StylaH skrev:
Retter bare hvis folk siger noget forkert, hvilket jeg mener er helt okay, og folk deler ikke altid min mening. Det er HELT okay, det er jo et forum.
Men ønsker ikke at være aktiv i denne tråd mere, da det er blevet til personlig angreb osv, bl.a fra folk fra konfirmationsgalleri.dk
|
|
|
Problemet i hele denne debat er bare at personen íkke siger noget forkert, det er dig der læser det forkert. Du vil så bare ikke acceptere det faktum at det er dig, der har jokket i spinaten, men forsøger så at få medhold et andet sted, ved at indsætte en tekst uden kontekst.
Det er skåret ud i pap et utal af gange, så nu bøjer jeg det lige en sidste gang i neon.
1. En person siger for så kan jeg infomere dig om at mit fiskotek larmer 234 Db med sådan en*
2. I er så to personer der kører rundt i de tal, og ikke er modtagelige for selve pointen, nemlig det at disse målere*, er lige til at lukke op og skide i, fordi de ikke passer overhovedet.
3. Det var hele essensen i emnet, som du så mener skal fremstilles på en anden side.
Nu siger du godt nok, at du ikke vil være med i tråden mere, da det er personlige angreb, hetz, osv. Men hvad søren var start-indlægget lige for en kaliber, og denne udtalelse: konfirmationsgalleri.dk? Det er træls når bolden vender, ikke?
Nu kunne jeg så godt tænke mig, at du brugte 10-15 min på at læse alle indlæggene i begge tråde, på begge sider, igennem igen, stille og roligt, og så se hvad du kommer frem til.
* - sådan en = mobil db-måler(som dem værende i de nyere mobiltelefoner)
Vil også forsøge at smutte, for det ser ikke ud til at vi kommer meget videre. Men jeg vil hvertfald bruge min mulighed for at sandheden kommer frem.