Tilbage til HIFI4ALL.DK 31. maj 2025 | 10:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: 234dB (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
goof78
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2006 kl. 08:02 | IP-adresse registreret  

StylaH skrev:
Retter bare hvis folk siger noget forkert, hvilket jeg mener er helt okay, og folk deler ikke altid min mening. Det er HELT okay, det er jo et forum.

Men ønsker ikke at være aktiv i denne tråd mere, da det er blevet til personlig angreb osv, bl.a fra folk fra konfirmationsgalleri.dk

Problemet i hele denne debat er bare at personen íkke siger noget forkert, det er dig der læser det forkert. Du vil så bare ikke acceptere det faktum at det er dig, der har jokket i spinaten, men forsøger så at få medhold et andet sted, ved at indsætte en tekst uden kontekst.

Det er skåret ud i pap et utal af gange, så nu bøjer jeg det lige en sidste gang i neon.

1. En person siger for så kan jeg infomere dig om at mit fiskotek larmer 234 Db med sådan en*

2. I er så to personer der kører rundt i de tal, og ikke er modtagelige for selve pointen, nemlig det at disse målere*, er lige til at lukke op og skide i, fordi de ikke passer overhovedet.

3. Det var hele essensen i emnet, som du så mener skal fremstilles på en anden side.

Nu siger du godt nok, at du ikke vil være med i tråden mere, da det er personlige angreb, hetz, osv. Men hvad søren var start-indlægget lige for en kaliber, og denne udtalelse: konfirmationsgalleri.dk? Det er træls når bolden vender, ikke?

Nu kunne jeg så godt tænke mig, at du brugte 10-15 min på at læse alle indlæggene i begge tråde, på begge sider, igennem igen, stille og roligt, og så se hvad du kommer frem til.

* - sådan en = mobil db-måler(som dem værende i de nyere mobiltelefoner)

Vil også forsøge at smutte, for det ser ikke ud til at vi kommer meget videre. Men jeg vil hvertfald bruge min mulighed for at sandheden kommer frem.

Til top Vis goof78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af goof78

StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 00:25 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg sat mine højtallere op, og fik målt et område med kontruktiv inteferens, hvilket gav mig over 150dB. Latterligt.

Sådan læser jeg det som om der er blevet gjort:

"ja, højtaleren?
men hvis du kigger på nogen anlæg, så står der os en højtaler Bagved, og i det her tilfælde spiller de mod hinnanden så der kommer et pungt midt i det hele hvor der er meget lyd ;)"

Står heller intet om afstand, hvilket er en ret væsenlig faktor.

..Også stopper vi tråden tak, og i starten stod der "mobil måler". Og ikke "mobiltelefon måler", det er ikke det samme.

Masser af argumenter der ikke er på plads, men "jord" mig bare.

goof78
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 28 Januar 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret  

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.

Denne samtale er overført til privat beskederne, for der er vidst lang vej endnu, inden pointen siver ind. Så er det at håbe min pædagogik når så langt.

Til top Vis goof78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af goof78

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes