| Forfatter |
|
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
quad skrev:
Så er jeg også kommet med i flokken . Min nægter kategorisk alle pc kopier, men spiller gladeligt brændte audio cder. |
|
|
forklar lidt mere specifik |
|
|
Købte for et par år siden en cd-recorder, der kun kan brænde cder mærket audio. Dem spiller regaen fejlfrit. __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
Mr.Antisilver skrev:
quad skrev:
Så er jeg også kommet med i flokken . Min nægter kategorisk alle pc kopier, men spiller gladeligt brændte audio cder. |
|
|
forklar lidt mere specifik
|
|
|
Købte for et par år siden en cd-recorder, der kun kan brænde cder mærket audio. Dem spiller regaen fejlfrit.
|
|
|
Ok. Din Apollo er muligvis fejlbehæftet. 5-7 % af de første sendinger havde den fejl. Kan du afspille PC brændte CD'er ved brændingshastighed på 4x?...kan du ikke, bør du kontakte Medlyd.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Keine annung, ejer ikke en cd brændt ved 4x.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
| Keine annung, ejer ikke en cd brændt ved 4x. |
|
|
Ok..men det eneste Rega lover i maualen er, at den kan aspsille brændte ved max 4x...så find dig lige en sådan ved lejlighed (inden de 2 års reklamationsret er udløbet) og tjek så..
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 06:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
quad skrev:
| Keine annung, ejer ikke en cd brændt ved 4x. |
|
|
Ok..men det eneste Rega lover i maualen er, at den kan aspsille brændte ved max 4x...så find dig lige en sådan ved lejlighed (inden de 2 års reklamationsret er udløbet) og tjek så..
|
|
|
Er det ikke 8x den max. kan lide? Af de kopi banditter jeg har prøvet i Apollo, med 8x hastighed, er der ingen problemer,
Men det kunne tyde på at Apollo er en halvmystisk maskine. Jeg har også fået min byttet, fordi den lavede mærkelige ting. Den sagde mekaniske hakke-lyde, og kunne finde på at fryse som en PC. Det har jeg faktisk også oplevet med min nuværende Apollo. Så er der det med den ikke kan finde alle numre på skiven.....
Men i det store hele kan jeg godt leve med den. Hvad får man også ellers af vellyd til 6500,- __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
skumflum skrev:
|
Lidt mere alvorligt, har jeg bidt mærke i, at den kan finde på at hakke ved kopi CD'er af dårlig kvalitet. Den er generelt også mere følsom overfor ridser. Der kan komme små "klik" lyde.
Men på helt almindelige CD'er har jeg aldrig hørt noget der spiller så godt til pengene  |
|
|
Husk at kopi CD'er ikke kan afspilles ved mere end 4x |
|
|
Underlig maskine, jeg afspiller altid mine cd'ere ved 1X. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
skumflum Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 603
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
Mr.Antisilver skrev:
skumflum skrev:
|
Lidt mere alvorligt, har jeg bidt mærke i, at den kan finde på at hakke ved kopi CD'er af dårlig kvalitet. Den er generelt også mere følsom overfor ridser. Der kan komme små "klik" lyde.
Men på helt almindelige CD'er har jeg aldrig hørt noget der spiller så godt til pengene 
|
|
|
Husk at kopi CD'er ikke kan afspilles ved mere end 4x |
|
|
Underlig maskine, jeg afspiller altid mine cd'ere ved 1X.
|
|
|
Det er derfor at alle mine CD'er er blevet til smølfehits 
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 10:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
skumflum skrev:
Jesper Juul skrev:
Mr.Antisilver skrev:
skumflum skrev:
Lidt mere alvorligt, har jeg bidt mærke i, at den kan finde på at hakke ved kopi CD'er af dårlig kvalitet. Den er generelt også mere følsom overfor ridser. Der kan komme små "klik" lyde.
Men på helt almindelige CD'er har jeg aldrig hørt noget der spiller så godt til pengene 
|
|
|
Husk at kopi CD'er ikke kan afspilles ved mere end 4x |
|
|
Underlig maskine, jeg afspiller altid mine cd'ere ved 1X. |
|
|
Det er derfor at alle mine CD'er er blevet til smølfehits  |
|
|
PS: livet er for kort til brændte skiver __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
MikkelTv Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der efterhånden nogle flere der har fået lagt ører til den nye saturn og fået den sammenlignet med lillebroderen apollo? er der noget at komme efter ift. merprisen?
Skal købe ny cd spiller i næste uge til max 20 k og saturn'en er bestemt i mine overvejelser. __________________ Mikkel
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
Mr.Antisilver Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 409
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
MikkelTv skrev:
|
Er der efterhånden nogle flere der har fået lagt ører til den nye saturn og fået den sammenlignet med lillebroderen apollo? er der noget at komme efter ift. merprisen?
Skal købe ny cd spiller i næste uge til max 20 k og saturn'en er bestemt i mine overvejelser. |
|
|
Foruden Saturn kunne det måske være relevant at lytte til Eera cd1.0
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.Antisilver skrev:
MikkelTv skrev:
|
Er der efterhånden nogle flere der har fået lagt ører til den nye saturn og fået den sammenlignet med lillebroderen apollo? er der noget at komme efter ift. merprisen?
Skal købe ny cd spiller i næste uge til max 20 k og saturn'en er bestemt i mine overvejelser.
|
|
|
Foruden Saturn kunne det måske være relevant at lytte til Eera cd1.0 |
|
|
Nemlig ja..... 
har desværre ikke hørt Saturn men ingen tvivl om den sikkert er rigtig god
men Eera DL1 
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
skumflum skrev:
kim26 skrev:
skumflum skrev:
|
Er det bare mig eller er den lidt buggy? Den kan ikke rigtig spole (er til at leve med), af og til kan den ikke finde alle tracks på CD'en????!!! Hvis man vælger et nummer ved at trykke et tal, virker det ikke altid, og man skal skippe lidt frem og tilbage før den spiller.
Måske er min bare mindre defekt. Men ellers super fed lyd
|
|
|
Jeg kan kun give dig ret - man skal have tålmodighed
Men sikke en spille til de penge
|
|
|
Oplever du det samme?
|
|
|
Ditto her, min er en af de første; troede de var over børnesygdommene nu, har derfor ventet med at smide den til rep.
Min registrere tit at der kun er et nr. på CD'en; men skriver dog f.eks. 68 min, desværre afspiller den kun det første nr. selv om de 68 min dækker over 12 nr.
Den behandler dog både org. og Audiobrændte CD ens.
__________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
MikkelTv Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVad er det eera kan?
nu har jeg flere steder læst lignende udbrud om den eera, som vi så da apollo kom frem.
Så vidt jeg kan læse, er der ikke det store revolutionerende teknologi i den som eks apollo (med sine 20 mb cashe). Har også set et billede af indmaden. Ser ikke just proppet ud.
inlighten me! __________________ Mikkel
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
Peiter Udelukket fra forum


Bruger siden: 10 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alt er relativt ... __________________ Digital: Lenovo U510 ---> Slimdevices Transporter® ---> Metrum Octave mk1
Forstærker: Vincent SV-238MK
Højttalere: Aurum Cantus Harmony
Kabler: NLE
|
| Til top |
|
| |
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har pillet "Apollo" og "Saturn" fra, synes de spiller kedeligt, og de mangler begge den musikalske sjæl, synes ikke de spiller melodien, og de mangler detaljer i musikken, samt instrumenter lyder ikke ægte, men værst de roder i lydbilledet.
Så på med Teac løbe værk Vrds-25x og Parasound konverter dac-2000, så jeg kan hører musik igen :-)
men hvad pris og kvalitet følges jo ad :-)
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mærkelig oplevelse du har af den kenneth.
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
|
Har pillet "Apollo" og "Saturn" fra, synes de spiller kedeligt, og de mangler begge den musikalske sjæl, synes ikke de spiller melodien, og de mangler detaljer i musikken, samt instrumenter lyder ikke ægte, men værst de roder i lydbilledet.
Så på med Teac løbe værk Vrds-25x og Parasound konverter dac-2000, så jeg kan hører musik igen :-)
men hvad pris og kvalitet følges jo ad :-) |
|
|
Hej du, har du haft sat strøm til,  det lyder jo helt hen i vinden, du er vist den eneste der har fået sådan en katastrofal oplevelse af sådan et par superspiller, jeg havde mere troet det hvis det var Teacværket og Parasounden du var kommet frem med sådan en konklusion...Det må være en ommer..  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt nok er alle der har været hjemme, og hører hos mig samme opfattelse 
tror nærmer at du ikke ved hvad en Parasound dac-2000 kan og et af de store Teac værk, de mindre teac værk er dog forfærdelige.
og inu engang pris og kvalitet hænger uløseligt sammen.
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
|
Sjovt nok er alle der har været hjemme, og hører hos mig samme opfattelse 
tror nærmer at du ikke ved hvad en Parasound dac-2000 kan og et af de store Teac værk, de mindre teac værk er dog forfærdelige.
og inu engang pris og kvalitet hænger uløseligt sammen.
|
|
|
Hvad er det for nogle der er 'dårlige' efter din mening?
Hilsen
Niels
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
|
Sjovt nok er alle der har været hjemme, og hører hos mig samme opfattelse 
tror nærmer at du ikke ved hvad en Parasound dac-2000 kan og et af de store Teac værk, de mindre teac værk er dog forfærdelige.
og inu engang pris og kvalitet hænger uløseligt sammen.
|
|
|
Nu er det nu ikke altid at det der er dyrest nødvendigvis er det bedste.. Som du sikkert har læst bagud i denne tråd, så skiftede jeg jo en accu67 ud med en Rega og der var vi ligeledes nogle stykker, der kom frem til samme konklusion. Men vi lytter nødvendigvis ikke efter det samme. Det kunne jo også være at du har matchet alt efter dit nuværende setup. Så når man skifter en enkelt ting ud, så kan det blive nødvendigt at omjustere visse ting...Bl.a. kabelvalg m.m.
venligst Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |