Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 16:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Værste replikker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 686
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Yoda skrev:
@yanomami: hehe  trout er en fisk (en ørred). Så du kan ikke håndtere fisken? Jeg tror, at du mener "You can't handte the truth"  fra A Few Good Men.


Hehe, så ved jeg sgu ikke hvad du har skrevet!

You can't handle the truth - så er den ged vist barberet


__________________
MVH Morten
Mit stereo


Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Frede1977 skrev:

Hvilken film står for jer som det største flop mht. til nævnte kiksere?

Mit største er Mission Impossible 2.

Eksempel: Den lille frække Triumf 600cc streetfighter kan ikke køre fra en doven 4 hjulstrækker.. på trods af at den har rigtig mange gear. Så prøver helten i stedet noget offroad (?) og meget belejligt har Triumf'en pludselig fede knopdæk  (hvorfor zoomer de dog ind på dem)

Tak tak tak, endelig en der er enig med mig! Jeg har siddet og råbt af den scene! Det er meget ringe.

En anden ting er spejle på biler der skiftevis bliver kørt af, for senere at sidde på igen: Bad Boys 2, The transporter e.t.c.

M.h.t. gearing, er der ikke meget der slår Terminator 2, hvor drengen prøver at stikke af på sin lille offroad-knallert.....DEN har mange gear! Ellers stadig en fed film.

En anden rigtig klassiker er en af de tidlige John Who film, hvor der er biljagt. I det ene klip kører de i en mørkeblå Ford Taunus, hvorefter der bliver klippet og nu kører du i en lyseblå Ford Granada! Det er humor .

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Hvis jeg nu siger Johnny Weissmüller, hvad siger du så? Tænk at kunne svinge sig igennem junglen, kæmpe med alskens vilde dyr, og så stadig have den lækre frits??????

se ham her



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1646
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

Yoda skrev:

@tarup 13: det passer ikke (pas på din caps lock-tast )

Jeg har lidt bøvl med den for tiden, måske skulle jeg lade være med at bruge den i en uge, så kan den lære det.



__________________
B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
Til top Vis tarup 13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tarup 13 Besøg tarup 13's Websted
 
gunbox
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 286
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Klan skrev:
nosferatu89 skrev:
Spencer skrev:
prse skrev:
Min yndlings klassiker af dårlige/sjove/mindeværdige replikker:

"I think i'll go get some steroids"


Nogen der kan nævne skuespilleren og filmen....

Svend Ole Thorsen i 'The Running Man'

Den film du nævner.... er det filmatiseringen af bogen skrevet af Stephen King? For hvis filmen da bare er halvt så god som bogen, må jeg da hellere lige se den.

Nosferatu

Dette må siges med store bogstaver: HVIS DU HOLDER AF BOGEN, LAD VÆRE MED AT SE FILMEN. Bogen er noget af det fedeste der er skrevet, fra en periode hvor Stephen King virkelig var innovativ. Filmen bygger praktiskt taget ikke på noget som helst fra bogen, den er noget værre juks og venstrehåndsarbejde. GANSKE FORFÆRDELIG!!

Du har bare ikke lært at se det smukke i en plat 80'er film...det næste du vil fortælle er vel at Footloose er dårlig

Det fedeste ved Running Man (Sidste Chance på dansk mener jeg) er, at de caster Arnold til showet fordi han løber flot...det må være hvis man sammenligner med flodhesten Dolph

Da jeg så Harry Potter lagde jeg mærke til en kæmpe fejl: en kost kan jo slet ikke flyve!!!!!



__________________
Mrs. Lindsay - "You certainly look cool." - Yogi Berra - "Thanks, you don't look so hot yourself."
Til top Vis gunbox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gunbox
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes