| Forfatter |
|
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 00:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var du utilfreds med dine 850'ere siden at du ikke valgte et par 450 istedet, når du ville have noget mindre og det skulle være Dali?
Jeg kender ikke 104 men 505 er helt sikkert ikke på niveau med 450.
|
| Til top |
|
| |
Thped Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej slet ikke, men kæresten var ikke tilfreds med størrelsen (på højtalerne altså) , nej syntes faktisk de spellede ret ok. Hvad angår 450'ern tja det ved jeg ikke, skulle bruge et sæt billige højtalere og kunne tænke mig at prøve 104'erne, så må vi se hvor længe de holder...
Går og drømmer lidt om at skulle ha en efekt til min NAD 317 og så opgraderer på højtalersiden også.
Men til de penge brugte 850'er blir solgt for, har jeg min tvivl til at man får noget der spiller ret meget bedere, hvad tror du/I?
|
| Til top |
|
| |
Thped Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov hvad angår om det skulle være dali, så var det ikke noget must, tror bare det er der, der er mest value for money, hvis man har en alsidig musiksmag.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror helt sikkert 850'ere generelt er et godt køb, men man skal nok være forsigtig med at placere dem i for lille et rum og man får nok først det optimale ud af dem med en pænt kraftig forstærker. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sidste er jeg helt enig i, men det er også en højttaler man kan blive ved med at købe bedre komponenter til, og det lyder bare bedre og bedre!
|
| Til top |
|
| |
Thped Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige budt på en NAD 214 efekt til at suplere min 317, det blir alt for godt hvis jeg får den.
Har kun en dårlig ting at sige om siden her, jeg er blevet alt for bidt af at skrive/snakke anlæg, kæresten er ved at være noget træt af mig og syntes jeg er skør, men jeg er helt pjattet med det 
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, man bliver total fanget af siden... Min kæreste står ved siden af mig nu, og siger jeg SKAL af!
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Thped Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 03:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen af jer herinde der kender noget til den kombination, da den jo er lidt speciel da det er en intg forstærker og en efekt man kobler sammen.....
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 29 Januar 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mener at effektdelen er den samme i begge. Det skulle give okay med effekt, men knap så god lyd som eks. en større intg. forstærker eller en effektforstærker. NAD 214 er en af de mindre "vellykede" nad'er siges det, men det er jo i sidste ende dig der kan bedømme sammensætningen.
|
| Til top |
|
| |