| Forfatter |
|
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sagen er vel nok den at hvis man spørger tilstrækkelig mange mennesker kan man finde mere eller mindre uheldige oplevelser med alle forhandlere... netbaserede som dem i virkelighedens verden.
Det kunne med andre ord garanteret lige så godt være sket andre steder. Og det vil ske igen, ved TC og i alle andre butikker.
Så lad vær med at tage det så tungt. Ring og forhør dig i butikken. Der kan jo være så mange forklaringer der er mere spiselige end sjusk og sløvhed.
Først når man har haft den anden i røret ved man budskabet er nået frem. __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske Otto har en medarbejder som skal have en opsang, for det synes slet ikke at passe ind i TCs normale praksis, ligesom det er stik imod Otto's principper og det han normalt står for.
Så du skal ringe til TC og få en snak med Otto, så han kan få repareret den dårligdom der er opstået et sted i systemet - på den måde kan du være en til hjælp for dem.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
wamba Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1260
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan huske Otto for noget tid siden oprettede en hevendelse til os, om hvad disse butikker mangler... Her har han vist svaret .
Spøg til side, Otto virker som en behagelig type, og de flere tilfælde her kan jo godt tendere til at det ligner et lille problem.
Grib knoglen og du skal finde :D
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender jeg Otto ret er dette problem jo løst så snart han ser denne tråd (eller før!)
Nu vi er ved det, vil jeg da lige tilkendegive over for Otto, at en af mine venner havde nøjagtig samme oplevelse for lidt over et år siden, han var bestemt ikke positivt indstillet over for TC's lange ventetid og droppede til sidst ordren og bestilte fra England - lynhurtigt og uden problemer.
Dette er dog bestemt ikke hvad jeg selv har oplevet med TC. Tværtimod mener jeg stadig, at det er en rigtig god butik, med en fantastisk service, langt størstedelen af tiden. Men der kan lige som alle andre steder ske svipsere. Om det sker oftere hos TC end andre skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg er sikker på, at det ikke er fordi de bare lader stå til og er ligeglade, det er ikke deres stil
|
| Til top |
|
| |
Lars Cetti Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 115
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faldt lige over denne tråd....
Jeg får nu en grum grum mistanke om at det beslag og højtalere jeg har bestilt os TP d. 17/1-06 stadig ikke er blevet sendt endnu!!! Jeg kan ikke bruge mit 436XDE til en skid før det beslag er kommet. Jeg bestilte endda med VILJE 2 dage før jeg bestilte TV´et, bare for en sikkerheds skyld, så jeg ikke stod med et TV uden beslag... og hvad sker der!?? Jeg står uden beslag og med et p***e dyrt TV, som jeg ikke kan bruge til en skid! 
De har ikke trukket nogen penge endnu, så varen er med 99,9% sandsynlighed ikke blevet sendt endnu! Fik ellers en mail om at "den vil blive sendt med det samme, så du har den indenfor 1-2 dage"...... Det er fandme nogle lange dage de har i TP !  
Nogen der kender en forhandler i KBH-området der forhandler Pioneer-tilbehør?
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Cetti skrev:
Faldt lige over denne tråd....
Jeg får nu en grum grum mistanke om at det beslag og højtalere jeg har bestilt os TP d. 17/1-06 stadig ikke er blevet sendt endnu!!! Jeg kan ikke bruge mit 436XDE til en skid før det beslag er kommet. Jeg bestilte endda med VILJE 2 dage før jeg bestilte TV´et, bare for en sikkerheds skyld, så jeg ikke stod med et TV uden beslag... og hvad sker der!?? Jeg står uden beslag og med et p***e dyrt TV, som jeg ikke kan bruge til en skid! 
De har ikke trukket nogen penge endnu, så varen er med 99,9% sandsynlighed ikke blevet sendt endnu! Fik ellers en mail om at "den vil blive sendt med det samme, så du har den indenfor 1-2 dage"...... Det er fandme nogle lange dage de har i TP !  
Nogen der kender en forhandler i KBH-området der forhandler Pioneer-tilbehør? |
|
|
Hva med at ringe? Det kan ikke være så svært... __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
Lars Cetti Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo det er lidt svært når de først åbner kl. 11.
Tro mig... jeg ringede med det samme, da jeg læste denne tråd.
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Cetti skrev:
|
Nogen der kender en forhandler i KBH-området der forhandler Pioneer-tilbehør?
|
|
|
KT-Radio på Vesterbrogade eller Speakers Corner (i krydset ved Vestergade)
|
| Til top |
|
| |
Lars Cetti Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg ringet...
Dejligt at få at vide nu (7 dage efter), at det har været i restordre og man ventede på levering fra Pioneer! Da jeg selv taler med kunder til dagligt, begyndte jeg selvfølgelig ikke at opfører mig dårligt overfor personen jeg talte med. Han kan måske ikke gøre for at jeg har fået dårlig information.
Men nu går den vilde jagt i KBH-området efter beslag... suk
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto må være på ferie, normalt er han hurtigt ude og kommentere på ting omkring forhandlerproblemer, nu mangler der et svar derfra - nødvendigvis ikke kommentere på enkeltsager, men mere på de problemer kunderne generelt synes at have, i relation til leveringer og manglende svar i forbindelse med nethandel.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Lars Cetti Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også fortrudt mit skarpe indlæg før... Man skal passe på med at hænge firmaer ud, ved enkelte uheldige sager.
Otto´s bidrag i dette forum alene, giver et indtryk af at Tapeconnection er et professionelt sted. (Det var også på dén baggrund at jeg valgte at bestille beslag & højtalere hos TP).
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ottooooooo!!!
Hvor er du!!!!!!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
| Nu er det så mandag den 23/1, har ingen varer fået eller svar modtaget fra TC endnu. |
|
|
Som nævnt i tråden: Når der ryger mange kunder igennem systemet, så sker der fejl engang imellem - det vil jeg ikke prøve at bortforklare, ligesåvel som i enhver anden butik sker der også fejl i TC. De sidste par måneder har været ekstraordinært hektiske, og det hjælper selvfølgelig ikke på fejlprocenten. Vi er opmærksomme på hvor meget det betyder for vores omdømme - og dermed vores indtjening - at vi ganske enkelt ikke har haft tid til at håndtere alle sager nær så professionelt som vi har ønsket det. Som tegn på at vi tager professionalismen seriøst, kan jeg nævne at vi inden for kort tid foretager en større investering i et nyt EDB-system, som skal lette håndteringen af f.eks. tilbagemeldinger omkring leveringstider markant. Det kan ikke ændre på leveringstiderne, men det skulle gerne hjælpe til at kunderne ikke i samme grad som nu kan opleve at blive holdt i uvidenhed. Vi har tidligere haft prioriteret informationen omkring ordrestatus meget højt, men har på grund af travlheden ganske enkelt ikke været i stand til at opretholde niveauet.
Nævnte sag: En lagerfejl har gjort at lydtryksmåleren har fremstået som på lager, uden at den har været det. Beklagelig fejl, og normalt ikke noget der skal forsinke ordren så meget, men når man har travlt har man en tendens til at gå lidt for hurtigt videre til næste sag - det er beklageligt. Såvel lydmåler som DVE er kommet på lager i dag, og lander derfor i din postkasse i morgen.
Lars Cetti skrev:
Jeg får nu en grum grum mistanke om at det beslag og højtalere jeg har bestilt os TP d. 17/1-06 stadig ikke er blevet sendt endnu!!! Jeg kan ikke bruge mit 436XDE til en skid før det beslag er kommet. Jeg bestilte endda med VILJE 2 dage før jeg bestilte TV´et, bare for en sikkerheds skyld, så jeg ikke stod med et TV uden beslag... og hvad sker der!?? Jeg står uden beslag og med et p***e dyrt TV, som jeg ikke kan bruge til en skid!  |
|
|
Jeg har ingen specifik forklaring på stående fod, men jeg ved heller ikke hvor relevant det er. Som du fik at vide i telefonen, så HAR vi et beslag stående vi kan sende til dig - hvorfor det ikke er sket er mig en gåde, der må være sket en kommunikationsbrist et eller andet sted internt.
Anyway: I begge tilfælde skal det ikke læses som en undskyldning, begge er situationer der ikke bør opstå, og vi håber at vi i fremtiden vil kunne undgå lignende situationer, når vi efterhånden som bølgerne har lagt sig kommer "ovenpå" igen. Vi er IKKE ligeglade med vores kunder - vi har bare haft det luksus-problem at der har været for mange af dem, og det er i nogle tilfælde gået ud over den service vi har kunnet tilbyde den enkelte. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
| Måske Otto har en medarbejder som skal have en opsang, |
|
|
Bare lige for en ordens skyld, så er jeg medarbejder, ikke arbejdsgiver...  __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto /TC
Hej Otto det husker jeg godt fra andre tråde - men nu er TC= Otto og alle de gode ting, her i denne HiFi4all verden / forum .
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he! Se bare, Hvad sagde jeg? Lynhurtig som en ninja - det er ingen problem...
Første indlæg: Mandag 22:42 - Otto på banen og problem løst: Tirsdag 11:53
Til de mistroiske: Nej jeg har ingen tilhørsforhold til TC, men jeg sætter stor pris på en butik der gider gøre det arbejde, det kræver at være et forbillede for resten af branchen (også selvom det har vist sig at de ikke er 100% perfekte).
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm Det undre mig lidt at Otto ikke har været inde og kommentere på alt det hér, det ligner ham ikke så vidt jeg kender ham hérfra. Hvordan bixen er at handle i er en anden sag synes jeg, men det står naturligvis for egen regning, og det er ikke dét tråden handler om, så det vil jeg lade være med at kommenterer. Blot sige at den måde som Otto er på herinde, reel, soper og så videre....Den kan jeg desværre ikke genkende fra selve butikken de gange jeg har været der.
- Men som sagt det er en anden sag.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
KRIKSTAR
Enig - men det tror jeg nu de fleste forventede - TCs seriøsitet. Men der var nu et problem eller to som blev / bliver løst, og det vil blive forsøgt optimeret.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Hmm Det undre mig lidt at Otto ikke har været inde og kommentere på alt det hér,
|
|
|
Prøv lige at læse nr. 5 og 6 indlæg ovenover! Hvad er det lige der mangler synes du?
- BR
|
| Til top |
|
| |
Lars Cetti Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Otto
Som jeg skrev tidligere, beklager jeg mine sure opstød. Jeg var bare lidt ude af flippen, fordi jeg fik et TV hjem igår, som jeg reelt ikke kunne bruge. Jeg instillede mig selvfølgelig på, at det 100% vil komme i dag, så da jeg så læste denne tråd, løb temperamentet lidt af med mig.
Heldigvis fik jeg skaffet varene med det samme, til samme pris.
Jeg fik talt med din kollega efterfølgende, uden sure miner. Som du selv er inde på, er information noget af det vigtigste, når man handler via nettet. Så når I får jeres nye ordre-system på benene er jeg sikker på at det bliver meget bedre. 
|
| Til top |
|
| |