| Sendt: 02 Februar 2006 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Blues skrev:
Tror du kan bruge dette her.
Hilsen Dennis
|
|
|
(Se tegníng ovenfor)
Ha-ha, jah - den er jeg med på! Men på fx Diamond bufferen længere fremme i tråden er stellet ført gennem printet. Så min undren var blot hvorfor man helt har udeladt det på printet til Superbufferen - om det er fordi der ikke bruges afkobling mv. (- og om dét så giver speciel risiko for brum); Fordele/ulemper som sagt...
Mvh.
|