Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Intenst Hi-Fi had... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 September 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

tnc, du glemmer holfi, samt lidt baggrundsviden også vil afslører rega, dog er sidst nævnte mere i stil med jeg os hader havenisserne, er jo egentlig ikke deres skyld, de er bare så snot grimme at se på, nisserne forståes.

Holfi fordi de har tørret en regning for et defekt produkt af på mig, samt en uheldig tone de lagde for dagen.

Denon, fordi de bevidst vildleder deres kunder med falske opgivelser, og generelt er elendige til tokanals lyd, med undtagelser

Dali da mange af deres speakers med basrefleks er direkte ødelægende for lyden, samt giver de unge hifibrugere en forkert opfattelse af hvad bund. også her er der undtagelser, de kan jo godt når de vil

fik jeg nævnt de os er skyld i malaria epdemien i den 3 verden ?

samt jeg er næsten sikker på hanibal er relateret til hother bak, og derfor fortjener han blindfold og korsfæstelse Life of brian style.

behøver du flere grunde ?

Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Sendt: 26 September 2006 kl. 00:24 | IP-adresse registreret  

tnc99 skrev:

mathias 2 skrev:
Cerwin vega! kun bulderbas... skidt.

"som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk med et argumenterende ord af et brand fra hfk  "

arg! du argumenterer jo! kan du komme ud af den her latterlige tråd, ellers får du en advarsel for ikke at holde dig til emnet FY

Det kan godt være at dine indlæg har været præget af mavesyre de sidste dage, men nogen af dem frembringer dog også .

Åhhh ja - jeg skal huske at hade noget i denne tråd.

Enkelt, alt der IKKE er DENON og DALI - helt udbegrundet

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 September 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Mightyfish> arg! nu argumenterer du! 1. ADVARSEL du er jo langt fra emnet nu!!

den sag med holfi må du komme udspecifiseret i et andet indlæg, kan ikke tage stilling til det du skriver der??

denon "lyver" da så langt fra som så mange andre i branchen, og hvordan de måler deres sager er da op til dem selv! det med 2 kanals lyd er jeg absolut ikke enig i? altså hvis vi snakker "små" ss forstærkere så ja, men de er godt til ss og så får man ikke mere end hvad man betaler for. når vi snakker 2 kanal så ligger de da i den gode ende generelt til pris og lyd! (jeg kan godt komme med mere hvis du uddyber dit ringe kritik)

hmmm hvis du vil have bund så er der cervin vega , og nej! dali har sq styr på det, og husk nu at det er bedre og trække fra end og ligge til (hvis du ik fatter det så er der vist lige et par high-end regler som du skal skal igennem )

kan du ikke komme på noget bedre end en dyb alvorlig sygdom??

det med hannibal og hother er da for lavt, og meget ubegrundet (hmmm nævnte jeg barnligt) NÅ NEJ! det er jo det den her tråd handler om "skriv noget pis om hfk (i tilfælde af at man ik kan komme i tanke om andre steder hvor man køber HIFI) helt ubegrundet så holder du dig til emnet."

trækker 1. advarsel ubegrundet tilbage

Til top Vis tnc99's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tnc99

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2006 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
tnc99 skrev:

mathias 2 skrev:
Cerwin vega! kun bulderbas... skidt.

"som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk med et argumenterende ord af et brand fra hfk  "

arg! du argumenterer jo! kan du komme ud af den her latterlige tråd, ellers får du en advarsel for ikke at holde dig til emnet FY

Det kan godt være at dine indlæg har været præget af mavesyre de sidste dage, men nogen af dem frembringer dog også .

Åhhh ja - jeg skal huske at hade noget i denne tråd.

Enkelt, alt der IKKE er DENON og DALI - helt udbegrundet

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Sendt: 26 September 2006 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

tnc du mener seriøst dali´s basrefleks systemer trækker fra ?  det koste et kram fra hanibal. så kan du lære det, ingen advarsler her, næhh det er den hårde medicin

som jeg skrev, denon har undtagelser, dali ligeså. men kvalitet frem for kvantitet er et ordsprog de ikke kender til.

gjorde opmærksom på gruppepresset ik

hader tilgengæld hanibal, det er tilgengæld dybt seriøst

http://www.hannibal-hildorf.dk/billeder.htm 

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 September 2006 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

hmmm forsøgte at forsvarre dit tilnærmelsesvis ubegrundet had, men det er jo også et skridt i den rigtige retning i den her tråd! kom nu med noget konstruktivt hvis der er noget personligt mellem dig og "hannibal lexter"

trækker du nu i land

"gjorde opmærksom på gruppepresset ik " er vist ik helt med her, kan du uddybe hvad du svarrer på så er det sq lidt nemmere?!?

haddet på hannibal hildorf som jeg tidligere troede var lexter (som med garanti er dig, synonym <>), er jeg med på! men kun fordi det ER dig. UPS kom til at begrunde det, UNDSKYLD!

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 26 September 2006 kl. 01:17 | IP-adresse registreret  

tnc99 skrev:

Jeg hader:

The Kopist

Scatcat

Ringworm

Jeg citerer: "Lad mmig lige præcisere at det er et UBEGRUNDET had vi snakker om her, dvs. at man ikke har noget som helst at have det i"

fik du fat i det > the kopist

Ok, hvor er det lige jeg har  i din sukkermad??

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 September 2006 kl. 07:17 | IP-adresse registreret  

tnc99 skrev:

panos> hvor blev svarret af?? er du faldet i søvn eller kan du ikke argumentere for det du skriver??

".... 

Ehmmm... jeg har ikke regnet med at dette skulle komenteres men lad mig prøve. Nej. Den virker sgu heler ikke godt i surround. Effekterne osv. er skarpe og det virker imponerende. Men det var da mange film hvor min Umodificeret AVC-A1d var så dårlig i dialog at man har haft det svært at forstå hvad det bliver sagt. Så frem med loddekolben igen igen, alle OPA i Center og F/L kanalerne skiftet ud, et par nye lytter og så.. vupti... 1000 kr. i komponenter kan udarbejde mirakler, også i surround.

Du har dog ret, hvis det er musik man er interesseret i, skal $ bruges til stereo. Alt andet dur ikke.

I min setup nu, tager AVC-a1d'en blot en ekstra indgang på min holfi PreNB1.... til når der skal ses film.....

Jeg ved dog ikke hvad man skal købe hvis der skal lyttes til god surround. Min makker har købt den nye denon til 22k, men audissey osv, den virker imponerende til at begynde med men optimalt er den ikke. Måske en stort Sony ES receiver er bedre? jeg har desværre altrig leget med sådan en.

Lad nu være med at blive religiøs ang. Denon osv. det er bare min helt personlig holdning til tingene og tro mig, de bliver bedre når de modificeres....

holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos

no-limit
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 September 2006 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Jeg har stået i en hifi forretning, og hørt en sælger fra ********* fortælle en stakkels familiefar, om en subwoofer, der nok næsten var det eneste der virkelig kunne spille bas ( jeg har den selv derhjemme)  sagde han. Det firma k�ber jeg ALDRIG noget fra. Desværre købte den stakkels mand subben.

Det skulle vel aldrig være HFK?

Jeg har i hvert fald haft en utrolig dårlig oplevelse med en popsmart sælger derinde fra. Så sagde jeg farvel, gik ud af butikken og på vej ind i TapeConnection vinkede jeg med vellyst til den fine sælger inde ved siden af

Morten

Til top Vis no-limit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af no-limit

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 26 September 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Jeg hader Eltax.. Sådan noget Bilka er noget, er super nederen!..Jeg har købt for mange ting derude i mine unge dag (ved 10års alderen) og undskyld, men f**k noget l**t...

Og til CV drengene der hader mærket.. så vil jeg på ingen måde give jer ret i det er kun Bulder!.. altså korrekt nok at det ikke er rigtige Hifi-højtalere med en flot diskant og en pæn mellemtoner.. Men jeg har AL-1000 og den klarer det altså helt fint.. CV er altså ikke kun Brav og Smader, men det er meget af den.... Men det er altså ikke kun bare Buller hele tiden, vil jeg godt lige pointere!... Og det er ikke kun fordi jeg er Tramper nørd jeg siger det!..Men jeg holder meget af det

mvh Henrik

NAD 753v2

JBsystems C2-800, NAD 216 THX

CV AL-1000, Dali 109, Dali SC-7 og JBL E250P

Mit Hifi

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
tnc99 skrev:

Jeg hader:

The Kopist

Scatcat

Ringworm

Jeg citerer: "Lad mmig lige præcisere at det er et UBEGRUNDET had vi snakker om her, dvs. at man ikke har noget som helst at have det i"

fik du fat i det > the kopist

Ok, hvor er det lige jeg har  i din sukkermad??

undertonen lyder på hfk, hvis det ikke er tilfældet så trækker jeg den tilbage sorry!

måske min umiddelbare tankegang i den her tråd, hmm er bare så p***ed fordi at der altid skal kastes mudder efter hfk, jeg har sq aldrig haft en dårlig oplevelse med dem! tværtimod! ok, har da haft nogle gode (lange) ventetider (bøjer mig for kø kultur), men hvad har da fået øje på et par ting som jeg umiddelbart ikke ville have set hvis jeg bare kastede sig over sælger

og hvorfor lige hfk?? måske fordi de er de største som sælger hifi, hmmm

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

panos skrev:
tnc99 skrev:

panos> hvor blev svarret af?? er du faldet i søvn eller kan du ikke argumentere for det du skriver??

".... 

Ehmmm... jeg har ikke regnet med at dette skulle komenteres men lad mig prøve. Nej. Den virker sgu heler ikke godt i surround. Effekterne osv. er skarpe og det virker imponerende. Men det var da mange film hvor min Umodificeret AVC-A1d var så dårlig i dialog at man har haft det svært at forstå hvad det bliver sagt. Så frem med loddekolben igen igen, alle OPA i Center og F/L kanalerne skiftet ud, et par nye lytter og så.. vupti... 1000 kr. i komponenter kan udarbejde mirakler, også i surround.

Du har dog ret, hvis det er musik man er interesseret i, skal $ bruges til stereo. Alt andet dur ikke.

I min setup nu, tager AVC-a1d'en blot en ekstra indgang på min holfi PreNB1.... til når der skal ses film.....

Jeg ved dog ikke hvad man skal købe hvis der skal lyttes til god surround. Min makker har købt den nye denon til 22k, men audissey osv, den virker imponerende til at begynde med men optimalt er den ikke. Måske en stort Sony ES receiver er bedre? jeg har desværre altrig leget med sådan en.

Lad nu være med at blive religiøs ang. Denon osv. det er bare min helt personlig holdning til tingene og tro mig, de bliver bedre når de modificeres....

hmm når du nu er så klog, hvordan søren kan det så være du har brugt så mange $ på en SS forstærker som du ikke kan lide lyden fra

"Ehmmm... jeg har ikke regnet med at dette skulle komenteres men lad mig prøve." nu er det jo som udgangspunkt reglen i den her tråd at det skal være uargumenteret

du sprang selv i

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2006 kl. 23:34 | IP-adresse registreret  

panos skrev:
tnc99 skrev:

".... 

hmm når du nu er så klog, hvordan søren kan det så være du har brugt så mange $ på en SS forstærker som du ikke kan spille diaglog ordenligt 

"Ehmmm... jeg har ikke regnet med at dette skulle komenteres men lad mig prøve." nu er det jo som udgangspunkt reglen i den her tråd at det skal være uargumenteret

du sprang selv i

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

no-limit skrev:
tarup 13 skrev:
Jeg har stået i en hifi forretning, og hørt en sælger fra ********* fortælle en stakkels familiefar, om en subwoofer, der nok næsten var det eneste der virkelig kunne spille bas ( jeg har den selv derhjemme)  sagde han. Det firma k�ber jeg ALDRIG noget fra. Desværre købte den stakkels mand subben.

Det skulle vel aldrig være HFK?

Jeg har i hvert fald haft en utrolig dårlig oplevelse med en popsmart sælger derinde fra. Så sagde jeg farvel, gik ud af butikken og på vej ind i TapeConnection vinkede jeg med vellyst til den fine sælger inde ved siden af

Morten

"som kom fra en mand mere som blot var en ny deltager i rækken af folk som uargumenterende hader af et eller flere brands fra hfk  "

jeg er nu stoppet med og tælle , tæl selv

tnc99
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 September 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:

Jeg hader Eltax.. Sådan noget Bilka er noget, er super nederen!..Jeg har købt for mange ting derude i mine unge dag (ved 10års alderen) og undskyld, men f**k noget l**t...

Og til CV drengene der hader mærket.. så vil jeg på ingen måde give jer ret i det er kun Bulder!.. altså korrekt nok at det ikke er rigtige Hifi-højtalere med en flot diskant og en pæn mellemtoner.. Men jeg har AL-1000 og den klarer det altså helt fint.. CV er altså ikke kun Brav og Smader, men det er meget af den.... Men det er altså ikke kun bare Buller hele tiden, vil jeg godt lige pointere!... Og det er ikke kun fordi jeg er Tramper nørd jeg siger det!..Men jeg holder meget af det

mvh Henrik

NAD 753v2

JBsystems C2-800, NAD 216 THX

CV AL-1000, Dali 109, Dali SC-7 og JBL E250P

Mit Hifi

hallo! du argumenterer (det er uden for tråden) FOR hfk! "ud af min butik!"  

savner sq selv mine 1215 (hvis der er nogle som har et sæt til salg (mk II med 1 mellemtone) er jeg intr. og vil godt give god pris!

har også en kammi som har al1000, og de går  sq godt en lørdag aften men en ramme slot!

panos
Lukket konto
Lukket konto
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Sendt: 27 September 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

hmm når du nu er så klog, hvordan søren kan det så være du har brugt så mange $ på en SS forstærker som du ikke kan lide lyden fra

du sprang selv i

[/QUOTE]

Hehe.. ja det kan jeg godt se..... jeg ved bare at det koster mange penge at bliver klogere iden for hifi.... på den andet side, et par af mine venner har biler som hobby.... hifi er trods alt billigere..

holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 28 September 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

panos skrev:

du sprang selv i

[/QUOTE]

Hehe.. ja det kan jeg godt se..... jeg ved bare at det koster mange penge at bliver klogere iden for hifi.... på den andet side, et par af mine venner har biler som hobby.... hifi er trods alt billigere..

[/QUOTE]

Det er jo derfor man opfandt high-end.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Sendt: 28 September 2006 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg ikke læst alle 6 sider med galde Men her er lidt mere.Jeg duer ikke til B&O.Der er ingen lyd i.Det er kun design og varm luft.Jeg har ondt af de mennesker der fejlagtigt tror at de køber LYD,når de køber B&O.JEG FATTER IKKE AT DET KAN SÆLGES......og så er det tudegrimt

Pyha,det lettede

Stouenberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 September 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

- og jeg hader tanter der ikke læser trådstart, inden de dummer sig offentligt...

Peter_N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Fed tråd

Bare syndt at næsten alle hader de 2 produkter jeg lige har købt  (Dali og Denon) 

Er i nu sikre på det er produkterne og ikke butikken der sælger dem i hader ?

Nå men ok Dali concept får mig da også til at tænke på kuglehøjtalerne i min far´s gamle Opel

Meen de laver da også gode højtalere.

Ellers tror jeg ikke der er nogen jeg decideret hader, ud over Fona´s sælgere

Til top Vis Peter_N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter_N

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum