| Forfatter |
|
Brutalis47 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
Dr. Lyd skrev:
En fantastisk tråd Der er godt nok blevet vendt meget |
|
|
Jeg takker mange gange fordi jeg fik lov til at starte den og at i andre er med til at gøre den til det den er d.d. Jeg synes ikke som så mange andre at de gamle mavesure skal komme med en masse tekniske specifikasioner som vi almindelige dødelige ikke kan bruge til så meget. Hr. godaw do eller hur. Du skulle skrive i en ålborgs avis. Eller finde en anden tråd. Vi apolloejere vil gerne videre uden disse kommentarer, som jeg personligt ikke kan bruge i min test. Det kunne da også være dejligt hvis "Told&Skat" kunne lade være med at være så emsige mht. folks indkomstforhold... Utidig indblanding, er det! ;-)
P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen.. Åhja...de markedskræfter...de markedskræfter... Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen.... Man får næsten tårer i øjnene. Hvor er det synd for alle dem med apparater med tykke forplader...thi de ved ikke hvad de går glip af!
Skynd jer nu ud og lyt fordi ventetiden på at få en trækker ud...Så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel Hér kunne du så lige ha' skrevet telefonnummer eller mailadresse til "Medlyd"..?
Brutalis
|
|
|
Niels L.
|
|
|
Ja hr. nilau hvad skal jeg sige boller fra koeberg...Man har åbenbart ikke lov til at være begejstret her på "MIN TRÅD"  Jeg savner seriøse indlæg Fra LB. Det er en mand med seriøst Hi-FI og meninger. Jeg håber du kommer tilbage til denne tråd LB igen.
Skriv på en anden tråd Nilau, vi apollo ejere skal videre, og det bliver ikke på denne måde.. __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Here we go again. Jeg ved at ingen lyd reflekterer hvor flader går i modsat fase. Hvis man tager en buffer, mellem 1 og 7 gange i den globale modkobling, så har man noget der svarer til, skal vi sige 7 amp, eller ligefrem 3 ohm. Sådan er Apollo opbygget. Det der gør Apollo til den verdensklasse maskine den er, er at anodegeneratoren, har en jævn spændning gennem hele det sekundære opamp system. Ydermere kører DNWP serveren i ren klasse A. Selve softwaren har sin oprindelse fra computervirksomheden FAL.com, og bygger på særdeles præcise QAZ pins, der ligeledes er ren guf. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
|
Here we go again. Jeg ved at ingen lyd reflekterer hvor flader går i modsat fase. Hvis man tager en buffer, mellem 1 og 7 gange i den globale modkobling, så har man noget der svarer til, skal vi sige 7 amp, eller ligefrem 3 ohm. Sådan er Apollo opbygget. Det der gør Apollo til den verdensklasse maskine den er, er at anodegeneratoren, har en jævn spændning gennem hele det sekundære opamp system. Ydermere kører DNWP serveren i ren klasse A. Selve softwaren har sin oprindelse fra computervirksomheden FAL.com, og bygger på særdeles præcise QAZ pins, der ligeledes er ren guf. |
|
|
Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv..  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
At reklamen for Apollo er meget underdrevet, er så ikke lige noget jeg 100% ikke gør mig i, er så en anden sag. Sikkert er det, at man rolig næsten 100% kan påregne, at alting har sin pris..
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er ren og skær reklame. Men ok, jeg har også en aftale med Modlyd om en uges kro-ophold på kanten af småt brandbart, hvis jeg 100% kunne påregne at tale nedsættende om de fjolser der ikke regner med, at Apollo 13 når månen inden aften.
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
| Dette er ren og skær reklame. Men ok, jeg har også en aftale med Modlyd om en uges kro-ophold på kanten af småt brandbart, hvis jeg 100% kunne påregne at tale nedsættende om de fjolser der ikke regner med, at Apollo 13 når månen inden aften. |
|
|
Nu ligger det tilfældigvis sådan at min stemme ikke kan købes for penge, men hvis det kommer dertil kan jeg købe hvad jeg vil...At det så denne gang blev betydelig billigere end det plejer at være, var jo kun dejligt. Havde det været bedre, hvis jeg bare beholder min Accu DP67 og så holder kæft...?? __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
|
Jeg takker mange gange fordi jeg fik lov til at starte den og at i andre er med til at gøre den til det den er d.d. Jeg synes ikke som så mange andre at de gamle mavesure skal komme med en masse tekniske specifikasioner som vi almindelige dødelige ikke kan bruge til så meget. Hr. godaw do eller hur. Du skulle skrive i en ålborgs avis. Eller finde en anden tråd. Vi apolloejere vil gerne videre uden disse kommentarer, som jeg personligt ikke kan bruge i min test. Det kunne da også være dejligt hvis "Told&Skat" kunne lade være med at være så emsige mht. folks indkomstforhold... Utidig indblanding, er det! ;-)
P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen.. Åhja...de markedskræfter...de markedskræfter... Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen.... Man får næsten tårer i øjnene. Hvor er det synd for alle dem med apparater med tykke forplader...thi de ved ikke hvad de går glip af!
Skynd jer nu ud og lyt fordi ventetiden på at få en trækker ud...Så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel Hér kunne du så lige ha' skrevet telefonnummer eller mailadresse til "Medlyd"..?
Brutalis
|
|
|
Niels L.
|
|
|
Ja hr. nilau hvad skal jeg sige boller fra koeberg...Man har åbenbart ikke lov til at være begejstret her på "MIN TRÅD" Jeg savner seriøse indlæg Fra LB. Det er en mand med seriøst Hi-FI og meninger. Jeg håber du kommer tilbage til denne tråd LB igen.
Skriv på en anden tråd Nilau, vi apollo ejere skal videre, og det bliver ikke på denne måde..
|
|
|
Hvor er det I skal hen? Vil I derhen, hvor alle ikke-Apollo-ejere bryder sammen og samstemmende råber: Nåde! Vi accepterer, at den nye Rega er bedre end alle andre cd-spillere på denne jord! Vi har fejlkøbt udstyr med tykke forplader, og vi fortryder bitterligt. Vi har været latterlige og ladet os forblænde af pris og udseende. Herre...se i nåde til os! Vi har taget fejl! [Hér kan indsættes kontaktoplysninger på Rega-importøren].

Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
|
Brutalis
|
|
|
Niels L.
|
|
|
Ja hr. nilau hvad skal jeg sige boller fra koeberg...Man har åbenbart ikke lov til at være begejstret her på "MIN TRÅD" Jeg savner seriøse indlæg Fra LB. Det er en mand med seriøst Hi-FI og meninger. Jeg håber du kommer tilbage til denne tråd LB igen.
Skriv på en anden tråd Nilau, vi apollo ejere skal videre, og det bliver ikke på denne måde..
|
|
|
Hvor er det I skal hen? Vil I derhen, hvor alle ikke-Apollo-ejere bryder sammen og samstemmende råber: Nåde! Vi accepterer, at den nye Rega er bedre end alle andre cd-spillere på denne jord! Vi har fejlkøbt udstyr med tykke forplader, og vi fortryder bitterligt. Vi har været latterlige og ladet os forblænde af pris og udseende. Herre...se i nåde til os! Vi har taget fejl! [Hér kan indsættes kontaktoplysninger på Rega-importøren].

Niels L.
|
|
|
Du glemmer vist at jeg har begge dele...hvad skulle jeg have ud af det. Jeg kan i princippet være lige glad..Lev du nu med dit anlæg og vær glad for det... Det handler jo om at du er tilfreds og Apolloen er ikke noget for dig, fred være med eder... __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
|
| Til top |
|
| |
jazz@olsen.mail Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bla-bla-bla, svine til-svine til........    
Tråden blev startet af Brutalis47 som skrev; Så er jeg her igen. Er der nogen flere der har erfaringer med denne maskine.. Jeg mener er der nogen der har været ude og investere..??”
Vel et fair spørgsmål, som man da kan svare på stille og roligt - eller take a h......
Fakta er at tråden handler mest om alt muligt ævl og bævl - fordelt på mere end 20 sider!, og at der tilsyneladende kun er få der har hørt den, og som måske er blandt dem der har skrevet indlæg?!
Bent Medlyd og hans 2 tro følgesvende kæmper for at holde gejsten oppe mod de til stadig mere kryptiske postulater og sammenhænge - ingen kan overskue hvem der har sagt hvad på hvilken måde længere, man får snart tårer i hele hovedet  
Det er da lidt for høfø4indviede langt ude............
Hvis man som nytilkommen skulle bruge fornuftige oplysninger om Apollo’ens LYD, ville det da være en nærmest umulig opgave at søge blandt de mange sider, og få et fornuftigt indtryk!  .
Det er måske heller ikke ideen? Nææe, nok nærmere for at kunne sidde og ævle frem og tilbage, i stedet for at......tjaaae, høre musik!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazz@olsen.mail skrev:
|
Bla-bla-bla, svine til-svine til........    
Tråden blev startet af Brutalis47 som skrev; Så er jeg her igen. Er der nogen flere der har erfaringer med denne maskine.. Jeg mener er der nogen der har været ude og investere..??”
Vel et fair spørgsmål, som man da kan svare på stille og roligt - eller take a h......
Fakta er at tråden handler mest om alt muligt ævl og bævl - fordelt på mere end 20 sider!, og at der tilsyneladende kun er få der har hørt den, og som måske er blandt dem der har skrevet indlæg?!
Bent Medlyd og hans 2 tro følgesvende kæmper for at holde gejsten oppe mod de til stadig mere kryptiske postulater og sammenhænge - ingen kan overskue hvem der har sagt hvad på hvilken måde længere, man får snart tårer i hele hovedet  
Det er da lidt for høfø4indviede langt ude............
Hvis man som nytilkommen skulle bruge fornuftige oplysninger om Apollo’ens LYD, ville det da være en nærmest umulig opgave at søge blandt de mange sider, og få et fornuftigt indtryk!  .
Det er måske heller ikke ideen? Nææe, nok nærmere for at kunne sidde og ævle frem og tilbage, i stedet for at......tjaaae, høre musik! |
|
|
Skal jeg tolke dette indlæg som om at du syntes at Apolloen lyder godt ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
|
Jeg takker mange gange fordi jeg fik lov til at starte den og at i andre er med til at gøre den til det den er d.d. Jeg synes ikke som så mange andre at de gamle mavesure skal komme med en masse tekniske specifikasioner som vi almindelige dødelige ikke kan bruge til så meget. Hr. godaw do eller hur. Du skulle skrive i en ålborgs avis. Eller finde en anden tråd. Vi apolloejere vil gerne videre uden disse kommentarer, som jeg personligt ikke kan bruge i min test.
P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen..Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen....
Skynd jer nu ud og lyt fordi ventetiden på at få en trækker ud...Så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel
Brutalis
|
|
|
Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen....
hm det er da lige det AC ikke er , der skal du over i ML og wadia og gondul .
Der kan man bare se hvordan vi høre forskeligt .
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
|
Jeg takker mange gange fordi jeg fik lov til at starte den og at i andre er med til at gøre den til det den er d.d. Jeg synes ikke som så mange andre at de gamle mavesure skal komme med en masse tekniske specifikasioner som vi almindelige dødelige ikke kan bruge til så meget. Hr. godaw do eller hur. Du skulle skrive i en ålborgs avis. Eller finde en anden tråd. Vi apolloejere vil gerne videre uden disse kommentarer, som jeg personligt ikke kan bruge i min test.
P.S. jeg kan desuden oplyse at min accu DP67 er kommet tilbage igen, selvom jeg forærede den væk for 18000,- . Han har også bestilt en apollo. Så for at være helt ærlig så er den til salg igen, men prisen er 25-30000,- da jeg fik at vide at det var brugtprisen(og jeg ikke var rigtig klog i at have solgt den til 18,000) det vil jeg ikke have siddende på mig så nu sælger jeg den til markedsprisen..Så selv en accu DP67 til 18000,- brugt er åbenbart heller ikke nok til at holde folk væk fra Apolloen. Min kammerat var ellers meget glad for accuén og roste den til skyerne for dens neutralitet, men Apollo sejr igen....
Skynd jer nu ud og lyt fordi ventetiden på at få en trækker ud...Så mange mennesker kan da ikke tage fejl......vel
Brutalis
|
|
|
Ka' du godt forstå, hvis der er mistænksomme personer der ikke tror du har "solgt" din DP67, når den pludselig er kommet hjem igen, prøv at holde dig til sandheden, og lad være med at prøve på at bilde folk ind at en rega cdspille er det eneste der dur.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du forstår slet ikke spørgsmålet.
Det er skam bare en hentydning til at dit meget lange indlæg om andres ævl og kævl, selv indeholder præcis lige så meget ævl og kævl, og ikke bidrager tråden med noget konstruktivt. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay da Spencer; Den er go' - til prisen 
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Hva så er der stadig ingen der har erfaringer med den Apollo Rega CD, der vil dele den med os andre. Det er da ikke rigtigt at jeg er den eneste der har fundet de vise sten...? |
|
|
Du bød selv op til dans........så lad være med at beklage dig.
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
Jamen rockforlife, så er vi de eneste 2, skal vi sætte os ned en dag og skåle(skråle) på det.. De andre skal nok lære det en dag.. |
|
|
....og mere endnu..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazz@olsen.mail skrev:
|
Okay da Spencer; Den er go' - til prisen  |
|
|
Det var da rart.
Ikke som når man inviterer en dame i byen, og hun hellere vil have pengene. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

|
| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
jazz@olsen.mail skrev:
|
Okay da Spencer; Den er go' - til prisen 
|
|
|
fedt......
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
jazz@olsen.mail skrev:
|
Okay da Spencer; Den er go' - til prisen  |
|
|
Det var da rart.
Ikke som når man inviterer en dame i byen, og hun hellere vil have pengene. |
|
|
Øhhee, den fik jeg vist ikke lige fat i  (Du behøver ikke at forklare hvis det er for langhåret)
|
| Til top |
|
| |