Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 01:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Apollo Rega CD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 01:06 | IP-adresse registreret  

Hej G&S

Lad mig kommentere på nogle af dine påstande.

Godaften i tråden,

Der er da vidst gået totalus og aldelus selvswing i Apollo-ejerne, hwa'ba?

Hvem tror I, I narrer, udover jer selv?

OK, nu er temperementet nok allerede på kogepunktet hos de nybagte Apollo-ejere, så lad os tage først en dyb indånding og derefter fat om bollerne i sagens kerne:

Sammenligner man Rega UK's pressemeddelelse om Apollo med Rega DK's pressemeddelelse af Apollo, så tegner der sig et klart og tydeligt billede af, at en vis herre i DK ikke ligefrem har et dybdegående kendskab til Markedsføringsloven eller sober markedsføring.

Går den, så går den.

Rega UK roser overhovedet ikke denne afspiller på samme plan, som der gøres af Rega DK. Det kan og vil en simpel sammenligning hurtigt afsløre.

Nu er vi ikke forpligtet, heller ikke moralsk, til at genskrive, hvad Rega gør, om det bringer os i strid med ortodokse moralister, kan jeg ikke ane, men synes ikke selv at min moral har lidt skade af at markedsføre Rega Apollo, som jeg synes den skal markedsføres.

Og mon ikke diverse branchemedlemmers Gas og Skærebrænder hentydninger/kommentarer skyldes den mildt sagt misvisende danske markedsføring...

Her er f.eks. hvordan en ÆRLIG dansk forhandler beskriver Rega Apollo:

"...Rega Apollo - et best buy i prisklassen under 15.000,-
- og den koster KUN kr. 6500,-..."

Ærlighed er altid ønskværdig, blot man ikke forveksler den med sandhed. Jeg kan f. eks ærligt mene at Apollo er verdens bedste CD, men er det sandt ?

Se, dét er jo til at forstå, ikk'?

Det er mig bl.a. derfor komplet ubegribeligt, at nogen kan falde for sådan en gang pladder af en opfordring til massepsykose omkring en ny afspiller, som den danske importør lægger op til.

Man skal, er jeg bange for, virkeligt nærlæse det jeg skriver, for at forveksle det med en opfordring til massepsykose. Jeg er efterhånden klar over, at der er stor forskel på det der læses og så det jeg skriver, men mener ikke at kunne erindre, direkte eller indirekte opfordring til massepsykose. 

Rega har IKKE sendt den på markedet for at glæde DIG, forget about it!

Det har ingen vist påstået, men derfor kan man vel godt gå hen og blive glad for den, eller hva`?

Rega skal ligesom alle andre virksomheder tjene penge for at kunne give overskud til ejere/aktionærer, that's it.

Jeg tror, uden undtagelse, at alle er klar over disse relativt banale anskuelser, men skulle der være nogen der tror at Rega er et socialt eksperiment udi, ulønnet, at tilføre verden bedre lyd, så er det altså hermed tilbagevist. 

Du får derfor IKKE markedets bedste afspiller for 6.5K. Heller ikke den næstbedste. Forget about it!

Hvorfor ikke ?

Derudover er der direkte usandheder i Rega DK's reklamemateriale. Og dette skal jeg selvfølgelig fluks ile med at dokumentere her og nu:

Her er nogle få af de firmaer, der inden for de sidste 10 år har lavet væsentlige fornyelser i CD firmware:

AnagramTech

Arcam

Audionet

Burmester

Cary Audio

Cayin (CDT-100 & 200)

Denon

Densen

Teac (high end/pro serien)

Gryphon (?)

JVC

Kenwood

Krell

Vi troede vi havde fastslået, at det vi taler om er en bufferkapacitet, der ikke findes på andre maskiner, det er den software vi taler om. Hvad du taler om ved jeg ikke, men oplys mig.

...skal jeg fortsætte ned gennem alfabetet, eller er det ved at være tydeligt nok?

Så Rega DK's påstand om, at der ikke er sket noget indenfor CD firmware indenfor de sidste 10 år er... tjah... det er endda svært at sige det pænt, så lad os blot kalde det for det, det er: Løwn!

Hvori bestå løgnen ? 

Selv med al min bedste vilje, så er der sq en dansk importør, der er et godt stykke ude i sovsen, når det kommer til moral og markedsføring. Sorry, Bent, men denne her har du sq fortjent, så du får lige én til af dem her:

Skal gerne indrømme at mit kendskab til markedsføringsloven er begrænset, men har da endnu ikke hørt fra de der nidkært varetager opretholdelsen af ovennævnte lov, det kan selvfølgelig være at de har andet at lave. Hvad angår min moral, så er den i fuld overenstemmelse med mine forventninger til en sådan.

Fakta er og bliver, at Rega laver IKKE en CD-afspiller til 6.5K, der banker alt andet af banen, FORGET IT! Du får IKKE noget forærende i dag, FORGET ABOUT IT!

Fakta er at du nu gør dig skyldig i nøjagtigt det du klandre os for, hvad der er fakta i din verden er det, helt åbenlyst, ikke i min.

Så mit tilbud til Bent er stadigvæk:

Kom blot hid med din Rega afspiller under armen, så ser vi i et seriøst lyt, om den nu også banker den afspiller, jeg p.t. har stående. Hvis den gør, så køber jeg selvfølgelig Rega'en kontant på stedet, det er der ikke nogen ben i for mig

Hvis jeg havde nogen at sælge af, ville jeg da tage imod tilbuddet, hvem siger nej til lettjente penge ?

Og her er så i mellemtiden et temmelig relevant link som hidtil forsømt aftenlæsning

Med syrligt høflig aftenhilsen

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
Godaften i tråden,

Der er da vidst gået totalus og aldelus selvswing i Apollo-ejerne, hwa'ba?

Hvem tror I, I narrer, udover jer selv?

OK, nu er temperementet nok allerede på kogepunktet hos de nybagte Apollo-ejere, så lad os tage først en dyb indånding og derefter fat om bollerne i sagens kerne:

Sammenligner man Rega UK's pressemeddelelse om Apollo med Rega DK's pressemeddelelse af Apollo, så tegner der sig et klart og tydeligt billede af, at en vis herre i DK ikke ligefrem har et dybdegående kendskab til Markedsføringsloven eller sober markedsføring.

Går den, så går den.

Rega UK roser overhovedet ikke denne afspiller på samme plan, som der gøres af Rega DK. Det kan og vil en simpel sammenligning hurtigt afsløre.

Og mon ikke diverse branchemedlemmers Gas og Skærebrænder hentydninger/kommentarer skyldes den mildt sagt misvisende danske markedsføring...

Her er f.eks. hvordan en ÆRLIG dansk forhandler beskriver Rega Apollo:

"...Rega Apollo - et best buy i prisklassen under 15.000,-
- og den koster KUN kr. 6500,-..."

Se, dét er jo til at forstå, ikk'?

Det er mig bl.a. derfor komplet ubegribeligt, at nogen kan falde for sådan en gang pladder af en opfordring til massepsykose omkring en ny afspiller, som den danske importør lægger op til.

Rega har IKKE sendt den på markedet for at glæde DIG, forget about it!

Rega skal ligesom alle andre virksomheder tjene penge for at kunne give overskud til ejere/aktionærer, that's it.

Du får derfor IKKE markedets bedste afspiller for 6.5K. Heller ikke den næstbedste. Forget about it!

Derudover er der direkte usandheder i Rega DK's reklamemateriale. Og dette skal jeg selvfølgelig fluks ile med at dokumentere her og nu:

Her er nogle få af de firmaer, der inden for de sidste 10 år har lavet væsentlige fornyelser i CD firmware:

AnagramTech

Arcam

Audionet

Burmester

Cary Audio

Cayin (CDT-100 & 200)

Denon

Densen

Teac (high end/pro serien)

Gryphon (?)

JVC

Kenwood

Krell

...skal jeg fortsætte ned gennem alfabetet, eller er det ved at være tydeligt nok?

Så Rega DK's påstand om, at der ikke er sket noget indenfor CD firmware indenfor de sidste 10 år er... tjah... det er endda svært at sige det pænt, så lad os blot kalde det for det, det er: Løwn!

Selv med al min bedste vilje, så er der sq en dansk importør, der er et godt stykke ude i sovsen, når det kommer til moral og markedsføring. Sorry, Bent, men denne her har du sq fortjent, så du får lige én til af dem her:

Fakta er og bliver, at Rega laver IKKE en CD-afspiller til 6.5K, der banker alt andet af banen, FORGET IT! Du får IKKE noget forærende i dag, FORGET ABOUT IT!

Så mit tilbud til Bent er stadigvæk:

Kom blot hid med din Rega afspiller under armen, så ser vi i et seriøst lyt, om den nu også banker den afspiller, jeg p.t. har stående. Hvis den gør, så køber jeg selvfølgelig Rega'en kontant på stedet, det er der ikke nogen ben i for mig

Og her er så i mellemtiden et temmelig relevant link som hidtil forsømt aftenlæsning

Med syrligt høflig aftenhilsen
G&S

Godt indlæg.

Tror en psykolog vil kunne få meget ud af den måde "massehysteri" (undskyld udtrykket ) nærmest helt af sig selv opbygges på, når enkelte personer med en vis autoritet udtrykker sine begejstringer i tilstrækkeligt svulmende vendinger

Det produkt skal have en fair chance ligesom alle de andre - hverken mere eller mindre.

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

Hej G&S

Blot en tilføjelse.

Nu har jeg skimmet dit link og ser ingen uoverensstemmelse mellem markedsføringsloven og vores markedsføring, men hvis jeg har overset noget, har jeg en fornemmelse af, at du nok skal bringe mig på banen igen. Det er altid rart at lære noget og vi har intet ønske om, at begå grænseoverskridende kriminalitet, så oplys mig.

Venligst

Bent

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Hej Frede

Selvfølgelig skal det have en fair chance, hverken mere eller mindre, netop derfor har jeg utallige gange opfordret folk til, at lytte på apparatet inden de beslutter sig. Jeg har ydermere flere gange, prøvet, at dæmpe en noget oppisket stemning, dog uden synderligt held. Jeg synes helt ærligt, hvis det er Medlyds markedsføring der overskygger Apollo, at man bør oprette en seperat tråd, omhandlende lige netop det og lader denne tråd handle om Apollo. Jeg kan ihvertfald, uden at komme i clinch med, hverken moral eller markedføringslov, slå fast, at vores markedsføring ingen, absolut ingen indflydelse på Apollo`s lydgengivelse har.

Så af respekt for starteren af denne tråd, kunne vi så ikke flytte de, i denne sammenhæng, irrelevante aversioner mod vores markedsføring over i en anden tråd.

Venligst

Bent 

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 01:47 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
jensen skrev:

Du glemmer en af de store der gør noget for det digital Anagram Technologies også er der MBS og Muse .

Hæ-hæ, AnagramTech=Anagram.

MSB og Muse - så langt var jeg slet ikke nået ned i alfabetet, ikke stresse ghamlingen, jensen

Og jowda, vi kunne sætte mange flere navne på, men nu prøvede jeg lissom at være flink

ja ok

Kan gode lide du briger JVC med , de har levet en del godt .

Men MBS er så iterressant at det næsten får mig til at hoppe på et fly og besøge dem

http://www.msbtech.com/products/productsHome.php

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 03:02 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej G&S

Lad mig kommentere på nogle af dine påstande.

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%">
<T>
<TR>
<TD colSpan=2>

</TD></TR></T></TABLE>

<!-- Message -->Godaften i tråden, Der er da vidst gået totalus og aldelus selvswing i Apollo-ejerne, hwa'ba? Hvem tror I, I narrer, udover jer selv? OK, nu er temperementet nok allerede på kogepunktet hos de nybagte Apollo-ejere, så lad os tage først en dyb indånding og derefter fat om bollerne i sagens kerne: Sammenligner man Rega UK's pressemeddelelse om Apollo med Rega DK's pressemeddelelse af Apollo, så tegner der sig et klart og tydeligt billede af, at en vis herre i DK ikke ligefrem har et dybdegående kendskab til Markedsføringsloven eller sober markedsføring. Går den, så går den.

Nu er vi ikke forpligtet, heller ikke moralsk, til at genskrive, hvad Rega gør, om det bringer os i strid med ortodokse moralister, kan jeg ikke ane, men synes ikke selv at min moral har lidt skade af at markedsføre Rega Apollo, som jeg synes den skal markedsføres.Og mon ikke diverse branchemedlemmers Gas og Skærebrænder hentydninger/kommentarer skyldes den mildt sagt misvisende danske markedsføring... Her er f.eks. hvordan en ÆRLIG dansk forhandler beskriver Rega Apollo: "...Rega Apollo - et best buy i prisklassen under 15.000,- - og den koster KUN kr. 6500,-..."

Ærlighed er altid ønskværdig, blot man ikke forveksler den med sandhed. Jeg kan f. eks ærligt mene at Apollo er verdens bedste CD, men er det sandt ?Se, dét er jo til at forstå, ikk'? Det er mig bl.a. derfor komplet ubegribeligt, at nogen kan falde for sådan en gang pladder af en opfordring til massepsykose omkring en ny afspiller, som den danske importør lægger op til.

Man skal, er jeg bange for, virkeligt nærlæse det jeg skriver, for at forveksle det med en opfordring til massepsykose. Jeg er efterhånden klar over, at der er stor forskel på det der læses og så det jeg skriver, men mener ikke at kunne erindre, direkte eller indirekte opfordring til massepsykose. Rega har IKKE sendt den på markedet for at glæde DIG, forget about it!

Det har ingen vist påstået, men derfor kan man vel godt gå hen og blive glad for den, eller hva`?Rega skal ligesom alle andre virksomheder tjene penge for at kunne give overskud til ejere/aktionærer, that's it.

Jeg tror, uden undtagelse, at alle er klar over disse relativt banale anskuelser, men skulle der være nogen der tror at Rega er et socialt eksperiment udi, ulønnet, at tilføre verden bedre lyd, så er det altså hermed tilbagevist. Du får derfor IKKE markedets bedste afspiller for 6.5K. Heller ikke den næstbedste. Forget about it!

Hvorfor ikke ?Derudover er der direkte usandheder i Rega DK's reklamemateriale. Og dette skal jeg selvfølgelig fluks ile med at dokumentere her og nu: Her er nogle få af de firmaer, der inden for de sidste 10 år har lavet væsentlige fornyelser i CD firmware: AnagramTech Arcam Audionet Burmester Cary Audio Cayin (CDT-100 & 200) Denon Densen Teac (high end/pro serien) Gryphon (?) JVC Kenwood Krell

Vi troede vi havde fastslået, at det vi taler om er en bufferkapacitet, der ikke findes på andre maskiner, det er den software vi taler om. Hvad du taler om ved jeg ikke, men oplys mig....skal jeg fortsætte ned gennem alfabetet, eller er det ved at være tydeligt nok?

Hvori bestå løgnen ? Selv med al min bedste vilje, så er der sq en dansk importør, der er et godt stykke ude i sovsen, når det kommer til moral og markedsføring. Sorry, Bent, men denne her har du sq fortjent, så du får lige én til af dem her:

Skal gerne indrømme at mit kendskab til markedsføringsloven er begrænset, men har da endnu ikke hørt fra de der nidkært varetager opretholdelsen af ovennævnte lov, det kan selvfølgelig være at de har andet at lave. Hvad angår min moral, så er den i fuld overenstemmelse med mine forventninger til en sådan.Fakta er og bliver, at Rega laver IKKE en CD-afspiller til 6.5K, der banker alt andet af banen, FORGET IT! Du får IKKE noget forærende i dag, FORGET ABOUT IT!

Fakta er at du nu gør dig skyldig i nøjagtigt det du klandre os for, hvad der er fakta i din verden er det, helt åbenlyst, ikke i min.Så mit tilbud til Bent er stadigvæk: Kom blot hid med din Rega afspiller under armen, så ser vi i et seriøst lyt, om den nu også banker den afspiller, jeg p.t. har stående. Hvis den gør, så køber jeg selvfølgelig Rega'en kontant på stedet, det er der ikke nogen ben i for mig

Hvis jeg havde nogen at sælge af, ville jeg da tage imod tilbuddet, hvem siger nej til lettjente penge ?Og her er så i mellemtiden et temmelig relevant [COLOR=#0000ff">link[/COLOR"> som hidtil forsømt aftenlæsning Med syrligt høflig aftenhilsen

Hej Bent,

Lad mig så kommentere nogle af dine påstande...

Jeg har ikke nævnt noget som helst om, at du skulle være forpligtet til at genskrive, hvad Rega UK skriver. Det må stå for din egen regning. Og det er jo netop, hvad det her gør.

Jeg har alene nævnt, at der er en markant forskel på den måde, den pågældende afspiller beskrives på af Rega hhv. UK og DK. Og det er jo sandt, kan enhver se, blot ved at læse teksterne.

Rega UK's beskrivelse er noget mere nøgtern, hvor Rega DK's beskrivelse er et sandt skønmaleri, der kun har bund i en lidt for livlig fantasi omkring verdens første lavpris-utopia.

Glem bawlet omkring "ortodokse moralister" - du ved udmærket, at det ikke er der, jeg vil hen.

Og nej, ærlighed er ikke nødvendigvis det samme som sandhed, men hvis man ikke formår at sidestille disse to størrelser, så vil jeg afgjort mene, at man har et problem, både med moralen og forholdet til at tale sandt. Ellers kan vi jo alle blot opfinde vores egen "sandhed" og dermed "ærlighed" - er det virkelig der, du gerne vil hen...?

Den omtalte "opfordring til massepsykose" er billedsprog, det ved du også udmærket, da du fint kender til den bagvedliggende mekanisme af førnævnte, ikk'?

At din egen moral er i fuld overenstemmelse med dine egne forventninger om din egen moral... nu ved jeg sq ikke rigtig, om jeg skal le eller græde...

Du skriver også: "...Vi troede vi havde fastslået, at det vi taler om er en bufferkapacitet, der ikke findes på andre maskiner, det er den software vi taler om. Hvad du taler om ved jeg ikke, men oplys mig..."

OK, bufferkapacitet er IKKE det samme som software. En buffer er ren hardware, en midlertidig hukommelse. Softwaren er kort fortalt den mikrokode, der bl.a. bestemmer hvordan det af CD'ens laser aflæste signal efterfølgende skal behandles. Softwaren kan også bestemme aflæsningen. Først efter aftastning af data bliver data indlæst i bufferen. Derfor er det "misvisende markedsføring".

En stor buffer er der heller INTET SOM HELST nyt i, overhovedet ikke. Derfor er også det "misvisende markedsføring".

I og med at bufferen IKKE er det samme som softwaren, er det igen "misvisende markedsføring".

Burde en importør ikke vide det, eller er alle importører generelt så uvidende, om de produkter de sælger? Prøv igen, for det er de ikke!

De tidligere nævnte producenter har alle skrevet deres egen software til deres respektive afspillere. Det tvivler jeg stærkt på, at Rega har. Uden at afsløre alt for meget, så er den vidst købt omme i Kinesien, ikk'?

Misvisende markedsføring i gåseøjne, selv om brugen af et langt grimmere udtryk ville være berettiget. Og hvis du er så sikker på, at du overholder alle etiske og juridiske regler omkring god markedsføringsskik, så har du vel heller ikke noget problem med, om den relevante myndighed skulle kigge nærmere denne, wæl'da?

Vær da blot opmærsom på, at du så vil komme til at opleve udtrykket "i strid med god markedsføringsskik" adskillige gange. Og så skal der altså betales ved kasse 1.

I øvrigt har fakta INTET at gøre med hvilken "verden", man end måtte foregive eller fantasere sig til at leve i. Fakta er til stede, uanset hvad. Men at kunne se fakta kræver ærlighed - ikke nødvendigvis "ortodokse moralister" - blot god, gammeldaws ærlighed. Prøv selv!

Men såfremt simpel ærlighed er så stort og fremmed et begreb, at det ligefrem skal sidestilles med "ortodokse moralister", så kan jeg da godt se problemet...

Jeg kan kun sige, at hvis jeg manglede en marketingchef, så fik du tilbudet på stedet - blot fik du ikke frie hænder, for det ville sq blive for dyrt i det lange løb. Nogle gange kan selv jyder sq blive lidt for jyske

Og kom blot hid med en Apollo, når du igen har på lager. Eneste betingelse er, at du betaler aftenens slotsaftapning, hvis den spiller dårligere, end den jeg har stående - og næj, det er ikke en Apollo, jeg har stående. Til gengæld kan jeg servere nogle særdeles gyldige slotsaftapninger. Det må da være en fair duel, ikk'?

Og så lige et lille citat til opvågneren: There ain't no such thing as free lunch.

Bøws!

Med lovlig høflig hilsen
G&S

PS: Nu er det ikke nok at skimme en tekst for at forstå den fuldt og helt, det ved du også godt

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 03:59 | IP-adresse registreret  

hehe.. Damn nice indlæg, G&S!!! rammer i den grad plet...

eller skal vil bare sige *SMÅKAGE!!!*

Den sad! *AV, AV*

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 08:15 | IP-adresse registreret  

Hallo !

Jeg syntes at i skulle stoppe med den tråd om lyden på Apollo - jeg har bestildt en og når jeg læser denne tråd så mangler jeg sku.. glæden til min Apollo kommer !

Syntes i at det er en hjælp - med de svar i skriver !

Jeg har bestildt en for at prøve en - og derefter kan man så vudere om den er ok eller den skal ud igen !

Man tør snart ikke skrive noget mere - da man ellers bliver ragget ned hvis man ikke lige har det setup i har !

Kik lige på jeres hylder - man kan sikkert få noget der er bedere  

Hilsen King -)

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Hallo !

Jeg syntes at i skulle stoppe med den tråd om lyden på Apollo - jeg har bestildt en og når jeg læser denne tråd så mangler jeg sku.. glæden til min Apollo kommer !

Syntes i at det er en hjælp - med de svar i skriver !

Jeg har bestildt en for at prøve en - og derefter kan man så vudere om den er ok eller den skal ud igen !

Man tør snart ikke skrive noget mere - da man ellers bliver ragget ned hvis man ikke lige har det setup i har !

Kik lige på jeres hylder - man kan sikkert få noget der er bedere  

Hilsen King -)

Det kunne jeg ikke ha' skrevet bedre. Hvorvidt en pressemeddelelse er ens med en anden er da fløjtende ligegyldig i dette sammenhæng. Lav da for pokker en tråd om det hvis det er værd at skrive mile-lange indlæg om. Hvis man kan få god CD-lyd for 6.500,- så er det sku da super!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 08:48 | IP-adresse registreret  

Hmmmmm, ja. Skal vi bare koge det ned til "Apollo er god"?? Omkring det tekniske og kolde facks vil jeg forholde mig passiv, da jeg ikke har nok viden om det.

Meenøm, G&S siger da nogle interessante ting. Buffer der ikke har noget med software at gøre? What do i know? Jeg er spændt på Medlyds svar. Ikke fordi nogen, eller noget i denne tråd, skulle få min Apollo til at spille dårligere, meeeen.....

Vi snakkes ved når flere har hørt Apollo

Vi høres ved drenge

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Enig, jeg bakker bare hver gang jeg mærker det selvforstærkende massehysteri der breder sig her på sitet, når der fra tid til anden kommer et produkt der skiller sig ud af mængden på pris og kvalitet. For som jeg vist har skrevet tidligere i denne tråd, så har vi set denne mekanisme en del gange før.

Det er iorden at være ovenud begejstret, men det er måske på sin plads at bevare en smule skepsis indtil maskinen rent faktisk står derhjemme i eget setup, så man kan teste på et troværdigt grundlag. Det er ikke for at lægge en dæmper på de kommende ejeres begejstring, som jeg meget gerne vil dele. Men vi kender jo til at en tagbrand kan overtænde, ikke?

Hvis Apollo så viser sig at være det seneste nye siden sliced bread, jamen så skal jeg nok købe en hvis ellers Rega kan levere

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:

Enig, jeg bakker bare hver gang jeg mærker det selvforstærkende massehysteri der breder sig her på sitet, når der fra tid til anden kommer et produkt der skiller sig ud af mængden på pris og kvalitet. For som jeg vist har skrevet tidligere i denne tråd, så har vi set denne mekanisme en del gange før.

Det er iorden at være ovenud begejstret, men det er måske på sin plads at bevare en smule skepsis indtil maskinen rent faktisk står derhjemme i eget setup, så man kan teste på et troværdigt grundlag. Det er ikke for at lægge en dæmper på de kommende ejeres begejstring, som jeg meget gerne vil dele. Men vi kender jo til at en tagbrand kan overtænde, ikke?

Hvis Apollo så viser sig at være det seneste nye siden sliced bread, jamen så skal jeg nok købe en hvis ellers Rega kan levere

Jeg tror faktisk ikke at der er nogen egentlig gevinst ved at oversælge i starten, idet der så kommer en masse brugte maskiner på markedet, hvis folk alligevel ikke vil beholde den.

Derfor tror jeg faktisk også at der er en smule fornuft i at vente stille og roligt, og se hvordan maskinen klarer sig.

Det er lidt synd at de der er begejstrede for Apollo, er nødt til at dele deres begejstring i en tråd der er negativt ladet.

Heldigvis kan man da lave tråde der handler om hele anlægget, og dele lidt glæde ud der.
Skriv lidt om Apolloen i trådene om jeres anlæg også, så vi kan få det glade budskab i en mere afslappet sammenhæng hvor diverse markedsføring holdes ude.

De 'private' tråde om anlæg, er dejligt fri for markedsføringsglimmer - heldigvis.

Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 09:31 | IP-adresse registreret  

En fantastisk tråd Der er godt nok blevet vendt meget
Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Rather that than flipping burgers..

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 09:57 | IP-adresse registreret  

Dr. Lyd skrev:
Nemlig......jeg synes ikke den er noget særligt....har ikke hørt den....men jeg synes stadig ikke den er noget særlig...idag skal der mere til for at få mig op af stolen. Snoppet....måske....jeg har nået en alder hvor jeg er meget selektiv.....der er jo ikke så mange år tilbage.

Hejsa Dr Lyd

Prøv lige at læse dit indlæg - synten du det er noget man kan bruge til noget ? Er du med til at gøre det en god tråd ?

Kan du huske da du skulle købe en Strømforsyning til din plov  - skynd dig at sælge den - jeg har ikke hørt den .. men jeg syntes ikke det er noget der kan få mig op af stolen og danse på boret !  

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Dr. Lyd skrev:
Nemlig......jeg synes ikke den er noget særligt....har ikke hørt den....men jeg synes stadig ikke den er noget særlig...idag skal der mere til for at få mig op af stolen. Snoppet....måske....jeg har nået en alder hvor jeg er meget selektiv.....der er jo ikke så mange år tilbage.

Hejsa Dr Lyd

Prøv lige at læse dit indlæg - synten du det er noget man kan bruge til noget ? Er du med til at gøre det en god tråd ?

Kan du huske da du skulle købe en Strømforsyning til din plov  - skynd dig at sælge den - jeg har ikke hørt den .. men jeg syntes ikke det er noget der kan få mig op af stolen og danse på boret ! 

Nu er snak om strømforsyninger til en plov, vel ikke noget der gavner en tråd om Apollo ?

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Spencer

Du skriver

( Jeg får ellers det gratis blad 'Vagttårnet' og har ikke læst om Apollo i det blad endnu.
Jeg har besluttet at jeg ikke vil frelses og komme i himlen, for hvor fedt er det lige med evigt liv, når man kun skal være sammen med Jehovas vidner ? )

Øhh - hvad har det med en CDer at gøre  

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

Lad os nu komme tilbage til topic, istedet for det andet støj.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Spencer

Du skriver

( Jeg får ellers det gratis blad 'Vagttårnet' og har ikke læst om Apollo i det blad endnu.
Jeg har besluttet at jeg ikke vil frelses og komme i himlen, for hvor fedt er det lige med evigt liv, når man kun skal være sammen med Jehovas vidner ? )

Øhh - hvad har det med en CDer at gøre  

Her sammenligner jeg Medlyds markedsføring med Jehovas vidner.
Den fangede han faktisk meget fint, og kunne måske godt selv se at det kunne virke en smule religiøst.

Det er 'kun' hifi vi taler om.

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

Er en plov ikke hifi ?

hehe - men er du tilfrids med din Apollo ?

Jeg ved næsten ikke om jeg glæder mig mere - til min Apollo kommer

<< Forrige Side af 55 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum