Sendt: 05 Oktober 2003 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEj
De er landet i juli. Lige nu er de (M2.1 effekt + LL2 for + LP2 RIAA) til test i HIGHfidelity Danmark.
Jeg skulle egentlig have været til Hi-End messe i Oslo, men kunne ikke få det til at passe ind i mine og den forhandler jeg har talt med i Norge.
Men jeg skal på messe i Odense hos KT, så du kan jo komme forbi, selvom jeg ikke tror at lyden på messen vil være særlig overbevisende. Vi kan snakke og evt. aftale demoer osv. Skal have en af de åbne stande ved siden af McIntosh og Genesis (tror jeg det var).
Lyden siger du, den er ret overbevisende, og jeg er ikke i tvivl om at det er godt. Meget neutralt, masser af detaljer, god fast bas og en yderst behagelig diskant, og ikke mindst rigtig musisk. Konen beklager sig over min manglende deltagelse i andre vigtige ting (læs konens). Jeg tror jeg har hørt de meste af min LP og CD samling, og det er mange. Der er lige den der sang og det stykke musik, hvordan var det nu den stod. Det er jo dejligt.
En rigtig god RIAA er det LAMM's LP2.
Glæder mig til at jeg får Trichords DINO og DELPHINI hjem, samt clock's, forhåbentlig inden KT messen. Men det er ikke til at vide med englændere.
Vi ses
|