| Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
tarup 13 skrev:
Jeg har stået i en hifi forretning, og hørt en sælger fra ********* fortælle en stakkels familiefar, om en subwoofer, der nok næsten var det eneste der virkelig kunne spille bas ( jeg har den selv derhjemme) sagde han. Det firma k�ber jeg ALDRIG noget fra. Desværre købte den stakkels mand subben. |
|
|
Det skulle vel aldrig være HFK?
Jeg har i hvert fald haft en utrolig dårlig oplevelse med en popsmart sælger derinde fra. Så sagde jeg farvel, gik ud af butikken og på vej ind i TapeConnection vinkede jeg med vellyst til den fine sælger inde ved siden af 
Morten
|
|
|
Det var en Jamo sælger, der var i Kt Odense. Hold fast hvor var det en dårlig sub.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|