| Forfatter |
|
The Kopist Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader Dali, ja jeg afskyr det simpelthen, og det er fordi de har lavet 2 afskyelige skodkasser, den ene kalder de Diva, og den anden Dali Detal.
Kupisten
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader når man ansætter "snot-unger" til at sælge hifi, de ikke aner en sk** om. . __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Eltax-Man Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr-Tricket skrev:
| Jeg kan ikke lide B&O, men det ernok også fordi det ikke er ordentlige, efter min mening, hifi-entusiaster der køber det, mener at det her en hvis snop effekt, og det kan jeg slet ikke lide |
|
|
Jeg kan bestemt heller ikke lide b og o heller hvorfor ved jeg ikke men tror også det er denne snop effekt plus jeg syntes kun man betaler for designet i sådan nogle fætterer
Men det er vidst også de eneste jeg kan være lidt indebrændt på  __________________ Vi skal have noget mere SKUM!!!
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
S.R.S skrev:
|
Den med "Apple computerne er langsomme" er faktisk lidt sjov - Apple er jo begyndt at bruge Intel processorer, så der er ikke så fandens meget Mac over dem mere :D.
Anyway, vil erklære mig enig med KimHRasmussen - alt det der billige halløj er bare noget, jeg aldrig skal have indenfor døren.
Dali har jeg heller ikke været den store fan af (mest pga. udseendet på deres højttalere bortset fra Euphonia).
HFKs billigmærke Argon eller Gale ville jeg nok heller ikke beskæftige mig med (især ikke førstnævnte, da jeg lige har haft en meget dårlige oplevelse med et Argon subwoofer kabel - HFK havde ikke andet hjemme i samme prisklasse da jeg købte subben)
|
|
|
Vil lige ødeligge hele tråden med noget jeg KAN lide (jeg ved det, jeg er en vantro djævel, kalder mig hifi intereseret og kan lide noget )
Citere ovenstående, da det er Argon jeg tænker på, satte det lille højtaler system til 2k (er så vidt jeg ved ikke i handel mere) op ved noget familie på en denon 1705 (hvis der var mindre denon på markedet dengang er det den i stedet for, skulle være BILLIGT )
Da jeg tændte forventede jeg naturligvis en lyd der ville give humør, men det udeblev totalt, bevaresdet kan ikke helt følge min nad 753 med concept 8, concept 1, concept center og suite 1.2 sub, men slet ikke ringe, til en samlet pris af hvad mine fronter har kostet 
Argon er i øvrigt det man kalder et OEM produkt, Argon designer ikke selv fra bunden, de finder noget de kan lide og får det ændret en anelse til at give produktet lidt personlighed, så køber de den med et argon logo på.
Igen, undskyld jeg vantro djævel kan finde på at skrive et positivt indlæg i dette forum, skal aldrig gentage sig 
Jesper
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
S.R.S skrev:
|
Den med "Apple computerne er langsomme" er faktisk lidt sjov - Apple er jo begyndt at bruge Intel processorer, så der er ikke så fandens meget Mac over dem mere :D.
Anyway, vil erklære mig enig med KimHRasmussen - alt det der billige halløj er bare noget, jeg aldrig skal have indenfor døren.
Dali har jeg heller ikke været den store fan af (mest pga. udseendet på deres højttalere bortset fra Euphonia).
HFKs billigmærke Argon eller Gale ville jeg nok heller ikke beskæftige mig med (især ikke førstnævnte, da jeg lige har haft en meget dårlige oplevelse med et Argon subwoofer kabel - HFK havde ikke andet hjemme i samme prisklasse da jeg købte subben)
|
|
|
Vil lige ødeligge hele tråden med noget jeg KAN lide (jeg ved det, jeg er en vantro djævel, kalder mig hifi intereseret og kan lide noget )
Citere ovenstående, da det er Argon jeg tænker på, satte det lille højtaler system til 2k (er så vidt jeg ved ikke i handel mere) op ved noget familie på en denon 1705 (hvis der var mindre denon på markedet dengang er det den i stedet for, skulle være BILLIGT )
Da jeg tændte forventede jeg naturligvis en lyd der ville give humør, men det udeblev totalt, bevaresdet kan ikke helt følge min nad 753 med concept 8, concept 1, concept center og suite 1.2 sub, men slet ikke ringe, til en samlet pris af hvad mine fronter har kostet 
Argon er i øvrigt det man kalder et OEM produkt, Argon designer ikke selv fra bunden, de finder noget de kan lide og får det ændret en anelse til at give produktet lidt personlighed, så køber de den med et argon logo på.
Igen, undskyld jeg vantro djævel kan finde på at skrive et positivt indlæg i dette forum, skal aldrig gentage sig 
Jesper
|
|
|
tror sq jeg vil høre dem en dag, men b&o er min hadefavorit pga. overkill i pris
|
| Til top |
|
| |
Rotte Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 

|
|
|
Jeg hader ikke så meget det der ligger over mit budgdet, men mere de folk der ejer det. Sikke nogen skiderikker!
Og så hader jeg Merlin, det har måske ikke så meget med HiFi at gøre, men jeg hader dem altså bare.
Desuden elsker jeg Prosonic. Sikke et fedt navn de har fundet på. 
|
| Til top |
|
| |
The Kopist Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rotte skrev:
AM-E skrev:
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 

|
|
|
Jeg hader ikke så meget det der ligger over mit budgdet, men mere de folk der ejer det. Sikke nogen skiderikker!
Og så hader jeg Merlin, det har måske ikke så meget med HiFi at gøre, men jeg hader dem altså bare.
Desuden elsker jeg Prosonic. Sikke et fedt navn de har fundet på. 
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
ved godt jeg får et spark i bollerne nu, MEN hvis man bare lige får lyst til at jorde en hvis forretning så må man SQ da argumentere det! dette gælder flere af de båtnakker som har kommenteret den her tråd! 
til "jesper bach" for positiv svar
|
| Til top |
|
| |
Eltax-Man Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rotte skrev:
AM-E skrev:
Alt det, der er over mit budget, har jeg afsky for. 

|
|
|
Jeg hader ikke så meget det der ligger over mit budgdet, men mere de folk der ejer det. Sikke nogen skiderikker!
Og så hader jeg Merlin, det har måske ikke så meget med HiFi at gøre, men jeg hader dem altså bare.
Desuden elsker jeg Prosonic. Sikke et fedt navn de har fundet på. 
|
|
|
Ja prosonic styrer for vildt har selv et kanon wide screen tv fra dem og det er faktisk fantasisk både i billeder og kvalitet, men det kan selvfølgelig være jeg har været heldig og ved hvad man skal kigge efter inden man køber, for noget der fra kan jo være noget l***   __________________ Vi skal have noget mere SKUM!!!
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he grineren tråd....
Hader ikke noget mærke specielt, men kan ikke fordrage når diverse mærker finder på alle mulige "navne/betegnelser" for helt almindelig teknik, f.eks Technics Class AA...Baaah Fancy swancy...
Ohhh ok Bose har jeg ikke meget fidus til. Magen til bras skal man lede længe efter. Ja de er små og thats it. De lyder som skrald og er alt alt for dyre...
Så en acryl model af en af deres gulvmodeller (mener den hedder 808) ude i electronic world og der viste de stolt indmaden frem..Mææææh der var komponenter for 50.- kroner og højttaleren kostede 7-8K sættet "high-end" som der stod....High-end min bare...
Ahhhh luft...
|
| Til top |
|
| |
The Kopist Udelukket fra forum

Udelukket pga. dobbeltprofiler (cvo2004)
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
tnc99 skrev:
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE  |
|
|
Der er da et eller andet der kunne tyde på, at du enten arbejder ved Merlin eller også er den suverænt største "SPADE" af os alle . 
Kupisten
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 10:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Jeg har stået i en hifi forretning, og hørt en sælger fra ********* fortælle en stakkels familiefar, om en subwoofer, der nok næsten var det eneste der virkelig kunne spille bas ( jeg har den selv derhjemme) sagde han. Det firma køber jeg ALDRIG noget fra. Desværre købte den stakkels mand subben. |
|
|
Så skal du gøre som mig, bare bryde ind og sige din mening!  Du er jo også forbruger, og det påvirker køberen når han/hende hører det fra en forbruger som en selv... __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Kopist skrev:
tnc99 skrev:
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE  |
|
|
Der er da et eller andet der kunne tyde på, at du enten arbejder ved Merlin eller også er den suverænt største "SPADE" af os alle . 
Kupisten
|
|
|
HA du skulle bare vide 
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader:
The Kopist
Scatcat
Ringworm
Jeg citerer: "Lad mmig lige præcisere at det er et UBEGRUNDET had vi snakker om her, dvs. at man ikke har noget som helst at have det i"
fik du fat i det > the kopist
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere.
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere. |
|
|
og rejer på pizza, jeg ved ikke hvorfor men hader det bare for vildt!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
tnc99 skrev:
Spencer skrev:
| Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere. |
|
|
og rejer på pizza, jeg ved ikke hvorfor men hader det bare for vildt! |
|
|
Når du har været inde i Merlin, og mødt en dum uvidende sælger, og herefter forsøger at drukne sorgen, med en pizza, så er det at du får den med rejer på, selvom du ikke har bestilt det.
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
tnc99 skrev:
Spencer skrev:
| Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere. |
|
|
og rejer på pizza, jeg ved ikke hvorfor men hader det bare for vildt!
|
|
|
Når du har været inde i Merlin, og mødt en dum uvidende sælger, og herefter forsøger at drukne sorgen, med en pizza, så er det at du får den med rejer på, selvom du ikke har bestilt det.
|
|
|
Jeg tror du skal styre udenom Murpy's Pizzaria fremover.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Når jeg tænker på det som jeg hader allermest ved hifi, så hader jeg rosenkål endnu mere. |
|
|
Touche!! Sådan  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |