| Forfatter |
|
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sbcellis skrev:
Til Brutalis :
Her er min riaa http://cgi.ebay.co.uk/Tube-Phono-MM-MC-Pre-Amplifier-Assembl ed-PCB-Kit-New_W0QQitemZ9723414307QQcategoryZ67807QQcmdZView Item Den er moddet med nye con og så har jeg skiftet rør til nos. Derefter er riaa kurven udmålt og justeret via modtandsjustering. Og jeg lover dig, den spiller himmelsk. Hilsen Søren
|
|
|
Hej sbcellis, det betvivler jeg ikke, men du skulle unde dig selv og høre Hasling´s udgave af en Mc step-up. Den er altså et øre eller 2 værd. Jeg har ikke hørt din, men haslingen er det bedste jeg har hørt til dato til en vejledende pris af 8600,-. Den er desværre kun til at komme i nærheden af, hvis du bestiller den hos ham selv. Da der ikke er nogen forhandler(mig bekendt) der har den i sortimentet..Mange pinsehilsner til jer alle fra Brutalis..
www.haslingaudio.com __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 03 Juni 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
der må tydeligvis være noget galt med brutalis pierre lurne kiseki blackheart hasling setup - hvis en apollo lyder bedre hos ham! sålænge sbcellis rega3 med dynavector spiller bedre hos ham.
her i huset lød apollo ikke stort anderledes end mit eget 16bitudstyr,og da slet ikke i klasse med mit analoge grej - hos en ven spillede en spacedeck ligeledes bedre på noget audio research.
så man kan altså spilde megen tid og penge på hifi - og dermed være et taknemmeligt offer for cd!
mvh/slowon
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
slowon skrev:
|
der må tydeligvis være noget galt med brutalis pierre lurne kiseki blackheart hasling setup - hvis en apollo lyder bedre hos ham! sålænge sbcellis rega3 med dynavector spiller bedre hos ham.
her i huset lød apollo ikke stort anderledes end mit eget 16bitudstyr,og da slet ikke i klasse med mit analoge grej - hos en ven spillede en spacedeck ligeledes bedre på noget audio research.
så man kan altså spilde megen tid og penge på hifi - og dermed være et taknemmeligt offer for cd!
mvh/slowon
|
|
|
Det må da være rart at kunne udtale sig om en konstalation, som der ikke er nogen mig bekendt der har hørt sammen,,Du ved ikke engang hvad en hasling er..??
__________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
slowon Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 November 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg refererer til den konstellation du påstår at have,og tillige påstår lyder ringere end en 16 bit apollo!
hvad jeg ved og ikke ved,vil til alle tider være lukket land for dig 
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
slowon skrev:
|
jeg refererer til den konstellation du påstår at have,og tillige påstår lyder ringere end en 16 bit apollo!
hvad jeg ved og ikke ved,vil til alle tider være lukket land for dig  |
|
|
Jeg vil påstå at jeg nok ved en lille smule mere om lyd end du, efter dine ytringer med diverse vanskabninger af mærker...  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
powda Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 678
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:
Accuphase virker hele tiden. |
|
|
Det gør Toyota Corolla også, men det er sjovere i en Alfa Romero 156 2,0 TS  |
|
|
Sjovt du nævner alfa i kontekst til 'virker hele tiden' :]
__________________ AnanaZz
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
slowon skrev:
|
jeg refererer til den konstellation du påstår at have,og tillige påstår lyder ringere end en 16 bit apollo!
hvad jeg ved og ikke ved,vil til alle tider være lukket land for dig  |
|
|
Lad mig høre om hvad du har siden du er så skråsikker på hvad der er god og dårlig lyd, men det får man jo nok ikke at vide. Det er typisk når folk har noget der er langt fra standard. Så går de og drømmer og rakker vores andres anlæg ned, selvom de selv har nul og niks. __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange her i tråden har egentligt stadigt deres Rega Apollo'er? er de røget en tur i den blå til fordel for den næste mode bølge, eller har den slået rod og fundet sin plads?
Jeg spørger fordi der ofte går mode i den her slags ting, og at de folk der køber efter moden jo ofte skifter efter moden. Kunne være spændende om den har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen 
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
Hvor mange her i tråden har egentligt stadigt deres Rega Apollo'er? er de røget en tur i den blå til fordel for den næste mode bølge, eller har den slået rod og fundet sin plads?
Jeg spørger fordi der ofte går mode i den her slags ting, og at de folk der køber efter moden jo ofte skifter efter moden. Kunne være spændende om den har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen Selv L.B. har stadig sin! Utroligt, men sandt!  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Zorglub skrev:
|
...har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen Selv L.B. har stadig sin! Utroligt, men sandt! 
|
|
|
|
|
|
Men han siger dog at den lille alkymist er bedre som DAC ... sååååå deeeet  
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
ppp_dk skrev:
Zorglub skrev:
|
...har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen Selv L.B. har stadig sin! Utroligt, men sandt! 
|
|
|
|
|
|
Men han siger dog at den lille alkymist er bedre som DAC ... sååååå deeeet  Det overrasker mig ikke - selv om jeg ikke har hørt den Apollo 13... |
|
|
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej rødder....
Så har jeg bestilt og betalt en Rega Apollo, så håber jeg bare Bent kan nå at få den frem til Frederiksberg senest på mandag, for jeg har fødselsdag på tirsdag, og er ikke hjemme...
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifijan skrev:
Hej rødder....
Så har jeg bestilt og betalt en Rega Apollo, så håber jeg bare Bent kan nå at få den frem til Frederiksberg senest på mandag, for jeg har fødselsdag på tirsdag, og er ikke hjemme...
mvh. Jan |
|
|
Hejsa,
...håber at den når frem inden dagen
venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør den!
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bent...
Det ville jo være fedt, for jeg er heller ikke hjemme lørdag, for der hjælper jeg en kammerat med at flytte.. i dag har jeg også hentet mit Holfi hjem fra reparation, så nu bliver her snart god musik og glade dage..
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gad vide hvor mange der skal ud og have skiftet deres apollo'er når den næste udgave kommer af den... Har hørt at den kommer til at hedde saturn eller noget i den retning, men det kan bent måske bekræfte?
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kaizers...
Hvis rygtet taler sandt, så kommer den til at hedde Saturn, og kommer til at koste i omegnen af 13K
Og jeg har gjort op med mig selv, at jeg vil ikke hoppe på den 'store'.... tror jeg..
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror heller ikke min SU lige kan finde 13K frem, men høre den skal man jo nok alligevel..
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ja, Saturn kommer til Juli og kommer til at koste 16.000,- Det er dog ikke en afløser til Apollo, men en storebror.
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 02:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jamen Saturn kan måske blive en seriøs kandidat til stue-anlæget... til afløsning for min Holfi Xenia...? 
mvh. Jan
__________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |