 k efter Philips 37" 9830.
Jeg har haft B & O i mange år, men hver gang jeg tænder min 9830, ja så smiler jeg sgu over den FEDE kvalitet, det billede har...
Yeah !
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
spilfair skrev:
prse skrev:
MichaelWB skrev:
prse skrev:
Det var billigt! Må jeg bede om et stk. link til nutidens topmodel, tak.
|
|
|
|
|
|
Må vist lige forklare mig....spilfair skrev:......."Supermodelen koster også kassen om 10 år (så i får stadig ikke råd til den ).
Glæder mig dagligt over at have smidt 24K ud af vinduet til et Pioneer TV. "
Jeg var ironisk, alle ved vel at 24k næppe kan være prisen for
nutidens topmodel inden for flade fjernsyn, og når man er så høj i
hatten, har man vel selv det bedste money can buy...
|
|
|
Selvfølgelig må du da det http://www.dandiscount.dk/ De har Poineer PDP 436 XDE til 27 K. Gad vide om man ikke med lidt handelstalent kunne gøre det tilbud endnu bedre!
Har selv nøjes med FDE-modelen da jeg ikke vil betale så meget for en digital tuner, 1 kortlæser og en ekstra HDMI indgang.
Om man syntes at ovennævnte er best buy eller topmodel er en
subjektiv vurdering som er totalt ligegyldig. Kan kun sige jeg har ikke
set noget der er bedre "men har jo ikke set alt"
Nej jeg havde ikke råd til mere man er vel en fattigrøv.
Men hva siger du prse er det best buy ? Eller hva
|
|
|
Hej Spilfair
Først og fremmest: Håber ikke nogen er blevet provokeret, jeg siger bare min mening, og jeg har kun et standpunkt indtil jeg får et nyt .
Det er da muligt at det er best buy, inden for fladskærme på 42".
Det skal jeg ikke kunne sige. Det er jeg også ligeglad med, da jeg i
mit oprindelige indlæg kom med min mening om hvad man netop kunne få
for pengene istedet for at købe en fladskærm, og det står jeg stadig
ved, så længe en diskret projektor-løsning kan sparke bagdel i forhold
til en top-klasse fladskærm. - igen bare min mening.
Men som du selv siger, så har ingen af os set alt. Men det skulle
virkelig komme bag på mig, hvis det skulle være sandt, at man ikke kan
købe sig til en bedre fladskærmskærm i 42" end f.eks ovenstående nævnt
Vi har nok talt ved siden af hinanden: Jeg mente helt bogstaveligt
talt: "all money can buy", vi taler om import fra alle mulige og
umulige destiationer i verden, kombineret med en bundløs pengepung.
Men det er godt du føler at have brugt 24 big ones på den bedst, mulige måde for dig.
Hilsen Peter
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Men som du selv siger, så har ingen af os set alt. Men det skulle virkelig komme bag på mig, hvis det skulle være sandt, at man ikke kan købe sig til en bedre fladskærmskærm i 42" end f.eks ovenstående nævnt |
|
|
Som et komplet tv? Det vil jeg faktisk bakke op om at man ikke kan. Måske hvis man kombinerer et af de bedste plasma-paneler med separat scaler, tuner osv kan det lade sig gøre at få et bedre billede (jeg håber at få lejlighed til at se Cinematek's plasma inden for overskuelig fremtid, men det er så også en løsning i 70K-klassen - uden tuner), men det bedste fladskærms-billede jeg har set, det har været på et Pioneer plasma som det nævnte. Og jeg har set en del...
At jeg personligt aldrig kunne drømme om at købe ét, af den simple grund at jeg ville bruge pengene på en projektor i stedet, det er så en anden ting. Men SKULLE jeg købe en fladskærm, så ville jeg finde kronerne til en Pioneer. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
Til top |
|
|
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
I snakker meget om størrelser herinde, hvis folk virkelig kræver 40+ i tommer, hvorfor i alverden anskaffer man sig så ikke en projektor? Så er det vel fordi det ikke kan blive stort nok (hvilket jeg sagtens kan forstå) og ideen med et lille tv er jo også væk.
For mit eget vedkomne er det også meget simpelt, jeg har dannet mig nogen erfaringer som i også har, Plasma og LCD er alt alt for dyrt i forhold til hvad man får. Man skal virkelig op i nogen klasser hvor jeg økonomisk ikke kan være med hvis det skal være noget ved, udover dette gider jeg slet ikke betale så meget, bare fordi det skal være fladt? Fordi jeg søger 32" næste gang, dette er en fin størrelse for mig at se tv på, skal det være større, så synes jeg en projektor med et ordentligt motherBIB lærred er sagen.
Indtil videre er det bedste tv jeg har set i 32" crt. Og jeg må indrømme, Pioneer eller de andre topmodeller slår det faktisk stort set ikke, eller også ender det lige op. Det retfærdiggører altså bare ikke den pris de koster!
Bevares, i hjem hvor design er i højsæde, så er det da en vidunderlig idé... Hver sin smag :)
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
prse skrev:
Men som du selv siger, så har ingen
af os set alt. Men det skulle virkelig komme bag på mig, hvis det
skulle være sandt, at man ikke kan købe sig til en bedre fladskærmskærm i 42" end f.eks ovenstående nævnt |
|
|
Som et komplet tv? Det vil jeg faktisk bakke op om at man ikke kan. okay...det lyder virkelig deprimerende.... dvs. ikke en gang sultanen af Brunei kan købe sig til f.eks en 1080p-skærm der sparker bagdel?
Måske hvis man kombinerer et af de bedste plasma-paneler med separat
scaler, tuner osv kan det lade sig gøre at få et bedre billede Aaaaahhh, det var straks mindre deprimerende (jeg
håber at få lejlighed til at se Cinematek's plasma inden for
overskuelig fremtid, men det er så også en løsning i 70K-klassen - uden
tuner), men det bedste fladskærms-billede jeg har set, det har været på
et Pioneer plasma som det nævnte. Og jeg har set en del...
At jeg personligt aldrig kunne drømme om at købe ét, af den simple
grund at jeg ville bruge pengene på en projektor i stedet, det er så en
anden ting. Men SKULLE jeg købe en fladskærm, så ville jeg finde
kronerne til en Pioneer. |
|
|
|
Til top |
|
|
spilfair Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej nej Peter så godt dit glimt i øjet .
Tror ingen kan svare på hvad der bedst pt. Men det kunne da være interessant med nogle bud !
For hvordan skal det måles
Syntes Otto har fat i noget i et tidligere indlæg "Som udgangspunkt skal man glemme prisen når man vurderer billedkvaliteten. Kig på billedet, og forhold dig til hvorvidt du kunne tænke dig at have dette billede hængende i stuen". Kloge ord Otto.
Brugte den metode og måtte derfor vente 1 år indtil min grænse for hvad jeg vil betale var nået for de modeller som jeg havde udset. Går ens grænse ved 15 K er jeg enig i at man bør vente til den teknologiske udvikling og de frie markedskræfter har sænket prisen til det niveau på et billed man kan holde ud at se på.
Men af en eller anden underlig grund er der tilsynladende mange andre motiver end billedkvalitet der sælger fladskærmes TV. Var i Elgiganten mellem jul og nytår, og oplevede at den dygtige sælger på lidt over en halv time fik afsat 2 stk. LG LCD, HD ready naturligvis.
Selv med en demo-DVD fra LG var var det ikke istand til at gengive LG´s røde logo skarpt det blikkede og hakkede som lysshowet på et mobiltdiskotek. Når der så var bevægelse gik det helt galt. Hvad der får tilsynladende helt normal menesker til at slippe 15 K for sådan en gang L***T er mig en gåde. ( ups den kan vist gi øretæver )
Er sikker på at PIOén stadig holder i konkurrencen med et TV til 15K om 5 år.
|
Til top |
|
|
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Scherer skrev:
Jeg kunne såmænd nok få råd til at købe en fladskærm til 25-30.000, men jeg tror jeg ville ærge mig gul og blå hver gang jeg så det. Som jeg skriver i et tidligere indlæg så leverer en korrekt opsat skærm et rigtig godt billede, men en kvalitetsfladskærm koster så også 25.000+ og man kan købe et kvalitets CRT til ca. 6.000,- som i mine øjne banker en fladskærm, specielt i forhold til prisen.
|
|
|
Først siger du at prisen ikke påvirker opfattelsen af hvad der er kvalitet, bagefter bruger du prisforskellen som argument for at CRT'en er et bedre køb? Det synes jeg ikke hænger helt sammen... Jeg er til dels enig med dig, men der er jo også ulemper ved CRT - f.eks. at det efterhånden er særdeles vanskeligt at opdrive et teknisk velkonstrueret CRT-tv. Iøvrigt findes der ikke så mange 43" CRT-tv...
Som udgangspunkt skal man glemme prisen når man vurderer billedkvaliteten. Kig på billedet, og forhold dig til hvorvidt du kunne tænke dig at have dette billede hængende i stuen. Hvis du kan det, så er tv'et med på listen. Hvis der så, når man har vurderet de tilgængelige kandidater, er mere end én på listen, så må man opveje fordele og ulemper i forhold til pris. Men hvis der kun står "43 tommer Pioneer" tilbage på listen, så vil alt andet jo være et dårligt køb.
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb? |
|
|
Hej Otto, Det skal forstås på følgende måde. Jeg mener endnu ikke at kvalitetsniveauet for fladskærmstv er på højde med prisen. Fladskærmsteknologien er stadig forholdsvis ny. Der er postet MANGE penge i udviklingen af disse paneler de penge skal tjenes ind igen. Jeg mener stadig at man betaler uforholdsmæssigt meget for en fladskærm da de lige pt er trendy og teknologien er stadig dyr. Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb? - Tja hvor dyrt skal et godt tv være før det er high-end? Jeg mener et tv er et godt køb, når det dækker de behov man måtte have samt man betaler en pris som man selv synes står mål med ens krav/forventninger. MVH Morten __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal ihvertfald være 100% klar over hvad det er man vil have (og
kombinationerne/graderne imellem er jo lige så mange som vi er med forskellige
meninger)
Det kunne f.eks. være:
- Vil man have godt design/rå blærefaktor?
- Vil man have den fedeste biograf oplevelse?
- Vil man have høj brugervenlighed?
- Hvad har man overhovedet plads til!!!!!?
- os. osv osv.....
personligt vil jeg gerne have det hele....
|
Til top |
|
|
Kempf87 Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 251
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har personligt ofret 7K på linkede 26" LCD tv.
Jeg har da set mange andre med bedre billede, men budgettet skulle også holdes. (Er 18, og går i 3. G)
Jeg synes det er kanon stilrent, og selv om billedet ikke er top kvalitet er jeg ikke ked af jeg brugte så mange penge på det, da det opfylder mit behov.
http://www.multidiscount.com/md_en/md_produit_tv.asp?ident=1 966&pays=dk&partenaire=kelkoo
"1280x768p, 16ms, kontrast 500:1, 170H/170V, Progressive Scan, Silver Crystal Clear, 2D kamfilter, højttaler i siden, Farve justering og inkl. Bordfo, skarphedskontrol, 10s text, 2x5W RMS, "
_____________________ Mvh
Kasper
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Lige et lille indskud af en fodnote... håber ikke det er alt for off-topic!
Hvad med Sony nye serie af bagprojektionstv, her pris/ydelsesforhold en ganske anden. 50", HDMI, 3LCD, samme opløsning som andre top fladskærme, 15000,- og endnu billiger i Tyskland. Kan dog ikke direkte hænge på væggen.
Hvor placerer dette TV sig så?
Mvh.
|
Til top |
|
|
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hvor placerer dette TV sig så?
Mvh. |
|
|
På gulvet  Sorry kunne ikke lade være __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
peb_si Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 9
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
spilfair skrev:
Fårene står der endnu og glor. Det gør de også om 10 år, for de venter på noget bedre (læs noget de har råd til). Sorry lå lige til højrebenet.
Er for såvidt enig i at 90% af alle fladskærme er rent skod der ikke er velegnet til visning af TV billeder, der er dog nogle få undtagelser, men de koster kassen.
Supermodelen koster også kassen om 10 år (så i får stadig ikke råd til den ).
Glæder mig dagligt over at have smidt 24K ud af vinduet til et Pioneer TV.
Prøv det!
|
|
|
Enig - har også købt Pioneer. Super flot TV og super billede. Havde før et Loewe Articos. Det bedste CRT TV på markedet. Pioneers billede er mindst lige så godt. Til gengæld er det 43" og designet kicker ass.
Den slags kvalitets TV som Pioneer 436FDE el. XDE vil også koste kassen om 2,3,4 og 10 år.
Er selv mega kritisk og har lavet plasma/lcd research i 2 år. Kom frem til at pt. er Pioneer det bedste man kan få for ca. 24000 kr. Alle experter er enige, hvis du spørger dem.
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må sige det igen...(og denne gang uden ironi  ):
24k for den flade topmodel, komplet tv, i 43 tommer er sgu ikke så
galt, så er priserne raslet hurtigere ned inden for det sidste end jeg
troede. Positivt, det lover godt!! Ville dog stadigvæk hellere have en projektor-løsning lige her og nu.
Er der mange dyrere og dårligere fladskærms tv i 43 tommer(ca.)? hvis ja, hvor meget dyrere? Designmæssigt er pioneer'en jo en yndig sag!
|
Til top |
|
|
spilfair Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah en skabs piofan den er iøvrigt 43"
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
 -bare teknologi-fan 
tak for rettelsen
|
Til top |
|
|
slib Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 60
|
Sendt: 09 Januar 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Jeg ville gå i en bue udenom de "billige" plasma-enhancers.
Til gengæld skulle Crystiallio scalerne gøre det rigtigt godt (men de koster også derefter). Bemærk dog at der kommer nye modeller i løbet af foråret.
Jeg selv har DVDO's Iscan VP30 http://www.dvdo.com/pro/pro_isvp30.php og har desuden tdc-selector til tv-signalet (selector er et absolut must for alle med en skærm der er større end 32")
Og det er det "gode/smukke" ved de nyere generationer af plasmaskærme (altså de gode af dem). Sæt noget ordentligt udstyr til at levere signalet og skærmene kvitterer med billede i topklassen.
|
|
|
Hvad kan den der DVDO's Iscan? Jeg er nu tæt på at købe en pioneer 436'er men jeg har det problem, at jeg har stofa og derfor kan jeg vel ikke bruge en selector til noget som helst . Til gengæld har jeg udover stofa også digital parabol, så der bør signalet på den flade være smuk
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|