Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Værste replikker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:

"I think i'll go get some steroids"


Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen....

Svend Ole Thorsen i 'The Running Man'

Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.

Nosferatu



Ja, det er stephen kings novelle den er baseret på....selvom jeg ikke har læst bogen, tror jeg ikke du skal sætte dine forventninger for højt... , men jeg synes skam det er god underholdning hvis man er Arnold-fan

Det kunne være at jeg skulle læse bogen.....lige nu er jeg også igang med en steven king bog/serie: "The Dark Tower".
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:

"I think i'll go get some steroids"


Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen....

Svend Ole Thorsen i 'The Running Man'

Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.

Nosferatu

Det er en af mine favoritfilm fra Arnold, sammen med Predator og Total Recall.
Og det er ganske rigtigt Stephen Kings oplæg der er brugt, men jeg kan ikke udtale mig om hvor tæt det ligger på bogen.



Jeg synes Predator kort og godt er indbegrebet af en Arnold film!...og en af de film jeg altid kan se....nok den film jeg har set flest gange...hmmm det gav mig en idé til en tråd...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 890
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Den ultimative scene er når nogen er oppe at diskutere hvis den ene mand så vender sig om

så ved man bare han 1 sek senere vender tilbage med et svingslag af de helt store. 

Det er simpelthen flovt så mange gange det trick er brugt i en film

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer
 
Dyrmann
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Martin_Kbh skrev:
StudioSound skrev:
Frede1977 skrev:

Hvorfor passer motorlyde ALDRIG til bilmodel og situation.


Haha, eller hvinende dæk på en grusvej



ja..og motorcykler der bliver ved med at skifte gear op ad.....48 gear


Mener det var Bad Boys 2 hvor jeg talte en bil til at have mere end 60 gear..
Til top Vis Dyrmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dyrmann Besøg Dyrmann's Websted
 
Frede1977
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1916
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Hvilken film står for jer som det største flop mht. til nævnte kiksere?

Mit største er Mission Impossible 2.

Eksempel: Den lille frække Triumf 600cc streetfighter kan ikke køre fra en doven 4 hjulstrækker.. på trods af at den har rigtig mange gear. Så prøver helten i stedet noget offroad (?) og meget belejligt har Triumf'en pludselig fede knopdæk  (hvorfor zoomer de dog ind på dem)



__________________
AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
Til top Vis Frede1977's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frede1977 Besøg Frede1977's Websted
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6374
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Jeg tror godt man kan finde en enkelt film eller to, hvor en bil mister 5 hjulkapsler under en biljagt.

Ja, så er der jo dem hvor en hjulkapsel ryger af, og sekundet efter er den på igen.
Bilruder der er knust i det ene øjeblik, og pludselig ikke er knuste i det næste, osv. osv. osv.

Heldigvis er USA da et godt sted at parkere for strissere på forbryderjagt, da de ikke behøver at låse deres biler, men blot lukke døren.

Deres biler bliver aldrig stjålet, end ikke selvom det er en åben bil, man kan hoppe lige ned i.



__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Silent Knight
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Der er iøvrigt en kæmpe hjemmeside med film fejl.
Der må godt nok sidde nogle seriøse film-nørder rundt omkring og lede efter fejl.

http://www.moviemistakes.com/



__________________
http://www.myspace.com/sagaca
Til top Vis Silent Knight's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Silent Knight Besøg Silent Knight's Websted
 
ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2867
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Ja, selv i en gennemarbejdet film som Ghandi, ser man mikrofonen i toppen af lærredet - hehe ÆLSKER at finde de fejl...

Benny Hill havde også en fed parodi på netop dette emne, hvor glasset skiftede mængde op og ned MANGE gange og skiftede mellem ølglas og whiskeyglas!

Gang på gang ser man at helten bliver jagtet af banditterne og de er LIGE bagved, men næste klip er de langt tilbage.
Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Jeg synes nu at Arnie "The Governator" Schwarzeknepper har stået for mange af de bedste. Det er ikke nødvendigvis dét han siger, men måden han siger det på Lyder jo som en tysker, der lærer engelsk ved at opsummere en telefon, eller noget i den stil.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
larsl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret  

Dette site er også ret morsomt:

http://www.intuitor.com/moviephysics/

Til top Vis larsl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsl
 
Klan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:

"I think i'll go get some steroids"


Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen....

Svend Ole Thorsen i 'The Running Man'

Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.

Nosferatu

Dette må siges med store bogstaver: HVIS DU HOLDER AF BOGEN, LAD VÆRE MED AT SE FILMEN. Bogen er noget af det fedeste der er skrevet, fra en periode hvor Stephen King virkelig var innovativ. Filmen bygger praktiskt taget ikke på noget som helst fra bogen, den er noget værre juks og venstrehåndsarbejde. GANSKE FORFÆRDELIG!!

Til top Vis Klan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klan
 
prse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 918
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Hmmm, den bog skal jeg helt klart læse...jeg har ikke haft gang i science fiction bøger i laaaang tid...
Til top Vis prse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af prse Besøg prse's Websted
 
CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3141
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?


/U.

__________________
DIY-blog
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted
 
larsl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

CarrotMan skrev:
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?


/U.

Min kæreste påstår hårdnakket at hun, da hun boede i USA faktisk havde et 555-xxxx nr.
(Jeg tror bare hun har set for mange film)

Er der ikke noget med at de kun bruges på film??

mvh

Lars

Til top Vis larsl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af larsl
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

CarrotMan skrev:
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?


/U.

JEG HAR FÅET FORTALT AT 555 FØRST I NUMMERET ER NEW YORK NUMMER



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 686
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:

CarrotMan skrev:
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?


/U.

JEG HAR FÅET FORTALT AT 555 FØRST I NUMMERET ER NEW YORK NUMMER



Område nummer 555 findes ikke i USA. Det er opfundet.

Btw. så er område numrene for NYC: 212, 646 og 917.


__________________
MVH Morten
Mit stereo


Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer
 
Yoda
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 285
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

@tarup 13: det passer ikke (pas på din caps lock-tast )

På amerikanske telefoner har man tildelt tre bogstaver til hvert ciffer. 5-tallet har JKL. For at tildele et forvalg til en bestemt by brugte man de tre første bogstaver fra byen, men da ingen bynavne starter med JKL (i ligegyldigt hvilken rækkefølge), så er 555 aldrig blevet tildelt som officiel prefix. Læs mere i wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/555_telephone_number

@klan: Sikke noget sludder ang. Running Man.  Det er jo ikke en højpandet sci-fi-film, men en "klassisk" Arnold-actionfilm, og i mine øjne en af de absolut bedste. Hvis man kan lide Arnolds gamle 80'er-action, så skal man ikke snyde sig selv for Running Man. Men pas på med at købe den danske DVD, da den er i pan&scan og generelt i en ufattelig ussel teknisk stand . R1 derimod er anamorphic og har et nymixet dts-spor. Køb den.



__________________
Min DVD/HD-samling
Til top Vis Yoda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Yoda Besøg Yoda's Websted
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

you can't handle the truth!!!!!!!!!!!!!! Jack Nicholsen

__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 
Yoda
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 285
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

@yanomami: hehe  trout er en fisk (en ørred). Så du kan ikke håndtere fisken? Jeg tror, at du mener "You can't handte the truth"  fra A Few Good Men.

__________________
Min DVD/HD-samling
Til top Vis Yoda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Yoda Besøg Yoda's Websted
 
yanomami
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Sorry selvfølgelig det var da en pinlig sag  lige den film, jeg må have mit engelsk genopfrisket, bruger mest spansk nu om dage. Rettet!!

__________________
M.v.h.
Yanomami

Til top Vis yanomami's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af yanomami
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes