Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 21:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Så slukkede Samsung !!!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Bruger siden: 12 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 23 Februar 2006 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Ja, mor og datter trøster mig, så det skal nok blive godt igen

FHWac skrev:

Surt med dine fladskærme  Du er godt nok uheldig.

Fin lille pige du har der

Til top Vis Transient's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Transient

b-chill
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Februar 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

jeg har været i (næsten) samme situation. Købte en Optoma ep757 projektor, som jeg er rigtig glad for. Købte den som demo, og efter 14 dage kunne den ikke tænde mere. Sendte den ind med det samme. To uger efter får jeg glad at vide, at min dejlige projektor er kommet tilbage igen. Da jeg kommer for at hente den, finder de en seddel hvor der står, at den ikke kan laves i DK ,og derfor skal til sverige. OK, tænker jeg en smule frustreret, det er  jo hvad der kan ske. Efter tre uger slår jeg et smut forbi hfk. De har intet hørt fra S. jeg tænker. For at gøre historien kort ender der med at gå flere mdr før jeg igen har min projektor, som dog kører som en drøm og ikke har lavet vrøvl siden. Men EKSTREMT dårlig service var det. Jeg fik INTET at vide, og de kunne ikke /gjorde intet for at komme i kontakt med værkstedet. Jeg er SÅ skuffet over den behandling ,at det sagtens kan betyde at jeg har brugt mine sidste kroner hos hfk
Til top Vis b-chill's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af b-chill

NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 23 Februar 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:

Midt under fodboldkampen Barcelona - Valencia røg min fladskærm Samsung Le40R51B Det var ligesom en lampe der blev slukket. Ihvertfald blev der sort skærm. Jeg blev noget forbavset

- Hey, de dybeste følelser for dig og din skærm herfra... - Men så slap du da trods alt for at glo på sådan en åndsvag gang græsgymnastik...

Håber sgu ikke de M61'ere vi har solgt til sygehuset laver sådan en gang ballade...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Sendt: 23 Februar 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Dejligt at høre at også andre har været i nogenlunde samme situation. Mht. service & HFK kan vi ikke være mere enig. Håber ikke at det går sådan for mig.....og mit samsung

b-chill skrev:
jeg har været i (næsten) samme situation. Købte en Optoma ep757 projektor, som jeg er rigtig glad for. Købte den som demo, og efter 14 dage kunne den ikke tænde mere. Sendte den ind med det samme. To uger efter får jeg glad at vide, at min dejlige projektor er kommet tilbage igen. Da jeg kommer for at hente den, finder de en seddel hvor der står, at den ikke kan laves i DK ,og derfor skal til sverige. OK, tænker jeg en smule frustreret, det er  jo hvad der kan ske. Efter tre uger slår jeg et smut forbi hfk. De har intet hørt fra S. jeg tænker. For at gøre historien kort ender der med at gå flere mdr før jeg igen har min projektor, som dog kører som en drøm og ikke har lavet vrøvl siden. Men EKSTREMT dårlig service var det. Jeg fik INTET at vide, og de kunne ikke /gjorde intet for at komme i kontakt med værkstedet. Jeg er SÅ skuffet over den behandling ,at det sagtens kan betyde at jeg har brugt mine sidste kroner hos hfk

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Sendt: 31 Marts 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

Så landede mit samsung langt om længe efter endt reperation

Panelet blev udskiftet og er nu som nyt !

Tak til Samsung for den fine service

Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 01 April 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Står selv og skal til at købe det fjernsyn, er ikke fedt? Skal jeg satse på du var uheldig?
Til top Vis Proxi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Proxi

SoundMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 April 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:

Hej

Fra dit første indlæg i denne tråd til ovenstående, er der gået 7 uger..... skal man takke for det ?

Samsung er en af verdens største producenter på fladskærms området, så det burde have været et spørgsmål om at komme med et nyt til dig, når de kom for at afhente det defekte.

Du har købt en spritny vare som ret hurtigt går i stykker. Det burde være en ren ombytter så du kan nyde dit indkøb lige fra starten.

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Sendt: 02 April 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Hej Soundman

Det er korrekt at der er gået 7 uger så helt tilfreds med servicen er jeg nu heller ikke, men da jeg nu alligevel ikke kunne gøre noget ved at brokke mig er jeg nu glad nok for at De har isat et nyt panel istedet for at reparere det gamle. Den noget langsomme reperationstid skyldtes at der var leveringstid på det nye panel. Så nu kan jeg endelig sætte mig tilbage i sofaen og nyde mine nyindkøbte DVD film og håbe at Samsung vil underholde familien uden brok og bøvl i fremtiden !

Transient

SoundMan skrev:
Transient skrev:

Hej

Fra dit første indlæg i denne tråd til ovenstående, er der gået 7 uger..... skal man takke for det ?

Samsung er en af verdens største producenter på fladskærms området, så det burde have været et spørgsmål om at komme med et nyt til dig, når de kom for at afhente det defekte.

Du har købt en spritny vare som ret hurtigt går i stykker. Det burde være en ren ombytter så du kan nyde dit indkøb lige fra starten.

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Sendt: 02 April 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Proxi ! Køb du bare det LCD. Uden at virke sikker på at det også kan være sket for andre havde jeg nok desværre fået en mandags model. Surt når det sker, men selv verdens bedste CD, forstærker, DVD etc kan altså også gå i stykker i en ung alder. 

Proxi skrev:
Står selv og skal til at købe det fjernsyn, er ikke fedt? Skal jeg satse på du var uheldig?

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 April 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:

Jeg synes godt nok at det er sølle service.

At der var leveringstid på stumperne er ikke dit problem. At det så skal tage så lang tid er decideret uacceptabelt.

I mine øjne burde du ikke have været belemret med en reparation men have haft den defekte ombyttet med en ny skærm med det samme.

Du er en flink og tålmodig mand Transient.

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Sendt: 02 April 2006 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Transient skrev:

Jeg synes godt nok at det er sølle service.

At der var leveringstid på stumperne er ikke dit problem. At det så skal tage så lang tid er decideret uacceptabelt.

I mine øjne burde du ikke have været belemret med en reparation men have haft den defekte ombyttet med en ny skærm med det samme.

Du er en flink og tålmodig mand Transient.

Jamen jeg er skam rar ! Det siger min mor også

Hvis du nogen sinde har stået i samme situation Brian ! hvordan har du så båret dig ad. Råbt og skreget i butikken også derefter gået ud af forretningen eller har du henvendt dig til forbrugerstyrelsen. Hertil vil jeg sige. Det er min tid og tålmodighed ikke til !. Hifiklubben har derimod skuffet mig. For hvor står De henne i denne situation ?. Det er trods alt Dem som har solgt mig Tvet og har garanti forpligtelsen. Hifiklubben smed lige fra starten bolden over til Samsung for så havde de ihvertfald ikke ansvaret længere for det videre forløb. Det kan man kalde kundeservice 

Revoc
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 April 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Min Samsung PC-skærm havde en fejl der medførte, at billedet var mindre skarpt i venstre side af skærmen, så kom Fragtmanden fluks med en ny skærm, og tog den gamle med sig. Jeg er derfor forundret over forskellen i serviceniveauet.

Nu var det ikke HFK der solgte mig pc-skærmen, men serviceniveauet er vel ens uanset, hvor man køber henne i Danmark (altså hvis man ser bort fra den personlige service)?

Til top Vis Revoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Revoc

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 02 April 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

fonzelius skrev:

hehe, du er godt nok ikke så heldig...

Jeg arbejder selv i radio tv butik, og synes at tendensen er at der ikke kommer færre fejl på fjernsyn når man bruger mange penge på det. Tror ikke at man betaler for at de gennemtester mere på dyre produkter end de billigere, bortset fra B&O.

Dog skal det nævnes at de helt slagbillige typer fjernsyn, typisk fra vestel fabrikken i tyrkiet (prosonic, lumatron o.l.) har en højere fejlprocent.

Det er blot mine egne erfaringer, ret mig gerne hvis i er totalt uenige

Det værste eksempel på produkter med høj fejlprocent er nok i mine øjne mp3-afspillere !!

Forresten, husk at gemme din værkstedsseddel når du får dit fjernsyn tilbage fra reparation, man har 5 års garanti på selve reparationen mod værkstedet! hvis man nu skulle være uheldig at det skete igen...

Mvh Fonzelius

Bilka skriver ellers, at deres Prosonic er danskproduceret. Er det løgn eller hva'

vh. Henrik

fonzelius
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 April 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Der er faktisk nogle fladskærmsmodeller som er dansk producerede. De kommer fra en fabrik der hedder Orion som ligger i jylland et sted, hvis jeg ikke tager helt fejl... I øvrigt har den voldsomt underskud, så det er nok kun et spørgsmål om tid før det eventyr stopper!

Jeg ved faktisk ikke engang om jeg ville kalde det en fabrik, de producere sådan set ikke noget, de samler bare alle delene som kommer fra østen. Panelerne er typisk fra Chi Mei...

Men til konklusionen: Man må på ingen måde betragte det som et kvalitetsstempel at det er "dansk produceret", da delene er de samme, bare samlet et andet sted i verden..

Bilka lycer ikke, de pynter bare på deres no-name brands 

Mvh Fonzelius 

Til top Vis fonzelius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fonzelius

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 April 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Med tanke på tordenvejret for nyligt og så dit navn, transient, så er det altså ikke så underligt!

Øh-nå?

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

kaso
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Sendt: 03 April 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

Transient skrev:

Hifiklubben har derimod skuffet mig. For hvor står De henne i denne situation ?. Det er trods alt Dem som har solgt mig Tvet og har garanti forpligtelsen. Hifiklubben smed lige fra starten bolden over til Samsung for så havde de ihvertfald ikke ansvaret længere for det videre forløb. Det kan man kalde kundeservice 

Din oplevelse undrer mig. Jeg stod i fredags i HiFi-klubben (Hørsholm), da en mand kom ind med et defekt Sharp LCD-TV. De satte det til, konstatede fejlen - og gav manden et nyt TV på stedet.

En anden kunde kom og reklamerede over en "lyd" på sit Loewe TV + at han syntes at hans nyindkøbte harddisk recorder larmede. Han var ikke klar over at der sad en blæser i - og at den derfor kunne høres. Han fik tilbudt at ombytte sin (nu brugte) harddiskrecorder til en anden i andet  (mere stille) fabrikat - og TV'et ville de finde en løsning på sammen med Loewe (han havde hverken TV eller recorder med).

Jeg har selv fået fremragende service hver gang jeg har handlet hos HFK - så jeg tror (håber) at det er "en enlig svale" - eller også er der stor forskel på servicen i de forskellige butikker.

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso

Transient
Lukket konto
Lukket konto
dobbeltprofil!

Sendt: 03 April 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Ja, der er bla. en butik i Nørregade, Århus. Der handler jeg ikke længere grundet denne oplevelse ! Men derimod på Europa plads er servicen en helt anden og langt mere seriøs.  

kaso skrev:
Transient skrev:

Hifiklubben har derimod skuffet mig. For hvor står De henne i denne situation ?. Det er trods alt Dem som har solgt mig Tvet og har garanti forpligtelsen. Hifiklubben smed lige fra starten bolden over til Samsung for så havde de ihvertfald ikke ansvaret længere for det videre forløb. Det kan man kalde kundeservice 

Din oplevelse undrer mig. Jeg stod i fredags i HiFi-klubben (Hørsholm), da en mand kom ind med et defekt Sharp LCD-TV. De satte det til, konstatede fejlen - og gav manden et nyt TV på stedet.

En anden kunde kom og reklamerede over en "lyd" på sit Loewe TV + at han syntes at hans nyindkøbte harddisk recorder larmede. Han var ikke klar over at der sad en blæser i - og at den derfor kunne høres. Han fik tilbudt at ombytte sin (nu brugte) harddiskrecorder til en anden i andet  (mere stille) fabrikat - og TV'et ville de finde en løsning på sammen med Loewe (han havde hverken TV eller recorder med).

Jeg har selv fået fremragende service hver gang jeg har handlet hos HFK - så jeg tror (håber) at det er "en enlig svale" - eller også er der stor forskel på servicen i de forskellige butikker.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes