| Forfatter |
|
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes bla at Teac vrds-10 som løbeværk er forfærdeligt, men smag og behag er jo forskelligt, dog er der hvis ikke mange der er uenige om at de indbygget konverter i Teac generalt er elendige, skal et Teac løbeværk fungerer ordentligt skal konverter slukkes, eller pillles ud, og et bedre digital stik skal sættes på, men så kører det osse.
Hvis folk er glade for deres apollo eller saturn er det bare godt, vi alle tror jo vi har fundet det bedste, sjovt nok 
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
kenneth ztas1 skrev:
|
Jeg synes bla at Teac vrds-10 som løbeværk er forfærdeligt, men smag og behag er jo forskelligt, dog er der hvis ikke mange der er uenige om at de indbygget konverter i Teac generalt er elendige, skal et Teac løbeværk fungerer ordentligt skal konverter slukkes, eller pillles ud, og et bedre digital stik skal sættes på, men så kører det osse.
Hvis folk er glade for deres apollo eller saturn er det bare godt, vi alle tror jo vi har fundet det bedste, sjovt nok  |
|
|
Hej du har fat i noget af det rigtige Kenneth. Vi vil alle gerne bekræftes i at lige netop det vi selv har valgt er det bedste og vi prøver hele tiden at overbevise de andre om at prøve vores løsning. Men er det egentlig ikke det der holder os HIFI nørder igang???  hilsen Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
kenneth ztas1 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brutalis
Jeg overgiver mig, for jeg er helt enig, tænk nu hvis der var mere vellyd at hente et andet sted!
og det er der jo nok 
Men i det næste stykke tid skal der kun lyttes til musik, og ikke skiftes ud, man må jo ikke glemme musikken.
Ellers nogen fede ting Rega laver, ham der ejer det er en hyggelig fyr, var til foredrag engang, og han ved hvad han vil.
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har købt den nye saturn og er evt. klar til en sammenlignings test i eget setup..
Mvh
Brutalis __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 05 November 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva så er vi ved at være noget til det punkt at der ikke er flere erfaringer, der kan deles omkring apolloen..? __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...
hilsen Brutalis.. __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...
hilsen Brutalis..
|
|
|
Hmm...måske skulle I ha' ventet med osten og rødvinen til efter lytteseancen... 
Mvh.
Nilau
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Hmm...måske skulle I ha' ventet med osten og rødvinen til efter lytteseancen...  |
|
|
In vino veritas 
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47 skrev:
|
Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...
hilsen Brutalis..
|
|
|
Kan du ikke få de andre deltagere til at skrive om deres oplevelse i tråden? Jeg går ud fra, at de også er medlemmer af hifi4all? Jeg har på fornemmelsen, at de ikke skriver det samme som dig...
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
Brutalis47 skrev:
|
Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...
hilsen Brutalis..
|
|
|
Kan du ikke få de andre deltagere til at skrive om deres oplevelse i tråden? Jeg går ud fra, at de også er medlemmer af hifi4all? Jeg har på fornemmelsen, at de ikke skriver det samme som dig... |
|
|
De andre 3 er orienteret om mit indlæg via deres mailadresse. Jeg fortalte dem hvad jeg ville skrive,så hvad du tror eller ej er sagen uvedkommen.. __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 07 November 2006 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Brutalis47 skrev:
|
Hej, vi har lige været samlet nogle stykker her i weekenden til en demoaften. Saturn, apollo, mikado og en modificeret sony spille. Testen blev foretaget med samme setup. D.v.s der var ingen der havde deres eget kabel, strømkabel deslige med.. I starten var der stor uenighed om hvilken der var den bedste. Der var som man kunne forvente, at hver mand syntes at hans gjorde det en lille smule bedre i bund, mellem 0g diskant. Men det samlede resultat blev at Saturn vandt med en hårlængde, dernæst Apollo, Mikado og til sidst Sonyen..Vi skiltes trods alt som venner. Det er utroligt hvad god rødvin og ost kan gøre..Vi tager endnu en seance i det nye år...
hilsen Brutalis..
|
|
|
Hmm...måske skulle I ha' ventet med osten og rødvinen til efter lytteseancen... 
Mvh.
Nilau
|
|
|
Du er velkommen til at deltage i den næste seance...Kom bare med apparatet..  __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 24 November 2006 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den 21 i denne måned lavede vi endnu en test af samtlige spillere uden "rødvin og ost". Det ændrede ikke på konklusionen.. Så Nilau nyt bud... 
Selvom man holder af vinyl, så må man godt lytte lidt til CDén.... __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
Leest Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg kan ikke helt danne mig et overblik over hvad folk egentligt synes om denne cd-afspiller... Er den pengene værd ?.... I forhold til andre cd-afspiller i samme pris klasse....?
Har overvejet at købe denne cd-afspiller da det lyder som et rigtigt fornuftigt produkt.... er det helt forkert?...
håber i kan hjælpe mig !
Leest
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 05 December 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leest skrev:
Hej
Jeg kan ikke helt danne mig et overblik over hvad folk egentligt synes om denne cd-afspiller... Er den pengene værd ?.... I forhold til andre cd-afspiller i samme pris klasse....?
Har overvejet at købe denne cd-afspiller da det lyder som et rigtigt fornuftigt produkt.... er det helt forkert?...
håber i kan hjælpe mig !
Leest
|
|
|
hehe, nu kan du kickstarte en diskussion af dimensioner
Den spiller superlækkert.
Køb den, såfremt du måtte blive træt af den bliver den vist ikke sværd at komme af med!!!
Venligst __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger


Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke ekspert på området her, så bare tyske STEREO gav den maks stjerner i nyeste nr. De er ret vild med den. Den foregående gav de også maks stjerner. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til prisen er den absolut et hit
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 06 December 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brutalis47, alle disse tests I laver - er det blindtests oder nein?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Brutalis47 Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 07 December 2006 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
| Brutalis47, alle disse tests I laver - er det blindtests oder nein? |
|
|
Nej desværre, så er ejeren af spillen også ham der sætter den til, Dem jeg har lavet testen med er ømme over deres ting, så spillen ikke bliver ridset og deslige.
Så man er klar over hvad der bliver spillet på.. Det havde været bedre hvis jeg stod bag et tæppe og monterede den næste spille og de andre blev siddende. Det havde nok været nummer 1... __________________ Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
"Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".
|
| Til top |
|
| |
skumflum Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 603
|
| Sendt: 07 December 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt nok mangel på tiltro til sine medmennesker.
Står i så med hvide handsker og iklædt asbesttøj Spøj til side... det er altså nr. 1 med blindtests
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger


Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 07 December 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er det ikke et tilfælde, at han lyder brugernavnet Brutalis  __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
| Til top |
|
| |