Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 14:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Rega Apollo Tråden (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Hejsa

Nu har jeg fået min Apollo - og har lyttet på den i en dag !

Jeg er meget tilfreds med den - og kan høre at Rega har lavet en CDer som virklig er et Best buy til prisen !

Det er lige som Dynavector 10X5 som jeg også siger Best buy til prisen - den bliver meget svær at slå til prisen !

Rega Apollo spiller lige der hvor jeg gerne vil have det - i musikken hjerte ! Den kan spille stram bund og har en kanon ro i sin spille måde hvor musiker har tid til at trække luften og puste ud inden de skal synge igen og så har den denne tøre Englske hule lyd - som jeg syntes der er på vinyl ! her kan jeg godt høre at dem der har lavet den også ved hvordan en pladespiller lyder !

Selve rummet har jeg hørt lidt bedere på en Audio Aero Capitole - men lyden kan man ikke sige noget dårligt om på Apollo !

Nu henviser jeg til en Audio Aero Capitole - som jeg har kørt med ! Audio Aero Capitole er nok den bedste CDer jeg har hørt - men jeg har ikke så mange penge .. så jeg købte en Apollo som gør det kanon til prisen 6500kr !

Nu er det sådan at hvis en CDer til 6500 kr kan gøre det så er det fint - jeg er jo til vinyl og det satser jeg mere på en CDer Wink

Som Jensen har sagt til mig ang Apollo.. så er den super til prisen - og det er da kanon billigt ! 6500 kr for en CDer - så har man mere penge til en plov Very Happy

Med Apollo har jeg virklig fået noget for pengene - tror den kommer til at gå som varmt brød !

Og med det syntes jeg at folk skulle tage en jakke på og gå ud og få hørt den - for dårlig er den langt fra !!!!!!

Apollo ligger ikke som nummer nr 1 - Men den ligger nr 2 og puster nr 1 lige i nakken !! 

Og husk lige at det er en CDer til 6500kr vi snakker om - og ikke en til 30.000 kr - 60.000 kr

Hilsen King -)

Hej King. Endnu engang te´løkke med spillen. Jeg kan kun bidrage med at fortælle at jeg nu har haft min siden den 16 december og frem til dato, med en gennemtlig lyt pr. dag på ca. 3 timer..Den åbner sig mere og mere og det er en ren fryd for hver dag der går, man bliver ved med at sige til sig selv, så nu må den vel være ved at være der, men allerede et par dage efter syntes man der er sket noget igen i den positve retning..glæder mig til at høre om du også vil opleve noget i den retning..

hilsen Brutalis

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47

Medlyd
Branchemedlem
Branchemedlem

Medlyd

Bruger siden: 26 August 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Hej

Måske skyldes afstemnings resultatet at de der er negative er mere ivrige, end de der har købt en Apollo og har mere travlt med musik end kævl, hvem ved. Det sjove er jo at man, som du også er inde på, ikke kan finde så mange negative røster, ja, selv de der er negative, skriver at den er et godt køb til prisen og alligevel får den 1 ud af 5 i karakter, det siger mere om formålet med afstemningen end selve afstemningen !

Venligst

Bent

Til top Vis Medlyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlyd

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Medlyd skrev:

Hej

Måske skyldes afstemnings resultatet at de der er negative er mere ivrige, end de der har købt en Apollo og har mere travlt med musik end kævl, hvem ved. Det sjove er jo at man, som du også er inde på, ikke kan finde så mange negative røster, ja, selv de der er negative, skriver at den er et godt køb til prisen og alligevel får den 1 ud af 5 i karakter, det siger mere om formålet med afstemningen end selve afstemningen !

Venligst

Bent

Enig Bent. Men de må godt sætte deres kryds og bolle hvor de vil, vi lytter bare videre og sætter os tilbage og smiler..

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Synes nu også man skal tage en sådanne afstemning med en gran salt - jeg mener, afspilleren er lige kommet på hylderne...

Ro på

Jeg har nu tænkt mig at give spillen et privat lyt ved lejlighed, trods fnidderen i den anden tråd (undlad venligst her) taget i betragtning, så har den sørme vagt min interesse!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 Februar 2006 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Synes nu også man skal tage en sådanne afstemning med en gran salt - jeg mener, afspilleren er lige kommet på hylderne...

Ro på

Jeg har nu tænkt mig at give spillen et privat lyt ved lejlighed, trods fnidderen i den anden tråd (undlad venligst her) taget i betragtning, så har den sørme vagt min interesse!
Hej. jeg håber da også at den gode toner fortsætter, det var den væsentlige grund til at starte denne tråd op...

kiro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige et spørgsmål som intet har med denne tråds indhold at gøre, men håber alligevel nogen kan hjælpe mig. Jeg har ikke kunnet finde det på Regas hjemmeside eller andre steder, det er ganske simpelt, hvad er målene på Regas CD samt deres forstærker, det er de ydre mål jeg er interesseret i.

På forhånd tak.

Mvh.

kiro

Til top Vis kiro's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kiro Besøg kiro's Websted

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Apollo er 43cm bred og 27cm dyb oh 8,5cm høj !!
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Nu er spillen jo ganske ny, men hvad er jeres foreløbige indtryk ? 

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Februar 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

Det er der nu mange der har skrevet Acer

Skal du have skiftet din Sony ud ?

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Skal du have skiftet din Sony ud ?

Det er der ikke planer om lige foreløbigt, men bliver jeg træt af dens analogdel må der en god DAC på for det er ganske fint løbeværk . Men jeg er godt nok nysgerrig med hensyn til denne lille Apollo-fætter, kan da godt ske man skulle invetere sådan et eksemplar indenfor og høre om der er smæk i bunden på dyret    

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Er der slet ikke nogen af de hundredetusindvis af nybagte Apolloejere der kan fortælle lidt mere? Nu må de Rega'er da efterhånden så småt være blevet tilspillede? Eller kræves der 7-800 timer før man kan danne sig et indtryk?

Mvh.

Nilau

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

kiro skrev:

Jeg har lige et spørgsmål som intet har med denne tråds indhold at gøre, men håber alligevel nogen kan hjælpe mig. Jeg har ikke kunnet finde det på Regas hjemmeside eller andre steder, det er ganske simpelt, hvad er målene på Regas CD samt deres forstærker, det er de ydre mål jeg er interesseret i.

På forhånd tak.

Mvh.

kiro

-Og så vidt jeg kan vurdere, 17 cm høj med låget slået op. Jeg er nemlig en af de heldige som har en hjemme på besøg.
 Nu vil jeg undlade at komme med nogen lang forklaring - det er jeg slet ikke kvalificeret til, og der er også nye HTére i huset - men jeg havde faktisk forventet et meget større løft i lyden, i sammenligning med det gamle grej den konkurerer imod (marantz cd72). Kan være det bare er mit setup der ikke passer så godt til Regaén, eller mine ører der ikke er gode nok til at opfange forskellene..
 En ting jeg kan sige med sikkerhed: jeg synes det er voldsomt belastende, at den ikke bare spiller når man stikker den en cd. Først skal den fortælle at det er en Rega Apollo (det ved man sikkert godt allerede) , dernæst skal den "initialisere" , og så går den bare i stå - og skal man trykke play. Dybt belastende. Hvorfor er det lige den ikke kan regne ud, at når man smider en cd i, så er det fordi den skal afspille den? -Der er vel ikke andre grunde til at gøre det ellers...

S.R
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Februar 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Min Apollo har kørt i 5 dage nu - med en Densen DeMagic CD burner !

Så jeg har nu lyttet til den i dag - og kan kun give den min bedste anbefaling !!!!!!

Står du og skal have en super musikalsk CDer - så prøv en Rega Apollo .. til 6500kr er det ikke noget der slår den til den pris  

tunghør
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

tillykke med spillen, King - godt at høre du er glad for den  !

S.R
Til top Vis tunghør's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tunghør

Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Min Apollo har kørt i 5 dage nu - med en Densen DeMagic CD burner !

Så jeg har nu lyttet til den i dag - og kan kun give den min bedste anbefaling !!!!!!

Står du og skal have en super musikalsk CDer - så prøv en Rega Apollo .. til 6500kr er det ikke noget der slår den til den pris  

Er det alt??..!

Mvh.

Niels L.

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 Februar 2006 kl. 13:32 | IP-adresse registreret  

Hej Nilau

Nu kender jeg ikke dit setup og dit spillerum (stue) men her ved mig da spiller den kanon med mit rør setup

Ville det ikke være bedere med at prøve Apollo - hjemme ved dig ? Så har jeg ikke sagt noget galt !!!

Jeg vil kun sige af de CDer jeg har prøvet - da er Apollo et Best Bay !  

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Nå, lad os prikke hul på bylden. Jeg har haft raketten siden torsdag aften og den har spillet konstant siden. Det kan være den bliver bedre med tiden, men jeg vil da gerne berette lidt om lyden osv. alligevel.

Jeg har før skrevet lidt om udseende samt funktionalitet og vil lige knytte et par kommentarer til betjeningsvenligheden. Om man kan li' top-loading eller ej er en smagssag - jeg synes det er sejt! Den har nogle klare ulemper som også skal nævnes.

• Den spiller ikke CD-R hvis de er optaget med mere end 8x speed. For nogle nok ikke så fedt. Personligt er jeg ligeglad, da jeg kun har én CD-R og den må så undværes.
  • Den kan være op til 12 sekunder om at finde ud af hvilket format den skal til at spille og det kan virke som langt tid. Til hverdag finder jeg det ikke irriterende, da jeg først skal have bevæget mig hen til sweet-spot alligevel og på det tidspunkt af døgnet hvor der er plads til hifi, går det ikke så stærkt alligevel.

Mit sammenligningsgrundlag for hvad jeg herefter skriver er relativt tyndt, da jeg kun har ejet fire CD-afspillere i mit liv samt en par DVD-afspillere. Så det er ikke en sammenligning med Accuphase, Mark Levinson, Wadia eller andre af de tunge drenge. Jeg er dog inviteret til at stille om imod en Accuphase om en måneds tid og det har jeg sagt ja tak til. Så må vi se om jeg tør  når dagen kommer.

Mit set-up kan ses i min underskrift, men jeg føler det er relevat at knytte et par kommentarer, da det jo er lige så meget det samt rummet der er under beskrivelse her. Mine Dali Grand Diva'er er nogle kolde piger. De spiller hvad de får besked på. Til dem der tror, at de ikke kan spille bas fra sådanne et par miniput 6" enheder i mit 50 kvm rum, vil jeg sige at det ikke er rigtigt. Det kan de sagtens. Desuden er de super monitor-agtige (ikke ment som en lille to-vejs B&W Matrix 805) uden at blive skarpe eller kliniske, med mindre kildematerialet kalder på det. Mit Mark Levinson-sæt bestående af No.38 og No.331 holder Diva'erne i et jerngreb og der kan spilles høøøøjt, selvom jeg sjældent går det. Det kan beskyldes for at spille lidt for "perfekt" og kedeligt, men jeg falder aldrig i søvn . Kablerne er gode budget-banditter fra VdH.

Nu til dagens emne. Rumraketten. Jeg har teste med følgende plader:

• Roger Waters / In The Flesh
  • Katie Melua / Call of the Search
  • Lynard Skynard / Endangered Species
  • Jennifer Warnes / The Hunter

Vi starter nedefra. Vi mænd kan jo godt li' lidt "bum" og her har Apollo'en ingen svagheder. Fra det allerdybeste bas på "way down deep" til stortrommen på Lynard Skynard pladen er der klar definition og reaktionstiden er helt på plads om man så kan sige. Jeg mener ikke der er her en CD-afspiller kan gøre det store forskel. Det er primært rummet og HT/amp-kombinationen der sætter begrænsningerne her.

Når vi bevæger os opad kommer Apollo'ens kvaliteter frem for fulde gardiner. Mellemtonen er fantastisk. Det er ikke svært at gengive Katie Melua's stemme og man bliver hurtigt forført af hende skønhed, men når det kommer til 3D samt perspektiv såvel i dybden som i bredden, ja så smiler jeg over hele femøren. Det kan være svært og her er det bare godt! Fornemmelsen af tilstedeværelse og engagement er 100% uden at være "in your face". Med mine tidligere afspillere kunne jeg godt have fornemelsen af, at musikerne stod lidt langt væk. Det har Apollo'en ophævet fuldstændigt. Hvis ML-grejet skulle være svært at sparke liv i, så er det hvad Apollo'en gør. Om den lægger lidt til ved jeg ikke, men der er alt det nærværd jeg kunne ønske mig. Mine Diva'er er ikke dårlige hvad angår 3D og perspektiv og jeg er en "sucker" for begge dele. Apollo'en holder dem ikke tilbage. Live-stemning fra RW pladen gengives med ægte gåsehuds-effekt og alle de "anderledes" ude af fase effekter på denne lidt skøre plade, er fuldt til stede. De fleste tror at baghøjttalerne spiller med, når jeg spiller for "ikke hifi-folk". Apollo'ens styrke ligger lige nøjagtig her i mit set-up. Her gør en god afspiller en stor forskel IMO !

Så kommer vi til toppen. Den metalliske klang mine tidligere afspillere tilsyneladende havde er væk her. Jeg syntes ikke mine tidligere afspillere var slemme dengang, men jeg har nu fundet ud af, at det kan gøres meget bedre. Slut med skinger top når der spilles højt, med mindre kilde-materialet og dets natur kræver det. Her fejler Apollo ikke, men jeg ved ikke om det kan gøres endnu bedre. Den er aldrig lyttetrættende - plader flyver ind og ud så snart jeg får begyndt (selvom man skal vente langt tid på, at den får mandet sig op til at spille ). Jeg har intet at udsætte på diskanten. En pussig lille ting som kan være mere eller mindre relevant er denne lille "historie". Vi spiller tit yatzy med vores børn og når der så kommer en god sang på en plade, så skruer jeg gerne lige op engang. Når jeg gør dette holder børnene sig tit for ørene og konen siger (råber ), at jeg skal skrue ned. Det er ikke sket i denne week-end, sååå....

Som sagt er den ikke testet imod andre afspillere og jeg har intet grundlag for at udråbe den til mesteren over alle mestre, for det tror jeg ikke at den er. I mit set-up hvor resten af elementerne er 10 år gamle eller mere samt kvaliteten af dette, passer den som fod i hose og så passer den samtidig til mit nuværende budget. Der er ikke den største ændring til det bedre jeg har oplevet i mit set-up, men det tror jeg under alle omstændigheder ikke på skal findes i afspilleren. Og skal vi lige ta' den () "til prisen er den fremragende"!

Pyha, det var vist mit længste indlæg indtil videre, selvom jeg har lavet en kvart million-milliard (). 

Nu kan I ellers begynde at skyde

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Nå, lad os prikke hul på bylden. Jeg har haft raketten siden torsdag aften og den har spillet konstant siden. Det kan være den bliver bedre med tiden, men jeg vil da gerne berette lidt om lyden osv. alligevel.

Jeg har før skrevet lidt om udseende samt funktionalitet og vil lige knytte et par kommentarer til betjeningsvenligheden. Om man kan li' top-loading eller ej er en smagssag - jeg synes det er sejt! Den har nogle klare ulemper som også skal nævnes.

• Den spiller ikke CD-R hvis de er optaget med mere end 8x speed. For nogle nok ikke så fedt. Personligt er jeg ligeglad, da jeg kun har én CD-R og den må så undværes.
  • Den kan være op til 12 sekunder om at finde ud af hvilket format den skal til at spille og det kan virke som langt tid. Til hverdag finder jeg det ikke irriterende, da jeg først skal have bevæget mig hen til sweet-spot alligevel og på det tidspunkt af døgnet hvor der er plads til hifi, går det ikke så stærkt alligevel.

Mit sammenligningsgrundlag for hvad jeg herefter skriver er relativt tyndt, da jeg kun har ejet fire CD-afspillere i mit liv samt en par DVD-afspillere. Så det er ikke en sammenligning med Accuphase, Mark Levinson, Wadia eller andre af de tunge drenge. Jeg er dog inviteret til at stille om imod en Accuphase om en måneds tid og det har jeg sagt ja tak til. Så må vi se om jeg tør  når dagen kommer.

Mit set-up kan ses i min underskrift, men jeg føler det er relevat at knytte et par kommentarer, da det jo er lige så meget det samt rummet der er under beskrivelse her. Mine Dali Grand Diva'er er nogle kolde piger. De spiller hvad de får besked på. Til dem der tror, at de ikke kan spille bas fra sådanne et par miniput 6" enheder i mit 50 kvm rum, vil jeg sige at det ikke er rigtigt. Det kan de sagtens. Desuden er de super monitor-agtige (ikke ment som en lille to-vejs B&W Matrix 805) uden at blive skarpe eller kliniske, med mindre kildematerialet kalder på det. Mit Mark Levinson-sæt bestående af No.38 og No.331 holder Diva'erne i et jerngreb og der kan spilles høøøøjt, selvom jeg sjældent går det. Det kan beskyldes for at spille lidt for "perfekt" og kedeligt, men jeg falder aldrig i søvn . Kablerne er gode budget-banditter fra VdH.

Nu til dagens emne. Rumraketten. Jeg har teste med følgende plader:

• Roger Waters / In The Flesh
  • Katie Melua / Call of the Search
  • Lynard Skynard / Endangered Species
  • Jennifer Warnes / The Hunter

Vi starter nedefra. Vi mænd kan jo godt li' lidt "bum" og her har Apollo'en ingen svagheder. Fra det allerdybeste bas på "way down deep" til stortrommen på Lynard Skynard pladen er der klar definition og reaktionstiden er helt på plads om man så kan sige. Jeg mener ikke der er her en CD-afspiller kan gøre det store forskel. Det er primært rummet og HT/amp-kombinationen der sætter begrænsningerne her.

Når vi bevæger os opad kommer Apollo'ens kvaliteter frem for fulde gardiner. Mellemtonen er fantastisk. Det er ikke svært at gengive Katie Melua's stemme og man bliver hurtigt forført af hende skønhed, men når det kommer til 3D samt perspektiv såvel i dybden som i bredden, ja så smiler jeg over hele femøren. Det kan være svært og her er det bare godt! Fornemmelsen af tilstedeværelse og engagement er 100% uden at være "in your face". Med mine tidligere afspillere kunne jeg godt have fornemelsen af, at musikerne stod lidt langt væk. Det har Apollo'en ophævet fuldstændigt. Hvis ML-grejet skulle være svært at sparke liv i, så er det hvad Apollo'en gør. Om den lægger lidt til ved jeg ikke, men der er alt det nærværd jeg kunne ønske mig. Mine Diva'er er ikke dårlige hvad angår 3D og perspektiv og jeg er en "sucker" for begge dele. Apollo'en holder dem ikke tilbage. Live-stemning fra RW pladen gengives med ægte gåsehuds-effekt og alle de "anderledes" ude af fase effekter på denne lidt skøre plade, er fuldt til stede. De fleste tror at baghøjttalerne spiller med, når jeg spiller for "ikke hifi-folk". Apollo'ens styrke ligger lige nøjagtig her i mit set-up. Her gør en god afspiller en stor forskel IMO !

Så kommer vi til toppen. Den metalliske klang mine tidligere afspillere tilsyneladende havde er væk her. Jeg syntes ikke mine tidligere afspillere var slemme dengang, men jeg har nu fundet ud af, at det kan gøres meget bedre. Slut med skinger top når der spilles højt, med mindre kilde-materialet og dets natur kræver det. Her fejler Apollo ikke, men jeg ved ikke om det kan gøres endnu bedre. Den er aldrig lyttetrættende - plader flyver ind og ud så snart jeg får begyndt (selvom man skal vente langt tid på, at den får mandet sig op til at spille ). Jeg har intet at udsætte på diskanten. En pussig lille ting som kan være mere eller mindre relevant er denne lille "historie". Vi spiller tit yatzy med vores børn og når der så kommer en god sang på en plade, så skruer jeg gerne lige op engang. Når jeg gør dette holder børnene sig tit for ørene og konen siger (råber ), at jeg skal skrue ned. Det er ikke sket i denne week-end, sååå....

Som sagt er den ikke testet imod andre afspillere og jeg har intet grundlag for at udråbe den til mesteren over alle mestre, for det tror jeg ikke at den er. I mit set-up hvor resten af elementerne er 10 år gamle eller mere samt kvaliteten af dette, passer den som fod i hose og så passer den samtidig til mit nuværende budget. Der er ikke den største ændring til det bedre jeg har oplevet i mit set-up, men det tror jeg under alle omstændigheder ikke på skal findes i afspilleren. Og skal vi lige ta' den () "til prisen er den fremragende"!

Pyha, det var vist mit længste indlæg indtil videre, selvom jeg har lavet en kvart million-milliard (). 

Fremragende beskrivelse. Jeg har jo som du ved testet om imod Gryphon Mikado og min egen DP67 og fik jo høvl, at det kunne man da ikke seriøst mene. Jeg kan genkende alt det du skriver,  selvom mit setup er meget anderledes.. Jeg fandt jo ud af at det er den mest neutrale spille jeg har hørt til dato og det jeg havde brug for. for at komme videre. Villy`s Mikado skal jeg lige skynde mig at sige er en spille til ca. 70,000,- SÅÅÅÅÅ.....du kan roiligt glæde dig til udfordringen. Jeg er ikke bange på dine vegne.. Endnu engang en rigtig god test du har lavet der...Jeg har selv været afventende, da jeg helst ikke ville komme med for meget positiv ros, før I andre havde været på banen...

Hilsen Brutalis..

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Så bliver det da kun med løst krudt, for din beskrivelse er da rigtig god.

Den burde ligge under "Anmeldelser" her på webstedet.

Jeg glæder mig iøvrigt til selv at høre den REGA.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Brutalis47 skrev:
Fremragende beskrivelse. Jeg har jo som du ved testet om imod Gryphon Mikado og min egen DP67 og fik jo høvl, at det kunne man da ikke seriøst mene. Jeg kan genkende alt det du skriver,  selvom mit setup er meget anderledes.. Jeg fandt jo ud af at det er den mest neutrale spille jeg har hørt til dato og det jeg havde brug for. for at komme videre. Villy`s Mikado skal jeg lige skynde mig at sige er en spille til ca. 70,000,- SÅÅÅÅÅ.....du kan roiligt glæde dig til udfordringen. Jeg er ikke bange på dine vegne.. Endnu engang en rigtig god test du har lavet der...Jeg har selv været afventende, da jeg helst ikke ville komme med for meget positiv ros, før I andre havde været på banen...

Hilsen Brutalis..

Hej Brutalis og tak for de rosende ord. Jeg udtaler mig ikke om Accuphase, da jeg aldrig har hørt det. Jeg vil også helst komme til en sammenligning med et åbent sind, ellers vil dagen bare handle om at finde fejl på Apollo'en og det er ikke værd at bruge en eftermiddag på .

perejvind skrev:
L.B. skrev:

Så bliver det da kun med løst krudt, for din beskrivelse er da rigtig god.

Den burde ligge under "Anmeldelser" her på webstedet.

Jeg glæder mig iøvrigt til selv at høre den REGA.

Tak Hr. Vind! Jeg har ikke lagt den under anmeldelser, da jeg normalt ikke er god til at få skrevet mere end én linie i diverse indlæg () og ikke havde tænkt på det. Du kan godt glæde dig til at høre den. Min erfaring er, at enten skal man have noget at sammenligne med på stedet hvor den høres ellers skal man det bedste, hvilket er at høre den i sit eget set-up.

God søndag til hifi-folket!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes