Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt Kubik ...
jeg har forsøgt at tiltuske mig nogle kabler fra en puch, men de pokkers alkoholikere der holder til på den anden side af gaden kaster fandme med flasker, bare jeg kigger skævt til deres maxier... på den anden side så er jeg ikke en haj til knallerter (jeg ved dog hvordan de ser ud) jeg kommer nok bare til at tage den forkerte stump ledning...
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo jo Kürt, nummeret til min hjerne har jeg, desværre var der så leverpostej på side 1 af min Karajan-box.. Nitty er aktiveret, dog med svag pumpefunktion, Dü har vel ikke en gammel Tömös-benzinpumpe?
Mvh. Jens/Modifix, -der ikke skal ha' profectet noget.. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Kurt Kubik ...
jeg har forsøgt at tiltuske mig nogle kabler fra en puch, men de pokkers alkoholikere der holder til på den anden side af gaden kaster fandme med flasker, bare jeg kigger skævt til deres maxier... på den anden side så er jeg ikke en haj til knallerter (jeg ved dog hvordan de ser ud) jeg kommer nok bare til at tage den forkerte stump ledning...
|
|
|
De ved godt hvad deres Maxier er værd.
|
Til top |
|
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Jo jo Kürt, nummeret til min hjerne har jeg, desværre var der så leverpostej på side 1 af min Karajan-box.. Nitty er aktiveret, dog med svag pumpefunktion, Dü har vel ikke en gammel Tömös-benzinpumpe?
Mvh. Jens/Modifix, -der ikke skal ha' profectet noget..
|
|
|
Kyl dem i opvaskeren.
DG sucks anyway.
|
Til top |
|
|
waal Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 559
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Mvh. Jens/Modifix, -der ikke skal ha' profectet noget.. |
|
|
Hva' mæ en mælkekasse og et par scooterstøvler foret med syntetisk puddelhund ?
Hver gang der kommer en for at klunse dine ledninger, gi'r du ham et gok og stjæler hans tulipaner.
Waal
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
Sendt: 31 Oktober 2003 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Desværre herr deWaal, von Modifix kom først med denne hyggelige fornærmelse i en anden traad, doch under svær inspiration..
Jeg har sandelig haft indtil flere klunsere på besøg i dag, det er dog ikke svundet synderligt i mit særdeles omfangsrige udvalg af plasticisolerede kabelrædsler af den grund, men Trapez M'erne er væk.
Tulipanskud udføres mest sikkert pr.mellemmand/barn når tulipanerne er på vej i forårsblomst på fx. Frederiksberg rådhusplads..
bestiller De billetter til LJBT på torsdag?
Mvh.Jens/Modifix. der foretrækker ORANGE tulipaner! __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
Til top |
|
|
waal Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 559
|
Sendt: 01 November 2003 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Desværre herr deWaal, von Modifix kom først med denne hyggelige fornærmelse i en anden traad, doch under svær inspiration..
Jeg har sandelig haft indtil flere klunsere på besøg i dag, det er dog ikke svundet synderligt i mit særdeles omfangsrige udvalg af plasticisolerede kabelrædsler af den grund, men Trapez M'erne er væk.
Tulipanskud udføres mest sikkert pr.mellemmand/barn når tulipanerne er på vej i forårsblomst på fx. Frederiksberg rådhusplads..
bestiller De billetter til LJBT på torsdag?
Mvh.Jens/Modifix. der foretrækker ORANGE tulipaner! |
|
|
Jow til det solbebrillede spørgsmål
og husk ! kl.09.00 eller overnaturlig pinen og plagen
Waal
|
Til top |
|
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
Sendt: 02 November 2003 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stjerne for en dag. Har brugt søndagen på Holmboes symfonier med det fine Aarhus Symphony, her til aften er Carl 6 mesterværker profected, og Maestro Ole koster rundt med London Symphony Orchestra, plademærket er Unicorn skabt af en engelsk politibetjent der elskede musik heriblandt Carl. Alle sex på en aften. Obeliskerne blev lørdag nat toptrimmet til opgaven 5 Mahler symfer med speeder i bund.
Har aldrig hørt så meget lækkert slagtøj leveret med så meget saft og kapooow. Nielsen er en sand mester udi musik.
|
Til top |
|
|
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
Sendt: 02 November 2003 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej SES, var lige ved at købe sættet for et par uger siden men jeg kendte ikke til Unicorn sættet. Kan forstå det lyder godt så
SES, husk P2's Søndagsklassikeren har 10 års jubilæum 16/11.
B7.
|
Til top |
|
|
duck64 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 170
|
Sendt: 04 November 2003 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
JO DA! det ser vi hver uge.
Popstars & stjerne for en aften. det er da ok!
vh.
Morten. __________________ Hifi-Duck
Ducks rule!
|
Til top |
|
|
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|