| Forfatter |
|
HeJu Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 05 Februar 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
klitgt skrev:
|
Shuro modtager ikke andet end bankoverførsler, der lægger 100 kr oveni prisen på det man køber. Kunne være rart at slippe for.
|
|
|
Ikke for at reklamere men som Basisbank kunde betaler jeg kun 25,- for at lave IBAN overførsler - og man klarer det hele hjemme fra tastaturet. __________________ Mvh
HeJu
|
| Til top |
|
| |
kUmSE Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov her kørte vi vist lidt af sporet 
Q>>
Jeg kan godt se fordelen i at undgå jitter med en mere jævn clock puls, men så spørger jeg så. Er LC clock X03 den eneste løsning?? eller er det muligt i grove træk med en ekstra fornuftig spændingsforsyning til denne og et dyrere krystal at opnå pris/ydelse et godt stykke hen af vejen mod den meget fine LC clock?
Mvh. Thomas
|
| Til top |
|
| |
klitgt Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 232
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
kUmSE skrev:
|
Hov her kørte vi vist lidt af sporet 
Q>>
Jeg kan godt se fordelen i at undgå jitter med en mere jævn clock puls, men så spørger jeg så. Er LC clock X03 den eneste løsning?? eller er det muligt i grove træk med en ekstra fornuftig spændingsforsyning til denne og et dyrere krystal at opnå pris/ydelse et godt stykke hen af vejen mod den meget fine LC clock?
Mvh. Thomas
|
|
|
Hvad mener du egentlig? "...en ekstra fornuftig spændingsforsyning til denne og et dyrere krystal..."
"denne", er det den indbyggede standardclock? Hvis ja kan den ikke strømforsynes separat, den er en integreret del af hele systemet.
Et dyrere krystal gør ingen forskel. Det der gør en forskel er et eksternt (separat) clockkredsløb med egen strømforsyning. Der er LC til 1600 DKK, Audiocom til det samme og Tentlabs til ca. 1000DKK 
|
| Til top |
|
| |
kUmSE Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok er godt klar over det med den interne clock.
Okay de 2 andre mærker du nævner der kender jeg ikke. Jeg prøver bare at finde alternativer, det er jo altid rart at have noget at vælge imellem :)
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
klitgt Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 06:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kUmSE Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
klitgt Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
HeJu skrev:
klitgt skrev:
|
Shuro modtager ikke andet end bankoverførsler, der lægger 100 kr oveni prisen på det man køber. Kunne være rart at slippe for.
|
|
|
Ikke for at reklamere men som Basisbank kunde betaler jeg kun 25,- for at lave IBAN overførsler - og man klarer det hele hjemme fra tastaturet.
|
|
|
Og tak for det, stod netop og skulle have mere fra Shuro og opdagede så, at min netbank kan også overføre, oven i købet til bare 20 kr! Ingen reklamer her men det er en af de "store".
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med AD797?? __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
| Til top |
|
| |