Emne: Apollo Rega CD ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gryff skrev:
|
Helt Ærligt : Hvorfor bruge 44 (FIRE og FYRRE) sider på at diskutere een CD spiller til 6500 kr?
|
|
|
Nok fordi der har været et grundlag herfor. Og det er vel ikke prisen på et produkt, der skal afgøre mængden af indlæg?
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
| Og det er vel ikke prisen på et produkt, der skal afgøre mængden af indlæg? |
|
|
Nej og ej heller en indikation for kvalitet i alle tilfælde. Der findes meget dyrt l**t
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Mr.Antisilver skrev:
| Og det er vel ikke prisen på et produkt, der skal afgøre mængden af indlæg? |
|
|
Nej og ej heller en indikation for kvalitet i alle tilfælde. Der findes meget dyrt l**t |
|
|
Så fik jeg mit Apollodræber-sæt indenfor døren idag. En lille pakke, med lige det nødvendige.  Vist nok helt samme DAC-opstilling som du selv bruger. DDE v. 1.1 med den første DTI, og VDH D300 mk2. Det spiller nu godt, indtil videre. Nåede du at forsøge med Apollo som drev til dit DAC-sæt ? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 29 September 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
Gryff skrev:
|
Helt Ærligt : Hvorfor bruge 44 (FIRE og FYRRE) sider på at diskutere een CD spiller til 6500 kr?
|
|
|
Nok fordi der har været et grundlag herfor. Og det er vel ikke prisen på et produkt, der skal afgøre mængden af indlæg?
|
|
|
Hvis du ikke kan forstå det Gryff... så er det nok ikke det rette læsning for dig det her...
et venligt slag til dig
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 29 September 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev:
Groove skrev:
Dr. Lyd skrev:
Kim Petersen skrev:
king skrev:
Alle dem jeg har haft til en lytteaften griner af min Apollo - når først Avid pladespiller drejer rundt så slukkes der for den kære Apollo  |
|
|
Nu skal vi for rimelighedens skyld også lige huske at din pladespiller inkl. RIAA vist nok koster ca. 4 gange så meget som en Apollo.
|
|
|
Det er underordnet.......Apolloen blev udrådte til den bedste i cdafspiller nogensinde, endda kan den overgå en Accuphase til 48. 000 kr....så derfor må den stille op mod det bedste analoge.
|
|
|
Det er heller ikke noget problem at finde CD-afspillerre der er bedre en en Accubras 
|
|
|
Hæ.....så fik jeg den. Det var også ventet. Den findes helt sikkert....den er bare dyr og jeg har ikke råd til den, så jeg må nøjes med min Accuphase....det skidt .Men det glæder mig, at der er mange der er glade for en Rega Apollo......den spiller også ganske godt.....har hørt den. Har en kammerat der ejer en Jupiter......ganske fremragende afspiller.
Det er fedt, at teknologien rykker nedaf, så kan flere få glæde af den gode lyd. Nu lytter jeg ikke så meget CD mere, men er overgået til analog aftastning......men Accuphasen er altså ikke til salg og det fordi den minder lydmæssigt meget om min grammofon. Den var den der ansporede mig til at indkøbe en grammofon og tilhørende skiver.......det synes jeg er en god anbefaling til en cd-afspiller. Og den får altid det bedste ud af cd`erne.
|
|
|
Hej DR lyd lige for en ordensskyld så giver Apollo sin gamle storebror stryg..
Har haft dem begge........
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 29 September 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev :
Det er fedt, at teknologien rykker nedaf, så kan flere få glæde af den gode lyd.
Det synspunkt deler jeg ikke, idet der underforståes at eksempelvis Accuphase besad det, Apollo gav langt førend Apollo'en kom.
Det er ikke korrekt. I mine ører har Accuphase store problemer på de af deres maskiner, der er "neddroslede". F.eks en dp65/67 spiller jo som en joke i diskanten.
Så jeg mener egentlig hvad jeg altid har ment, nemlig at udviklingen kommer i ryk og når vi taler CD maskiner, er vi i øjeblikket vidne til et ryk, der vil noget. Hos Rene står i øjeblikket en på diverse fora overrost Eera dl1 maskine, som jeg senere skal anmelde og mon ikke Apollo'en kommer på yderst hårdt arbejde. Herudover er der jo Rega's saturn, der ej heller må glemmes. Og så er der Lectur.. alle disse maskiner til langt lavere priser end ditto Accuphase og det er mit indtryk at alle 4 nævnte ikke har problemer med at levere en bedre lyd en Accuphase dp 65/67 og evt. også ift. DP 75.
Man kan med andre ord ikke bare sige, at teknolgien er "rykket nedad" al den stund at der er tale om nyanvendt teknologi
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 29 September 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
|
Dr. Lyd skrev :
Det er fedt, at teknologien rykker nedaf, så kan flere få glæde af den gode lyd.
Det synspunkt deler jeg ikke, idet der underforståes at eksempelvis Accuphase besad det, Apollo gav langt førend Apollo'en kom.
Det er ikke korrekt. I mine ører har Accuphase store problemer på de af deres maskiner, der er "neddroslede". F.eks en dp65/67 spiller jo som en joke i diskanten.
Så jeg mener egentlig hvad jeg altid har ment, nemlig at udviklingen kommer i ryk og når vi taler CD maskiner, er vi i øjeblikket vidne til et ryk, der vil noget. Hos Rene står i øjeblikket en på diverse fora overrost Eera dl1 maskine, som jeg senere skal anmelde og mon ikke Apollo'en kommer på yderst hårdt arbejde. Herudover er der jo Rega's saturn, der ej heller må glemmes. Og så er der Lectur.. alle disse maskiner til langt lavere priser end ditto Accuphase og det er mit indtryk at alle 4 nævnte ikke har problemer med at levere en bedre lyd en Accuphase dp 65/67 og evt. også ift. DP 75.
Man kan med andre ord ikke bare sige, at teknolgien er "rykket nedad" al den stund at der er tale om nyanvendt teknologi
|
|
|
sådan som jeg forstod DR lyd's udmelding... tror jeg han mener det er dejligt at man idag ikke skal give mere for den lyd som en Apollo spytter ud
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 29 September 2006 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jakobsen skrev:
Mr.Antisilver skrev:
|
Dr. Lyd skrev :
Det er fedt, at teknologien rykker nedaf, så kan flere få glæde af den gode lyd.
Det synspunkt deler jeg ikke, idet der underforståes at eksempelvis Accuphase besad det, Apollo gav langt førend Apollo'en kom.
Det er ikke korrekt. I mine ører har Accuphase store problemer på de af deres maskiner, der er "neddroslede". F.eks en dp65/67 spiller jo som en joke i diskanten.
Så jeg mener egentlig hvad jeg altid har ment, nemlig at udviklingen kommer i ryk og når vi taler CD maskiner, er vi i øjeblikket vidne til et ryk, der vil noget. Hos Rene står i øjeblikket en på diverse fora overrost Eera dl1 maskine, som jeg senere skal anmelde og mon ikke Apollo'en kommer på yderst hårdt arbejde. Herudover er der jo Rega's saturn, der ej heller må glemmes. Og så er der Lectur.. alle disse maskiner til langt lavere priser end ditto Accuphase og det er mit indtryk at alle 4 nævnte ikke har problemer med at levere en bedre lyd en Accuphase dp 65/67 og evt. også ift. DP 75.
Man kan med andre ord ikke bare sige, at teknolgien er "rykket nedad" al den stund at der er tale om nyanvendt teknologi
|
|
|
sådan som jeg forstod DR lyd's udmelding... tror jeg han mener det er dejligt at man idag ikke skal give mere for den lyd som en Apollo spytter ud
|
|
|
se..den del af pointen kunne jeg ikke være mere enig i
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har prøvet at sætte et clearwaterkabel eller det nye signalkabel (SAX) fra Mictor til anlægget. Det flytter virkelig. Jeg har aldrig hørt så meget hul igennemsom med dette saxkabel..Det bliver sammenlignet med Valhalla reference kabel til 32000,- meteren..Det rykker bare, Apolloen kommer op i en hel anden klasse.
Som de siger så er et signalkabel et filter og som vi alle ved gælder det om at finde et kabel med mindst mulig filtereffekt.. Prøv det som de siger og ring til Michael hos Mictor..se hjemmesiden.. www.mictor.dk __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Er der nogen der har prøvet at sætte et clearwaterkabel eller det nye signalkabel (SAX) fra Mictor til anlægget. Det flytter virkelig. Jeg har aldrig hørt så meget hul igennemsom med dette saxkabel..Det bliver sammenlignet med Valhalla reference kabel til 32000,- meteren..Det rykker bare, Apolloen kommer op i en hel anden klasse.
Som de siger så er et signalkabel et filter og som vi alle ved gælder det om at finde et kabel med mindst mulig filtereffekt.. Prøv det som de siger og ring til Michael hos Mictor..se hjemmesiden.. www.mictor.dk
|
|
|
Du skulle også prøve VDH MCD501 (oldshool model) Det er nok det der er et blandt mange problemer, når folk skal danne mening om Apollo, som jeg vurdere som værende rigtig meget god Som jeg ville sige, så er jeg så er jeg så fræk at kalde Apollo en særdeles neutral afspiller, som har dette kæmpe potentiale. Men når man bliver præsenteret for en afspiller, som er så nyktern og usminket som Apollo, så for mange nok en skuffelse. For der er INGEN imponatorlyd at spore ved Apollo. Ydermere, så kræver det et "topklasse" kabel (som VDH MCD501) uden farvninger, for at høre Apollos sande jeg.
Rigtigt meget hifi, har en eller anden form for egenklang, som helt bevist er lavet fra producentens side. Det er der jo ikke noget nyt i. Men der findes "stjerne" apparater, som skiller sig ud fra mænden. Ikke nødvændigvis produkter der koster skjorten, næh se bare på NAD 3020, Doxa, Apollo, Dali Diva, mm.
Det er helt ok at være uenig. Sådan skal det være. Jeg tillader mig at sige min mening, helt som jeg oplever det........... __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Brutalis47 skrev:
|
Er der nogen der har prøvet at sætte et clearwaterkabel eller det nye signalkabel (SAX) fra Mictor til anlægget. Det flytter virkelig. Jeg har aldrig hørt så meget hul igennemsom med dette saxkabel..Det bliver sammenlignet med Valhalla reference kabel til 32000,- meteren..Det rykker bare, Apolloen kommer op i en hel anden klasse.
Som de siger så er et signalkabel et filter og som vi alle ved gælder det om at finde et kabel med mindst mulig filtereffekt.. Prøv det som de siger og ring til Michael hos Mictor..se hjemmesiden.. www.mictor.dk
|
|
|
Du skulle også prøve VDH MCD501 (oldshool model) Det er nok det der er et blandt mange problemer, når folk skal danne mening om Apollo, som jeg vurdere som værende rigtig meget god Som jeg ville sige, så er jeg så er jeg så fræk at kalde Apollo en særdeles neutral afspiller, som har dette kæmpe potentiale. Men når man bliver præsenteret for en afspiller, som er så nyktern og usminket som Apollo, så for mange nok en skuffelse. For der er INGEN imponatorlyd at spore ved Apollo. Ydermere, så kræver det et "topklasse" kabel (som VDH MCD501) uden farvninger, for at høre Apollos sande jeg.
Rigtigt meget hifi, har en eller anden form for egenklang, som helt bevist er lavet fra producentens side. Det er der jo ikke noget nyt i. Men der findes "stjerne" apparater, som skiller sig ud fra mænden. Ikke nødvændigvis produkter der koster skjorten, næh se bare på NAD 3020, Doxa, Apollo, Dali Diva, mm.
Det er helt ok at være uenig. Sådan skal det være. Jeg tillader mig at sige min mening, helt som jeg oplever det........... |
|
|
Hej tak for din mening/erfaring. Det er også det jeg oplever med at skifte mit KCAG kabel fra Kimber ud med dette sax, som nok er det mest neutrale jeg har hørt til dato. Da apolloen som du skriver ikke har nogen imponatoreffekt. Mit lydbillede og apolloens egenskaber føler jeg kommer til sin ret med et clearwater fra cdén og så sax mellem for-effektdelen..mvh Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Er der nogen der har prøvet at sætte et clearwaterkabel eller det nye signalkabel (SAX) fra Mictor til anlægget. Det flytter virkelig. Jeg har aldrig hørt så meget hul igennemsom med dette saxkabel..Det bliver sammenlignet med Valhalla reference kabel til 32000,- meteren..Det rykker bare, Apolloen kommer op i en hel anden klasse.
Som de siger så er et signalkabel et filter og som vi alle ved gælder det om at finde et kabel med mindst mulig filtereffekt.. Prøv det som de siger og ring til Michael hos Mictor..se hjemmesiden.. www.mictor.dk
|
|
|
Hvor har du set det sammenlignet med Valhalla ????
Mvh
JmJ
|
| Til top |
|
| |
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Brutalis47 skrev:
|
Er der nogen der har prøvet at sætte et clearwaterkabel eller det nye signalkabel (SAX) fra Mictor til anlægget. Det flytter virkelig. Jeg har aldrig hørt så meget hul igennemsom med dette saxkabel..Det bliver sammenlignet med Valhalla reference kabel til 32000,- meteren..Det rykker bare, Apolloen kommer op i en hel anden klasse.
Som de siger så er et signalkabel et filter og som vi alle ved gælder det om at finde et kabel med mindst mulig filtereffekt.. Prøv det som de siger og ring til Michael hos Mictor..se hjemmesiden.. www.mictor.dk
|
|
|
Du skulle også prøve VDH MCD501 (oldshool model) Det er nok det der er et blandt mange problemer, når folk skal danne mening om Apollo, som jeg vurdere som værende rigtig meget god Som jeg ville sige, så er jeg så er jeg så fræk at kalde Apollo en særdeles neutral afspiller, som har dette kæmpe potentiale. Men når man bliver præsenteret for en afspiller, som er så nyktern og usminket som Apollo, så for mange nok en skuffelse. For der er INGEN imponatorlyd at spore ved Apollo. Ydermere, så kræver det et "topklasse" kabel (som VDH MCD501) uden farvninger, for at høre Apollos sande jeg.
Rigtigt meget hifi, har en eller anden form for egenklang, som helt bevist er lavet fra producentens side. Det er der jo ikke noget nyt i. Men der findes "stjerne" apparater, som skiller sig ud fra mænden. Ikke nødvændigvis produkter der koster skjorten, næh se bare på NAD 3020, Doxa, Apollo, Dali Diva, mm.
Det er helt ok at være uenig. Sådan skal det være. Jeg tillader mig at sige min mening, helt som jeg oplever det...........
|
|
|
Ja pris er bestemt ikke lig med kvallitet.
Jeg vil lige spørge kort betragter du disse nævnte produkter som neutrale ????
NAD 3020, Doxa, Apollo, Dali Diva.
Mvh
JmJ
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum


Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
|
Jeg vil lige spørge kort betragter du disse nævnte produkter som neutrale ????
NAD 3020, Doxa, Apollo, Dali Diva.
|
|
|
Dejligt spørgsmål du stiller der. Uden at ville optage pladsen for andre eller forhindre at andre kan svare, så vil jeg tillade mig at sparke lidt ind fra sidelinien. Apollo kender jeg ikke, så den kan jeg ikke kommentere på. 3020 kender jeg vældig godt, og ja! neutral i den forstand, at det den laver er helt OK. Den laver så ikke alt, men det den ligesom ikke får med, er meget sjældent en mangelvare før du får præsenteret værdige alternativer. Den har faktisk en hel del af det attraktive iboende. Doxa har også meget godt at byde på. Den er charmerende, men det er ud fra et dynamisk synspunkt. Neutralitet er egentlig ikke paradedisciplinen, men ude af trit er den slet ikke - tværtimod. Diva er så tæt på et monitorredskab du kommer, den lyder helt anderledes end de målinger der er set på den. Den snyder så det gør noget, men der burde egentlig ikke være solgt ret mange af dem, for dem får man bare ikke lige op at synge en lørdag eftermiddag. Jeg ville være ked af, ikke at eje sådan et sæt.
|
| Til top |
|
| |
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Apollo" er rigtig god, men "sarurn" er bare inu bedre, overvejer at skifte den ud mod mit løbeværk Teac vrds-25x og Parasound konverter dac-2000, men skal lige hører på det 14 dage inu, Teac og Parasound kan noget..............så tiden må vise hvad jeg gør.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
| "Apollo" er rigtig god, men "sarurn" er bare inu bedre, overvejer at skifte den ud mod mit løbeværk Teac vrds-25x og Parasound konverter dac-2000, men skal lige hører på det 14 dage inu, Teac og Parasound kan noget..............så tiden må vise hvad jeg gør. |
|
|
Jeg har godt nok ikke hørt den dér Saturn - men lad nu hellere være med at sælge noget før end de nye indtryk har bundfældet sig!
Mvh.
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sælger ikke mit Teac løbeværk, og Parasound dac-2000 før jeg er 100% sikker, og så er Apollo og Saturn nu heller ikke bedre end de er......
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lytteindtryk på Apollo, sammelignet med Eera 1, kom on apollo, hvor bliver musiken af. (det var på samme setup) Jeg mener: Apollo er en god spille til prisen, men det er skut high-end lyd.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Lytteindtryk på Apollo, sammelignet med Eera 1, kom on apollo, hvor bliver musiken af. (det var på samme setup) Jeg mener: Apollo er en god spille til prisen, men det er skut high-end lyd.
vh. Henrik |
|
|
uha uha uha, så er der blevet lagt i kakkelovnen __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Lytteindtryk på Apollo, sammelignet med Eera 1, kom on apollo, hvor bliver musiken af. (det var på samme setup) Jeg mener: Apollo er en god spille til prisen, men det er skut high-end lyd.
vh. Henrik
|
|
|
Nu er det ganske interessant at flere af hinanden uafhængige personer, har rost den omtalte Eera maskine til 20.000 kr.. Nogle endda i direkte sammenligning med Apollo. Der er givet også enkelte, der nu har solgt sin Apollo til fordel for en anden maskine.
Da jeg endnu ikke har hørt Eera'en under kontrollerede forhold, kan jeg ikke udtale mig om dens lyd, men kan derimod have en anelse ud fra meldinger her og på andet forum og disse meldinger får mig til at forestille mig, at Eera'en ganske enkelt næppe er en ligeså neutral gengiver som Apollo. Og det kan faktisk betyde noget for de enkelte, da ikke alle til syvende og sidst ønsker en neutral gengiver, der kan virke en anelse "kønsløs", hvilket dog ikke er korrekt. Derimod kan det meget vel være korrekt, at Eera'en leverer en bedre dynamik og måske endda en bedre opløst diskant og lidt mere fyldig gengivelse i nederste oktav. Det er i hvbert fald mit gæt ud fra de meldinger, der er dukket op. Spørgsmålet er så blot, hvorledes Eera performer i mellemtone og hvorledes den timer korrekt som Apollo'en. Gør den det, kan Eera'en meget vel være en yderst kompetent maskine
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|