Forfatter |
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
he he, som du dog kan trylle.
Ja, stor mand, lille anlæg.
|
|
|
total højde 3cm på min skærm hmm jo du kan få hele armen ind 
|
Til top |
|
|
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
[ QUOTE=SES.]
Mr Bojer. Du sætter dig mellem 2 stole, derfor får du ikke succes med dit projekt. Hvis stikdåserne forbindes med 4 eller 6 valkoholikerkabler til 60000kr stykket, ville man aldrig kunne finde på at købe en dåse til 40.000kr. Det virker for billigt, jeg vil anbefale en prissætning på 75000 eller derover, det virker mere troværdigt så kan du sælge i læssevis i specielt Germanien, Ugly States og Bornholm.
Du kan sikkert få et corner hos Speakers i den gamle Pisserende.
Good luck.
[/QUOTE]
Bornholm????
Not a f**ki`n chance!!.. 
__________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
Til top |
|
|
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stik dåse til 20000 kr. eller over?? he he he....
De fine netkabler sættes i denne og den sættes i hvad?????
JA!!... væg kontakten til 20 kr. med 1,5mm NKT. efterfølgende ( hvis vi følger strømmens vej baglængs ) og ud til måleren! og herfra mange mange KILOMETER! til elværker og gennem transformer stationer mm. måske endda helt til Sverige??..
der er noget om det der siges om netkabler, at denne sidste meter eller to virker som et filter apperaterne "ser" nettet gennem, og det påvirker lyden positivt hvis der her er "hul" igennem og måske endda en og anden afskærmning og metal legering i kablet der fjerner støj og indstråling..
Dette kan jeg holde med om, på baggrund af skærmede instalations kabler med fornuftigt tværsnit som på monteres RF. stoppers ( feritkærner) her sker noget!..
Nabler behøver dog ikke at koste mellem 2000 & 20000 kr. for at opnå dette.
Det kan opnås med alm. afskærmet instalationskabel påmonteret disse RF. stoppers. VUPTI!! samme effekt!.. resten er voodoo og kejserens nye klæder!! fup & fidus!! og hvis nogen siger at de dyre super kabler lyder bedre end denne 100 kr. løsning er det REN! psykoakustik! ( læs : det er dyrt og derfor bedre, jeg forventer super resultater til prisen og derfor høre jeg også disse! )
Og en stik dåse????? NOOOOT!
Hvad er så bedst en super stikdåse der samler 6 kabler til et og leder dem til et alm. væg udtags stik?? eller 6 indbyggede kontakter i væggen!?? hvor fra hver netkabel til hver apperat forbindes?
Dette kan nemt realiseres for 20000 kr. eller der over!!!
Jeg vil mene at det vil give langt den bedste forbindelse og resultat.
For 20000 kr kan man trække 6 hele helt seperate kabel "runs" fra målerskab og ind til der hvor anlæget står!.. lidt at sammenligne med bi eller tri wiring!
Mon ikke dette vil være mere optimalt??
Net kabler med skærm for at beskytte mof indstråling og indbyrdes påvirkning den sidste meter og noget meteriale i kappen på kabler for at fjerne HF. støj mm. ( som er de eneste type net kabler der faktisk gør noget rigtigt, som alm. uskærmede "standard" netkabler eller NKT kabel ikke kan, nemlig beskytter og fjerner støj mm. ) hvad enten man laver det selv eller køber det færdigt? det virker!!!
En 20000 kr. samledåse?? well hvis man har FOR! mange penge og skal have lidt blærerøvs effekt eller bare er godt dum!?? så why not!??
Mvh.
Mike-J
( tilbage for en kort bemærkning i en ledig stund)
__________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
Til top |
|
|
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja Jonas
Jeg tager gerne fem stikdåser. Send dem bare til Odense. Til en pris på 28.000 er det da billigere end så meget andet.
Det vil passe fint til mine netkabler som er platinblonderet guld isoleret med kongepingvin inderluffe (luften mellem fjerene er verdens bedste dielektrikum).
MVH
Mikke
|
Til top |
|
|
S.B.P. Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke skrev:
Ja Jonas
Jeg tager gerne fem stikdåser. Send dem bare til Odense. Til en pris på 28.000 er det da billigere end så meget andet.
Det vil passe fint til mine netkabler som er platinblonderet guld isoleret med kongepingvin inderluffe (luften mellem fjerene er verdens bedste dielektrikum).
MVH
Mikke
|
|
|

|
Til top |
|
|
p_porskjær Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 345
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det vist efter min umiddelbare mening og erfaring langt bedre og billigere at få trukket seperate faser med stik ind bag ved anlægget. Stop nu galskaben.
MVH Peter
|
Til top |
|
|
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jonas.
Du kan da snart skippe dit dayjob, der er jo allerede adskillige stående ordrer i denne tråd. Du skal da vist snart have justeret dine medicindoser igen...
mvh. Per
|
Til top |
|
|
Lasse Pedersen Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm...er der ikke nogen der har fattet at Jonas igen har spist af limstiften og tager tykt fis på jer alle sammen...eller hur?!?!
/Lasse
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, der står på min limstift at den er giftfri, den smager heller ikke særligt godt, men så har jeg heldigvis noget lightergas..
Mvh.Jens/Modifix, -der har reddet sig en 10-stiksrække i keramik og med bakelitkapper.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
Sendt: 30 Oktober 2003 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæ.............
Mvh. Gl.Jas der gerne låner sin limstift ud,hvis den unge mand går tør. __________________ My other toy has tits.
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor køber man FERRITKÆRNER HENNE?__________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ferritkerner som i kerner til at vikle spoler og transformatorer på?
Eller..
Mvh.Jens/Modifix, - der har en del kerner i sine delefiltre.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke skrev:
Ja Jonas
MVH
Mikke
|
|
|
Tak for den skriftelige ordre den vil blive expaderet så hurtigt som mulige. Som den glade giver kan jeg oplyde at prisen kommer til at ligge det du skriver så der får du ikke nogle overraskelser. Hav de 140.000kr klar til febuar. Skal du være sikker på at preisen holder de stiger nemlig til 35.000 når de udkommer prisen på 28.000 er kun for dem der forudbestiller. Send gerne pengene allerede nu og du er forrest i køen.
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Tak for den skriftelige ordre den vil blive expaderet så hurtigt som mulige. Som den glade giver kan jeg oplyde at prisen kommer til at ligge det du skriver så der får du ikke nogle overraskelser. Hav de 140.000kr klar til febuar. Skal du være sikker på at preisen holder de stiger nemlig til 35.000 når de udkommer prisen på 28.000 er kun for dem der forudbestiller. Send gerne pengene allerede nu og du er forrest i køen. |
|
|
Du er en nuserdreng Jonas!
I´m impressed.
Sådan skal det være, lad os få noget valuta til Jylland.
Lov mig du vil blive ved med at betale skat i Viby, måske jeg er heldig at mine børn lærer at læse så. For jeg har allerede lært dem at tune en Tomos.
|
Til top |
|
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Om det så var superleder i absolut tomrum, flydende i kvælstof kan en netliste være så meget værd!!!
|
Til top |
|
|
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas:
140.000,- på vej over Paypal. Jeg gætter mig til at det er der du helst modtager betalingen.
Må jeg så ikke få lov til at sælge dig nogle af mine Powercords?
Som skrevet: Platinblonderet fladguld isoleret med fjerene fra en pingvin-inderluffe. Hele molevitten er indsmurt i Linn-olie og lederne i kabler er roteret mod Glasgow.
Prisen er ganske rimelig, kun 25.000,- per monometer. Og så tjener jeg ikke noget. Jeg gør kun dette for at glæde dig (og andre mulige kunder). Ja faktisk så taber jeg på denne handel.
MVH
Mikke
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 November 2003 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Ferritkerner som i kerner til at vikle spoler og transformatorer på?
Eller..
Mvh.Jens/Modifix, - der har en del kerner i sine delefiltre..
|
|
|
Nope...til at vikle om mine netkabler __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

|
Sendt: 01 November 2003 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, du mener måske RF-stoppers så?
Mvh.Jens/Modifix, -der bruger no holds barreled - Duelund netkabler.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 November 2003 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Nå, du mener måske RF-stoppers så?
Mvh.Jens/Modifix, -der bruger no holds barreled - Duelund netkabler..
|
|
|
Jepperdi __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

|
Sendt: 01 November 2003 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audioquest laver nogle De kalder Junior til små 40 dollaser for 8 stk.
Senior-modellen er vist desværre udgået..
Hvad bruger man sådan noget platicovertrukket snavs til?
Mvh. Jens/Modifix,- der engang havde en 2300VA skilletrafo.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|