Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 03:21   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Intenst Hi-Fi had... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
The Kopist
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)

Bruger siden: 19 September 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 20 September 2006 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

Jeg hader Dali, ja jeg afskyr det simpelthen, og det er fordi de har lavet 2 afskyelige skodkasser, den ene kalder de Diva, og den anden Dali Detal.

Kupisten

 

Til top Vis The Kopist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The Kopist
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 20 September 2006 kl. 07:56 | IP-adresse registreret  

Jeg hader når man ansætter "snot-unger" til at sælge hifi, de ikke aner en sk** om..



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 20 September 2006 kl. 08:00 | IP-adresse registreret  

Dr-Tricket skrev:
Jeg kan ikke lide B&O, men det ernok også fordi det ikke er ordentlige, efter min mening, hifi-entusiaster der køber det, mener at det her en hvis snop effekt, og det kan jeg slet ikke lide

Jeg kan bestemt heller ikke lide b og o heller hvorfor ved jeg ikke men tror også det er denne snop effekt plus jeg syntes kun man betaler for designet i sådan nogle fætterer

Men det er vidst også de eneste jeg kan være lidt indebrændt på



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Jesper Bach
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 167
Sendt: 20 September 2006 kl. 08:31 | IP-adresse registreret  

S.R.S skrev:

Den med "Apple computerne er langsomme" er faktisk lidt sjov - Apple er jo begyndt at bruge Intel processorer, så der er ikke så fandens meget Mac over dem mere :D.

Anyway, vil erklære mig enig med KimHRasmussen - alt det der billige halløj er bare noget, jeg aldrig skal have indenfor døren.

Dali har jeg heller ikke været den store fan af (mest pga. udseendet på deres højttalere bortset fra Euphonia).

HFKs billigmærke Argon eller Gale ville jeg nok heller ikke beskæftige mig med (især ikke førstnævnte, da jeg lige har haft en meget dårlige oplevelse med et Argon subwoofer kabel - HFK havde ikke andet hjemme i samme prisklasse da jeg købte subben)

Vil lige ødeligge hele tråden med noget jeg KAN lide (jeg ved det, jeg er en vantro djævel, kalder mig hifi intereseret og kan lide noget )

Citere ovenstående, da det er Argon jeg tænker på, satte det lille højtaler system til 2k (er så vidt jeg ved ikke i handel mere) op ved noget familie på en denon 1705 (hvis der var mindre denon på markedet dengang er det den i stedet for, skulle være BILLIGT )

Da jeg tændte forventede jeg naturligvis en lyd der ville give   humør, men det udeblev totalt, bevaresdet kan ikke helt følge min nad 753 med concept 8, concept 1, concept center og suite 1.2 sub, men slet ikke ringe, til en samlet pris af hvad mine fronter har kostet

Argon er i øvrigt det man kalder et OEM produkt, Argon designer ikke selv fra bunden, de finder noget de kan lide og får det ændret en anelse til at give produktet lidt personlighed, så køber de den med et argon logo på.

 

Igen, undskyld jeg vantro djævel kan finde på at skrive et positivt indlæg i dette forum, skal aldrig gentage sig

Jesper

Til top Vis Jesper Bach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Bach
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Jesper Bach skrev:
S.R.S skrev:

Den med "Apple computerne er langsomme" er faktisk lidt sjov - Apple er jo begyndt at bruge Intel processorer, så der er ikke så fandens meget Mac over dem mere :D.

Anyway, vil erklære mig enig med KimHRasmussen - alt det der billige halløj er bare noget, jeg aldrig skal have indenfor døren.

Dali har jeg heller ikke været den store fan af (mest pga. udseendet på deres højttalere bortset fra Euphonia).

HFKs billigmærke Argon eller Gale ville jeg nok heller ikke beskæftige mig med (især ikke førstnævnte, da jeg lige har haft en meget dårlige oplevelse med et Argon subwoofer kabel - HFK havde ikke andet hjemme i samme prisklasse da jeg købte subben)

Vil lige ødeligge hele tråden med noget jeg KAN lide (jeg ved det, jeg er en vantro djævel, kalder mig hifi intereseret og kan lide noget )

Citere ovenstående, da det er Argon jeg tænker på, satte det lille højtaler system til 2k (er så vidt jeg ved ikke i handel mere) op ved noget familie på en denon 1705 (hvis der var mindre denon på markedet dengang er det den i stedet for, skulle være BILLIGT )

Da jeg tændte forventede jeg naturligvis en lyd der ville give   humør, men det udeblev totalt, bevaresdet kan ikke helt følge min nad 753 med concept 8, concept 1, concept center og suite 1.2 sub, men slet ikke ringe, til en samlet pris af hvad mine fronter har kostet

Argon er i øvrigt det man kalder et OEM produkt, Argon designer ikke selv fra bunden, de finder noget de kan lide og får det ændret en anelse til at give produktet lidt personlighed, så køber de den med et argon logo på.

 

Igen, undskyld jeg vantro djævel kan finde på at skrive et positivt indlæg i dette forum, skal aldrig gentage sig

Jesper

tror sq jeg vil høre dem en dag, men b&o er min hadefavorit pga. overkill i pris

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
Rotte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 170
Sendt: 20 September 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 



Jeg hader ikke så meget det der ligger over mit budgdet, men mere de folk der ejer det. Sikke nogen skiderikker!

Og så hader jeg Merlin, det har måske ikke så meget med HiFi at gøre, men jeg hader dem altså bare.

Desuden elsker jeg Prosonic. Sikke et fedt navn de har fundet på.

Til top Vis Rotte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rotte
 
The Kopist
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)

Bruger siden: 19 September 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 20 September 2006 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Rotte skrev:

AM-E skrev:
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 



Jeg hader ikke så meget det der ligger over mit budgdet, men mere de folk der ejer det. Sikke nogen skiderikker!

Og så hader jeg Merlin, det har måske ikke så meget med HiFi at gøre, men jeg hader dem altså bare.

Desuden elsker jeg Prosonic. Sikke et fedt navn de har fundet på.

 

Til top Vis The Kopist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The Kopist
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE 
Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 09:26 | IP-adresse registreret  

ved godt jeg får et spark i bollerne nu, MEN hvis man bare lige får lyst til at jorde en hvis forretning så må man SQ da argumentere det! dette gælder flere af de båtnakker som har kommenteret den her tråd!

 til "jesper bach" for positiv svar

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
Eltax-Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 20 September 2006 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Rotte skrev:

AM-E skrev:
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 



Jeg hader ikke så meget det der ligger over mit budgdet, men mere de folk der ejer det. Sikke nogen skiderikker!

Og så hader jeg Merlin, det har måske ikke så meget med HiFi at gøre, men jeg hader dem altså bare.

Desuden elsker jeg Prosonic. Sikke et fedt navn de har fundet på.

Ja prosonic styrer for vildt har selv et kanon wide screen tv fra dem og det er faktisk fantasisk både i billeder og kvalitet, men det kan selvfølgelig  være jeg har været heldig og ved hvad man skal kigge efter inden man køber, for noget der fra kan jo være noget l***



__________________
Vi skal have noget mere SKUM!!!
Til top Vis Eltax-Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Eltax-Man
 
Fasen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 20 September 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

He he grineren tråd....

Hader ikke noget mærke specielt, men kan ikke fordrage når diverse mærker finder på alle mulige "navne/betegnelser" for helt almindelig teknik, f.eks Technics Class AA...Baaah Fancy swancy...

Ohhh ok Bose har jeg ikke meget fidus til. Magen til bras skal man lede længe efter. Ja de er små og thats it. De lyder som skrald og er alt alt for dyre...

Så en acryl model af en af deres gulvmodeller (mener den hedder 808) ude i electronic world og der viste de stolt indmaden frem..Mææææh der var komponenter for 50.- kroner og højttaleren kostede 7-8K sættet "high-end" som der stod....High-end min bare...

Ahhhh luft...

 

Til top Vis Fasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fasen
 
The Kopist
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)

Bruger siden: 19 September 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 20 September 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret  

tnc99 skrev:
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE 

Der er da et eller andet der kunne tyde på, at du enten arbejder ved Merlin eller også er den suverænt største "SPADE" af os alle

Kupisten

Til top Vis The Kopist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af The Kopist
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 20 September 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Jeg har stået i en hifi forretning, og hørt en sælger fra ********* fortælle en stakkels familiefar, om en subwoofer, der nok næsten var det eneste der virkelig kunne spille bas ( jeg har den selv derhjemme)  sagde han. Det firma køber jeg ALDRIG noget fra. Desværre købte den stakkels mand subben.


Så skal du gøre som mig, bare bryde ind og sige din mening! Du er jo også forbruger, og det påvirker køberen når han/hende hører det fra en forbruger som en selv...


__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

The Kopist skrev:

tnc99 skrev:
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE 

Der er da et eller andet der kunne tyde på, at du enten arbejder ved Merlin eller også er den suverænt største "SPADE" af os alle

Kupisten

HA du skulle bare vide

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Jeg hader:

The Kopist

Scatcat


Ringworm

Jeg citerer: "Lad mmig lige præcisere at det er et UBEGRUNDET had vi snakker om her, dvs. at man ikke har noget som helst at have det i"

fik du fat i det > the kopist

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 20 September 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere.

og rejer på pizza, jeg ved ikke hvorfor men hader det bare for vildt!

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 20 September 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret  

tnc99 skrev:

Spencer skrev:
Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere.

og rejer på pizza, jeg ved ikke hvorfor men hader det bare for vildt!


Når du har været inde i Merlin, og mødt en dum uvidende sælger, og herefter forsøger at drukne sorgen, med en pizza, så er det at du får den med rejer på, selvom du ikke har bestilt det.
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
xo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1010
Sendt: 20 September 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
tnc99 skrev:

Spencer skrev:
Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere.

og rejer på pizza, jeg ved ikke hvorfor men hader det bare for vildt!


Når du har været inde i Merlin, og mødt en dum uvidende sælger, og herefter forsøger at drukne sorgen, med en pizza, så er det at du får den med rejer på, selvom du ikke har bestilt det.

Jeg tror du skal styre udenom Murpy's Pizzaria fremover.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 20 September 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere.

Touche!! Sådan



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes