| Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev:
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.
Hej
|
|
|
Ja, og det er uanset hvilken pladespiller, RIAA og pickup ikk?
|
|
|
Det tror jeg næppe, men som I Apollo-ejere har skamrost den afspiller som det 8. vidunder....så må den vel stille op mod en af de bedre sammensætninger udi grammofonens verden. Og så er jeg ret sikker på den får klø.
|
|
|
Jeg tror det du tror  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Er der ingen der har noget nyt at bringe på CD afspillerområdet..? 
Mvh
Brutalis 
|
|
|
jo da...... med al respekt for den fine 6800kr'ers afspiller Apollo må jeg sige at jeg har købt en ny afspiller der bare spiller som en drøm...
godt nok koster den over det tredobbelte men når noget er så meget bedre må man bare eje det
Eera DL 1 er bare
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Brutalis47 skrev:
|
Er der ingen der har noget nyt at bringe på CD afspillerområdet..? 
Mvh
Brutalis 
|
|
|
jo da...... med al respekt for den fine 6800kr'ers afspiller Apollo må jeg sige at jeg har købt en ny afspiller der bare spiller som en drøm...
godt nok koster den over det tredobbelte men når noget er så meget bedre må man bare eje det
Eera DL 1 er bare
|
|
|
Hvor bor du i Jylland? Hvis du ikke bor meget nord for Kolding, så kunne jeg godt tænke mig et besøg (hos dig), med min Apollo. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kan høre begge i odense hvis det var....
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:
rockforlife skrev:
Dr. Lyd skrev:
|
En grammofon piller alle cd-afspillere ned på jorden.
Hej
|
|
|
Ja, og det er uanset hvilken pladespiller, RIAA og pickup ikk?
|
|
|
Det tror jeg næppe, men som I Apollo-ejere har skamrost den afspiller som det 8. vidunder....så må den vel stille op mod en af de bedre sammensætninger udi grammofonens verden. Og så er jeg ret sikker på den får klø.
|
|
|
Jeg tror det du tror 
|
|
|
Ja ja da
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor er det dejligt at høre fra jer igen, som i kan se lidt tilbage i indlæggene, var denne tråd ved at gå død, og så lige et par test og så er den kørende igen. Det var lige det jeg håbede på.. Tak for jeres medlevenhed..Det er da skønt at der er liv derude. Kom nu ind til udstillingen i København og hør hvad de forskellige har at byde på og lad være med at tro at det i har købt er absolut det bedste. Den fejl begår vi alle sammen, vi skal bare være store nok til at indrømme det..
hilsen Brutalis-- __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
såvidt jeg kan se har du mr brutalis ikke meget held med din grammokombo..her i huset er pladespilleren en tur i universet,mens apollo stadig er en sølle måneraket!
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Dane
Uden at virke belærende, så vil jeg blot minde om det faktum, at månen rent faktisk befinder sig i universet
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
dane skrev:
| såvidt jeg kan se har du mr brutalis ikke meget held med din grammokombo..her i huset er pladespilleren en tur i universet,mens apollo stadig er en sølle måneraket! |
|
|
Må jeg lige minde dig om at min kombination af pladespiller:(Pierre lurne)/arm:(alpherson)/pickup:(Kesiki blackheart) hører til i den øverste kategori af plove, så lad vær med at belære mig om noget desangående..
venligst Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej medlyd
månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!
brutalis
jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?
er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
dane skrev:
|
hej medlyd
månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!
brutalis
jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?
er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.
|
|
|
En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.
vh. Henrik
PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
dane skrev:
|
hej medlyd
månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!
brutalis
jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?
er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.
|
|
|
En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.
vh. Henrik
PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. |
|
|
den må du længere ud på landet med
|
| Til top |
|
| |
JRGW Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1303
|
| Sendt: 21 September 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så med storebror har i hørt den.
Fortæl fortæl..... __________________ Hilsen JRGW
Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 07:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
dane skrev:
|
hej medlyd
månen er jordens nærmeste nabo..og hvis alle mente som du,ville ingen finde turen længere ud interessant!
brutalis
jeg har da læst tråden,og kan se du mener apolloen er bedre end din grammokombo!!måske kikser det for din riaa?
er du ikke villig til at lade dig belære,kommer du aldrig videre.
|
|
|
En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.
vh. Henrik
PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k.
|
|
|
Damm, ok så. Tænk. Her gik jeg og et par stykker andre, og troede Apollo var bedre end det du antyder. Ærgeligt, at vi nu får at vide, at den slet ikke er så god som vi synes. Men hva. Det er da godt der findes mennesker som dig, som kan lede os andre på rette vej.
Tak Hr. pladespillergud  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo  |
|
|
Sinne gas  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 07:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan er det bare !
Snip snap snude - så er den historie ude 
|
| Til top |
|
| |
dane Udelukket fra forum

Tidligere slowon
Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 88
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo  |
|
|
herligt king - det kunne tyde på at din plov er langt bedre end brutalis :(Pierre lurne)/arm:(alphason)/pickup:(Kesiki blackheart) - tillykke med dit setup samt din og dine gæsters hørelse.
ohne gas
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
tarup 13 skrev:
| En plov til 5k med riaa, lasker Rega Apollo så det gør ondt. Den er langt overvurderet, tag en cd fra 1985 og dæmp diskanten, så er det Apollolyd. Ja jeg har hørt den, også i forskellige setup.
vh. Henrik
PS. Dynamikken er fin, for en cdspille til ca. 6k. |
|
|
den må du længere ud på landet med |
|
|
Øh, mønter du din kommentar på den med "plov til 5k" eller på "dynamikken er fin"?
|
| Til top |
|
| |
Changdilo Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 22 September 2006 kl. 08:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv en Rega Apollo, som jeg synes spiller fint til prisen.
....men har lige købt en brugt Marantz SA-11s1 afspiller og det er.....i mine ører......en noget bedre oplevelse.
Men sådan er det jo - smag & behag:-)
Vh
|
| Til top |
|
| |