| Forfatter |
|
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:
"I think i'll go get some steroids"

Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen.... 
|
|
|
Svend Ole Thorsen i 'The Running Man' 
|
|
|
Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.
Nosferatu |
|
|
Ja, det er stephen kings novelle den er baseret på....selvom jeg ikke har læst bogen, tror jeg ikke du skal sætte dine forventninger for højt...  , men jeg synes skam det er god underholdning hvis man er Arnold-fan  Det kunne være at jeg skulle læse bogen..  ...lige nu er jeg også igang med en steven king bog/serie: "The Dark Tower".
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:
"I think i'll go get some steroids"

Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen.... 
|
|
|
Svend Ole Thorsen i 'The Running Man' 
|
|
|
Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.
Nosferatu |
|
|
Det er en af mine favoritfilm fra Arnold, sammen med Predator og Total Recall. Og det er ganske rigtigt Stephen Kings oplæg der er brugt, men jeg kan ikke udtale mig om hvor tæt det ligger på bogen. |
|
|
Jeg synes Predator kort og godt er indbegrebet af en Arnold film!  ...og en af de film jeg altid kan se....nok den film jeg har set flest gange...hmmm det gav mig en idé til en tråd...
|
| Til top |
|
| |
Japer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ultimative scene er når nogen er oppe at diskutere hvis den ene mand så vender sig om
så ved man bare han 1 sek senere vender tilbage med et svingslag af de helt store.
Det er simpelthen flovt så mange gange det trick er brugt i en film
|
| Til top |
|
| |
Dyrmann Forum Bruger


Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin_Kbh skrev:
StudioSound skrev:
Frede1977 skrev:
Hvorfor passer motorlyde ALDRIG til bilmodel og situation. |
|
|
Haha, eller hvinende dæk på en grusvej
|
|
|
ja..og motorcykler der bliver ved med at skifte gear op ad.....48 gear |
|
|
Mener det var Bad Boys 2 hvor jeg talte en bil til at have mere end 60 gear..
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken film står for jer som det største flop mht. til nævnte kiksere?
Mit største er Mission Impossible 2.
Eksempel: Den lille frække Triumf 600cc streetfighter kan ikke køre fra en doven 4 hjulstrækker.. på trods af at den har rigtig mange gear. Så prøver helten i stedet noget offroad (?) og meget belejligt har Triumf'en pludselig fede knopdæk (hvorfor zoomer de dog ind på dem) __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror godt man kan finde en enkelt film eller to, hvor en bil mister 5 hjulkapsler under en biljagt. 
Ja, så er der jo dem hvor en hjulkapsel ryger af, og sekundet efter er den på igen.  Bilruder der er knust i det ene øjeblik, og pludselig ikke er knuste i det næste, osv. osv. osv. 
Heldigvis er USA da et godt sted at parkere for strissere på forbryderjagt, da de ikke behøver at låse deres biler, men blot lukke døren.
Deres biler bliver aldrig stjålet, end ikke selvom det er en åben bil, man kan hoppe lige ned i.  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 11 Februar 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er iøvrigt en kæmpe hjemmeside med film fejl. Der må godt nok sidde nogle seriøse film-nørder rundt omkring og lede efter fejl.
http://www.moviemistakes.com/ __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, selv i en gennemarbejdet film som Ghandi, ser man mikrofonen i toppen af lærredet - hehe ÆLSKER at finde de fejl... Benny Hill havde også en fed parodi på netop dette emne, hvor glasset skiftede mængde op og ned MANGE gange og skiftede mellem ølglas og whiskeyglas!  Gang på gang ser man at helten bliver jagtet af banditterne og de er LIGE bagved, men næste klip er de langt tilbage.
|
| Til top |
|
| |
Clemmensen Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu at Arnie "The Governator" Schwarzeknepper har stået for mange af de bedste. Det er ikke nødvendigvis dét han siger, men måden han siger det på  Lyder jo som en tysker, der lærer engelsk ved at opsummere en telefon, eller noget i den stil.
|
| Til top |
|
| |
larsl Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger


Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:
"I think i'll go get some steroids"

Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen.... 
|
|
|
Svend Ole Thorsen i 'The Running Man' 
|
|
|
Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.
Nosferatu
|
|
|
Dette må siges med store bogstaver: HVIS DU HOLDER AF BOGEN, LAD VÆRE MED AT SE FILMEN. Bogen er noget af det fedeste der er skrevet, fra en periode hvor Stephen King virkelig var innovativ. Filmen bygger praktiskt taget ikke på noget som helst fra bogen, den er noget værre juks og venstrehåndsarbejde. GANSKE FORFÆRDELIG!!
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, den bog skal jeg helt klart læse  ...jeg har ikke haft gang i science fiction bøger i laaaang tid...
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
larsl Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?
/U. |
|
|
Min kæreste påstår hårdnakket at hun, da hun boede i USA faktisk havde et 555-xxxx nr. (Jeg tror bare hun har set for mange film)
Er der ikke noget med at de kun bruges på film??
mvh
Lars
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
CarrotMan skrev:
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?
/U. |
|
|
JEG HAR FÅET FORTALT AT 555 FØRST I NUMMERET ER NEW YORK NUMMER __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
CarrotMan skrev:
Har I lagt mærke til at alle telefonnumre i USA tilsyneladende hedder 555-xxxx?
/U. |
|
|
JEG HAR FÅET FORTALT AT 555 FØRST I NUMMERET ER NEW YORK NUMMER |
|
|
Område nummer 555 findes ikke i USA. Det er opfundet.
Btw. så er område numrene for NYC: 212, 646 og 917.
__________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Yoda Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
@tarup 13: det passer ikke (pas på din caps lock-tast )
På amerikanske telefoner har man tildelt tre bogstaver til hvert ciffer. 5-tallet har JKL. For at tildele et forvalg til en bestemt by brugte man de tre første bogstaver fra byen, men da ingen bynavne starter med JKL (i ligegyldigt hvilken rækkefølge), så er 555 aldrig blevet tildelt som officiel prefix. Læs mere i wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/555_telephone_number
@klan: Sikke noget sludder ang. Running Man. Det er jo ikke en højpandet sci-fi-film, men en "klassisk" Arnold-actionfilm, og i mine øjne en af de absolut bedste. Hvis man kan lide Arnolds gamle 80'er-action, så skal man ikke snyde sig selv for Running Man. Men pas på med at købe den danske DVD, da den er i pan&scan og generelt i en ufattelig ussel teknisk stand . R1 derimod er anamorphic og har et nymixet dts-spor. Køb den. __________________ Min DVD/HD-samling
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
you can't handle the truth!!!!!!!!!!!!!! Jack Nicholsen
__________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
Yoda Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 285
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
@yanomami: hehe  trout er en fisk (en ørred). Så du kan ikke håndtere fisken? Jeg tror, at du mener "You can't handte the truth"  fra A Few Good Men. __________________ Min DVD/HD-samling
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry selvfølgelig det var da en pinlig sag   lige den film, jeg må have mit engelsk genopfrisket  , bruger mest spansk nu om dage. Rettet!! __________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |