Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 19:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Apollo Rega CD (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 55
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Jeg synes bla at Teac vrds-10 som løbeværk er forfærdeligt, men smag og behag er jo forskelligt, dog er der hvis ikke mange der er uenige om at de indbygget konverter i Teac generalt er elendige, skal et Teac løbeværk fungerer ordentligt skal konverter slukkes, eller pillles ud, og et bedre digital stik skal sættes på, men så kører det osse.

Hvis folk er glade for deres apollo eller saturn er det bare godt, vi alle tror jo vi har fundet det bedste, sjovt nok

Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

kenneth ztas1 skrev:

Jeg synes bla at Teac vrds-10 som løbeværk er forfærdeligt, men smag og behag er jo forskelligt, dog er der hvis ikke mange der er uenige om at de indbygget konverter i Teac generalt er elendige, skal et Teac løbeværk fungerer ordentligt skal konverter slukkes, eller pillles ud, og et bedre digital stik skal sættes på, men så kører det osse.

Hvis folk er glade for deres apollo eller saturn er det bare godt, vi alle tror jo vi har fundet det bedste, sjovt nok

Hej du har fat i noget af det rigtige Kenneth. Vi vil alle gerne bekræftes i at lige netop det vi selv har valgt er det bedste og vi prøver hele tiden at overbevise de andre om at prøve vores løsning. Men er det egentlig ikke det der holder os HIFI nørder igang??? hilsen Brutalis

__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
kenneth ztas1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Hej Brutalis

Jeg overgiver mig, for jeg er helt enig, tænk nu hvis der var mere vellyd at hente et andet sted!

og det er der jo nok

Men i det næste stykke tid skal der kun lyttes til musik, og ikke skiftes ud, man må jo ikke glemme musikken.

Ellers nogen fede ting Rega laver, ham der ejer det er en hyggelig fyr, var til foredrag engang, og han ved hvad han vil.

Til top Vis kenneth ztas1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kenneth ztas1
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har købt den nye saturn og er evt. klar til en sammenlignings test i eget setup..

 

Mvh

Brutalis



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 05 November 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Hva så er vi ved at være noget til det punkt at der ikke er flere erfaringer, der kan deles omkring apolloen..?

__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 07 November 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...

hilsen Brutalis..



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 07 November 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Brutalis47 skrev:

Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...

hilsen Brutalis..

Hmm...måske skulle I ha' ventet med osten og rødvinen til efter lytteseancen... 

 

Mvh.

Nilau

 

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 07 November 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Hmm...måske skulle I ha' ventet med osten og rødvinen til efter lytteseancen... 

In vino veritas

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
David
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 968
Sendt: 07 November 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Brutalis47 skrev:

Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...

hilsen Brutalis..

Kan du ikke få de andre deltagere til at skrive om deres oplevelse i tråden? Jeg går ud fra, at de også er medlemmer af hifi4all? Jeg har på fornemmelsen, at de ikke skriver det samme som dig...

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 07 November 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

David skrev:
Brutalis47 skrev:

Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...

hilsen Brutalis..

Kan du ikke få de andre deltagere til at skrive om deres oplevelse i tråden? Jeg går ud fra, at de også er medlemmer af hifi4all? Jeg har på fornemmelsen, at de ikke skriver det samme som dig...

De andre 3  er orienteret om mit indlæg via deres mailadresse. Jeg fortalte dem hvad jeg ville skrive,så hvad du tror eller ej er sagen uvedkommen..

__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 07 November 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:

Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...

hilsen Brutalis..

Hmm...måske skulle I ha' ventet med osten og rødvinen til efter lytteseancen... 

 

Mvh.

Nilau

 

Du er velkommen til at deltage i den næste seance...Kom bare med apparatet..

__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 24 November 2006 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Den 21 i denne måned lavede vi endnu en test af samtlige spillere uden "rødvin og ost". Det ændrede ikke på konklusionen.. Så Nilau nyt bud...

Selvom man holder af vinyl, så må man godt lytte lidt til CDén....



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Leest
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 05 December 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg kan ikke helt danne mig et overblik over hvad folk egentligt synes om denne cd-afspiller...
Er den pengene værd ?....
I forhold til andre cd-afspiller i samme pris klasse....?

Har overvejet at købe denne cd-afspiller da det lyder som et rigtigt fornuftigt produkt....
er det helt forkert?...

håber i kan hjælpe mig !

Leest
Til top Vis Leest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Leest
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3519
Sendt: 05 December 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Leest skrev:
Hej

Jeg kan ikke helt danne mig et overblik over hvad folk egentligt synes om denne cd-afspiller...
Er den pengene værd ?....
I forhold til andre cd-afspiller i samme pris klasse....?

Har overvejet at købe denne cd-afspiller da det lyder som et rigtigt fornuftigt produkt....
er det helt forkert?...

håber i kan hjælpe mig !

Leest

 

hehe, nu kan du kickstarte en diskussion af dimensioner

Den spiller superlækkert.

Køb den, såfremt du måtte blive træt af den bliver den vist ikke sværd at komme af med!!!

 

Venligst



__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 06 December 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke ekspert på området her, så bare tyske STEREO gav den maks stjerner i nyeste nr. De er ret vild med den. Den foregående gav de også maks stjerner.

__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 06 December 2006 kl. 07:13 | IP-adresse registreret  

Til prisen er den absolut et hit

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 06 December 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Brutalis47, alle disse tests I laver - er det blindtests oder nein?

__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 07 December 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Brutalis47, alle disse tests I laver - er det blindtests oder nein?

Nej desværre, så er ejeren af spillen også ham der sætter den til, Dem jeg har lavet testen med er ømme over deres ting, så spillen ikke bliver ridset og deslige.

Så man er klar over hvad der bliver spillet på.. Det havde været bedre hvis jeg stod bag et tæppe og monterede den næste spille og de andre blev siddende. Det havde nok været nummer 1...



__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
skumflum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 603
Sendt: 07 December 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Det er godt nok mangel på tiltro til sine medmennesker.

Står i så med hvide handsker og iklædt asbesttøj Spøj til side... det er altså nr. 1 med blindtests

Til top Vis skumflum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skumflum
 
Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 September 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 407
Sendt: 07 December 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Måske er det ikke et tilfælde, at han lyder brugernavnet Brutalis

__________________
Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
Til top Vis Svinefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svinefar
 

<< Forrige Side af 55 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes