Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 13:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: ZAPpulse 700XE - nogen der har købt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

m@dsen skrev:

Nu er det ikke for at drysse malurt i bæget, men jeg synes det måske kunne være interssant at kikke på denne tråd. http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?s=&threadi d=72435   Jeg er sikker på at problemet bliver løst før LC sender flere moduler ud.

m@dsen

Øv! Det var da en trist tråd! Håber da de kommer lidt mere ud af busken da mangel på information jo bare fører til gætterier! Det kan hurtigt blive en glidebane ofr et lille firma der ellers har en del spændende produkter.

Mvh

Til top Vis Granholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Granholm

Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Marts 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Nogen her der har haft held til at få en 700XE ud af LC??

Der er nemlig ikke meget der tyder på de kan få dem over rampen (et eller andet teknisk problem). http://www.diyaudio.com/forums/showthread.php?s=ad9ac2dde953 9e0e5dae5d63dd6c74f6&threadid=72435&perpage=10&p agenumber=19

Og deres hjemmeside har ændret status fra på lager til snart på lager....

Mvh

Chevy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 Marts 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Nej, de arbejder på at få løst nogle mindre probs., desværre.

Chevy

Mit Surround
Til top Vis Chevy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chevy Besøg Chevy's Websted

Chevy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

De har netop smidt deres XE800 på hjemmesiden.

Gad vide hvad de så tilbyder, når man har haft moduler

ligense hos dem i et ½ år?

Chevy

Mit Surround
Til top Vis Chevy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chevy Besøg Chevy's Websted

Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Jeg tror jeg springer over på de XE800 ind til der er flere i omløb hos DIY folk. Ellers kigger jeg mere efter Lars's nye moduler fra www.newclassd.com som der er en fra www.diyaudio.com der har fået tilsendt for en beta test. LCaudios responc rundt omkring ang XE700 har ikke bidraget med den store tillid i min verden :o( Men den kan da være god nok den nye (gamle) de har sat istedet.

Mvh

Chevy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har de samme tanker som dig vedr. LC Audio.

Lars's nye moduler ser også spændende ud, og det sammenholdt med den kundeservice LC Audio har udvist efter Lars slap tøjlerne, burde valget falde ud til fordel for NCD 1.

Mit problem er blot at jeg for omkring et ½ år siden har indleveret ZapPulse moduler til ombytning tilbudet som LC Audio lancerede XE700 med.

Hans Nielsen som også har forladt LC Audio nu, havde jeg haft lidt korrespondance med, vedr. ombytning til deres XE800 istedet, men de aftaler er nok også gået i vasken nu.

Chevy

Mit Surround

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 August 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Jeg ville også vælge NCD frem for XE800. XE800 ligner ikke længere et LC Audio produkt.
Ved ikke helt... Jeg synes det ser lidt for mainstream ud.
Har i øvrigt ladet mig fortælle, at XE800 IKKE er udviklet af LC Audio, men hos en anden kendt leverandør af lydsystemer...Ved ikke om det er offentligt kendt, så jeg siger ikke mere.

Af hensyn til support ville jeg også klart vælge NCD. Her har man fordelen af at handle direkte med manden der har udviklet produktet, og derfor er i stand til at yde kvalificeret support.Og så ved jeg at Lars Clausen går meget op i, at hans kunder er tilfredse.
Jeg har et par gange haft brug for support mens han stadig ejede LC Audio, og han er yderst serviceminded og ved hvad han snakker om.

Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Hurtig skrev:

Jeg ville også vælge NCD frem for XE800. XE800 ligner ikke længere et LC Audio produkt.
Ved ikke helt... Jeg synes det ser lidt for mainstream ud.
Har i øvrigt ladet mig fortælle, at XE800 IKKE er udviklet af LC Audio, men hos en anden kendt leverandør af lydsystemer...Ved ikke om det er offentligt kendt, så jeg siger ikke mere.

Af hensyn til support ville jeg også klart vælge NCD. Her har man fordelen af at handle direkte med manden der har udviklet produktet, og derfor er i stand til at yde kvalificeret support.Og så ved jeg at Lars Clausen går meget op i, at hans kunder er tilfredse.
Jeg har et par gange haft brug for support mens han stadig ejede LC Audio, og han er yderst serviceminded og ved hvad han snakker om.

Lars har da meldt offentligt ud at det ikke er ham der har noget med XE800 at gøre så den del er vel officiel. Ellers er der rygter om at det er et TC modul. De laver jo også udemærkede ting til så det behøves ikke at være skidt hvis ellers der er hold i "rygterne".

Men det kommer vel frem på et eller andet tidspunkt. Det bliver spændende at høre hvad de første kunder melder ud!

Mvh

Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes