| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
ChristianK: Du behøver da ikke undskylde, vi laver jo alle fejl...
Lunddal: Ok, jeg mente uanset hvor godt signalet er, så bliver det nuværende format udsendt på DVB herhjemme, aldrig på højde med HD, det samme gælder vel analog
|