| Forfatter |
|
shaker Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 03:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis i skal have noget fed til jeres media center og hjemme bio så køb dem her fed opfindelse.
Hvis vi starter med ed 3d glasses,de passer til alle spil og spillene bliver 1000 gange federe du føler du sidder inde i skærmen, selv monster i doom slår dig faktisk direkte i hovedet ser det ud til, og din pistol ser ud til at du kan tage fat i den. pris 800 kr.
http://shop.rightthing.nl/index.php?main_page=product_info&a mp;cPath=2&products_id=10
Den næste er rimax video briller mega fed stor skærm inde i et headset og trådløs,8 timer pr.ladning skønt at man kan ligge inde sengen og se film på hvad der svare til 120 tommer og 2 stereo højtaler på. pris 1500 kr
http://www.e-bowl.co.uk/products/4590.html
|
| Til top |
|
| |
Patriarken Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne tråd er jo nærmest et åndeligt Himalaya. Og shaker jeg fornæmmer
hvordan du summer af sprælsk nytænkning. Hvad har de briller der med
med Amitech Homelink at gøre? Hvad nu hvis du vil se film eller spille
NHL med dine kammerater? De briller du omtaler, blev faktisk for et par
år siden udgivet sammen med mange af Asus' Geforce kort. Såvidt jeg
husker blev det aldrig den store succes dengang, og jeg tror ikke at
teknologien er udviklet nok til at man reelt kan bruge den til noget.
De er p***e tunge
Jeg vil vurdere at den trådløse version har masser af stutter
Jeg vil vurdere at bruge den trådløse vil være ligesom at tale i mobil i tre timer....Du får ondt i hovedet pga radiobølgerne.
Om den amitech der, så har jeg selv haft kig på den, dens specs
imponerer mig ikke og jeg tror du er bedre tjent med at bygge en MATX
med et bundkort med integreret DX9 grafik FX asus' CSM serie eller
deres Express 200 serie. Det vil ca løbe op i det samme hvis du sætter
en billig cpu på.
Just my 5 cents
mvh Anders
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|
| Til top |
|
| |
shaker Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nope asus stinker, for forskellen ligger i at du sætter en adapter bag din grafikkort og ja de virker , har prøvet asus og dett var da noget l**t, den virker fooooooooooooooooorrrrrrr fed du tror ikke det før man ser det. jeg spiller nok 3 timer om ugen, nu spiller jeg 3 timer næsten hver dag, World of warcraft er et fed spil at bruge dem på.
|
| Til top |
|
| |
Falch Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal lede længe for at finde rigtig dumhed.... Men Hifi4all har sgu det hele .
Jeg skal stave mig igennem dine indlæg for at forstå dem.... meget skræmmende.
Du er en skændsel for alle der har Ny bruger stående på deres profil 
Jesper Falch
|
| Til top |
|
| |
shaker Forum Bruger

|
| Sendt: 20 April 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Falch: Vil du så ikke lade være med at læse mine indlæg.
Jeg er ligeglade med din/jeres meninger. Jeg skriver når det passer mig og jeres meninger hold dem for jer selv for jeg gider ikke at læse dem, så lad være med at læse mine hvis de er skræmmende.
|
| Til top |
|
| |
shaker Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og falch hvis du virkelig bruger så meget tid, og besvær for at læse mine indlæg, så må de sku være spændende.
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 24 April 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende??? Jeg vil nærmere sige psykisk udfordrende....Det kræver sgu sin mand at forstå hvad du mener med alle de stavefejl og malplacerede kommaer.....
Kunne du ikke tage din negative indstilling og alle dine uddannelser et andet sted hen? Vi har ikke brug for det her....
Boffer
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 24 April 2006 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
boffer24 skrev:
| Kunne du ikke tage din negative indstilling og alle dine uddannelser et andet sted hen? Vi har ikke brug for det her.... |
|
|
Det forsøgte jeg at foreslå i trådens 7. svar - det var tydeligvis for svært at forstå.
Jeg tror ikke vi skal spilde vores tid mere - alle de fine uddannelser har tydeligvis ikke lært manden hverken at læse, forstå, skrive, stave, sætte kommaer, punktummer eller noget som helst der har med dansk sprog at gøre.
Men det er da ganske god underholdning.
Mvh
Brian __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
My Movies - Media Center Film Applikation
|
| Til top |
|
| |
shaker Forum Bruger

|
| Sendt: 25 April 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 26 April 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 April 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
shaker skrev:
|
Jeg et indlæg og så sender jeg de gder ikke at bruge tid på at rette.
Men jeg har faktisk bestået hg og hf plus jeg tog edbmekaniker og auto mekaniker.
så hvis i kan slå det så skriver jeg ikke mere hehe
|
|
|
Det opkvalificerer ikke noget som helst - det er ikke ensbetydende med genialitet at man har HG, HF og er både dit og dat. Hvis du ikke kan forstå betydningen af en ordentlig debat, er det ikke på dette forum du skal bruge din tid med den tiltaleform du ønsker at benytte som f.eks. ovenfor og ikke mindst her:
[citat] ok. men så længe det er en fri verden så gør jeg hvad jeg vil. og når jeg skriver det er l**t i mine indlægfordi jeg afprøvet dem, f.eks i homelink når du ligger billeder ind så når du slukker for homelink så kan den kommee til at slette billederne helt og da jeg ringede til merlin for at klage så sagde de at det kunne ske. og et andet indlæg med thansen bodyshaker var noget l**t er fordi de ikke ryster så meget som de rigtig skal, jeg købte 12 til 12 biograf sædder og det var ikke nok derfor sagde jeg hvad man skulle og det jeg skrev virker ,det er lige førjeg skal skrue ned for at det ikke ryster for meget til min egen kælder biograf, jeg elsker at afprøve ting og har gjort det i 20 år så undskyld spasser jeg ved hvad jeg snakker om amatør. kom igen når du får erfaring, det skulle ikke undre mig at du er så amatør at du stadig bruger audio kabler til lyd. og her er et citat : HVIS MAN IKKE SER FILM PÅ 150 TOMMER MED 7.1 EX SURROUND SÅ HAR MAN IKKE SET FILM MAN HAR KUN FÅET FORTALT HISTORIEN.
Min uddannelse matcher din som et minimum, men derfor opfører jeg mig ikke som en påståelig narrehat der tror han er over alle andre og sviner andre til, hvis de er uenige med ham, så hvis du ikke kan finde ud af det, så forsvind. Smid en besked hvis den ikke trænger igennem, så skal jeg nok hjælpe dig videre!!
Denne tråd er kørt ud i hampen, så Lestat må desværre forsøge igen og håbe på mere seriøst input!!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |