| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hm....
Altså jeg må indrømme jeg troede at bi-wiring var fire ledere i forstærkeren (og i mit tilfælde fordelt i A og B udgangene). Dernæst troede jeg så der også var fire ledere i højtalerenden der så skulle monteres på de fire terminaler, hvor jeg kun har to. Efter at have set svarne kan jeg forstå at det er bi-amping...(eller hvad?)
Bi-wire er da to ledere i forstærkerenden og fire i højtalerenden. Hvis dette er rigtigt lyder mit nye spørgsmål så (præciseret i forhold til det første). Hvis man har to ledere i forsærkerenden (i udgang A) og fire i højtaler enden (hvor der altså kun er TO terminanler) Vil denne opsætnig ændre noget? ... personligt kan jeg ikke se det skulle gøre så meget...
Men derimod....
Hvis jeg bi-amper (som jeg forstod det) sætter jeg fire ledere i de to udgange (A og B) og fordeler i fire ledere i forstækerenden på kun to terminaler.
Er der nogen idé i det ?
Jeg kører med TaraLabs Prism Klara Seaker (single-wire) Cable (SA-OF8N)- skal jeg bare beholde dem?
|