Det eneste jeg kunne finde af hele setup'et er her http://aca.gr/system_world_a.htm under franske... Bemærk bashornene der kan sluge en mindre personvogn ;o)
Og tænk at bruge an pallereol som stereorack!! De har andet end vin på de slotte..
Det eneste jeg kunne finde af hele setup'et er her http://aca.gr/system_world_a.htm under franske... Bemærk bashornene der kan sluge en mindre personvogn ;o)
Og tænk at bruge an pallereol som stereorack!! De har andet end vin på de slotte..
Mvh
Hold nu kæft! Stop det nu det jantelovspis, og glæd dig på andres vegne! Det er herrelatterligt at man altid skal finde eksempler på det bedre end det der vises frem!!!
Mvh
Hold nu kæft! Stop det nu det jantelovspis, og glæd dig på andres vegne! Det er herrelatterligt at man altid skal finde eksempler på det bedre end det der vises frem!!!
Nu har jeg aldrig været tilhænger af jantelov og mener selvfølgeligt indlæget dybt ironisk! - det håber jeg også du gør med din kommentar om at det er High-end??? ellers er der noget jeg ikke forstår mht. din kommentar til ovenstående, med mindre det også er ironi?!?! Ja det er ikke let med den her begrænsede kommunikationsform :o(
Bruger siden: 28 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 11 November 2003 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
Tja, rengøringsdamen har holdt fri et par år, så støvet lægger sig!
Jeg skal være den første til at sige at mit setup er en underlig blanding af hifi og billig PA. Grunden til det er at jeg byggede de ret fyldige højttalere før jeg begyndte at købe anlæg. Og da PA forstærkere og store rack med en mixer på toppen ligger en hel del over hvad jeg betalte for de højttalere, har jeg købt almindelige forstærkere og en lille mixer til hvis jeg skal have det med ud at spille et lidt større lokale op.
Jeg vil sige at de links jeg har fået, giver inspiration til eftertanke. Hvis jeg nu en dag får stampet 20.000.000 op af muldet, kan jeg suse på indkøb i den størrelse!
Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
Sendt: 11 November 2003 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
Stereoman skrev:
Tja, rengøringsdamen har holdt fri et par år, så støvet lægger sig!
Jeg skal være den første til at sige at mit setup er en underlig blanding af hifi og billig PA. Grunden til det er at jeg byggede de ret fyldige højttalere før jeg begyndte at købe anlæg. Og da PA forstærkere og store rack med en mixer på toppen ligger en hel del over hvad jeg betalte for de højttalere, har jeg købt almindelige forstærkere og en lille mixer til hvis jeg skal have det med ud at spille et lidt større lokale op.
Jeg vil sige at de links jeg har fået, giver inspiration til eftertanke. Hvis jeg nu en dag får stampet 20.000.000 op af muldet, kan jeg suse på indkøb i den størrelse!
Støv?? Jeg har personligt fået kommenteret mit signal/støv forhold i en besøgsartikkel i highfidelity engang i de tidlige halvfemsere! så det er skam en anerkendt parameter der ikke skal kimses af
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum