| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
|
Hvilken film står for jer som det største flop mht. til nævnte kiksere?
Mit største er Mission Impossible 2.
Eksempel: Den lille frække Triumf 600cc streetfighter kan ikke køre fra en doven 4 hjulstrækker.. på trods af at den har rigtig mange gear. Så prøver helten i stedet noget offroad (?) og meget belejligt har Triumf'en pludselig fede knopdæk (hvorfor zoomer de dog ind på dem)
|
|
|
Tak tak tak, endelig en der er enig med mig! Jeg har siddet og råbt af den scene! Det er meget ringe.
En anden ting er spejle på biler der skiftevis bliver kørt af, for senere at sidde på igen: Bad Boys 2, The transporter e.t.c.
M.h.t. gearing, er der ikke meget der slår Terminator 2, hvor drengen prøver at stikke af på sin lille offroad-knallert.....DEN har mange gear! Ellers stadig en fed film.
En anden rigtig klassiker er en af de tidlige John Who film, hvor der er biljagt. I det ene klip kører de i en mørkeblå Ford Taunus, hvorefter der bliver klippet og nu kører du i en lyseblå Ford Granada! Det er humor .
|