Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
Jeg skal nok skrive så snart jeg ved mere... Med alle de pakker der forsvinder bor jeg på en forkert adresse, der kommer aldrig lige en forstærker eller andet forbi
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 345
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
Nu har jeg fået min forstærker Danske fragtmænd har været den 11/01 med den, men da jeg ikke var hjemme, har de stillet den på deres central, uden at ringe til mig selvom mit tlf nr. stod med kæmpe skrift på kassen Nå, nu er jeg sgu en glad man!!! Så skal vinen trækkes op, og der skal høres musik!! (har fri i morgen)
Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
NickyD skrev:
Nu har jeg fået min forstærker Danske fragtmænd har været den 11/01 med den, men da jeg ikke var hjemme, har de stillet den på deres central, uden at ringe til mig selvom mit tlf nr. stod med kæmpe skrift på kassen Nå, nu er jeg sgu en glad man!!! Så skal vinen trækkes op, og der skal høres musik!! (har fri i morgen)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum