| Forfatter |
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg svaret på dem alle sammen idag ( og ikke kun halvdelen som igår ) , men det tog sku også sin tid - godt jeg er på arbejde så jeg har tid nok til det    __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæeh...der er stadig noget jeg ikke helt forstår i denne konkurrence...
Jeg har i går, d. 20. januar, svaret på samtlige spørgsmål. Er det så 'meningen' at jeg skal svare på nøjagtig de samme spørgsmål idag for ikke at komme håbløst 'bagud' i konkurrencen? Så vidt jeg kan se, er spørgsmålene ikke ændret.
Bliver der lanceret nye spørgsmål til alle præmierne på et tidspunkt, eller er det kun enkelte nye spørgsmål man skal holde øje med?
Det kan godt være, at jeg er konkurrencetungnem, men ud fra de forskellige spørgsmål og svar, som jeg har læst på denne side, er jeg ikke blevet meget klogere...
Med venlig hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har udfyldt alle 15, men tælleren er så fræk at påstå at jeg kun har deltaget i de 14  Hvad sker der???
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Jeg har udfyldt alle 15, men tælleren er så fræk at påstå at jeg kun har deltaget i de 14 
Hvad sker der???
|
|
|
Det gjorde den også ved mig , det er nok bare en lille fejl admi hurtigt kan rette  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
|
Jeg har i går, d. 20. januar, svaret på samtlige spørgsmål. Er det så 'meningen' at jeg skal svare på nøjagtig de samme spørgsmål idag for ikke at komme håbløst 'bagud' i konkurrencen? Så vidt jeg kan se, er spørgsmålene ikke ændret.
Bliver der lanceret nye spørgsmål til alle præmierne på et tidspunkt, eller er det kun enkelte nye spørgsmål man skal holde øje med?
Det kan godt være, at jeg er konkurrencetungnem, men ud fra de forskellige spørgsmål og svar, som jeg har læst på denne side, er jeg ikke blevet meget klogere...
Med venlig hilsen
Niels L.
|
|
|
Der kommer vist nye spørgsmål men hvornår og hvordan de kommer ved kun admi - så indtil videre skriver vi de samme svar dag for dag for dag for dag ..............  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Nilau skrev:
|
Med venlig hilsen
Niels L.
|
|
|
Der kommer vist nye spørgsmål men hvornår og hvordan de kommer ved kun admi - så indtil videre skriver vi de samme svar dag for dag for dag for dag .............. 
|
|
|
...Samme svar dag for dag? Det er da forhåbentlig ikke rigtigt! Er du 100% sikker på det???
Er det meningen at vi skal lære præmieudloddernes hjemmesider udenad?? 
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
tub61 skrev:
Nilau skrev:
|
Med venlig hilsen
Niels L.
|
|
|
Der kommer vist nye spørgsmål men hvornår og hvordan de kommer ved kun admi - så indtil videre skriver vi de samme svar dag for dag for dag for dag .............. 
|
|
|
...Samme svar dag for dag? Det er da forhåbentlig ikke rigtigt! Er du 100% sikker på det???
Hilsen
Niels L.
|
|
|
Det var på den samme måde ved den sidste store konkurence her på hifi4all ( der kom vist bare ikke nye spørgsmål i en hel måned ( ? ))
- skriv alle svar ned på et stykke papir det er det nemmeste.
- indtil de udskifter de gamle spørgsmål med nye og gør så det samme igen , skriv svarene på de nye spørgsmål ned på et stykke papir .... o.s.v. ....... __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Nilau skrev:
tub61 skrev:
Nilau skrev:
|
Med venlig hilsen
Niels L.
|
|
|
|
|
|
Hilsen
Niels L.
|
|
|
Det var på den samme måde ved den sidste store konkurence her på hifi4all ( der kom vist bare ikke nye spørgsmål i en hel måned ( ? ))
- skriv alle svar ned på et stykke papir det er det nemmeste.
- indtil de udskifter de gamle spørgsmål med nye og gør så det samme igen , skriv svarene på de nye spørgsmål ned på et stykke papir .... o.s.v. .......
|
|
|
Hej...
Det er jo vanvittigt! Bliver man måske en lillebitte smule til grin??
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej man er ikke til grin, fidusen er at du får optrænet dine små grå til at huske svarene, de har også tænkt på os med dement light  __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
ppp_dk skrev:
Jeg har udfyldt alle 15, men tælleren er så fræk at påstå at jeg kun har deltaget i de 14 
Hvad sker der???
|
|
|
Det gjorde den også ved mig , det er nok bare en lille fejl admi hurtigt kan rette 
|
|
|
Hmm...Jeg har også lagt besvarelser på 15 præmier, men jeg får besked på, at det kun drejer sig om 14... 
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Konkurrencerne går fint igennem, det er kun sammentællingen der kikser - I kan være helt sikre på at jeres svar er nået frem.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Redaktøren skrev:
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
Måske er det nok bare mig, men er denne ikke umulig at besvare???
Advance MCD203 CD-afspiller 
|
|
|
Ja på min browser (Internet Explorer) der er bare en webside med en menu, hvor INTET sker når man trykker på knapperne i toppen.
Linkene til venstre er eksterne. Denne hjemmeside er aldeles håbløs, og direkte defekt.
|
|
|
BUUU - det er bare fordi du ikke kigger dig omkring på siden. Hvad er det maskinen hedder og hvor står det navn.. ?? Prøv at klikke dér
|
|
|
Jamen, så klikker vi på den godt skjulte reklame lige over 'under construction'. (det perfekte gemmested, hvor det trænede øje kigger væk helt automatisk)
Længere inde finder vi to døde links:
http://www.psaudio.dk/advance/tech/9.htm
http://www.psaudio.dk/advance/tech/10.htm
Begge links er aldeles døde. 
Om en af disse er storebrødre, må en sandsigerske kunne svare på.
EDIT: Vi må naturligvis gætte på at den er storebror, idet de nok ikke udlodder den dyreste maskine som præmie (mit gæt). Men al info er skjult om de to maskiner, da linkene er døde. (Men ellers nogle flotte ting)
|
|
|
Det eneste du sådan set skal bruge, er produkt-oversigten over Advance, og de er der alle sammen på PS Audio´s side. At de er døde når man klikker på nogle af produkterne er deres egen fejl - heldigvis har det ingen forbindelse til konkurrence-spørgsmålene.
Hvilke der er store modeller er desuden let at regne ud udfra modelnumrene - stor er størst 
Synes dog at det er tyndt at deres side viser fejl på de fleste af produkterne - det er ikke let at finde viden om produkterne hvis man er nysgerrig. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
| Konkurrencerne går fint igennem, det er kun sammentællingen der kikser - I kan være helt sikre på at jeres svar er nået frem. |
|
|
Pyh, der!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Spencer skrev:
Redaktøren skrev:
Spencer skrev:
ppp_dk skrev:
Måske er det nok bare mig, men er denne ikke umulig at besvare???
Advance MCD203 CD-afspiller 
|
|
|
Ja på min browser (Internet Explorer) der er bare en webside med en menu, hvor INTET sker når man trykker på knapperne i toppen.
Linkene til venstre er eksterne. Denne hjemmeside er aldeles håbløs, og direkte defekt.
|
|
|
BUUU - det er bare fordi du ikke kigger dig omkring på siden. Hvad er det maskinen hedder og hvor står det navn.. ?? Prøv at klikke dér
|
|
|
Jamen, så klikker vi på den godt skjulte reklame lige over 'under construction'. (det perfekte gemmested, hvor det trænede øje kigger væk helt automatisk)
Længere inde finder vi to døde links:
http://www.psaudio.dk/advance/tech/9.htm
http://www.psaudio.dk/advance/tech/10.htm
Begge links er aldeles døde. 
Om en af disse er storebrødre, må en sandsigerske kunne svare på.
EDIT: Vi må naturligvis gætte på at den er storebror, idet de nok ikke udlodder den dyreste maskine som præmie (mit gæt). Men al info er skjult om de to maskiner, da linkene er døde. (Men ellers nogle flotte ting)
|
|
|
Det eneste du sådan set skal bruge, er produkt-oversigten over Advance, og de er der alle sammen på PS Audio´s side. At de er døde når man klikker på nogle af produkterne er deres egen fejl - heldigvis har det ingen forbindelse til konkurrence-spørgsmålene.
Hvilke der er store modeller er desuden let at regne ud udfra modelnumrene - stor er størst  |
|
|
Hey Ronniboy  - jeg har ENDELIG grejet den...
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn en fed konkurrence, det er da de fede premier man kan vinde 
Kæmpe TAK til sponsore og HiFi4All 
|
| Til top |
|
| |
musica Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 161
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
| Konkurrencerne går fint igennem, det er kun sammentællingen der kikser - I kan være helt sikre på at jeres svar er nået frem. |
|
|
Er det helt generelt? Det bliver overhovedet ikke registreret, at jeg har deltaget i nogle af konkurrencerne. Når jeg trykker "deltag", så bliver jeg sendt til forsiden af konkurrencen. Betyder det, at svaret er sendt selvom, der bliver med at stå, at jeg har deltaget i 0 konkurrencer på trods af, at jeg har svaret på 3-4 stykker? __________________ " Den tid der går, er det vi kalder for liv
Det er til salg for bare et minimum af initiativ" tv-2
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
musica skrev:
Administrator skrev:
|
|
Er det helt generelt? Det bliver overhovedet ikke registreret, at jeg har deltaget i nogle af konkurrencerne. Når jeg trykker "deltag", så bliver jeg sendt til forsiden af konkurrencen. Betyder det, at svaret er sendt selvom, der bliver med at stå, at jeg har deltaget i 0 konkurrencer på trods af, at jeg har svaret på 3-4 stykker? Det er nok fordi du har svaret forkert! 
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Luffe Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var dog den fedeste konkurrence længe. Jeg har udsat højttalerkøbet et måneds tid.
Troede aldrig jeg skulle få et sæt Vienna Acoustics Mozart Grand, men glæder mig til de står hjemme i stuen.
__________________ "Hvis svaret ikke er gaffatape, så stiller du det forkerte spørgsmål."
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nævn 3 hifi mærker som hører til Harman familien:
Er jeg så abolut den eneste der ikke kan finde svar på dette spørgsmål, eller har jeg misforstået det?
|
| Til top |
|
| |
Jaco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 216
|
| Sendt: 21 Januar 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes spørgsmålene er lidt svære må vi skrive alle de rigtige svar her ?
Så andre kan få glæde af det 
|
| Til top |
|
| |