Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
Kurt Kubik skrev:
Jonas bojer skrev:
tror nok jeg skal til at revurdere mine holdninger til højtalere efter jeg var tilo demostration af Linn's nye højtalere i går det var sku mægtigt den lille Akurate sparker sku røv ,o)
Gu gør de ej! Det er kun Tomos der gør det.
Iøvrigt er alle Acurate HTérne konstrueret af den samme hørehæmmede drukmås, som i 20 år har skruet på knapperne ved Linn´s musik optagelser.
Her fremgår det med al tænkelig tydelighed, at det absolut mest følsomme på den mand er hans hæmoroider efter en tur på Indisk restaurant.
Men jeg tror det er noget med penge fra kommunen.
"LOL"!!! Velkommen tilbage! Sådanne kommentarer har der til tider været langt imellem imens du "holdt pause"
ja de måtte desværre lukke fabrikken på den konto... men stadig er den da den mest cool, penge er ikke alt ;-) . Flot eksemplar.. min var (snøft) en god florett, men nu skal der lidt flere heste, så nu hedder den z650!
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
Ronin skrev:
Jonas bojer skrev:
tror nok jeg skal til at revurdere mine holdninger til højtalere efter jeg var tilo demostration af Linn's nye højtalere i går det var sku mægtigt den lille Akurate sparker sku røv ,o)
Hvorfor revurdere?? Det er jo stadig samme mærke der er det bedste!
Hvad koster de små Akurate?
De er vist meget billige de koster vist højest 50.000kr for sættet. Revurdere er noget med deres spille måde det med at det lyder som en enhed der spiller alle frekvenserne men Tannoy gør også dette så jeg vil gerne lytte Tannoy men hvor kan jeg det ? Arkustisk center hedder teknikken vist og B&O har jo prøvet på deres egen metode med de nye højtalere at angribe denne spille stil. hmmm spille stil det lygter at at det farver ØV derfor skal det undersøges.
Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
Hej S.B.P!
Her er et par billeder af fyrst Igor.
Beware of him
Han har i øvrigt aldrig kørt Tomos, så han er slet ikke noget rigtigt mandfolk.
Det skulle i øvrigt være muligt at få en oppustelig version af Igor i realistisk størrelse, den koster kun 1.200£ og det dobbelte hvis du vil have ham i badebenklæder.
Der er vist også lige kommet en ny video, som på dansk hedder "Igor i remouladebad" Den er vist i øvrigt uegnet for mindre børn.
Læg i øvrigt mærke til standard udtrykket i Igors ansigt - "Jeg har ikke lovet nogetudtrykket" Det er et centraleuropæisk træk, som er specielt genetisk forbundet med handel med brugte Ladaer.
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
Thomas Sillesen skrev:
Øhh...Kurt...Det indlæg fatter jeg ikke...hvordan kan det gå i selvsving når det ikke kan spille ????
Nu kunne jeg jo så skrive så meget, og en grum ka´l det er jeg helt bestemt. Jeg er nemlig forbudt for børn skal du vide. Så selv om du spø´r så pænt og uskyldigt, så bliver du svinet til nu. Du skal nemlig ikke kommentere min Kreidler overhovedet. Havde jeg villet høre din mening om den, så var du blevet spurgt - nemlig.
Men sidste gang jeg lyttede til sorte apparater med gyldne knapper på, lænede de sig op ad "motorboating".
De lød lidt i retning af en kold Tomos med knast på tændrøret.
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
Men i det mindste så følges tromme og guitar ad på Densen grejet noget du mangler at få din kubik knallert til at gøre ;O) hvis du vender kasserne på hovdet ind mod væggen kan det være det lykkes ? LOL
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
Jonas bojer skrev:
Men i det mindste så følges tromme og guitar ad på Densen grejet noget du mangler at få din kubik knallert til at gøre ;O) hvis du vender kasserne på hovdet ind mod væggen kan det være det lykkes ? LOL
Det er fuldstændig rigtigt!
Jeg hørte Carl Nielsens 1. symfoni på Densen halløj. Trommen var helt usædvanlig fast og klar. Det eneste der var galt var, at trommen kun skal være på Carl Nielsens 5. symfoni.
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
Kære Sildemand og Igor
Må beklage.
Mit kursus er desværre overbooket.
Så I kan begge først få plads til foråret, hvor jeg næste gang afholder det populære kursus:
"Amplifier building for kids and beginners"
I bør nok reservere pladser allerede nu for at være på den sikre side.
Indtil da bør i nok få nogle erfarne selvbyggere til at hjælpe jer.
I får selvfølgelig jeres forudbetaling returneret.
Til jeres orientering kan I evt. i stedet deltage på kurset "vedligehold din egen Tomos" Her får du masser af gode tips og idéer til at holde din Tomos i topform.
PS!
Jakob Buksti er på Tomosholdet, der er nogen der har lånt hans kørekort!
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
Kurt Kubik skrev:
Iøvrigt er alle Acurate HTérne konstrueret af den samme hørehæmmede drukmås, som i 20 år har skruet på knapperne ved Linn´s musik optagelser.
Hmm sjovt at du kritisere noget du end ikke har hørt, viste ikke du kunne bukke dig ned til det plan . Hvad med vi mødes nede i Scala i morgen ved 11.00 tiden så kan du jo få et lyt for der er sku hul igennem og bagefter kan du jo svine dem til ? hvad siger du ?
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
Jonas bojer skrev:
Hmm sjovt at du kritisere noget du end ikke har hørt, viste ikke du kunne bukke dig ned til det plan . Hvad med vi mødes nede i Scala i morgen ved 11.00 tiden så kan du jo få et lyt for der er sku hul igennem og bagefter kan du jo svine dem til ? hvad siger du ?
Halli hallo Jonas!
Insinuerer du, at jeg ikke er seriøs? Jeg har brugt alt for meget tid på den tosse allerede.
Jeg har lyttet til hans CD indspilninger i sammenlagt næsten 55 sekunder.
Du milde menneske! Mener du virkeligt at jeg skulle fyre mere kostbar Tomos tid af på ham?
Nope! Han er ganske enkelt et nummer for alkoholiseret til mig.
Aldrig, og jeg mener ærligt og oprigtigt ,aldrig har jeg brækket mig i federe stråler af grin, end da jeg lyttede til hans klumrerier første gang - tø hø tø hø! (hele 2 tøhøér) ville Hausgaard have udbrudt. Og så er der altså bare gang i den.
Bruger siden: 10 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 402
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
Hvis det er denne spiller den da OK til 1.800,-. Det er dog en gammel svend så den skal da være tip top hvis det skal kunne betale sig... og så skal den have et svin af en forstærker tilsluttet hvis den skal kunne hamle op med en Tomos.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum