Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 09:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Intenst Hi-Fi had... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1567
Sendt: 20 September 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

B&O, ser godt ud men lyder ikke specielt på nogen både, alt for dyrt ift ydelsen.

BOSE, små højttalere med utrolig dårligt lyd, basmoduler med kedelig one note bas, alt for dyrt ift ydelsen.

Vil faktisk vove at påstå, at de har en del tilfælles. BOSE er bare grimmere, mindre, billigere og endnu mere dårligt lydenden end B&O.

Adr, siger jeg bare.

 

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

The Kopist skrev:

tnc99 skrev:
jeg HADER forresten også folk som laver negative indlæg! SPADE 

Der er da et eller andet der kunne tyde på, at du enten arbejder ved Merlin eller også er den suverænt største "SPADE" af os alle

Kupisten

hvor fanden ved du hvor jeg arbejder?? jeg har sq da aldrig skrevet det på nettet! doh.... ikke mange kunder i dag, så er det sq da godt man kan spilde tiden på jer (selvom jeg HADER den her tråd, og dem som skriver i den! Jesper Bach undtaget da han kom med et positiv indlæg (gad vide om han arbejder ved TC??)

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
Jesper Bach
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 167
Sendt: 20 September 2006 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Nix, har søgt ved dem, men de har ikke eget værksted
Til top Vis Jesper Bach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Bach
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Jesper Bach skrev:
Nix, har søgt ved dem, men de har ikke eget værksted

værksted?? er du smed?? så er det da KT radio du skal søge

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
panos
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1345
Sendt: 20 September 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Dav dav... jeg tror at man skal tage tingene for hvad de er, så har man det meget nemt med at kontrollere følelserne....

Hvad menner jeg nu med det... jo... debatten starter med denon... hvis man nu tager denon for det de er, dvs alm. consumer elektronik der ikke har noget med hifi at gøre er alt meget nemmere... krav for lyden bliver mindre og så er man ikke sur.... Tja... i denons egen land blev denon ikke solgt som hifi... de største denon modeller står ved siden af vaskemaskiner, plasma skærme osv.... der hvor der er hifi er det andre slags ting at se...:)

Jeg husker selv min skuffelse da jeg kom hjem for en del år siden efterhånden, efter jeg har lagt 20Kkr. I HFK for en AVC-A1D der skulle erstatte min ONKYO integra 909 receiver… Det kan godt være at denon kunne dd og dts men spille musik kunne den ikke… hehe…

Nu har jeg lært det… skal det være denon skal der bruges 50% af varens pris oven i, i komponenter samt en masse til til modificering af alle analoge del, inden den kan spille musik….  

 



__________________
moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 20 September 2006 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

panos skrev:

Dav dav... jeg tror at man skal tage tingene for hvad de er, så har man det meget nemt med at kontrollere følelserne....

Hvad menner jeg nu med det... jo... debatten starter med denon... hvis man nu tager denon for det de er, dvs alm. consumer elektronik der ikke har noget med hifi at gøre er alt meget nemmere... krav for lyden bliver mindre og så er man ikke sur.... Tja... i denons egen land blev denon ikke solgt som hifi... de største denon modeller står ved siden af vaskemaskiner, plasma skærme osv.... der hvor der er hifi er det andre slags ting at se...:)

Jeg husker selv min skuffelse da jeg kom hjem for en del år siden efterhånden, efter jeg har lagt 20Kkr. I HFK for en AVC-A1D der skulle erstatte min ONKYO integra 909 receiver… Det kan godt være at denon kunne dd og dts men spille musik kunne den ikke… hehe…

Nu har jeg lært det… skal det være denon skal der bruges 50% af varens pris oven i, i komponenter samt en masse til til modificering af alle analoge del, inden den kan spille musik….  

 

hvordan lød den da på ss? hvad med og bruge $ på stereo hvis det er det du ligger vægt på??

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
Emi_one
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 298
Sendt: 20 September 2006 kl. 15:21 | IP-adresse registreret  

NAD. Kan virkelig ikke li' mærket.

__________________
Tømmer!
Til top Vis Emi_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emi_one
 
Adamfelix
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 488
Sendt: 20 September 2006 kl. 15:39 | IP-adresse registreret  

Emi_one skrev:
NAD. Kan virkelig ikke li' mærket.

Men Gale?



__________________
Højttalere: Epos ELS 3
Forstærker: Luxman LV-100
CD-afspiller: NAD C521BEE
Til top Vis Adamfelix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adamfelix
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 20 September 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Hader argon! Det er et underligt ikke-eksisterende mærke som kun hifi-klubben ved hvad er...

Desuden smider de også snart argonmærker på gale højttalerne og kalder dem hifiklubbens egne...

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1053
Sendt: 20 September 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

En bekendt har haft Denon Tuner og Forstærker gennem 16 år, samme, inden han smed dem ud, knækkede han Volume potmeter akslen.

De mest tilgængelige Udgangstransistorer jeg har set.

Jeg er Stenbuk [Så ifølge et Hifi magasin og stjernetegn venter jeg på skaffe udstyr, så bruger kun en transistor til nyhederne]. Nummer, årgang og Magasin navn husker jeg ikke. Også noget med afspille musik "I total mørke", en anden kunne købe et bestemt mærke hvis han følte sælgeren var i økonomisk klemme (ekspeditenten altsaa), køberen vistnok Fisk.

Det er nok muligt det lyder som vås men selve artiklen var god nok.

 

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey
 
sheep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 328
Sendt: 20 September 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

jeg hader HK pga deres design - det klamme 80'er look gir mig kvalme - har dog aldrig lyttet til det så det er slet ik utænkeligt at ørerne er uenige med øjnene

Forstår heller ikke folk der køber B&O - de må ikke kende Densen

Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep
 
Makrelsalat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 992
Sendt: 20 September 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Hader Cerwin Vega fordi alle hader dem! 

__________________
Med venlig hilsen
Rasmus
Til top Vis Makrelsalat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Makrelsalat
 
Soersch
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket konto efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 17 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 127
Sendt: 20 September 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Jeg hader B&W fordi de laver sådan nogle lækre højtalere og jeg gang på gang irriterer mig over diskanten. (Had/kærlighed hedder det vidst).

Cambridge  der skal se engelsk og hifi agtig ud, men er af middelmådig kvalitet.

Men ellers er jeg forsigtig med at pege fingre - for man kan få en overraskelse i de fleste prisklasser når tingene er sat rigtigt sammen.....

Jeg syntes B&O er lækkert - selvom jeg ikke er målgruppen. Gennemarbejdet lyddesign og udseende.

 

 



__________________
Computeren er den opfindelse, hvormed man kan begå flest fejl hurtigst - dog er tequilla og håndvåben mulige undtagelser..
Til top Vis Soersch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soersch
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 25 September 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

panos> hvor blev svarret af?? er du faldet i søvn eller kan du ikke argumentere for det du skriver??

"som kom fra manden som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

Emi_one> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

Mastervol> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

osprey> har du tømmermænd eller er du fuld endnu??

Makrelsalat> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

Soersch> har du hørt de nye serier?? diskant prob. er de ved at have fod på!

"som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

hold nu op hvor bliver det her mere og mere latterligt! er i også til happy-slapping hvor man også bare ubegrundet banker en eller anden og viser det på nettet hvor alle kan se hvor stor en NAR de udøvende er?!?

side 5, 5 personer (mest børn) som kun kan komme i tanke om noget fra hfk hmmmm

og kan de mods ikke snart begynde og rydde lidt op i de personer som kører heads!! eller syntes i det er i orden?????????????????



 

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 25 September 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Tnc99

Du skulle prøve at blive lidt positiv. Det ville klæde dine indlæg.

vh. Henrik

PS. Lad være med at beskylde folk for noget med stoffer.



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1669
Sendt: 25 September 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Cerwin vega! kun bulderbas... skidt.

__________________
Til top Vis mathias 2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mathias 2
 
Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 211
Sendt: 25 September 2006 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

http://www.allehaderos.dk/

 

hader ikke noget, elsker alt, undtagen det jeg hader, måske.

TARUP, Det forstår jeg ikke, men er enig

jo hader hanibal

og grundet gruppepres hader jeg os denon samt det værst brummende dali.

men hanibal er syg, mage til post-fødsels abort kandidat skal man lede længe efter



__________________
Holfi still sucks. AKA Live21
Til top Vis Mightyfish's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mightyfish
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 25 September 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

har rettet osprey´s kommentar til noget mere passende
Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 25 September 2006 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
Cerwin vega! kun bulderbas... skidt.

"som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk med et argumenterende ord af et brand fra hfk  "

arg! du argumenterer jo! kan du komme ud af den her latterlige tråd, ellers får du en advarsel for ikke at holde dig til emnet FY

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 
tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 129
Sendt: 26 September 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

havde lige overset en!

Mightyfish> "som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

no# 7 på side 5

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99
 

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes