Thommessen subwoofer amp's. Proteus 6.0, testet i Hobby HiFi september 2003. De skrev bl.a: "Denne forstærker rykker ind i den højeste liga med den gode forarbejdning, omfangsrige udstyr og med målinger der gør indtryk". 600 VA trafo!
Hobby hifi? Jeg har aldrig hørt om det blad.
det må da være en fejl !!!!!! du ved jo alt
Der er jo så beviset :) Hvor mange kender det blad ? jeg har aldrig set det. Har du et link ?
ja, hvis du ikke kender hobby hifi såååååå !!!!!!!
B&W laver 20 modeller med sub. moduler
Jeg har ikke sagt at submoduler er skod uanset hvad, kun at thommesen/hypex er. Sunfires sub moduler er suveren. BASH laver ogsa nogle virkelig gode nogen. SVS bruger dem. Tjek SVS hjemmeside, som jeg har linket tidilgere. De bruger udelukkende Crown til deres topmodeller.
9 ud af 10 er lavet i Kina, af samme komponenter, med samme grund spec. osv.
selv de aller dyreste laver med sub. moduler
Ja men som sagt er thommesen/hypex ikke iblandt.
hvad ved du om det ?
Vær konkret! Hvilken highend sub bruger thomemsen/hypex ? Kom med links.
hvad ved du konkret om at de ikke gør ? hvilken hifi producent kender du som kan leve af KUN gør det selv menesker ?
men de er nok alle dumme. fordi de ikke har Hasselhofs indsigt i PA trines formidable kunnen samme med et monacor filter.
Prøv nu at vær lidt nuanceret i dine udtalelser.
jeg kan ikke skære det mere ud i PAp
det må være svært at være så misforstået, og omgivet at højtaler fabrikanter der ikke har fattet en meter.
og jo, jeg er også så dum at jeg har lavet sub's med moduler. og alle med samme resultat = godt, og lavet til det rigtige formål. hifi sub. film sub. klassisk sub osv !
Nej dit problem er at du ikke har nogen kontrast. Lyd er noget relativt, hvis du kun har prøvet een ting kan du ikke kvalifiseret udtale dig om det er godt eller ej, for hvad er det godt i forhold til?
dit problem er at du tror du ved bedre, at du kender til alt og hvad alle har brug for !
Jeg udtaler mig om ting jeg har prøvet.Det gør du ikke,derfor ved jeg bedre end dig i det her tilfælde. Det kan du vel ikke mod argumentere. Tænk hvis du hørte en Crown amp og var enig med mig?
klaphat, hvad ved du om hvad jeg har prøvet ? men nej jeg har ikke prøvet at bruge ret meget PA udstyr der hjemme. det er jo ikke det det er lavet til fjols. åbner du øller med en theske, fordi den er god til at rører i koppe med. nej vel.
så for 117 gang, bruge udstyret til det det er lavet til.
vågn dog op, så erkend at behov er forskellige, og dermed også bedste løsninger.
Hvis du læser tråden igen vil du opdage at jeg ikke siger at Crown er løsningen hvergang, kun når lydkvali er 1. prioritet.
det må være en meget ringe lydkvalitetes standard du har. men det er jo mest dit problem. hæhæ
PA til PA, osv
Hvis du rent faktisk vidste hvad du snakkede om ville du vide at de amps jeg konkret har forslået her ikke er fuldblods PA amps, men Studie og live amps. Hvis du vil påstå at de amps dine Cder blev masteret på ikke kan spille musik trænger du virkelig til at få skyklapperne af.
Så nu er live ikke PA ?????????? hvad er PA så ?
skidt fra kanel, om man vil
He he start med at kvalifisere dine udtalelser. Du har endnu ikke formået at komme med et eneste konkret svar på noget jeg har spurgt dig om i denne nu meget lange tråd..det er faktisk ret imponerende..man skulle tro du var politiker 
så er vi da 2, man skal da lede længe efter mindre holdbare beviser, lovprisninger og tomme citater end dine. |