Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 11:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Apollo Rega CD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 12:13 | IP-adresse registreret  

sbcellis skrev:
Til Brutalis :

Her er min riaa
http://cgi.ebay.co.uk/Tube-Phono-MM-MC-Pre-Amplifier-Assembl ed-PCB-Kit-New_W0QQitemZ9723414307QQcategoryZ67807QQcmdZView Item
Den er moddet med nye con og så har jeg skiftet rør til nos.
Derefter er riaa kurven udmålt og justeret via modtandsjustering.
Og jeg lover dig, den spiller himmelsk.
Hilsen Søren
Hej sbcellis, det betvivler jeg ikke, men du skulle unde dig selv og høre Hasling´s udgave af en Mc step-up. Den er altså et øre eller 2 værd. Jeg har ikke hørt din, men haslingen er det bedste jeg har hørt til dato til en vejledende pris af 8600,-. Den er desværre kun til at komme i nærheden af, hvis du bestiller den hos ham selv. Da der ikke er nogen forhandler(mig bekendt) der har den i sortimentet..Mange pinsehilsner til jer alle fra Brutalis..

www.haslingaudio.com



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

 

der må tydeligvis være noget galt med brutalis pierre lurne kiseki blackheart hasling setup - hvis en apollo lyder bedre hos ham! sålænge sbcellis rega3 med dynavector spiller bedre hos ham.

her i huset lød apollo ikke stort anderledes end mit eget 16bitudstyr,og da slet ikke i klasse med mit analoge grej - hos en ven spillede en spacedeck ligeledes bedre på noget audio research.

så man kan altså spilde megen tid og penge på hifi - og dermed være et taknemmeligt offer for cd!

mvh/slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

slowon skrev:

 

der må tydeligvis være noget galt med brutalis pierre lurne kiseki blackheart hasling setup - hvis en apollo lyder bedre hos ham! sålænge sbcellis rega3 med dynavector spiller bedre hos ham.

her i huset lød apollo ikke stort anderledes end mit eget 16bitudstyr,og da slet ikke i klasse med mit analoge grej - hos en ven spillede en spacedeck ligeledes bedre på noget audio research.

så man kan altså spilde megen tid og penge på hifi - og dermed være et taknemmeligt offer for cd!

mvh/slowon

Det må da være rart at kunne udtale sig om en konstalation, som der ikke er nogen mig bekendt der har hørt sammen,,Du ved ikke engang hvad en hasling er..??

 



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

jeg refererer til den konstellation du påstår at have,og tillige påstår lyder ringere end en 16 bit apollo!

hvad jeg ved og ikke ved,vil til alle tider være lukket land for dig

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

slowon skrev:

jeg refererer til den konstellation du påstår at have,og tillige påstår lyder ringere end en 16 bit apollo!

hvad jeg ved og ikke ved,vil til alle tider være lukket land for dig

Jeg vil påstå at jeg nok ved en lille smule mere om lyd end du, efter dine ytringer med diverse vanskabninger af mærker...

__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
powda
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 678
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Dr. Lyd skrev:
Accuphase virker hele tiden.

Det gør Toyota Corolla også, men det er sjovere i en Alfa Romero 156 2,0 TS



Sjovt du nævner alfa i kontekst til 'virker hele tiden' :]


__________________
AnanaZz
Til top Vis powda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af powda
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

slowon skrev:

jeg refererer til den konstellation du påstår at have,og tillige påstår lyder ringere end en 16 bit apollo!

hvad jeg ved og ikke ved,vil til alle tider være lukket land for dig

Lad mig høre om hvad du har siden du er så skråsikker på hvad der er god og dårlig lyd, men det får man jo nok ikke at vide. Det er typisk når folk har noget der er langt fra standard. Så går de og drømmer og rakker vores andres anlæg ned, selvom de selv har nul og niks.

__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Hvor mange her i tråden har egentligt stadigt deres Rega Apollo'er? er de røget en tur i den blå til fordel for den næste mode bølge, eller har den slået rod og fundet sin plads?

Jeg spørger fordi der ofte går mode i den her slags ting, og at de folk der køber efter moden jo ofte skifter efter moden. Kunne være spændende om den har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2867
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:

Hvor mange her i tråden har egentligt stadigt deres Rega Apollo'er? er de røget en tur i den blå til fordel for den næste mode bølge, eller har den slået rod og fundet sin plads?

Jeg spørger fordi der ofte går mode i den her slags ting, og at de folk der køber efter moden jo ofte skifter efter moden. Kunne være spændende om den har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen  Selv L.B. har stadig sin! Utroligt, men sandt!

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk
 
Zorglub
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2460
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret  

ppp_dk skrev:
Zorglub skrev:

...har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen  Selv L.B. har stadig sin! Utroligt, men sandt!

Men han siger dog at den lille alkymist er bedre som DAC ... sååååå deeeet

Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted
 
ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2867
Sendt: 06 Juni 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
ppp_dk skrev:
Zorglub skrev:

...har fået nogle af jer til at hoppe af skifte vognen  Selv L.B. har stadig sin! Utroligt, men sandt!

Men han siger dog at den lille alkymist er bedre som DAC ... sååååå deeeet  Det overrasker mig ikke - selv om jeg ikke har hørt den Apollo 13...

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk
 
hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Hej rødder....

Så har jeg bestilt og betalt en Rega Apollo, så håber jeg bare Bent kan nå at få den frem til Frederiksberg senest på mandag, for jeg har fødselsdag på tirsdag, og er ikke hjemme...

mvh. Jan



__________________
Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

hifijan skrev:

Hej rødder....


Så har jeg bestilt og betalt en Rega Apollo, så håber jeg bare Bent kan nå at få den frem til Frederiksberg senest på mandag, for jeg har fødselsdag på tirsdag, og er ikke hjemme...


mvh. Jan



Hejsa,
...håber at den når frem inden dagen

venligst

__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 683
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Det gør den!

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd
 
hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Hej Bent...

Det ville jo være fedt, for jeg er heller ikke hjemme lørdag, for der hjælper jeg en kammerat med at flytte.. i dag har jeg også hentet mit Holfi hjem fra reparation, så nu bliver her snart god musik og glade dage..

mvh. Jan



__________________
Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan
 
Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 487
Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Gad vide hvor mange der skal ud og have skiftet deres apollo'er når den næste udgave kommer af den...
Har hørt at den kommer til at hedde saturn eller noget i den retning, men det kan bent måske bekræfte?
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers
 
hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

Hej Kaizers...

Hvis rygtet taler sandt, så kommer den til at hedde Saturn, og kommer til at koste i omegnen af 13K

Og jeg har gjort op med mig selv, at jeg vil ikke hoppe på den 'store'.... tror jeg..

mvh. Jan



__________________
Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan
 
Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 487
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Tror heller ikke min SU lige kan finde 13K frem, men høre den skal man jo nok alligevel.. 
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers
 
Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 683
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 00:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Ja, Saturn kommer til Juli og kommer til at koste 16.000,- Det er dog ikke en afløser til Apollo, men en storebror.

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd
 
hifijan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil!

Bruger siden: 06 April 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 784
Sendt: 08 Juni 2006 kl. 02:34 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jamen Saturn kan måske blive en seriøs kandidat til stue-anlæget...  til afløsning for min Holfi Xenia...? 

mvh. Jan

 



__________________
Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Til top Vis hifijan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifijan
 

<< Forrige Side af 55 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes