Forfatter |
|
Lyd & Billede Branchemedlem

Lyd & Billede
Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bond skrev:
Hov ! ....hvor er Expert ? ...og kun 4 deltagende butikker ?? |
|
|
Expert har ikke ønsket at deltage på messen i denne omgang. Hifi Klubben er repræsenteret af to butikker, så reelt er der tale om et samarbejde mellem 5 forretninger - men 4 firmaer.
Fokus på dette års udgave af Lyd & Billede messen er "Fremtidens digitale TV". Der bliver spurgt om det er en "hifi-udstilling" - det er det ikke, det er en Lyd & Billede udstilling. Det betyder at man vil kunne opleve et bredt udvalg af produkter i alle prisklasser inden for lyd og billede, dvs. såvel stereo- som surround-udstyr samt tv af forskellig art. __________________ Mvh. Lyd & Billede 2006
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyd & Billede skrev:
Fokus på dette års udgave af Lyd & Billede messen er "Fremtidens digitale TV". Der bliver spurgt om det er en "hifi-udstilling" - det er det ikke, det er en Lyd & Billede udstilling. Det betyder at man vil kunne opleve et bredt udvalg af produkter i alle prisklasser inden for lyd og billede, dvs. såvel stereo- som surround-udstyr samt tv af forskellig art. |
|
|
Hehe, lidt krypstisk svar.
Well, jeg kommer (også selvom jeg skal bøde hele 100 kr  ) __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Bond Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 619
|
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyd & Billede skrev:
Bond skrev:
Hov ! ....hvor er Expert ? ...og kun 4 deltagende butikker ?? |
|
|
Expert har ikke ønsket at deltage på messen i denne omgang. Hifi Klubben er repræsenteret af to butikker, så reelt er der tale om et samarbejde mellem 5 forretninger - men 4 firmaer.
Fokus på dette års udgave af Lyd & Billede messen er "Fremtidens digitale TV". Der bliver spurgt om det er en "hifi-udstilling" - det er det ikke, det er en Lyd & Billede udstilling. Det betyder at man vil kunne opleve et bredt udvalg af produkter i alle prisklasser inden for lyd og billede, dvs. såvel stereo- som surround-udstyr samt tv af forskellig art.
|
|
|
Ja, det læser jeg så som en livsstil-messe, hvilket der heller ikke er noget galt i ....men det jeg "fiskede" efter, var selvfølgelig en mere klar udmelding .....
Men, som Jensen, ganske rigtig skriver, kan vi jo bare fise til udlandet hvis vi vil se/opleve Hi-Fi 
Bond 
__________________ Haves : Bond-babe.....
Ønskes: Flere..!!
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i ikke modtaget sådan et kort med Posten hvorpå man op til 4 voksne kan komme ind for en Cool 50,- pr. person?? Sådan et fik jeg i går, det er da noget ved
|
Til top |
|
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
got it!
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
Har i ikke modtaget sådan et kort med Posten hvorpå man op til 4 voksne kan komme ind for en Cool 50,- pr. person?? Sådan et fik jeg i går, det er da noget ved  |
|
|
Nej det har jeg ikke, det er garenteret noget du har lusket dig til inde ved posten __________________ Hilsen Bent
|
Til top |
|
|
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L skrev:
Bjørn B skrev:
Har i ikke modtaget sådan et kort med Posten hvorpå man op til 4 voksne kan komme ind for en Cool 50,- pr. person?? Sådan et fik jeg i går, det er da noget ved  |
|
|
Nej det har jeg ikke, det er garenteret noget du har lusket dig til inde ved posten
|
|
|
LOL ja ja jeg ved lige hvor tingene ligger 
|
Til top |
|
|