| Forfatter |
|
Bassøe Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1567
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O, ser godt ud men lyder ikke specielt på nogen både, alt for dyrt ift ydelsen.
BOSE, små højttalere med utrolig dårligt lyd, basmoduler med kedelig one note bas, alt for dyrt ift ydelsen.
Vil faktisk vove at påstå, at de har en del tilfælles. BOSE er bare grimmere, mindre, billigere og endnu mere dårligt lydenden end B&O.
Adr, siger jeg bare. 
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Kopist skrev:
tnc99 skrev:
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE  |
|
|
Der er da et eller andet der kunne tyde på, at du enten arbejder ved Merlin eller også er den suverænt største "SPADE" af os alle . 
Kupisten
|
|
|
hvor fanden ved du hvor jeg arbejder?? jeg har sq da aldrig skrevet det på nettet! doh.... ikke mange kunder i dag , så er det sq da godt man kan spilde tiden på jer (selvom jeg HADER den her tråd, og dem som skriver i den! Jesper Bach undtaget da han kom med et positiv indlæg (gad vide om han arbejder ved TC??)
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nix, har søgt ved dem, men de har ikke eget værksted
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
Nix, har søgt ved dem, men de har ikke eget værksted  |
|
|
værksted?? er du smed?? så er det da KT radio du skal søge 
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav dav... jeg tror at man skal tage tingene for hvad de er, så har man det meget nemt med at kontrollere følelserne.... 
Hvad menner jeg nu med det... jo... debatten starter med denon... hvis man nu tager denon for det de er, dvs alm. consumer elektronik der ikke har noget med hifi at gøre er alt meget nemmere... krav for lyden bliver mindre og så er man ikke sur.... Tja... i denons egen land blev denon ikke solgt som hifi... de største denon modeller står ved siden af vaskemaskiner, plasma skærme osv.... der hvor der er hifi er det andre slags ting at se...:)
Jeg husker selv min skuffelse da jeg kom hjem for en del år siden efterhånden, efter jeg har lagt 20Kkr. I HFK for en AVC-A1D der skulle erstatte min ONKYO integra 909 receiver… Det kan godt være at denon kunne dd og dts men spille musik kunne den ikke… hehe…
Nu har jeg lært det… skal det være denon skal der bruges 50% af varens pris oven i, i komponenter samt en masse til til modificering af alle analoge del, inden den kan spille musik….
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos skrev:
|
Dav dav... jeg tror at man skal tage tingene for hvad de er, så har man det meget nemt med at kontrollere følelserne.... 
Hvad menner jeg nu med det... jo... debatten starter med denon... hvis man nu tager denon for det de er, dvs alm. consumer elektronik der ikke har noget med hifi at gøre er alt meget nemmere... krav for lyden bliver mindre og så er man ikke sur.... Tja... i denons egen land blev denon ikke solgt som hifi... de største denon modeller står ved siden af vaskemaskiner, plasma skærme osv.... der hvor der er hifi er det andre slags ting at se...:)
Jeg husker selv min skuffelse da jeg kom hjem for en del år siden efterhånden, efter jeg har lagt 20Kkr. I HFK for en AVC-A1D der skulle erstatte min ONKYO integra 909 receiver… Det kan godt være at denon kunne dd og dts men spille musik kunne den ikke… hehe…
Nu har jeg lært det… skal det være denon skal der bruges 50% af varens pris oven i, i komponenter samt en masse til til modificering af alle analoge del, inden den kan spille musik….
|
|
|
hvordan lød den da på ss? hvad med og bruge $ på stereo hvis det er det du ligger vægt på??
|
| Til top |
|
| |
Emi_one Forum Bruger


Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
NAD. Kan virkelig ikke li' mærket.  __________________ Tømmer!
|
| Til top |
|
| |
Adamfelix Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 488
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 15:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Emi_one skrev:
NAD. Kan virkelig ikke li' mærket. |
|
|
Men Gale?  __________________ Højttalere: Epos ELS 3
Forstærker: Luxman LV-100
CD-afspiller: NAD C521BEE
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger


Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hader argon! Det er et underligt ikke-eksisterende mærke som kun hifi-klubben ved hvad er... 
Desuden smider de også snart argonmærker på gale højttalerne og kalder dem hifiklubbens egne... 
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum


Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
En bekendt har haft Denon Tuner og Forstærker gennem 16 år, samme, inden han smed dem ud, knækkede han Volume potmeter akslen.
De mest tilgængelige Udgangstransistorer jeg har set.
Jeg er Stenbuk [Så ifølge et Hifi magasin og stjernetegn venter jeg på skaffe udstyr, så bruger kun en transistor til nyhederne]. Nummer, årgang og Magasin navn husker jeg ikke. Også noget med afspille musik "I total mørke", en anden kunne købe et bestemt mærke hvis han følte sælgeren var i økonomisk klemme (ekspeditenten altsaa), køberen vistnok Fisk.
Det er nok muligt det lyder som vås men selve artiklen var god nok.

|
| Til top |
|
| |
sheep Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hader HK pga deres design - det klamme 80'er look gir mig kvalme - har dog aldrig lyttet til det så det er slet ik utænkeligt at ørerne er uenige med øjnene
Forstår heller ikke folk der køber B&O - de må ikke kende Densen
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hader Cerwin Vega fordi alle hader dem!
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Soersch Lukket konto

Lukket konto efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 127
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hader B&W fordi de laver sådan nogle lækre højtalere og jeg gang på gang irriterer mig over diskanten. (Had/kærlighed hedder det vidst).
Cambridge der skal se engelsk og hifi agtig ud, men er af middelmådig kvalitet.
Men ellers er jeg forsigtig med at pege fingre - for man kan få en overraskelse i de fleste prisklasser når tingene er sat rigtigt sammen.....
Jeg syntes B&O er lækkert - selvom jeg ikke er målgruppen. Gennemarbejdet lyddesign og udseende.
__________________ Computeren er den opfindelse, hvormed man kan begå flest fejl hurtigst - dog er tequilla og håndvåben mulige undtagelser..
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
panos> hvor blev svarret af?? er du faldet i søvn eller kan du ikke argumentere for det du skriver??
"som kom fra manden som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk "
Emi_one> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk "
Mastervol> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk "
osprey> har du tømmermænd eller er du fuld endnu??
Makrelsalat> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk "
Soersch> har du hørt de nye serier?? diskant prob. er de ved at have fod på!
"som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk "
hold nu op hvor bliver det her mere og mere latterligt! er i også til happy-slapping hvor man også bare ubegrundet banker en eller anden og viser det på nettet hvor alle kan se hvor stor en NAR de udøvende er?!?
side 5, 5 personer (mest børn) som kun kan komme i tanke om noget fra hfk hmmmm
og kan de mods ikke snart begynde og rydde lidt op i de personer som kører heads!! eller syntes i det er i orden????????????????? 
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tnc99
Du skulle prøve at blive lidt positiv. Det ville klæde dine indlæg. 
vh. Henrik
PS. Lad være med at beskylde folk for noget med stoffer. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cerwin vega!  kun bulderbas  ... skidt.   __________________
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.allehaderos.dk/
hader ikke noget, elsker alt, undtagen det jeg hader, måske.
TARUP, Det forstår jeg ikke, men er enig 
jo hader hanibal 
og grundet gruppepres hader jeg os denon samt det værst brummende dali.
men hanibal er syg, mage til post-fødsels abort kandidat skal man lede længe efter __________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
har rettet osprey´s kommentar til noget mere passende
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 25 September 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tnc99 Forum Bruger


Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 26 September 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |