Emne: Apollo Rega CD ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
peterakastorm skrev:
| Har det nu også noget at sige, hvilken vej man vender stikket?! |
|
|
Ja...... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
peterakastorm Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 373
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
peterakastorm skrev:
|
|
Ja...... |
|
|
Ok... hvilken vej er så den 'rigtige'? Kan man virkelig høre forskel på det? __________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Har lige testet en Mikado fra Gryphon, jeg er ked af at sige det "Apollo bedst"..Næste test kommer efter weekenden.Det er vi sku nødt til (han troede ikke på det, mente at fasen på stikkontakten nok var vendt om eller at han ikke kendte min opsætning ) Den er spillet til(1 år gammel) min kammerat har haft den fra ny af. Den ligner til forveksling Apolloen. Selvfølgelig en anden finish, men konceptet det samme toploaded o.s.v. Dog Meget Dyrere..... |
|
|
Er der lidt Trolleri hér?
Jeg tvivler såmænd ikke på at den Rega er ganske hæderlig, men hvis man læser dit indlæg - ja så er det klart at træerne allerede er vokset ind i Himlen...
Rega versus Accuphase, Gryphon + sikkert alle de andre virkeligt gode afspillere (uanset pris). Regaen vinder selvfølgelig? 
Nææh...I må sgu' meget undskylde, men dén hopper jeg ikke på! Apollo som Verdens 8. vidunder...ha-ha....hah...
Nilau
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
L.B. skrev:
Spencer skrev:
Brutalis47 skrev:
Har lige testet en Mikado fra Gryphon, jeg er ked af at sige det "Apollo bedst".. |
|
|
Så er det lige det med at afgøre hvad der gør den bedst ?
Nogle syntes jo bedst om den ene 'slags' lyd, og andre om en anden. Eksempelvis var der jo en der mente at Audio Aero lavede en bedre afspiller, men den har jo rør. Derfor kan den vurdering jo lige så godt være en 'rør vs. transistor' afgørelse, baseret på egne preferencer.
Hvorfor mener du at den er bedst ? |
|
|
Ja, det lyder brutalt ( ) for den Gryphon er vist en $10K-sag ikk' ?
Ja Lars, min kammerat Villy er også helt gået bag af dansen, han tog den med over til mig for at den der billige Apollo skulle få nogle alvorlige bank, som han sagde inden han dukkede op "hvis min Mikado ikke spiller bedre, så er der ingen der gør det..Han var jo også helt sikker på at min DP67 selvfølgelig var bedre end min nyinvestering. Men Lars Apolloen var på alle punkter bedre: strammere bas(mere kontrolleret) en mere fremadrettet og detaljeret mellemtone og flere detaljer i diskantområdet. Det var ligesom den spillede helt ud i hjørnerne af lytterummet, det magtede Villys ikke. Men jeg har jo lovet ham at vi tester hele week-enden, da han ikke kan tro at det er faktum.Hans er jo flottere og dyrere og mærket er et topnavn uden konkurence, mente han. Flemming fra Graphon lovede ham, da han købte den at der var ikke noget bedre på markedet. Så verden kører jo videre og der kommer hele tiden noget der er bedre, og det behøver åbenbart ikke koste en formue...
|
|
|
|
|
|
He-he...
Jeg har lige solgt min 4 år gamle Jaguar XJS og købt den nye VW Golf... Og jo...jeg var overrasket, men Golf'en er en langt bedre bil. Den slår XJS'en på alle punkter. Ta' dén!

Nilau
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
peterakastorm skrev:
Ronin skrev:
peterakastorm skrev:
|
|
Ja......
|
|
|
Ok... hvilken vej er så den 'rigtige'? Kan man virkelig høre forskel på det?
|
|
|
Beklager at mit svar var lidt kort...
Det drejer sig om at have den korrekte fase - du kan som regel mærke det på fronten af dine apparater såfremt de har alufront. Hvis fasen er vendt kan det mærkes som en svag sitren på frontpladen. Nogle apparater er mere følsomme overfor det end andre, og lyden kan i grove tilfælde lyde klemt og generel forkert - som om bassen er væk og alt andet klemt sammen som om det blev spillet bag et tæppe. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
peterakastorm Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 373
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
peterakastorm skrev:
Ronin skrev:
peterakastorm skrev:
|
|
Ja......
|
|
|
|
|
|
Det drejer sig om at have den korrekte fase - du kan som regel mærke det på fronten af dine apparater såfremt de har alufront. Hvis fasen er vendt kan det mærkes som en svag sitren på frontpladen. Nogle apparater er mere følsomme overfor det end andre, og lyden kan i grove tilfælde lyde klemt og generel forkert - som om bassen er væk og alt andet klemt sammen som om det blev spillet bag et tæppe. |
|
|
Arh, meget bedre ;) Tak for svaret! __________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
Har lige testet en Mikado fra Gryphon, jeg er ked af at sige det "Apollo bedst"..Næste test kommer efter weekenden.Det er vi sku nødt til (han troede ikke på det, mente at fasen på stikkontakten nok var vendt om eller at han ikke kendte min opsætning ) Den er spillet til(1 år gammel) min kammerat har haft den fra ny af. Den ligner til forveksling Apolloen. Selvfølgelig en anden finish, men konceptet det samme toploaded o.s.v. Dog Meget Dyrere..... |
|
|
Jeg tvivler såmænd ikke på at den Rega er ganske hæderlig, men hvis man læser dit indlæg - ja så er det klart at træerne allerede er vokset ind i Himlen...
Rega versus Accuphase, Gryphon + sikkert alle de andre virkeligt gode afspillere (uanset pris). Regaen vinder selvfølgelig? 
Nææh...I må sgu' meget undskylde, men dén hopper jeg ikke på! Apollo som Verdens 8. vidunder...ha-ha....hah...
Nilau
Hej Nilau nu kan du tro det du vil, men du har åbenbart ikke hørt den endnu, tror du jeg ville sælge en DP67 hvis der ikke bare var en lille smule om det..Du kan komme forbi og høre det med dine egne øre..Så laver vi blindtesten..Du behøver ikke engang og sidde flere numre før du er overbevist. Et postulat ganske vist, men jeg har hørt meget i mine 47 år. jeg har bl.a. i tidernes morgen arbejdet i Bristol Stereo Center, og hørt alverdens afskygninger af pladespillere og cd afspillere samt Audio Research forstærkere timpany højtalere, kisiki, koetsu (alle topmodeller i Pickupper selvfølgelig også Ortofon 2000,3000 og 5000. Apolloen eneste handicap(som for alle op af stolene er at den er billig..Kom og hør og bliv overbevist...Du er nød til at høre det ellers kan vi to ikke komme videre, så bliver det bare en gang mundhug...Det er det sku ikke vær..Jeg solgte min accu for 18000. D.v.s jeg har ca. 12000,- der ligger her og venter, hvis der kommer en og siger den her er bedre, så slår jeg da til hvis det er rigtigt..Det skal ikke være pengene her der skal afgøre det , lyden ja. Så sig frem hvilken spille skal vi teste op imod. Jeg er på... har testet på nogle af de store drenge, hvem står for skud..sig frem....
Brutalis
|
|
|
__________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
| Så sig frem hvilken spille skal vi teste op imod. Jeg er på... har testet på nogle af de store drenge, hvem står for skud..sig frem.... |
|
|
Det var du noget af en udfordring - næsten helt Kubik-agtigt 
Det bliver sjovt at høre mere når sendingen næste uge kommer til landet. Jeg skulle få min i slutningen af næste uge 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
fy fy det analog høre ikke hjemme når vi taler om cd skam jer .
Så lige apollo idag men gik ikke tid på at høre den , da der lige var 3 preamps jeg skulle høre om vælge imellem på godt 1 time og 15 min .
Ville ellers meget gerne have hørt den på det vilde setup .
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå!
Jeg har lige fået et afbud fra indehaveren af Accuphase DP65 til shootoutén den 10 februar. Dvs.nu mangler vi en værdig opponent til Apollo. Hvem melder sig frivilligt? Er der nogen der har en Accuphase, en ML, en Krell, en Audio Research, en Gryphon, en Bladelius, en Proceed, en Densen, en Burmester eller noget der lugter lidt af high end, som kunne være en sjov opponent til dennehersens minimalistiske plastklon, som giver sig ud for at være af metal, og som hævder at være kejserens abolut nyeste klæder?
Send mig en PB om du er klar til sådan en stunt,
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Send mig en PB om du er klar til sådan en stunt |
|
|
Vi hører selvfølgelig gerne når dette stunt er udført og hvad i ender op med af konklusion.
- BR
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
BjarkeNR skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Send mig en PB om du er klar til sådan en stunt |
|
|
Vi hører selvfølgelig gerne når dette stunt er udført og hvad i ender op med af konklusion.
- BR
|
|
|
Ja, nu er der rig mulighed for at udfordre en Apollo på begge sider af Storebælt! Det bliver sku spændende om der er nogle der stiller op...
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej KVK
Apollo er af metal, den giver sig ikke blot ud for det. Kejseren nye klæder var om 2 småsvindlere der for ultrahøj pris solgte ingenting, i tilfældet Apollo er det vist lige omvendt.
Hej Nilau
Jeg kan se at Apolloejere er langt mere tolerante overfor de tråddeltagere der, igen uden at have hørt spillen, grinende håner dem for "deres mening" ,end det omvendte var tilfældet, men det er kun endnu en underbyggelse af min teori om, at har man Rega, ja så har man overskud til at bære over med den slags. Tænk engang det er også med i prisen !
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
[QUOTE=Brutalis47]Så sig frem hvilken spille skal vi teste op imod. Jeg er på... har testet på nogle af de store drenge, hvem står for skud..sig frem.... |
|
|
Det bliver sjovt at høre mere når sendingen næste uge kommer til landet. Jeg skulle få min i slutningen af næste uge Lars nu må du endelig skrive tilbage når du har hørt den. Glæder mig på dine vegne, der venter dig en stor oplevelse,når den er spillet til..  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
peterakastorm skrev:
Ronin skrev:
peterakastorm skrev:
|
|
Ja......
|
|
|
|
|
|
Det drejer sig om at have den korrekte fase - du kan som regel mærke det på fronten af dine apparater såfremt de har alufront. Hvis fasen er vendt kan det mærkes som en svag sitren på frontpladen. Nogle apparater er mere følsomme overfor det end andre, og lyden kan i grove tilfælde lyde klemt og generel forkert - som om bassen er væk og alt andet klemt sammen som om det blev spillet bag et tæppe.
|
|
|
Hvad gør man så, hvis fronten er af plastic? 
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Hej KVK
Apollo er af metal, den giver sig ikke blot ud for det. Kejseren nye klæder var om 2 småsvindlere der for ultrahøj pris solgte ingenting, i tilfældet Apollo er det vist lige omvendt.
Hej Nilau
Jeg kan se at Apolloejere er langt mere tolerante overfor de tråddeltagere der, igen uden at have hørt spillen, grinende håner dem for "deres mening" ,end det omvendte var tilfældet, men det er kun endnu en underbyggelse af min teori om, at har man Rega, ja så har man overskud til at bære over med den slags. Tænk engang det er også med i prisen !
Venligst
Bent |
|
|
Men dog - man bliver ligefrem lykkelig, og får overskud af at være Apollo-ejer!
Jeg får ellers det gratis blad 'Vagttårnet' og har ikke læst om Apollo i det blad endnu. Jeg har besluttet at jeg ikke vil frelses og komme i himlen, for hvor fedt er det lige med evigt liv, når man kun skal være sammen med Jehovas vidner ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
L.B. skrev:
Spencer skrev:
Brutalis47 skrev:
Har lige testet en Mikado fra Gryphon, jeg er ked af at sige det "Apollo bedst".. |
|
|
Så er det lige det med at afgøre hvad der gør den bedst ?
Nogle syntes jo bedst om den ene 'slags' lyd, og andre om en anden. Eksempelvis var der jo en der mente at Audio Aero lavede en bedre afspiller, men den har jo rør. Derfor kan den vurdering jo lige så godt være en 'rør vs. transistor' afgørelse, baseret på egne preferencer.
Hvorfor mener du at den er bedst ? |
|
|
Ja, det lyder brutalt ( ) for den Gryphon er vist en $10K-sag ikk' ?
Ja Lars, min kammerat Villy er også helt gået bag af dansen, han tog den med over til mig for at den der billige Apollo skulle få nogle alvorlige bank, som han sagde inden han dukkede op "hvis min Mikado ikke spiller bedre, så er der ingen der gør det..Han var jo også helt sikker på at min DP67 selvfølgelig var bedre end min nyinvestering. Men Lars Apolloen var på alle punkter bedre: strammere bas(mere kontrolleret) en mere fremadrettet og detaljeret mellemtone og flere detaljer i diskantområdet. Det var ligesom den spillede helt ud i hjørnerne af lytterummet, det magtede Villys ikke. Men jeg har jo lovet ham at vi tester hele week-enden, da han ikke kan tro at det er faktum.Hans er jo flottere og dyrere og mærket er et topnavn uden konkurence, mente han. Flemming fra Graphon lovede ham, da han købte den at der var ikke noget bedre på markedet. Så verden kører jo videre og der kommer hele tiden noget der er bedre, og det behøver åbenbart ikke koste en formue...
|
|
|
|
|
|
He-he...
Jeg har lige solgt min 4 år gamle Jaguar XJS og købt den nye VW Golf... Og jo...jeg var overrasket, men Golf'en er en langt bedre bil. Den slår XJS'en på alle punkter. Ta' dén!

Nilau
|
|
|
Selvfølgelig slår den ikke XJS'en på alle punkter, sikke noget vrøvl.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
|
|
Nilau
Hej Nilau nu kan du tro det du vil, men du har åbenbart ikke hørt den endnu, tror du jeg ville sælge en DP67 hvis der ikke bare var en lille smule om det..Du kan komme forbi og høre det med dine egne øre..Så laver vi blindtesten..Du behøver ikke engang og sidde flere numre før du er overbevist. Et postulat ganske vist, men jeg har hørt meget i mine 47 år. jeg har bl.a. i tidernes morgen arbejdet i Bristol Stereo Center, og hørt alverdens afskygninger af pladespillere og cd afspillere samt Audio Research forstærkere timpany højtalere, kisiki, koetsu (alle topmodeller i Pickupper selvfølgelig også Ortofon 2000,3000 og 5000. Apolloen eneste handicap(som for alle op af stolene er at den er billig..Kom og hør og bliv overbevist...Du er nød til at høre det ellers kan vi to ikke komme videre, så bliver det bare en gang mundhug...Det er det sku ikke vær..Jeg solgte min accu for 18000. D.v.s jeg har ca. 12000,- der ligger her og venter, hvis der kommer en og siger den her er bedre, så slår jeg da til hvis det er rigtigt..Det skal ikke være pengene her der skal afgøre det , lyden ja. Så sig frem hvilken spille skal vi teste op imod. Jeg er på... har testet på nogle af de store drenge, hvem står for skud..sig frem....
Brutalis
|
|
|
|
|
|
Jeg begriber ikke helt at du sælger en DP-67 for 18.000 kr - var det for at straffe dig selv efter at have fundet Apolloen? Ren underskudsforretning for en maskine der ligger mellem 25- og 30.000 kr. på brugtmarkedet - skulle det forestille at være et statement at du har solgt den med så stort et tab? Som jeg ser det, er det ikke et særligt brugbart argument for at skulle træffe et valg til anden side - der kunne snildt have været 10.000 kr. ekstra til brug til andre ting.
Hvis jeg på et tidspunkt jagter noget andet istedet for min DP-67, kunne jeg da aldrig drømme om at sælge den til en eller anden latterlig pris bare for at forsøge at pointere at det altså er alvorligt med at jeg har fundet noget andet som jeg synes er bedre.
Folk kan skrive mange ting, og heriblandt er der ting som jeg simpelthen bare ikke begriber! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
L.B. skrev:
Brutalis47 skrev:
| Så sig frem hvilken spille skal vi teste op imod. Jeg er på... har testet på nogle af de store drenge, hvem står for skud..sig frem.... |
|
|
Det bliver sjovt at høre mere når sendingen næste uge kommer til landet. Jeg skulle få min i slutningen af næste uge  |
|
|
Lars nu må du endelig skrive tilbage når du har hørt den. Glæder mig på dine vegne, der venter dig en stor oplevelse,når den er spillet til..  |
|
|
Hej Britalis,
Det kan du tro, at jeg vil gøre. Nu kommer jeg ikke fra en dyr afspiller, men et par gamle "middelgode" afspillere, så min situation er lidt en anden. Jeg har ikke en decideret reference at sammenligne med, men jeg ved ganske godt hvis jeg kan lide lyden eller ej. Det vil dog min. tage mig en uge, at danne mig et ordentligt indtryk, men "out of the box" oplevelsen skal jeg da også gerne fortælle om. Jeg har bestilt den uhørt udelukkende på anbefalinger, men mest fordi den passer perfekt til mit budget for en CD-afspiller.
PS. Når du "citerer" skal du skrive under der hvor der står "QOUTE" og ikke slette det. Blot en venligt hint.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Brutalis47 skrev:
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
|
|
Nilau
Brutalis
|
|
|
|
|
|
Jeg begriber ikke helt at du sælger en DP-67 for 18.000 kr - var det for at straffe dig selv efter at have fundet Apolloen? Ren underskudsforretning for en maskine der ligger mellem 25- og 30.000 kr. på brugtmarkedet - skulle det forestille at være et statement at du har solgt den med så stort et tab? Som jeg ser det, er det ikke et særligt brugbart argument for at skulle træffe et valg til anden side - der kunne snildt have været 10.000 kr. ekstra til brug til andre ting.
Hvis jeg på et tidspunkt jagter noget andet istedet for min DP-67, kunne jeg da aldrig drømme om at sælge den til en eller anden latterlig pris bare for at forsøge at pointere at det altså er alvorligt med at jeg har fundet noget andet som jeg synes er bedre.
Folk kan skrive mange ting, og heriblandt er der ting som jeg simpelthen bare ikke begriber!
|
|
|
Ja kastet mig også rundt på gulvet af grin da jeg læste det .
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|