Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 13:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvad er Kimber 12TC? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 26 April 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Weissbier skrev:

Jeg har haft mine Kimber kabler i 10 år og har været ganske tilfreds med dem. 4TC på diskant/mellemtone og 8TC på bas.

Nu er jeg på jagt efter noget Kimber Hero og har bestilt dem hjem fra USA, men det holder hårdt, da audioadvisor.com mener, at regningsadressen ikke passer med adressen på mit VISA-kort. Jeg fatter ikke, hvad de mener, men i eftermiddag går jeg i banken og spørger, hvad der sker. Jeg flyttede i januar, men det skulle vel ikke være et problem, ou qoui?

kan du ikke købe dem igennem den danske mcintosh importør...???
hilsen brutalis


__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Weissbier
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 395
Sendt: 26 April 2008 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Hej Brutalis

Hæ-hæ, joh, det kan jeg godt, og jeg har da også korresponderet lidt med Bill fra McIntosh med henblik på en handel. Det korte af det lange er bare, at jeg kan spare 11-1200 kr. (når der taget højde for dansk moms) ved at bestille dem hjem fra USA. Skulle jeg yderligere mirakuløst undgå tolden, ja, så bliver besparelsen noget i retning af 2000 kr. Uanset er det simpelthen for mange penge til, at jeg kan ignorere det. Forklaringen er selvfølgelig den uforskammet lave dollarkurs. Jeg vil gerrne støtte dansk erhvervsliv, men....

Desuden kan jeg nu meddele, Audioadvisor har kontaktet mig vedr. forsendelsesmuligheder, så der lader til at være liv i min ordre. Nu er jeg lidt mere optimistisk. Jeg forventer at klare sagen med en bankoverførsel med de risici, der er forbundet med det naturligvis. Audioadvisor virker nu ganske troværdigt, og andre brugere her i forumet har da også anbefalet dem.



__________________
Martin Hinge

Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
Til top Vis Weissbier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Weissbier
 
Brutalis47
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 27 April 2008 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Weissbier skrev:

Hej Brutalis

Hæ-hæ, joh, det kan jeg godt, og jeg har da også korresponderet lidt med Bill fra McIntosh med henblik på en handel. Det korte af det lange er bare, at jeg kan spare 11-1200 kr. (når der taget højde for dansk moms) ved at bestille dem hjem fra USA. Skulle jeg yderligere mirakuløst undgå tolden, ja, så bliver besparelsen noget i retning af 2000 kr. Uanset er det simpelthen for mange penge til, at jeg kan ignorere det. Forklaringen er selvfølgelig den uforskammet lave dollarkurs. Jeg vil gerrne støtte dansk erhvervsliv, men....

Desuden kan jeg nu meddele, Audioadvisor har kontaktet mig vedr. forsendelsesmuligheder, så der lader til at være liv i min ordre. Nu er jeg lidt mere optimistisk. Jeg forventer at klare sagen med en bankoverførsel med de risici, der er forbundet med det naturligvis. Audioadvisor virker nu ganske troværdigt, og andre brugere her i forumet har da også anbefalet dem.

Hej glæder mig at høre på dine vegne.. Det kunne være jeg skal gøre det samme, skal bruge et kcag mere på 1/2 meter....gu ved hvad de tager for det med told og afgift til kurs 4,60...?
hilsen brutalis 


__________________
Brutalis says:"Hellere rig og rask end syg og fattig"
    "Hellere Rund & Glad end ingen aftensmad".

Til top Vis Brutalis47's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brutalis47
 
Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Juni 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 936
Sendt: 29 April 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Angående køb af kabler i USA så kan jeg varmt anbefalde http://www.usedcable.com/ har selv lige handlet med dem, rigtig god service, der gik 6 dage fra jeg bestilte dem til de ankom til min adresse.

Jeg købte et sæt brugte Kimber Monocle X højtalerkabler 2x3 meter



__________________
Mit
Til top Vis Filmtosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtosse
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes