| Forfatter |
|
Granholm Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv! Det var da en trist tråd! Håber da de kommer lidt mere ud af busken da mangel på information jo bare fører til gætterier! Det kan hurtigt blive en glidebane ofr et lille firma der ellers har en del spændende produkter.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chevy Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 30 Marts 2006 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, de arbejder på at få løst nogle mindre probs., desværre. __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
| Til top |
|
| |
Chevy Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
De har netop smidt deres XE800 på hjemmesiden.
Gad vide hvad de så tilbyder, når man har haft moduler
ligense hos dem i et ½ år? __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror jeg springer over på de XE800 ind til der er flere i omløb hos DIY folk. Ellers kigger jeg mere efter Lars's nye moduler fra www.newclassd.com som der er en fra www.diyaudio.com der har fået tilsendt for en beta test. LCaudios responc rundt omkring ang XE700 har ikke bidraget med den store tillid i min verden :o( Men den kan da være god nok den nye (gamle) de har sat istedet.
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Chevy Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har de samme tanker som dig vedr. LC Audio.
Lars's nye moduler ser også spændende ud, og det sammenholdt med den kundeservice LC Audio har udvist efter Lars slap tøjlerne, burde valget falde ud til fordel for NCD 1.
Mit problem er blot at jeg for omkring et ½ år siden har indleveret ZapPulse moduler til ombytning tilbudet som LC Audio lancerede XE700 med.
Hans Nielsen som også har forladt LC Audio nu, havde jeg haft lidt korrespondance med, vedr. ombytning til deres XE800 istedet, men de aftaler er nok også gået i vasken nu.  __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville også vælge NCD frem for XE800. XE800 ligner ikke længere et LC Audio produkt. Ved ikke helt... Jeg synes det ser lidt for mainstream ud. Har i øvrigt ladet mig fortælle, at XE800 IKKE er udviklet af LC Audio, men hos en anden kendt leverandør af lydsystemer...Ved ikke om det er offentligt kendt, så jeg siger ikke mere.
Af hensyn til support ville jeg også klart vælge NCD. Her har man fordelen af at handle direkte med manden der har udviklet produktet, og derfor er i stand til at yde kvalificeret support.Og så ved jeg at Lars Clausen går meget op i, at hans kunder er tilfredse. Jeg har et par gange haft brug for support mens han stadig ejede LC Audio, og han er yderst serviceminded og ved hvad han snakker om. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Jeg ville også vælge NCD frem for XE800. XE800 ligner ikke længere et LC Audio produkt. Ved ikke helt... Jeg synes det ser lidt for mainstream ud. Har i øvrigt ladet mig fortælle, at XE800 IKKE er udviklet af LC Audio, men hos en anden kendt leverandør af lydsystemer...Ved ikke om det er offentligt kendt, så jeg siger ikke mere.
Af hensyn til support ville jeg også klart vælge NCD. Her har man fordelen af at handle direkte med manden der har udviklet produktet, og derfor er i stand til at yde kvalificeret support.Og så ved jeg at Lars Clausen går meget op i, at hans kunder er tilfredse. Jeg har et par gange haft brug for support mens han stadig ejede LC Audio, og han er yderst serviceminded og ved hvad han snakker om.
|
|
|
Lars har da meldt offentligt ud at det ikke er ham der har noget med XE800 at gøre så den del er vel officiel. Ellers er der rygter om at det er et TC modul. De laver jo også udemærkede ting til så det behøves ikke at være skidt hvis ellers der er hold i "rygterne".
Men det kommer vel frem på et eller andet tidspunkt. Det bliver spændende at høre hvad de første kunder melder ud!
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

|
| Sendt: 09 August 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|