Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
Jo, men hvis man skal betale for forsendelsen, så er der ikke nær så stor forskel. På 6 meter ville jeg kunne spare ca. 180 - 200 kr, og det meste bliver ædt op af forsendelsen, så.. Derudover er der nok en større chance for at få 1,5m ekstra, som jeg gjorde, hvis man selv kigger med når de måler op. Men jo større mængede, eller dyrere produkt, jo større er besparelsen, så hvis jeg en dag skal have noget andet/dyrere, så skal det helt sikkert overvejes.
Mange tak for Link'en, de har jo også Musical Fidelity's Hovedtelefon forstærker, som jeg er blevet lidt lun på, og den er der vist ikke nogen der forhandler herhjemme. 0g til 2995,- SEK, så kan det mærkes at kursen er til min fordel.
Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
Sendt: 01 November 2003 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
sjorslev skrev:
Jo, men hvis man skal betale for forsendelsen, så er der ikke nær så stor forskel. På 6 meter ville jeg kunne spare ca. 180 - 200 kr, og det meste bliver ædt op af forsendelsen, så..
Jeg var lige ved at købe 18 meter 3.4S i Sverige til netop 90 SKR meteren, indtil jeg fik deres porto at vide: I nærheden af 400 SKR. Så ja, besparelsen kan blive stort sæt ædt op :-)
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
Sendt: 08 November 2003 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
Tja, så kom jeg lige i forbifarten forbi KT Radio i Odense, og de har det omtalte Kimber Cable til 400,- pr.meter. Hvis du stadig er interesseret, skal du bare lige en tur over broen, eller få det sendt.
Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
Sendt: 09 November 2003 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
Jeg skal snart skifte højtalerkabler og jeg overvejer bla. supra.
Er der nogen der ved om der er en forhandler i Århus?
Jeg har tænkt mig at sætte kablet op imod et Dali silver wave? Er der andre jeg bør have med, når jeg skal teste? Mine højtalere (Dali Evidence 470) kan biwires...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum