Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 17:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Så LE-40M61B i direkte sammenligning m Pio 436 (begge m fabriksjusteringer ! ) hos Ekspert igår. Kilden var DR1 via digital sender . LE-40M61B fik i den grad klø - hvilket desværre bekræfter min teori om,at plasma pt ER bedst til almen fjernsyn !! Tror sgu osse jeg hopper på en PS-42S5H - så kan den jo komme i soveværelset når plasmateknologien bliver overhalet af LCD eler OLED.Der er en test af den her : http://www.dinside.no/php/art.php?id=276485  
Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 11:16 | IP-adresse registreret  

Ok den klarer sig jo fint i den norske test og hvis den pågældende model fra hifigalleriet leveres i helt sort er det bestemt et super tilbud

Joey
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2006
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

hifigalleriet skrev:

OBS OBS OBS Vi har mulighed for at skaffe et meget stort parti Samsung LE-40M61B hjem! Jeres pris vil være mellem 16-17000,- inkl moms, håber ikke også at dette er for billigt Men intet er sikkert endnu, men hvis dette kunne være interessant så giv endelig en tilbage meldning!

Hey,

Jeg er meget interesseret i netop den model, hvis i kan skaffe den hjem til 16-17k incl moms, kvittering garranti osv. Hvis det er, hvornår vil i så muligt at i kunne levere dem?

mvh Joe

Til top Vis Joey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joey

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 15:01 | IP-adresse registreret  

Tak for støtten,

De lyder fra nogen at PS-42S5H ikke lever op til de nye modeller af LCd/plasma... Noget være sludder fx. den har Anti-burn in samt kontrast 1:10000 også er den HD-ready, hvad mere ønsker i for 10999,- Men som sagt dem der er i tvivl behøver ikke købe, vi sælger rigtig mange skærme iøjeblikket.... snart udsolgt  Alt hvad vi sælger er med kvittering samt garanti alt andet ville være ulovligt.

HUSK alle vores kunder har 14 dages fuld returret!

Til alle vore køber!!!

Bare vent og se det er jer der griner sidst, når vi leverer jeres nye fede skærm.

Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Dette er blevet en stor succes (større end vi havde regnet med) Så næste gange vil evt. køber disse skærme tror jeg vi sætter prisen op... Der er mange skeptiske fordi vi sælger den for billigt, så der er alt for meget skriverier samt telefonsnak for at bevise at vi ikke prøver at snyde jer

efter vores mening er dette spild af tid, når vores kunder alligevel ikke tager nogen chancer fordi de kan betale pr. efterkrav... Hvis der er nogen der tager chancer så er det os, hvis i nægter modtagelse så er det jo os der kommer til at betale for fragten frem og tilbage!!

Mvh

Hifigalleriet

Andreas Mollerup

Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Jeg tror nu ikke skepsis ligger i prisen alene. Det er et godt tilbud og jeg river jer ikke i næsen. Jeg har selv haft adskillige henvendelser per mail omkring netop dette tilbud, og det folk lægger mest i, er altså det noget brogede layout og den ret farverige formulering af produktets pris og design.

ninjo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2005
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Hej alle potientielle købere af PS-42S5H.

Jeg har tidligere i tråden fortalt, at jeg købte dette plasma-tv for lidt over en måned siden, og jeg er meget tilfreds. Selvom nogen mener, at billedkvaliteten måske er anelse bedre på Pioneer og Panasonics topmodeller, så koster dette tv under det halve, og er efter min mening et kup til prisen.  Desværre måtte jeg betale 17.000 for det, så jeg sidder og slikker sårene men måske sender Hifigalleriet mig en blomst, når jeg nu så varmt anbefaler at købe dette tv.

Billedet er meget flot, og det har indbyggede højtalere med en god lydkvalitet. Der er lynhurtigt tekst-tv med mulighed for dual-screen visning. PIP, hvor der kan vælges forskellige størrelser og placeringer af billede nr. 2. Dog kun en indbygget tuner, men så  kan man bruge tuneren fra video/dvd-optageren eller fra Selector. Dansk menu med mange indstillingsmuligheder af både billede og lyd, men også forskellige standardindstillinger, som kan bruges, hvis man ikke selv gider indstille. Jeg foretrækker dog absolut selv at indstille billede og lyd. Panelets fabriksindstillede lysstyrke, kontrast og farve måtte skrues kraftigt ned , da man ellers næsten måtte bruge solbriller. Jeg tror derfor, at  panelet har en lang levetid, da man kan nøjes med de lave indstillinger. Burn-in protection fungerer også fint. Efter en hel eftermiddag med computerspil, kunne point-tavlen i det ene hjørme svagt anes på tv-billedet, men så sætter man skærmen i hel hvid i et par minutter, og så er billedet helt  "rent" igen. Skærmen har også mange tilslutningmuligheder, bla. HDMI, som jeg endnu ikke har prøvet, men tilsluttet til PC får man et flot billede og ikke mindst min samling af digitale fotos er en oplevelse.

Jeg har i Fona haft sammenlignet PS-42S5H med LE-40R51B, og det er efter min mening tydeligt, at Plasmaen giver bedre billeder end LCD-en ved almindelig tv-visning. Og betragtningsafstanden er også større ved LCD-en, da man ellers fornemmer "uroen" i pixlerne. Man kan uden problemer sidde i en afstand på 3 meter med PS-42S5H. Eneste ulempe ved plasmaen er det større strømforbrug på 370W mod LCD-ens 275W.

Hilsen Ninjo
Til top Vis ninjo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ninjo

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

Til alle,

Vi har brug for 1-2 sælgere til Juli-August i år... Det skal være noget der har forstand på Fladskærme samt surround sound, da jeg nok ikke kan klare det hele alene. Vi har allerede en i kikkerteren man har brug for nogen ansøgninger. Meget af arbejdet vil være personlig samt telefonisk kontakt med kunderen... Engelsk er krævende (tysk en fordel)

Hvad i har lavet før eller ren straffeattest er ikke det vi går efter... Men en udadvendt og smilende medarbejder som evt. har hifi som sin store lidenskab.

Lønnen vil være god sammen med en god provision. Vores butik kommer til at være i Græsted (nordsjælland).

Hvis alt dette passer på dig, så skriv os en ansøgning (pr. email) og vi vil vende tilbage

Mvh

Hifigalleriet

Andreas Mollerup

info@hifigalleriet.dk

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Til Rasmus Larsen: Det virker bare på mig som om du er misundelig, det kan godt være vores hjemmeside ikke er bygget flot op, men hvis vi har tilbudene og kunderen så er uden betydning for os

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Ninjo: Tak for indlægget, her kommer rosen: -------((---@

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der ved hvor man kan se det i Århus og er der nogle der har forsøgt at presse prisen i andre butikker.

Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

hifigalleriet: Hvorfor skulle jeg være misundelig? Jeg er jo ikke selv forhandler. Jeg siger ikke, at siden er bygget grimt op, men at folk reagerede specifikt på linjerne mellem "Verdens klart billigste pris!!!" og beskrivelsen af specifikationerne.

Du beskriver selv hvordan folk var skeptiske og jeg prøvede at give dig en plausibel forklaring. I og med, at jeg selv kører en af de største sider om fladskærme, får jeg hurtigt et indblik ind i markedets aspekter og ikke mindst folks tanker før et køb, når jeg kontaktes. Hertil tilføjes, at der specifikt blev peget på ovenfornævnte i disse henvendelser, og ikke så specifikt den gode pris.

Forstå det ikke negativt. Det er konstruktiv kritik.

Stente
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Madman - jeg har forsøgt at presse prisen i kt-radio i odense...de har "pris garanti", jeg forklarede hvordan landet lå og han sagde....det var fandme billigt, de kunne ikke selv nærme sig den pris. Grunden til, jeg ikke kunne få det til samme pris, var at det var (ikke dansk model) dvs. den kommer fra Tyskland...mener jeg, men også at de ikke havde nogen fast adresse. Men ret sjovt at se hans ansigt da jeg sagde hvad jeg kunne få den for . Men det var helt klart, at han gerne hurtigt muligt ville forklare hvorfor de _ikke_ kunne give den til samme pris.
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente

Joey
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Hr. Hifigalleriet:

Ang. Samsung LE-40M61B .. bliver det til noget med den pris du nævnte? Fordi der er jo ingen grund til at vente, hvis det ikke bliver til noget.. så må jeg jo ud og finde andet.

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Til Rasmus: Det var også mere ment som joke... Jeg kender godt din hjemmeside, men er bare blevet træt af at forsvare prisen

Til Joey: Som jeg skrev vil vi lige have følehornene ude og se om det var noget i evt. var interesseret... Men vi køber nok et stort antal hjem til en udsalgspris på 16-17000,- inkl. moms

Joey
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Hr. Hifigalleriet:

Lyder sgu godt mester! .. så må vi håbe det er noget i gør i den nærmeste fremtid :) har lige brændt panelet af i mit gamle B&O, så står faktisk uden et tv ligenu

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Tror sgu det er sidste gang jeg bruger min tid herinde, indlægget om hifigalleriet, gør mig sgu sur og ked af det mit firma har denne skeptisk herinde

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35665&K W=hifigalleriet

Mvh

Hifigalleriet

Andreas Mollerup

greg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

Hej Andreas,

Ikke give op!! Jeg synes da at   CarrotMan glatter meget godt ud.

Du skal bare klø på. Bær over med folks usikkerhed omkring nethandel og bliv ved med saglige, fornuftige argumenter. Så skal du nok "vinde" til sidst.

Jeg regner selv med at bestille TV af dig, især efter din venlige tilbagemeldinger per email.

/Greg
Til top Vis greg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af greg

hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2006 kl. 19:28 | IP-adresse registreret  

Tak Greg,

Bliver bare irriteret når folk ikke undersøger tingene igennem istedet for bare at lukke en masse l... ud, som de åbentbart ikke ved noget om.

Madman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Nu er prisen også begyndt at faldt hos udenlanske forhandler, så mon ikke der er et generalt prisfald på vej?

https://secure.121electricals.com/detail.asp/sku=PS42S5HX

http://www.guenstiger.de/gt/link.asp?url=http://www.ecpon.de &source=produkt=357189&hnr=3578&pnr=357189&p pr=1.645,00

Lidt surt der kun er 1 tuner og ingen DVI indgang.

Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman

<< Forrige Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes