Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 09:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Apollo Rega CD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

MikkelTv skrev:

Blackhawk!

Dyret kan bl.a. høres i

Hifi-forum på Falkoner Allé nr 98 http://www.hififorum.dk/

KT-Radio vesterbrogade nr 179 http://www.ktradio.dk/

Der er også én til på Østerbrogade, men kan ikke huske navnet

Østerbrogade: www.topsoundhifi.dk

Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

PIS... Jeg troede ellers jeg havde verdens bedste cd-afspiller...

Det er jeg ihvertfald blevet lovet...!

fra musicalfidelity.com: "the A5 CD is the best player ever made"

Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

BjarkeNR skrev:
STOP! Det ender ud i mudderkast og det har vi set så rigeligt af i denne tråd! Det eneste der kommer ud af dette ævl og kævl er en lukket tråd - og hvor konstruktivt er det lige for en debat som ellers kunne have været vældig interessant?

Jeg har aldrig deltaget i en tråd for at være personlig og det bliver heller ikke denne gang. Så slut herfra fra mig.

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej David

Ikke bare er de nu dumme, de Apollokøbere, de er også ultimativt løgnagtige, idet de både lyver over for omverdenen og sig selv. Kunne du formåes til, at skifte toneleje eller er du derude, hvor din modvilje mod os blænder for almindelig god opførsel ?

Venligst

Bent

Hej Bent,

Nu har jeg ikke nævnt noget om Rega Apollo i mit indlæg (ud over at jeg tror der kommer mange til salg om 3-6 mdr.). Jeg refererer bl.a. til et køb, jeg selv gjorde for nogle år siden - her købte jeg en cdafspiller uden at have hørt den på baggrund af omtale, reviews og hype. Desuden kender jeg en del som har gjort noget tilsvarende, med stor skuffelse til følge. Så vidt jeg kan se, så er der en del der har gjort det samme med Apollo, så jeg tillader mig at drage et par paralleller til min egen oplevelse, og undskyld mig, hvis det kan fraholde et par stykker fra at købe i blinde, og rent faktisk vente med at købe dine varer til de har hørt dem!

Jeg har intet imod Rega, det vil jeg gerne slå fast.

Men jeg har meget imod den måde som du markedsfører din produkter!

Jeg synes det er fanstastisk som alle nye hifiprodukter performer 2-5 klasser bedre end deres prisskilt (det er du dog ikke alene om at påstå).

Har rega ikke en storebror til apollo på vej? Den kan de da ikke sælge nu hvor lydgengivelsen fra Apollo: "...er i en klasse for sig og har formentlig ingen seriøs konkurrence på CD markedet i dag!" Citat www.rega.dk

Og du skriver selv her i tråden: "...den "kun" er best buy under 15.000,- so be it"

Mit gæt er, at Apollos storebror kommer til at koste ca. 15.000,-. Hvorfor forholder det sig sådan, at Rega vælger at lave en større model, nu når det har lavet verdens bedste cdafspiller i form af Apollo?

Mit gæt er, at når storebror kommer på markedet, så starter hele cirkusset igen, og så har Rega "....på fantastisk vis formået at lavet noget der var endnu bedre end Apollo, som kan konkurrerer med alt op til 50.000-100.000 kr.". Eller noget i den stil...

Jeg synes det er fantastisk at du satser på den her tisse-i-bukserne-effekt, hvor du sprøjter den ene løgn efter den anden ud, og når det forholder sig sådan, mener jeg, at det er lige så berettiget med indlæg der gør opmærksom på, at det der påståes ikke er sandt.

Det kan jeg se, at jeg ikke er ene om at mene.

Så lad være med at spille offer, det er dig selv der har sat bolden i spil med din "fantasifulde" markedsføring af Rega Apollo.

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Hej LB

Deprimerende at du stopper med deltagelsen i denne tråd, men fuldt forståeligt. Som jeg iøvrigt er sikker på, at du vil gøre, så lyt på din Apollo, der er hos forhandlerne på onsdag i næste uge, kan du lide den, fint, kan du ikke, så er det ligeså fint, humlen er, at det er dig der skal kunne lide den.

Venligst

Bent 

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej LB

Deprimerende at du stopper med deltagelsen i denne tråd, men fuldt forståeligt. Som jeg iøvrigt er sikker på, at du vil gøre, så lyt på din Apollo, der er hos forhandlerne på onsdag i næste uge, kan du lide den, fint, kan du ikke, så er det ligeså fint, humlen er, at det er dig der skal kunne lide den.

Venligst

Bent 

Hvorfor fortæller du L.B. at den er hos forhandlerne i næste uge ?
Du ved jo at han allerede har bestilt den, og får den med posten.

Er det en velmenende oplysning, eller en reklame til resten af forum ?

Umiddelbart så virker det som en direkte reklame.

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Medlyd skrev:

Hej LB

Venligst

Bent 

Åååååååååååååårrrrrrrrrrrrh, hold da op da.  Nu må det høre op med alle jer fluekneppere og andet godtfolk, der kun ligger på lur for at diske op med ævl og kævl. Hold kæft hvor er det bare for meget!! Få nogle sko på der passer!!!

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Hvorfor ender tråde med kontroversielle produkter altid sådan, nøjagtigt det samme med de famøse ICE tråde?

Er vi virkeligt så stædige, holder vi alle sammen så meget på vores principper?

Eller?

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
Spencer skrev:
Medlyd skrev:

Hej LB

Venligst

Bent 

Åååååååååååååårrrrrrrrrrrrh, hold da op da.  Nu må det høre op med alle jer fluekneppere og andet godtfolk, der kun ligger på lur for at diske op med ævl og kævl. Hold kæft hvor er det bare for meget!! Få nogle sko på der passer!!!

Det er ikke en kritik af selve apparatet, men blot de metoder der bruges i markedsføringen.
Dette har f.eks. gjort at jeg afholder mig fra at købe andre apparater hvor jeg føler at markedsføringen er af religiøs karakter (ICE-power fra AR).

Lidt synd, på en måde, men jeg vil ikke accocieres med hypere når jeg køber hifi.
Markedføringen af et produkt har betydning for om jeg overhovedet vil eje produktet eller ej.

Jeg forventer nogle glade forhandlerfri debatter i folks private tråde, og glæder mig til at læse i jeres tråde, når I får maskinerne hjem.

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

For nu at gentage et spørgsmål som jeg har stillet i en anden tråd, så glæder jeg mig til at høre folks mening om Apollo kombineret med ICE-power.

Passer det sammen ?

Duer det mon med B&W højttalere ?

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Hej Spencer

Når jeg fortæller LB at Apollo er hos forhandlerne i næste uge, så skyldes det at vi havde lovet folk, at de ville stå i butikkerne igår Fredag. Det kunne ikke lade sig gøre, da vi, så ikke kunne få tilnærmelsesvis det antal vi havde bestilt, derfor og for at manden ikke skulle køre forgæves, blev oplysningen givet.

Til David

Det lader til at du, iøvrigt mod eget udsagn, hopper med på vognen uden at undersøge sagen først.

Jeg gider næsten ikke spørge, men vis mig lige hvor det er jeg lyver eller spar os for dine fordomme.

Rega Apollo har været på markedet i 3 md. og har FORMENTLIG ingen seriøs konkurrence, jeg ser dog ingen steder at jeg har skrevet "og dette gælder for evigt" selvfølgelig kan ting gøres bedre og ikke bare af Rega.

Hvis du gad besvære dig med at læse indlæggene, så ville du se at de 15.000,- jeg skriver om er direkte afledt af G&S`s indlæg, hvor han gengiver en forhandlers "ærlige" mening.

Det jeg ser er, at min "den har formentlig ingen seriøs konkurrence" af de der er uenige, selvom de ofte ikke har hørt den, bliver betragtet som en løgn. Minimumskriterierne for en løgn må dog være at ham der afsender den er klar over, at det han siger ER løgn, med andre ord, det er ikke løgn fordi du er uenig. Men igen, hvis du kan finde noget, der ER løgn, så er du velkommen.

Og så igen, start en tråd om emnet istedet for at ødelægge denne tråd.

Venligst

Bent

jazz@olsen.mail
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Må jeg ikke lige forsigtigt oplyse om at der er hele 7 (syv) personer (jeg selv inkl. - den fik "4" af mig) der har stemt på Rega'en - i den lille afsteming jeg lavede forleden. Når man tænker på hvor mange der har meninger om den (eller alt muligt andet?) i dette forum, er det da HELT VILDT få der har stemt  Der er måske ikke så mange der har LYTTET til den endnu? Det kan jo selvfølgelig også bare skyldes, at der ikke er så mange der har set afstemningen

Det er og bliver nu fortsat en god afspiller, den raket - til prisen - efter min mening. Heldigvis kunne jeg lige hive 3500,- mere op af pungen, og købe en Audio Aero Prima - en klasse bedre

Til top Vis jazz@olsen.mail's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazz@olsen.mail

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej Spencer

Når jeg fortæller LB at Apollo er hos forhandlerne i næste uge, så skyldes det at vi havde lovet folk, at de ville stå i butikkerne igår Fredag. Det kunne ikke lade sig gøre, da vi, så ikke kunne få tilnærmelsesvis det antal vi havde bestilt, derfor og for at manden ikke skulle køre forgæves, blev oplysningen givet.

Ok, hvis han selv skulle hente sin afspiller, og ikke fik den leveret til døren, så er det en nyttig oplysning. Jeg havde blot det indtryk at han fik den leveret.

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Hej Spencer

Jeg har ikke set, at han fik den med posten, men under alle omstændigheder er det vel rart for en kunde at vide, hvorfor han ikke får den til den aftalte tid. Det er ihvertfald mit indtryk, ved at læse andre tråde, at mange kan leve med ekstra ventetid, bare de ved hvorfor.

Venligst

Bent

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Dr. Lyd skrev:
En fantastisk tråd Der er godt nok blevet vendt meget

Jeg takker mange gange fordi jeg fik lov til at starte den og at i andre er med til at gøre den til det den er d.d. Jeg synes ikke som så mange andre at de gamle mavesure skal komme med en masse tekniske specifikasioner som vi almindelige dødelige ikke kan bruge til så meget. Hr. godaw do eller hur. Du skulle skrive i en ålborgs avis. Eller finde en anden tråd. Vi apolloejere vil gerne videre uden disse kommentarer, som jeg personligt ikke kan bruge i min test.

P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen..Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen....

Skynd jer nu ud og lyt fordi ventetiden på at få en trækker ud...Så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel

Brutalis

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47

jazz@olsen.mail
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Brutalis; Når du skriver "så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel", hvor mange mener du så er mange? 1-5, 5-10 eller?

Til top Vis jazz@olsen.mail's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jazz@olsen.mail

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Hej igen. Jeg er i den lykkelige situation, at jeg har begge spillere, der til dels har været diskuteret, i min besiddelse, så man kan lave en disideret a og b test indtil accu er solgt...Så hvad venter vi på, så er vi fri for at diskutere det forløbig(så finder vi bare en anden maskine og teste op imod)...

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

jazz@olsen.mail skrev:

Brutalis; Når du skriver "så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel", hvor mange mener du så er mange? 1-5, 5-10 eller?

Så vidt jeg ved er der over 70 der har købt den, men ikke hvor mange der har modtaget den endnu...

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Brutalis47 skrev:

Dr. Lyd skrev:
En fantastisk tråd Der er godt nok blevet vendt meget

Jeg takker mange gange fordi jeg fik lov til at starte den og at i andre er med til at gøre den til det den er d.d. Jeg synes ikke som så mange andre at de gamle mavesure skal komme med en masse tekniske specifikasioner som vi almindelige dødelige ikke kan bruge til så meget. Hr. godaw do eller hur. Du skulle skrive i en ålborgs avis. Eller finde en anden tråd. Vi apolloejere vil gerne videre uden disse kommentarer, som jeg personligt ikke kan bruge i min test. Det kunne da også være dejligt hvis "Told&Skat" kunne lade være med at være så emsige mht. folks indkomstforhold... Utidig indblanding, er det! ;-)

P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen.. Åhja...de markedskræfter...de markedskræfter... Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen.... Man får næsten tårer i øjnene. Hvor er det synd for alle dem med apparater med tykke forplader...thi de ved ikke hvad de går glip af!

Skynd jer nu ud og lyt fordi ventetiden på at få en trækker ud...Så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel Hér kunne du så lige ha' skrevet telefonnummer eller mailadresse til "Medlyd"..?

Brutalis

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Brutalis47 skrev:

P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen..Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen....

Nej nej, det kan den slet ikke indbringe når man nu kan få en high-end cd-afspiller til 6,5k    

<< Forrige Side af 55 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes