| Forfatter |
|
janelne Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2005
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Enig - men det tror jeg nu de fleste forventede - TCs seriøsitet. Men der var nu et problem eller to som blev / bliver løst, og det vil blive forsøgt optimeret.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl |
|
|
Toftdahl, please stop nu, med dit evindelige rygklapperi-og-glatten-ud 
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
janelne
Der er intet rygklappen eller glatten ud - ikke det mindste. Men du mener så, at vi bare hæmningsløst skal kaste brænde på et bål, vi ikke helt ved hvad er, det giver da ingen mening - for som jeg så ofte siger, der er flere sider af en sag og ofte gode forklaringer. Jeg er af den opfattelse, at man når længst med en ordentlig tone, og lige stikker en finger i jorden, hvadenten det er TC eller andre menensker. Dit indput synes ikke at være i relation til emnet og tråden, hvilket må være det aktuelle.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Høp!
Typisk hyklerisk fis. Det er sku ok at hæng TC ud for ikke at leverer varen. Man skal ikke være netbutik og derefter ikke leverer varerne. Restordre, forkert lageroptællen eller hvad der kan ligge til grund for fejlen er kunne ligegyldigt. Kan man ikke leverer varen, så vil kunderen skride og finde en anden bix at købe deres grej på. Sådan fungerer min verden. Det der med at ringe til sin farvorit sælger, og han nok skal løse det - drop det. TC er ET firma, og en medarbejder kan ændre noget, men ikke det er nok ikke alting Otto kan løse nogen ting - men ikke alt ting.
Livet er for kort til dårlig undskyldninger. Man må få sit firma til at fungerer - og det har TC haft 20 år til at gøre det i. Man skal ikke være netbutik og sløse med kunderne, det holder ikke.
__________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at undgaa at starte en ny traad.Ville jeg lige hore jer ad, om det er korrekt at TP ikke salger Musical fidelitys KW500 mere????Jeg kan ikke se dem paa deres hjemmesiden
Hjalp otto.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Bassøe skrev:
| Nu er det så mandag den 23/1, har ingen varer fået eller svar modtaget fra TC endnu. |
|
|
Som nævnt i tråden: Når der ryger mange kunder igennem systemet, så sker der fejl engang imellem - det vil jeg ikke prøve at bortforklare, ligesåvel som i enhver anden butik sker der også fejl i TC. De sidste par måneder har været ekstraordinært hektiske, og det hjælper selvfølgelig ikke på fejlprocenten. Vi er opmærksomme på hvor meget det betyder for vores omdømme - og dermed vores indtjening - at vi ganske enkelt ikke har haft tid til at håndtere alle sager nær så professionelt som vi har ønsket det. Som tegn på at vi tager professionalismen seriøst, kan jeg nævne at vi inden for kort tid foretager en større investering i et nyt EDB-system, som skal lette håndteringen af f.eks. tilbagemeldinger omkring leveringstider markant. Det kan ikke ændre på leveringstiderne, men det skulle gerne hjælpe til at kunderne ikke i samme grad som nu kan opleve at blive holdt i uvidenhed. Vi har tidligere haft prioriteret informationen omkring ordrestatus meget højt, men har på grund af travlheden ganske enkelt ikke været i stand til at opretholde niveauet.
Nævnte sag: En lagerfejl har gjort at lydtryksmåleren har fremstået som på lager, uden at den har været det. Beklagelig fejl, og normalt ikke noget der skal forsinke ordren så meget, men når man har travlt har man en tendens til at gå lidt for hurtigt videre til næste sag - det er beklageligt. Såvel lydmåler som DVE er kommet på lager i dag, og lander derfor i din postkasse i morgen. |
|
|
Tak for svaret der var åbenbart en god forklaring på det . Jeg kan så bare undre mig lidt over, at når de finder ud af, at en af varerne ikke er på lager, at de så ikke lige sender en mail så kunden ved besked. Især når jeg selv har skrevet og spurgt hvornår der ville ske noget. På denne måde havde TC undgået al balladen.
Men venter med spændthed på, at modtage tingene. 
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bassøe skrev:
Tak for svaret der var åbenbart en god forklaring på det . Jeg kan så bare undre mig lidt over, at når de finder ud af, at en af varerne ikke er på lager, at de så ikke lige sender en mail så kunden ved besked. Især når jeg selv har skrevet og spurgt hvornår der ville ske noget. På denne måde havde TC undgået al balladen. |
|
|
Det har du fuldstændigt ret i. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
winter skrev:
| For at undgaa at starte en ny traad.Ville jeg lige hore jer ad, om det er korrekt at TP ikke salger Musical fidelitys KW500 mere????Jeg kan ikke se dem paa deres hjemmesiden |
|
|
Den er ganske enkelt udsolgt - den blev kun produceret i 500 eksemplarer, og de er solgt. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg slettet af Moderator!
Der er ingen grund til at kaste benzin på bålet.
Hold venligst en sober tone og hold trådens emne.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
|
|
Slet da det hele , nu skal jeg sende 5000 pm om hvad jeg skrev .
Det jeg skrev var til Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
jensen skrev:
|
|
|
Slet da det hele , nu skal jeg sende 5000 pm om hvad jeg skrev .
Det jeg skrev var til Toftdahl |
|
|
Uanset hvem det var henvendt til, så er det vel meget normalt at tale
til andre som man selv ønsker at blive tiltalt. Der er ikke sær regler
for enkelte som mener de kan tillade sig at skrive hvad som helst om
hvem som helst de ønsker.
Endnu engang kan jeg kun opfordre til at holde kammertonen - hvis ikke
dette er muligt, så undgå helt at involdere forummet i dine tekster.
- BR
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgeligt ærgeligt ærgeligt
Jeg har fulgt tråden fra start fordi emnet, omkring serviceydelser og kundens forventninger interesserer mig. Jeg synes det er rigtig ærgeligt, at kæden hopper af undervejs. Tonen kan selvfølgelig bliver farvet af fustrationer hos de folk som har en kedelig oplevelse, men kan man ikke prøve at rette tråden ind på et mere generel betragning af de problemer der opstår i handel på nettet.
Det lader jo til, at der er kommet en afklaring på den problematik som tråden startede med. Det er jo aldeles OT at begynde en diskussion som enkeltes udtalelser og formulering.
|
| Til top |
|
| |
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Posten var her idag, men som altid imens jeg var på arbejde...så efter kl 16.00 kan jeg hente min pakke. Glæder mig.
|
| Til top |
|
| |